Şi-avem Portugalia – Cehia (19:00) şi Elveţia – Turcia (21:45).
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
Şi-avem Portugalia – Cehia (19:00) şi Elveţia – Turcia (21:45).
Politica de confidențialitate Termene și condiții Politica de cookies
1-0, se grabesc portughezii.
AfterD
Cine a batut in meciul 3 din finala NBA?
Dar nici Cehia nu sta degeaba. 1-1
bun, a inceput bine.
sunt singurul de pe lumea asata caruia cristiano ronaldo ii este antipatic?
favorita mea din grupa asta :CEHIA
salutare
@ady
nu esti singurul, esti parte din majoritate. am vazut primul meci al lor cu un englez care zicea ca nu-l sufera. pentru ca el tine cu aston villa si cum asta e prea bun si nu o sa joace niciodata la villa…
salutare
@adipunker80
Nuuuuu, nu esti singuru pe lume! :grin:
Deco e un fel de Bănel care ştie şi fotbal.
@man
si la fel de sarac la origine dar un pic mai alb.
@AG
Shhh … mai usor cu NBA ca acush ti-o furi si tu, si te trezesti cu eticheta de ratat :D
Lakers , dar greu …
aici e voie sa vorbesti de sport. sa facem si un post special pentru man unde sa se discute despre m**e. ca daca asta e nivelul… :D
asta e baros,milan baros ;)
care, asta care s-a multumit sa il intoarca pe carvalho fara sa caute sa faca si ceva util? :D
AG
Nu te-a enervat Doroftei? Nu prea te lasa sa vorbesti.
Restu’
Hai Ronnie, fa-le o aroganta! :D
gata. s-a rezolvat.
http://jimerino.wordpress.com/2008/05/30/un-fel-de-licitatie/#comments
fii serios amice! acolo nivelul este peste plenul academiei. academia are plen? :D
nastylicious
Deloc.
all
Mie imi place Cristiano Ronaldo. Mare fotbalist.
AfterD
Pe asta cu eticheta n-o stiu.
Promo TVR : „Miercuri Turcia umbla la banca sa dea peste ca ceasornicul elvetian” .
Sanatate curata .
@AG
Daca nu-l stii pe ATC , nu stii nimic ;)
@after
bine ca nu umbla la branza. ca frate-frate da’ branza-i pe…
de neutralitate nu zic nimic?
I-auzi, Ricardo are peste 2 kilometri la bord!
AG
Si mie. Mai ales aroganta lui. Ii dribleaza pe aia cu un sictir pe care nu l-am mai vazut decat la CTP cand vorbeste despre Basescu :D
am pus x pe meciul asta. asa se va termina
purtugal ! purtugal ! sa-si faca datoria ca vreau sa dau burta jos pe bicicleta :D
man you’ve got mail
stie cineva ceva aplicatie de desktop pt notificarea e-mailurilor noi ?
@Spoaller
Da .. Outlook … dooh
altul
rahat
asta tata! sa luam bicicleta :D
Ronnie!!!!!
Ha haaa
Dorin
Incredimail? Imi place ca are smile-urile alea misto :D
@nasty
ms mult
cine care cum ce ziceaţi de C. Ronaldo ?
AfterD
Nu pot spune decat:
http://youtube.com/watch?v=_hnylJ2scVU
:D
@nastylicious
:D
tot aiurea arata cristiano ronaldo,chiar daca a dat gol ;(
si gata !
@adipunker80
Noroc ca nu-i concurs de mister …
@after
este dar nu suntem noi in juriu ;)
raman la parerea ca portugalia se va opri in semifinale,nu vreau sa fiu rautacios dar apararea portugaliei e destul de slaba,sub presiune va ceda
@ady
pai a cedat. partea care nu-ti sustine teoria e atacul. ca degeaba cedeaza apararea o data daca o infige atacul de 2-3…
pronosticul meu. finala CE va fi Italia – România.
Buna! Ai un blog foarte frumos. Ai putea sa-l vizitezi si tu pe al meu? http://sherby2007.wordpress.com
the man
va fi propria lor finala ;)
the man: CE din ce an? :D
@jimerino
spune-mi ultima castigatoare de campionat european sau mondial care a castigat jucand ofensiv? acum cati ani?
@ady
brazilia zic. desi nici franta nu a jucat ultradefensiv in 2002 iar in finala se putea orice.
in plus, daca joaca ofensiv cu echipele cu care isi permit nu inseamna ca la fel vor juca si cu echipele mai tari…
@man
eu zic germania-serbia.
off the topic:
azi am primit o scrisoare procesata pe computer (o „circulara”) cu semnatura olografa … S. Oprescu. :D
Plicul are adresa scrisa de manuta unei secretare nu prea scolite.
Scrisoarea cu pricina, care indeamna la vot, e pentru pensionari.
DAR, in afara de semnatura olografa, nicaieri nu apare numele „independentului”….
Mai e careva in situatia asta? ;) :D
Nu s-a terminat campania electorala? ;) :( :(
Ma simt agresata!
