Write a Comment

Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

566 Comments

  1. http://youtube.com/watch?v=at80PhEprUs#
    Hup Holland!!!
    Feesten doen wij hier!……adica de sarbatorit sarbatorim aici.
    Eu trebuia sa dau o sticla de champagne daca era sa castige Romania de la olandezi. O pregatisem era rece…..dar nu mi-au dat voie sa o deschid….pt ca nu am avut motiv……dar o dau azi cu multa placere. Hup Holland!!

  2. I would say I’m sorry
    If I thought that it would change your mind
    But I know that this time
    I’ve said too much
    Been too unkind

    I try to laugh about it
    Cover it all up with lies
    I try and
    Laugh about it
    Hiding the tears in my eyes
    ‘cause boys don’t cry
    Boys don’t cry

    I would break down at your feet
    And beg forgiveness
    Plead with you
    But I know that
    It’s too late
    And now there’s nothing I can do

    So I try to laugh about it
    Cover it all up with lies
    I try to
    laugh about it
    Hiding the tears in my eyes
    ‘cause boys don’t cry

    I would tell you
    That I loved you
    If I thought that you would stay
    But I know that it’s no use
    That you’ve already
    Gone away

    Misjudged your limits
    Pushed you too far
    Took you for granted
    I thought that you needed me more

    Now I would do most anything
    To get you back by my side
    But I just
    Keep on laughing
    Hiding the tears in my eyes
    ‘cause boys don’t cry
    Boys don’t cry
    Boys don’t cry

    http://www.youtube.com/watch?v=a90_d_tPhBs (oricum nu merge)
    putine echipe m-au impresionat asa cum a facut-o croatia aseara,cand Romania a pierdut calficarea in meciul cu olanda am adormit rapid dar dupa meciul de aseara nu am dormit toata noaptea,respectul meu croatilor si mai ales lui SLAVEN BILIC

  3. salutare ,uitasem,ia uite ca merge linkul ;) daca juca pogrebniak mergeam clar pe rusi asa vad un meci greu pt ei,in seara asta tin cu rusii,acest arshavin e un mare atacant

  4. Frumos gestul colegilor lui Khalid Boulahrouz. Ce o fi in sufletul lui saracul om! Allah s-o odihnesca in pace pe cea mica :(

  5. adipunker80:
    +Sestov, Berdiaev, , Kandinski, Malevich, Nichita Mihalkov, Tarkovsky, Zviaghintev, Lungin, Lossky, Evdokimov, Soloviov :D

  6. cred ca prozatorul Arshavin o va face lata din nou…olandezilor nu le prieste daca nu inscriu rapid ,cu exceptia ultimului meci…
    buna seara tuturor

  7. After
    Sopcast: True Vision – Channel 5. Imi plac pt ca pun suflet si comenteaza cu bun simt. Pacat ca nu e tipu’ ala – scotian sau irlandez – care comenta si la FIFA 2007 :D
    Pt ITV tre sa mai muncesc. Sau sa iau bursa :D

  8. @adipunker

    Poporul iti multumeste.

    @malasuerte

    Prea putine meciuri (3) ca sa facem statistici. Totusi, asta e si impresia mea, ca Rusia ii pocneste, mai ales ca nu e exclus ca olandezii sa inceapa sa se precipite pe masura ce trece timpul.

    De un singur lucru tre sa se fereasca Akinfeev & co. Intrarea lui Robben.

  9. Sa fie Guus Hiddink mai curajos decat Piti? Oare nu a aflat ca e o blasfemie tactica sa ataci Olanda in primele 75 de minute? :D

  10. echipele care au castigat grupele foarte lejer au probleme mari in eliminatorii,2 au plecat acasa,olanda nu se simte confortabil iar ibericilor nu le dau sanse multe maine

  11. @nastylicious

    La astea de Euro ma uit la TV , ca se vad super in HD. Dar de multe ori si eu prefer sa vad evenimente sportive pe sopcast, desi sunt si la TV , tot datorita comentariului

  12. After D
    Guus preda lectii la tabla si Piti normal k n-are cu ce nota
    daca van Basten se arunca ,Guus asta asteapta in rep2
    contraatacul le vine manusa rusilor

  13. dd
    norocul rusilor poate fi ca e lung filmuletul si nu apuca sfarsitul
    si apropos de primul tau 11 incep sa ma documentez :) din popor fiind

  14. o sa intre van persie si robben,scade forta ,creste viteza, problema e ca rusii tin bine mijlocul,oricum gus stie olanda bine nu ca pitzi

  15. Doc
    Eu ma gandesc ca daca nu era el acum nu am fi vorbit la telefon sau nu am fi vazut meciul la TV. Eu consider ca a fost un om genial. Dar cam fraier :D

  16. afterD:

    cam asa este. olandezii, ma mir ca mai joaca si asa, dupa cum au intrat sa joace cu noi. raman la parerea ca au vrut sa ne dea meciul. poate n-au stiut ca noi voiam sa mearga italienii… :) ca-n bancul cu bula cu baba pe care voia s-o urce in tramvai….

  17. @Doc

    A fost cam accidentat, nu a putut incepe primul meci cu el ca titular .. si dupa aia a ramas asa de rezerva, nush de ce. Mie mi se pare cel mai bun m al Olandei.
    In meciurile de pragatire le-a provocat otita tuturor fundasilor adversi.

  18. All:
    Voi nu credeti ca se impunea o conferinta de presa, in direct la TV in care Piturca sa incerce sa explice ce si cum? Mie mi se pare un semn elementar de respect. Spun asta pentru ca stiu ca asa se poarta in America de Nord. Aici de exemplu dupa ce se termina playoffs, the Habs cumpara 2 pagini de mijoc in toate ziarele de mare tiraj. Sunt acolo, dupa caz, multumiri pentru suporteri sau scuze pentru esec. La noi de ce nu se poate?

  19. AfterD
    M-as uita la TVR dar ma enerveaza comentatorii. La Austria – Germania, cand Low a dat mana cu Angela Merkel comentatorul a spus ca aceasta nu visa sa i se faca o asemena onoare – sa il intalneasca pe Low. Parerea mea: cred ca a fost tocmai invers. Low trebuia sa fie cel onorat. Da’, ma rog, fiecare comentator cu ideile lui :D

  20. @adipunker

    Cred ca-i stie cineva, nu spui cine, persoana importanta.

    Pe continentul pe care activeaza cred ca sunt mai cunoscuti ca Tolstoi sau Dostoievski

  21. dd
    ar fi prea frumos sa-l vezi pe Piti cerand scuze in mod serios
    nu ai auzit ca jucatorii au fost de vina si in special Marica pt ca nu a inscris deloc
    cat despre Bratu si Ogararu tupeu nebun sa nu se prezinte

  22. @adipunker

    Cred ca-i stie cineva, nu spui cine, persoana importanta.

    Pe continentul pe care activeaza cred ca sunt mai cunoscuti ca Tolstoi sau Dostoievski

  23. doc:

    – nu orice se intampla in america poate deveni regula in alta parte.
    – referitor pa piti, eu sunt de partea lui. Mai ales ca eu problema nationalei, e si una a