@aspi
nu e cazul, doar arunc-o la gunoi si gata tarasenia…
Ce ploaiee…..meciul asta imi aduce aminte de un meci jucat in ploaie acum multi ani….in ziua aia nu mi-a scapat nicio balta….picasem in toate…..haha
cât de tâmpit poţi să fii ca să programezi meciuri în Elveţia, unde plouă cu spume, când la Bucureşti vremea e superbă.
the man
Ai dreptate….aici e o vreme ideala pt fotbal…17 grade….si uscat.
băi, şi copii au luat-o pe căi greşite în ziua de azi.
http://sherby2007.wordpress.com/2008/06/01/la-pescuit/
@man
dar tot bunicii i iau. ia vezi ca ala mic il are in blog roll pe „tataie”. ia vezi tu ultimele posturi ale lui „tataie”. ;)
ii iau
the man
Saptamana trecuta imi spun niste prieteni: noi mergem duminica la pastrav…..eu credeam ca o iau prin tarile invecinate ca pe aici nu sunt…..se duc aici aproape….si platesc 13 euro sa le arunce aia 5 pastravi flamanzi in apa….saracii pesti..
ia-o ia si fugi cu ea!
nico
păi în România, pentru 13 euro, te aruncă în apă ca să le hrăneşti păstrăvii..
s-au încins turcaleţii…
jim, l-am văzut şi pe tataie, asta-i familia Adams, culmea, tot în seara asta cineva mi-a semnalat-o pe ruxigirl, tare de tot
http://ruxigirl.wordpress.com/2008/05/13/pescuitul/
the man
haha
nico, n-am glumit, o zi de pescuit mă costă în jur de 50 de euro, şi asta numai consumabilele, benzina, râmele şi berea, în ritmul ăsta o să plec cu peştele de-acasă.
@man
ba, ceva e in neregula. la ruxy asta pe blog ala mic, serby, se cearta singur. el cu sine asa…
si de ce e mandru de tacsu’ mare care vinde viagra si intaritor de maciuca la varsta aia….venerabila?
the man
Ti-l trimit eu ca-l iau mai ieftin…..am pile……recomand un tipar afumat……sau un hering crud cu ceapa….si pastravul afumat merge…..
fain golul..
AG & Nastylicious
Voua nu vi se pare suspecta nevoia asta de a trinti, la sfirsitul fiecarei balareli despre CRonaldo, cite-o sentinta coroiata de genul „mare fotbalist!” Mie mi se pare un simptom clar al dubiului! Pe de o parte, pt ca este evident ca e un fotbalist f bun, pe de alta parte pt. ca ati vrea de fapt sa ziceti ca-i cel mai bun, dar nu indrazniti, intuind pe undeva ca frivolitatea ronaldicului nu-i doar o chestie care tine de cantitatea si calitatea cu care-si boieste sistematic capatina! Cum dracu de cad toti pe spate in fata unor driblinguri circaresti rareori executate cu acuratete si rareori duse pina la capat cu succes?! Pt ca toti asta admira la el si nu eficienta bulanoasa imprumutata parca de la Inzaghi. De pilda, Naum era in extaz, nesesizind de fapt ca jocul lui Deco a fost mai consistent ori ca la golul lui R, mingea a trecut miraculos de norocos printr-o padure de picioare ori ca la ultimul gol, era intr-o pozitie suspecta de offside!
Damn … aveam x la pronosticuri :(
@Codrus
Despre bagatul atei in ac ce parere ai ? Daca nu poti scrie macar 30 de randuri pe tema asta, ma dezamagesti . ;)
Daca Turcia-Cehia o sa fie egal, vor fi penalty-uri?
@nemesis
Da
Ce a facut Deco?
Totusi, nu stiu daca prelungiri urmate de penalty-uri sau se va trece direct la 11m dupa 90 de minute
@AfterD
Chiar ma intrebam cind o sa apara cineva care sa-mi frece ridichea cu niscai prostioare!?
A dat un gol si un asist Deco, daca asta intrebai . Daca intrebai la ce se refera Codrus … asta nu stiu. Niciodata nu reusesc sa-mi dau seama la ce se refera .
@Codrus
Era inevitabil . Recunoaste ca n-ar avea haz altfel … :)
Direct penalty-uri.
Gandeste-te daca:
In etapa a 2-a din grupa aveam Cehia-Turcia 0-0, Portugalia-Elvetia 3-0, si in etapa 3: Portugalia-Cehia 3-1, Turcia-Elvetia 2-1.
In acest caz, Turcia si Cehia faceau penalty-uri.
7/10 :(
Si Ronaldo?
Comparativ cu Deco: un gol, o pasa de gol, Deco nu facea nimic la golul lui fara Ronaldo.
La asta ma refeream.
Na, ca turcii aproape s-au scos!
Sunt curios cat de departe va merge Portugalia. Nu mi se pare ca au o aparare foarte sigura, iar portarul nu e cine-stie-ce.
@AG
Da .. miroase a penalty-uri in Cehia – Turcia
… dar de la inchizatori in sus kick ass!
@AG
Ajunge in semifinale .. pt ca in sferturi va avea ca adversar locul 2 din grupa B , probabil Croatia , Austria sau Polonia …
Germania e chiar asa de buna?
Mie nu mi s-a parut.
Ma refer… atat de buna incat sa castige si sa fie favorita nr. 1.
Big Phil Scolari este noul antrenor al lui Chelsea. :D
@AfterD
Daca nu intelegi niciodata la ce ma refer o sa incerc intr-adevar sa abordez chestii de-astea digerabile , gen aia cu acul si ata pe care mi-o recomandai!
@Nemesis
nu-i vorba de golul lui Deco care-a fost norocos, e vorba de sclipirea lui la combinatia premergatoare golului. Nimeni n-a remacat-o din cauza flashului din gelul lui Ronaldo! Pe urma Deco a avut citeva suturi sanatoase din situatii pe care si le-a creat relativ singur iar pasa lui Ronaldo la ultimul gol era o formalitate. Si eu o dadeam. Ceea ce vreau sa zic( si trag speranta ca vreo 10% va intelege si AfterD) e ca lumea reactioneaza disproportionat la reusitele lui Ronaldo. Pai la nivelul la care se presupune ca ar trebui sa joace un mult prea anticipat si „loby-ficat” balon de aur, chestiile lui R nu-s cine stie ce! Ma astept ca daca R ar da un gol ca al lui Hagi cu Columbia sau ca al lui Ronaldinho cu Anglia, ma astept ca adoratorii lui sa-si smulga realmente parul din cap de fericire!
@W.A.F.T.C.
Se stia de mult. Inspirata alegere.
@Codrus
Cred ca cei mai avizati se entuziasmeaza mai mult datorita frecventei reusitelor lui, nu datorita calitatii lor.
Sigur Scolari ii lasa pe cei de la Real sa discute cu Ronaldo in Elvetia. :D
codrus:
You really love Ronaldo! :D Nici eu nu ma omor dupa fitele lui de fante de Obor, dar trebuie sa recunosc ca e un fotbalist bun spre foarte bun. Nu e cel mai bun, si sunt de acord cu tine cand denunti gonflarea lui continua, dar omul are calitati pentru jocul asta cu basica rotunda. Daca vrei sa vezi ce inseamna marketingul in creatia unui sportiv, te sfatuiesc sa dai o fuga pana in NBA. E acolo un tip pe nume LeBron James pe langa care Ronaldo e simpatic foc :D
@Doc
Amin brother !
codrus:
Nu sunt mare fan Ronaldo, e un jucator bun, il prefer pe Deco, imi place Portugalia, de multi ani, imi plac: Nuno Gomes, Ricardo Quaresma , Paulo Ferreira, Helder Postiga, Joao Moutinho. Deco nu e printre favoritii mei.
Portugalia poate juca la fel de bine fara oricare dintre preferatii mei.
Portugalia nu poate juca la fel de bine fara Ronaldo, in primul rand, apoi Carvalho, Pepe, Deco, Simao.
Ronaldo e arogant, la fel si Deco, Simao executa loviturile libere urat, mai bine il lasa pe Ronaldo sau pe Deco.
Ronaldo da goluri, multe, cam in fiecare meci, e bun.
” Simao executa loviturile libere urat, mai bine il lasa pe Ronaldo sau pe Deco” ~ adica si el e arogant.
Nu zic ca nu e bun la lovituri libere, dar e sub Ronaldo si Deco.
Neme
Germania, ca acum 2 ani, joaca un fotbal de ciudat, as zice chiar estetic. E o echipa foarte echilibrata in plan valoric. Nu gasesc un singur jucator care sa nu joace bine, de la Janssen la Fritz, de la Metzelder la Klose. Nu mai spun de Lahm sau de Schweinsteiger.
doc do you mean „King James”? :)
„On offense, James utilizes his quickness, size, and strength to get past defenders. James is known for his exceptional upper body strength. When penetrating to the basket, James exhibits superb body control, adjusting his shot in mid-air according to the defense, allowing him to absorb contact and finish at the basket”
Aici vrea sa spuna ca stie sa dea la cos nu? Adica deobicei basketbalistii habar n-au sa arunce la cos, noroc cu asta. 8-|
Legat de Ronaldo, mie mi se pare ca miscarile lui smucite de la driblinguri nu au rolul de a umili adversarul, ci de a-l deruta, ceea ce se intampla deseori. Pana la urma, e doar un jucator de fotbal, nu mi-e prieten, ca sa ma deranjeze fitele lui. Are sut, dribling, joc de cap, viteza etc., numai lider de echipa n-o sa poata fi, probabil, niciodata, pentru ca nu-l ajuta psihicul. Dar ce are mi se pare suficient.
Asa, Drogba parca parca imi place un milimetru mai mult, la fel si Messi, ca joaca precum acum 20 de ani. Dar Cristiano e aproape complet.
Adrian am intrebat pt. ca o laudai pe Antena 3.
Portarul e slab, defensiva nu e incredibila, atacul nu poate penetra o aparare buna, sau pana acum nu a facut asta, e devreme, dar cam asta cred, mijlocul e bun. Poate fi batuta. (Portugalia, Spania, Olanda, cealalta echipa care se califica din grupa C, oricare ar fi)
Polonia a jucat prostut, daca era Portugalia/Spania/Olanda – Polonia? :) Era macel.
Daca Germania are meci cu o echipa foarte ofensiva care nu e excelenta in aparare, Germania va pierde.
@Doc
Si eu am zis acelasi lucru! Ronaldo mi se pare un epigon kitchos al lui Ronaldinho, care a dat cumva de filonul de rahat din care s-a alimentat norocul lui Pippo! Pe mine ma enerveaza de pilda faptul ca, atunci cind portughezul joaca precum o cizma( de obicei cu echipele mari), cind a fost facut muci de Messi in dubla din CL, nimeni n-a zis, macar de complezenta, ca Messi ar merita Balonul. Toti s-au inghesuit sa-i scuze lui R. gafele si jocul cacacios dominat de sprinturi baneliene incheiate in circa lui Zambrotta.
Pippo rocks! :)
Ronaldo va expira in curand.
S-a inventat pana acum jucator care sa poata trece de Gattuso? Gattuso a fost incredibil cand a jucat impotriva lui C.Ronaldo sau Ronaldinho. (fara sa faulteze)
Schimb si eu subiectul, parca vorbim de Ronaldo de 3 saptamani.
Neme
Nu stiu, sa vedem. Acum doi ani s-a oprit in fata Italiei, in semifinale, dupa un meci extrem de disputat.
Neme
Si eu sunt fan Gattuso.
Vezi Germania putand sa joace pe contre? Rapid, neorganizat, spontan?
Nu vedeam nici Italia facand asa ceva, uite ce s-a intamplat cand a jucat cu Olanda, unde nu mi s-a parut ca Italia a inceput meciul atacand. Germania ataca mai mult ca Italia…
codrus:
Ronaldo e infinit mai vandabil decat oricare alt jucator. Vorbesc aici de fotbalistul ca produs de marketing. Dupa parerea mea e noul Beckham.
Beckham e mai dragut ca Ronaldo, Ronaldo e prea arogant, pare arogant…
Asa se zicea si de Ronaldinho… eu presimt ca va fi noul Dinho, adica peste cativa ani doar rezerva sau sters, gen Rooney, Owen, etc.
AG:
Si eu ma omor dupa Gatuso. E incarnarea absoluta a grintei. A fost o faza misto in meciul cu Olanda. Nu stiu ce fault facuse sau nu facuse Gatuso. Arbitrul fluiera si nebunul se duce incruntat catre el. Dupa cateva secunde, Gatuso il bate pe arbitru pe umar si ii face cu ochiul. Incearca sa si schiteze un zambet. Am avut impresia clara ca vad un velociraptor zambind :D
Gattuso, fireste.
@AG
Miscarile smucite de cazacioc sint dizgratioase si pletorice. Ca sa nu mai zic ca de multe ori sint si ridicole si inutile pt ca sint urmate de pase pirtiite inapoi. Singurul capitol la care sta f bine e viteza. Viteza alergarii nu cea a executiei pt ca nu are nici pe departe abilitatea lui Messi in regim de viteza si atunci se impleticeste sau nu reuseste decit juma’ de truc. La capitolul eleganta e departe de Ronaldinho( care in opinia mea e avatarul fotbalistic al lui Federer) tocmai pt ca miscarile ii sint smucite, ezarticulate iar intreaga postura excesiv de incordata. Are lovitura de cap dar nu se apropie de maestrii genului. Lovitura libera o exexuta intr-un singur fel, cu siretul, pendulare scurta iar traiectorile sit previzibile. Are sut relativ bun dar nu se compara nici cu Ronaldo nici cu Ronaldinho, Henry, Zidane. La capitolul inteligenta, intuitie, imaginatie sta inca si mai prost decit cei pe care i-am enumerat. Cit despre dribling, n-ajunge nici macar la calciiul lui Messi, Ronaldinho sau Ronaldo sau chiar Robinho. El are mai degraba abilitati de a manevra mingea in maniera in care o fac circarii adica fara ca in fata sa aiba un adversar. Schemele pe care le executa ca pe un ritual, ca pe un preambul aproape obigatoriu inaintea depasirii adversarului au, intr-adevar, menirea sa distraga atentia adversarului, dar sa distraga atentia de al faptul ca „marele” Ronaldo nu poseda usurinta si naturaletea driblingului lui Ronaldinho sau Messi. Din cauza asta el nici nu reuseste deseori driblinguri clare si decisive ci mai mult evitari ale adversarilor, la distanta de acestia, curse pe niste culoare care de multe ori se infunda de la sine pt ca el n-are viziunea anticipativa pe care o au fotbalistii intr-adevar geniali pe care i-am vazut ma sus. Ce sa mai zic de pase de 50-70 de metri, de pase pe pozitie viitoare, sau de celebrele pase cu privirea in alta parte ale lui Ronaldinho. Ele sint complet absente din arsenalul portughezului. In opinia mea, la ora actuala, geniul Messi chiar si asa incomplet, condensat doar in explozii si „harponari” cu mingea la picior e mult mai evident decit cel al lui Ronaldo.
Nemesis:
Aroganta se vinde si ea foarte bine. E de ajuns sa-i gasesti ambalajul potrivit si sa o rebranduiesti ca machismo. :D
codrus
pe 12 June 2008 12:45 am
@Doc
Si eu am zis acelasi lucru! Ronaldo mi se pare un epigon kitchos al lui Ronaldinho, care a dat cumva de filonul de rahat din care s-a alimentat norocul lui Pippo! Pe mine ma enerveaza de pilda faptul ca…
da ma dom’ profesor dar e posibil ca faptul ca pe tine te enerveaza sa nu intereseze pe nimeni. pe tine te enerveaza cam tot si uite ca totusi cuiva sau tuturor le e lene sa opreasca lumea doar pentru atata lucru. freaca-te pe lobii urechilor, zi „usaaaaaa” si treci peste.
parerea mea.
PS:poate nu si in cazul tau dar in cazul multora cateva beri ajuta ;)
Doc
Daaa! Simpatic flacaul!
codrus
Nu stiu. Nu stau sa ma intreb prea mult cand un jucator imi place sau cand marcheaza o caruta de goluri. Imi place si gata.
codrus
Robinho nu mi se pare chiar asa de bun.
Cum explici faptul ca Ronaldo da multe goluri? Incerci sa zici ca nu joaca in mod eficient, ca degeaba dribleaza, nu are sut, loviturile libere sunt previzibile, etc, dar cum de da gol?
Adrian
Ronaldo e ca Zidane la faza cu „e bun cu capu”, a dat Zidane in 98 la WC, a dat Ronaldo in 2008 la CL si cam atat.
Neme
La fel si cu Germania. Imi place cum joaca. Nu stiu daca vor ajunge in finala, dar asta nu ma intereseaza. Cand imi placea Maradona, nu-mi puneam problema daca va fi sau nu campion mondial.
Mie nu imi place Germania, dar:
***
Nemesis
pe 12 June 2008 12:07 am
Germania e chiar asa de buna?
Mie nu mi s-a parut.
Nemesis
pe 12 June 2008 12:08 am
Ma refer… atat de buna incat sa castige si sa fie favorita nr. 1.
***
Vorbesc doar de sansele la Euro.
@codrus
dar sunt absolut de acord cu faptul ca ronaldinho e mai mare. si ronaldo pe vremea lui. chiar si zidane, momentan. dar vorbesti despre un ronaldinho care nu mai intra pe teren(spre imensa mea deziluzie) si despre doi jucatori care s-au lasat.
dupa unii mari mai vin si altii. stiu ca voua, batranilor, chestia asta va displace pentru ca ati vrea ca cei mai mari sa ramana dobrin si pele dar….se joaca fotbal si dupa ei.
jim
Ce naiba o fi, totusi, cu Ronaldinho? Aia de la Marca (,) chiar nu pot da de urma lui?
@Nemesis
Daca zici ca Gatuso s-a descurcat admirabil in fata lui Ronaldinho inseamna ca te uiti la fotbal doar din mai 2006 incoace. In semifinala Milan-Barcelona din 2006, Ronaldinho l-a facut zdrente pe Gatuso. Printre altele exact de linga el a dat una din cele mai frumoase pase de gol din istoria CL. Pasa catre Giuly. Gatuso s-a aruncat atunci ca un pittbul, Ronaldinho l-a intors elegant si-n timp ce bietul italian cadea gramada si-a „inghetat” miscarile pret de vreo 3 secunde( exact ca inaintea golului cu Chelsea) astfel incit din imponderabilitatea acelui ralenti fabulos parea ca ofera un ragaz sfidator: „ghiciti ce-o sa fac, daca puteti! Aveti 3 secunde” ii zicea parca brazilianul lui Gatuso si celorlalti.
@AG
pe asta nici nu o stiam. te pomenesti ca a mai si disparut!?
ultimul lucru pe care l-am auzit zilele astea a fost ca ar urma o mutare la manchester city. asta chiar mi-ar placea. iti imaginezi o infruntare in derby intre ronaldo si ronaldinho? ultimate showdown!
@Doc
L-ai vazut ?
http://www.imdb.com/title/tt0219405/
jim:
Adica vrei sa zici ca Eusebio s-a retras????? :D
Poate atunci. Cand am zis „sa treaca” ma refeream evident la faptul ca nu este om acum care poate sa treaca cum vrea el de Gattuso (care sa nu faulteze), probabil sunt multi care trec de el de cateva ori, dar nu cred ca e cineva care sa il faca in 50% din duelurile one on one.
Dar Dinho inainte putea fi oprit de cativa oameni, Gattuso (nu mereu, dar putea… nu trecea de cine vroia cum probabil, ca nu am vazut enorm de multe meciuri, faceau marile legende), Khalid Boulahrouz stiu ca l-a anihilat 90 de minute o data, Fabio Cannavaro cred ca poate sa il opreasca, si mai sunt cativa.
Zi cine e mai in forma ca Ronaldo acum.
Nemesis:
Goian oare o putea? :D
@doc
nu, cred ca e doar accidentat, l-am vazut in tribuna azi. arata mai tanar decat „cap de zmeu”… :D
am auzit ca va fi transferat „cap de zmeu”. iar tre’ sa fac misto de bostina. baiatul asta nu vrea sa-mi dea pace…
doc:
Goian nu.
Nesu da.
AfterD:
Nu. Am auzit insa de el. Cica e bunicel.
Noapte buna!
jim:
Slava cerului! Dupa ce Francisco Varallo s-a retras atat de tanar ,in Eusebio mi-a ramas speranta. :D
@Doc
Ruleaza acum pe TVR . E chiar bunicel. Total contraindicat celor care lucreaza in mediu corporate. A doua zi iti dai demisia direct. :D
@jimerino
n-am timp frate sa ma frec pe lobii urechilor pt ca ma freci tu. Si vad ca incepi sa cobori! Pe de alta parte nu inteleg de unde ai atitea miini pt ca e clar ca si pe tine te maninca in multe locuri si mi se pare normal sa te scarpini.
E o timpenie sa crezi ca vreau ca fotbalul se opreste la Maradona Pele sau Ronaldinho. Cea mai buna dovada e ca nu l-am opus lui CRonaldo numai pe Ronaldinho ci si pe Messi care intra in teren. Am comparat doar cel mai bun fotbal al lui Ronadinho cu cel mai bun fotbal al lui Cr Ronaldo fara sa evitind problemele care apar cind ii compari, de exeplu pe Maradon acu Pele sau pe Hagi cu Ionica Bogdan pt ca astia pe care-i compar eu sint contemporani.
@ AG
Mi se pare bizar pt unul subtil ca tine, care mai si scrie despre fotbal sa nu faca o analiza a calitatilor unui jucator care-i place sau macar a lipsurilor pe care i le atribuie altii.
E vre-un site unde pot vedea Rusia-Spania?
Am vazut de la 2-0… am fost plecat. :)
@after
chiar ma intrebam ce e cu freaks aia ca ma uitam la ceva pe pc si asta era pe mute :D
Doc
Bai, vezi ca te tot apelez pe mess! Sa vorbim ca ratatii!
Fotografii cu jimerino aici:
http://www.sanatansociety.com/indian_art_galleries/hgs_kali_paintings.htm
:D
codrus
Ciudat, mie mi se pare ciudat sa o faci pana in panzele albe. Deconstructia pana la ultimul oscior nu-i a buna.
Daca o sa va uitati la galeria cu imagini o sa va explicati multe :D
@codrus
pai daca e vorba ca poti cobori la nivelul meu e perfect. sa incepem!
esti nervos amice? te cacasi pe ele de virgule, „vreau ca fotbalul se opreste”, iar ultima fraza e de-a dreptul apoteotica. medicatia ai luat-o azi? ca daca simti nevoia unei pauze trebuie doar sa anunti. no presure nigga! doar suntem prieteni, ce dracu!
Adrian lasa-l, acum se pregatea sa ne zica: „Ronaldo nu face incalzirea bine si nu da pasa cu exteriorul la fel de bine cu o da Ronaldinho”.
@doc
astea e partea la care ii dau dreptate. am o placere de a ma scarpina….ceva de groaza. chiar mi-ar folosi atatea maini, desi mi-ar cam strica imaginea… :D
doc:
Ti-a venit ideea cu Kali dupa ce am zis de Khalid Boulahrouz? :)
Bey, codrus are dreptul sa aprecieze pe cine vrea el. Ce aveti cu el? Ii place omului de Messi si Ronaldinho. Asta e.
Acusi ma infig in beregata lui AfterD zbierand ca al meu Kevin Garnett blocheaza mai bine decat infumuratul ala de Kobe Bryant :D
Ah, m-am prins, eu am citit si commentu si am dat direct click pe galleris fara sa ma uit la first page-ul linkului.
Nemesis:
Nu. Am cules ideea cand a zis codrus de maini multe.
@doc
pai si mie imi place mai mult de ronaldinho si intre CR si messi sa zicem ca e un fel de egalitate. imi plac amandoi dar au stiluri diferite.
@jimerino
Ma cacai, frate ce za zic, stiam ca daca refuleaza closetul, vine vidanjorul si ne scapa! Tre’ sa combat cumva somajul de idei, nu?
Cit despre fraze apoteotice, abtine-te micutule! Ramai la alea scurte si concise pt ca ai si tu o limita!
si apropos de de miscari dizgratioase…
http://www.youtube.com/watch?v=ZgqsaDnsEq8
doc:
Da, dar mai are putin si spune ca toti cei care il apreciaza pe C.Ronaldo sunt niste idioti si inca putin si il compara cu Dica. Gaseste un defect si il compara cu unu care e as la acel ceva la care el nu e. Il compara la suturi cu cei mai buni, il compara la dribling cu cei mai buni, etc. Beckham e mai bun la lovituri libere, Gerard mai bun la sut, si toot asa pana cand o sa ajunga sa spuna ca Banel e mai rapid si Goian e mai bun la cornere, exagereaza, e subiectiv si incearca cu disperare sa faca pe obiectivul si nu realizeaza ca el il lauda, spune ca are viteza, dar incercand sa dovedeasca ca nu are sut, dribling, cap, inteligenta, pase, il compara cu cei mai buni, nu cu cei mediocri. Adrian a vrut sa zica ca e cam bun la toate si da goluri, e adevarat, nu e cel mai bun la tot, nimeni nu zice asta, e doar in forma si e foarte bun, dar cred ca dupa ce am citit descrierea lui codrus, ar trebui sa fie declara omul mileniului, adica, practic e handicapat si da 42 de goluri la echipa de club.
declarat*
‘spune ca are DOAR* viteza”
@nemesiseanu
Ai inceput sa te cam dai pe linga starostele blogului. E o.k., toti cei de virsta ta sint tentati s-o faca.
@AG
Ce deconstructie dom’le? De ce nu respecti ordinea?Ia-te mai intii de aia care au facut „constructia”! Vezi ce autorizatii aveau, daca terenul are puz etc. Eu am recunoscut ca e bun, incercind in acelasi timp sa arat de ce cred ca nu-i cel mai bun. Tu, in schimb, preferi autoritatea sentintei eliberate de balastul argumentului.
@codrus
sezi bland john ca idei exista destule. tu esti singurul care vii cu una si p-aia o tot invarti pe o singura parte.
tu esti ala care ai cuvinte da’ n-ai idei. zici acelasi lucru in 6 registre diferite dar pana la urma nu reusesti sa nu fii limitat.
cat despre fraze scurte as avea una dar inca nu meriti. munceste ba daca ti-o doresti cu adevarat!
@AfterD: tocmai ti-ai sters un post?
Ai postat ceva de genul:
„Doc nu mai da iar click, testez ceva …
Doc ai vazut asta:
(aici ai pus link”
Si era intre antepenultimul post al meu si penultimul (in afara de asta).
Cum ai reusit? :)
Sau a sters Adrian mesajul. :(
@Nemesis
It’s a kind of magic … :)
Nemesis
:)
Neme
Muncim la implementarea unui program pe blog care sa genereze fraze ca ale lui codrus. Nu e usor, dar ne iese pana la urma.
Doc
Baaaaai, mai ai mess?
AG:
Nu stiu ce dracu’ are ca nu merge :(
@codrus
nemesis se „da pe langa”? esti intruchiparea lingaului prietene. pupi in cur cu ceva subtilitate, ce-i drept, dar atat. esti tantalau si inadaptat.
@codrusel: incepi sa iti arati limitele, sunt jos de tot, nu e ok, nu toti cei de varsta ta sunt tentati sa o faca.
PS: mi-a placut „capitolul eleganta”, e foarte important, la fel ca cele 700 de posturi pe care le-ai facut despre parul lui, pot sa pun o intrebare personala: esti chel?
@Doc
http://meebo.com
Kumbaya my Lord, Kumbaya. Kumbaya my Lord, Kumbaya Oh Lord, Kumbaya … :D
stiu despre ce program e vorba. mi l-am downloadat si astept sa-l probez. :D
@Jim
Ultra Crap 2008 ? Sau de care zici ?
@doc
pai kumbaya e varianta elaborata a lu’ „usaaaaa”. si daca nu am reusit sa cadem la pace cu usaaaaa….
nu e gogule. l-am decriptat pe gascan. il fac cu coduri sau crack-uri sau cum le zice la mizeriile alea de la jocuri? stii tu: munitie infinita, energie la fel, rabdare…. :D
AfterD:
Ultra Crap????? Wow! Are si circuitul de la Tancabesti? Joaca si the man in el?
@jim
Pai ma miram de unde ai tu atata energie de esti prezent la ora asta. Aia cu rabdarea e la deruta, ca n-ai tu coduri pentru asa ceva …
@doc
campionatul mondial de crap se tine la sarulesti. ask the man! ;)
@after
a daaaaa? e sa te…….!
vezi ma ca am? :D
@Doc
Avem si din alea :)
http://www.basspro.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10151&catalogId=10001&langId=-1&partNumber=89122&hvarTarget=search&hvarAID=&cmCat=10003927
@jim
ce pana mea de idei ai tu, mai jimnasty?! Ricii niste mistouri infantile cum faceam si eu printr-a opta, pina scoti enspe piei de pe ele?! Bagi o „sula” si-un „cacat” intr-o sticla de bere fara sa-ti folosesti miinile?! Pai au trecut vreo 46 de posturi de-ale lui Georgescu de cind n-ai mai ouat si tu vreo propozitie care sa contina urme de inteligenta. Da’ la urma urmei nu-nteleg de ce nu ma comport ca un adevarat crestin? De ce vreau sa-ti scot si eu un dinte cind pot, foarte frumos, sa-ti intorc si cealalta buca pt a putea sa ma musti de ea fiindca vad ca asta-i marele tau hoby.
@Codrus
Dupa juma de ora de meditatie doar „sa ma musti de cur” ti-a venit ? :D
@jim
pe cine am lins eu, mai gorilutza de blog? Nu sari tu de cur in sus de fiecare data cind vreun neavenit va ravaseste voua bulendrele pe-aicea si se ia putin de AG? „Esti tantalau si neadaptat”? De unde stii tu mai gregarotopsule? S-au inmultit psihanal-guristii mai ceva ca berile din frigiderul tau , ai?
codrus & jim:
Get a room, will you!! :D
@AfterD
Bun revenit pe pozitie! Crezi ca eu zac cu ochii beliti numai pe blogul AG-ului sa detectez la timp timpeniile unuia sau altuia, pt a nu le lasa sa se-mputa?
hellooo all
ati gresit : se zice „linkau” lolol
@windwhisperer
helooooo !!!!!
@doc
stai, omule, sa te „ling” si eu putin ca sa ma sincronizez cu perechile jim-afterd si AG-Nemesis! Am depistat ultimele noastre replici din ciclul „maoistului” si-o sa le postez pe-aici impreuna cu noua replica. Mai stau putin insa pt ca mi-e rusine sa defilez cu ideea mea mica, unica, „uni-laterala” si de cacat prin fata unui consumator/producator de idei abisale ca jim.
Doc
Mail.
Acum de ce va certati? Ca vad ca gagici nu sunt pe blog.
Ppl .. I’m off 2 sleep.
NB all.
AfterD
NB.
codrus:
Ma bucur pentru dezgroparea stalactitelor, dar trebuie sa-ti spun ca eu sunt casatorit si sotia mea e cam geloasa :D
„Linge „si tu pe altcineva. :D
Calme-toi, e doar un blog. nu razboiul de 30 de ani :D
numai perechi „dubioase” vad ca sunt trecute in revista pe aici. Codrus, tata, tu poate cauti un club al homosexualilor si nu stii adresa exacta?
Codrus
la cotet!
@GK
te-ai trezit cu noaptea in cap numai ca sa plasezi fisiiala asta?
@Nemesis
nu ti-am citit toate ineptiile azi-noapte, dar e una care ma face sa ma intreb cum ai reusit sa treci tu, intr-a noua, la materia aia care se cheama logica. I-auzi aici ce zici matale despre comparatiile pe care le-am facut eu intre CRonaldo pe de o parte si Messi, Ronaldinho etc, pe de alta parte:”.. Gaseste un defect si il compara cu unu care e as la acel ceva la care el nu e. Il compara la suturi cu cei mai buni, il compara la dribling cu cei mai buni, etc. Beckham e mai bun la lovituri libere, Gerard mai bun la sut, si toot asa pana cand o sa ajunga sa spuna ca Banel e mai rapid si Goian e mai bun la cornere, exagereaza, e subiectiv si incearca cu disperare sa faca pe obiectivul si nu realizeaza ca el il lauda, spune ca are viteza, dar incercand sa dovedeasca ca nu are sut, dribling, cap, inteligenta, pase, il compara cu cei mai buni, nu cu cei mediocri…”
Pai de ce sa-l compar, tinere, cu ai mai mediocri daca fitzimea sa e candidat la balonul de aur? Nu-i logic sa-l compar cu niscai Baloane de Aur?
Apropo de logica. Ai invatat( poate fara sa-ti dai seama) la materia aia la care esti oleaca deficitar despre „definitia ostensiva”. Tipul asta de definitie nu presupune mari incordari abstractizante: efectiv, indici obiectul definit sau o imagine, o reprezentare a lui. pt mine, e foarte simplu sa definesc ostensiv obraznicia doar indicindu-ti replicile. Probabil ca dintr-o deformare profesionala nu polemizez acut cu elevi si nu-i iau f tare peste picior . Tu, pe de alta parte, faci figura de Toma Alimos. Cind prinzi vreun prof, ii dai tare la gioale pt a razbuna indirect opresiunea la care te supune casta de satrapi din care face parte si, bineinteles pt a priza doza necesara de teribilism. cretinismul ala sarcasmilos conform caruia numai un chel ar putea fi ingretosat de frizura de neam prost a lui CRonaldo o dovedeste din plin.( Ca sa nu mai zic ca, in spiritul aceleiasi logici de care esti depasit, un chel ar trebui sa-si investeasca frustrarile, intii si intii, in sarcasme la adresa pletosilor gen Ronaldinho sau Messi).
@jimi
Imediat. Daca-i ordin de la ideo-scato-filimea voastra, e musai sa-l execut!
codrus
eu activez pe alte fuse orare decat majestatea voastra. In schimb, in nimicnicia mea spirituala si mentala, tot am gasit normal ca orele de noapte sa le petrec dormind, iar cele de zi muncind, barfind, iar din cand in cand mai si socializez la o bere sau o apa plata cu lamaie.
codrus:
Hai ca inca nu ma injuri ca pe altii, e bine.
P’aia cu profii n-ai nimerit-o, scuze, am prieteni buni de familie profi cu care ma inteleg bine (nu ma inteleg bine cu cineva pentru ca e ruda, sau apropiat al familiei, ma inteleg bine cu cineva din motive obiective) si profesori in clasa cu care ma inteleg foarte bine. Asa pot spune si eu ca te enerveaza Ronaldo deoarece iti aminteste de elevii tai cu fitze care cred ca esti un senil sau ceva.
Acum draga profesor de istorie pasionat de logica:
„codrus
pe 12 June 2008 1:17 am
@AG”
Tu aici, nene, ii raspundeai unuia care a zis: „Are sut, dribling, joc de cap, viteza etc., numai lider de echipa n-o sa poata fi, probabil, niciodata, pentru ca nu-l ajuta psihicul. Dar ce are mi se pare suficient.
Asa, Drogba parca parca imi place un milimetru mai mult, la fel si Messi, ca joaca precum acum 20 de ani. Dar Cristiano e aproape complet.”
Nu era vorba despre faptul ca e candidat sau ceva, ci de faptul ca e complet. Ceea ce e adevarat. N-a zis ca e cel mai bun la sut,viteza, etc. a zis doar ca ARE.
Acu’ daca vrei sa fi tare incearca sa numai postezi mereu ceva legat de ora la care a postat cel din fata ta, ca e jalnic, iar marimea unui post nu conteaza, uite de exemplu tu poti sa faci un post ridicol de 1 rand sau de 70 de randuri.
Si in legatura cu freza aia: e o freza de copil, ridicola, care nu conteaza absolut deloc, poti sa zici de cateva ori ceva legat de parul lui, dar tu zici mai mereu.
Si in legatura cu mine: daca crezi ca in Romania se lasa corigenti la logica esti la curent cu tot ce se intampla in educatie. Oricum, daca vrei sa vorbim despre logica, am avut cam cea mai proasta profesoara posibila, la un test a dat numai note de 3,4,5,6 (eu am luat 5) pentru ca a uitat ca bunul simt cere sa aduni si cele 4p din oficiu, desigur dupa asta nu a modificat sau ceva, ca nu conteaza chiar asa de mult.
Stiu ca acolo m-am exprimat urat, era tarziu si nu sunt ca tine as in exprimare. Imi pare teribil de rau ca am decazut in ochii tai din cauza asta.
PS: Robinho, Messi, Thierry Henry nu sunt baloane de aur. Logic e sa il compari cu cei care ar putea sa castige balonul in locul lui, ori Robinho, Messi, Thierry Henry, Ronaldinho nu au nicio sansa, nu au facut cine stie ce anul asta.
@codrus
gura !
hhahahaha , ce-aveti mah ? limbrici ? :))
Va gadila degetele ? :))
:D
neah…de inviorare ;)
@nemesis
Deocamdata n-am niciun elev cu fitze care crede ca sint senil. Astia ai mei n-au acuitatea ta perceptiva, sint tonti!
Stii la fel de bine ca mine ca n-are niciun sens sa vorbesti de un candidat la Balonul de Aur ca despre un fotbalist complet decit subintelegind ca abilitatile care insumate, creaza aceasta completitudine, sint la cel mai inalt nivel. Altfel putem gasi o gramada de fotbalisti completi dar la un nivel bunicel sau chiar mediocru. Cind zicea despre R. ca are sut, viteza, dribling fii sigur ca AG se gindea ca sutul, driblingul si viteza lui sint printre cele mai bune din lume si nu doar ca SINT!
Freza aia conteaza, se pare, chiar pt Ronaldo din moment ce nu renunta la ea cu niciun chip. Ei, daca pt el conteaza asa mult pot eu sa ma prefac ca n-o observ?
Te-am luat putin la misto cu „disciplina” logica! Eu vroiam sa zic ca rationamentele tale sint deficitare1 Sint de acord cu tine in legatura cu faptul ca in scoala, logica e predata abstract, stufos si rigid de parca ar fi fizica cuantica si nu o materie care ar trebui sa te-nvete, in primul rind, sa construiesti/deconstruiesti un argument, sa gindesti mai riguros. Notele sint cu adevarat mici insa stii bine ca nu ar trebui sa fie 4 puncte din oficiu ci doar 1,2!
La PS-ul ala esti cam confuz. Pai daca il compar pe Ronaldo cu unii care n-au luat Balonul(Henry, Robinho) si omul iese sifonat din comparatie, ce ne facem daca-l asezam linga laureati? Messi a facut destule anul asta, tinind cont de accidentari si de pasa proasta a Barcei. Ronaldo, care-i inferior argentinianului sta insa cu fundul pe 2 trofee si pe mai multe goluri.
@codrus: poate da si 1p din oficiu, important e sa dea, daca eu am facut 5 din 6 (6 era max) si ea nu mi-a dat oficiul, ce vina am eu? Da, materia e predata prost, dar cartea era destul de interesanta. (manualul)
La PS te rugam sa il compari pe Ronaldo cu cineva care e mai bun ca el in acest sezon.
Daca te uiti pe lista baloanelor de aur vei vedea si… legende, dar si oameni care au fost sperante mari si atat, asa e si Ronaldo, nu exceleaza cu nimic, dar deocamdata da gol si e in forma, poate ca daca merge la Real va intra in anonimat, poate ca peste 10 ani nimeni nu isi va mai aminti de el.
Nu cred ca e cel mai rapid, dar isi foloseste foarte bine viteza, nu cred ca dribleaza cel mai bine, dar totusi ii iese si trece de oameni, etc. (nu vorbesc de jocul la cap, eu am vazut doar golul din CL cu capul, in rest nu, dar nu ma uit prea mult la meciurile din Anglia). Spuneai ieri ca si tu dadeai pasa aia de gol, dar te demarcai asa? :)
„Messi a facut destule anul asta, tinind cont de accidentari si de pasa proasta a Barcei.”
Asta il descalifica din cursa pentru trofeu.
PS: compara-l cu Trezeguet, John Terry, Carvalho, Petr Cech, etc.
Eu nu pot prea bine pentru ca nu am urmarit suficiente meciuri anu asta.
Dar cred ca in loc sa il compari cu jucatori ca el, unde demonstrezi ca e inferior, mai bine il compari ca forma cu alti jucatori, daca vorbesti de Balonul de Aur, inclusiv portari si fundasi. Trofeul se da pentru cel mai bun jucator pe parcursul unui an. Messi nu e de balon in 2008, alege altul. :) Doar atat vreau, alternativa ta.
@nemesis
mai sint citeva luni bune din anul asta. Oricum, eu i-as da balonul lui Messi. Are 20 de ani si parca joca de cind lumea la un nivel incredibil.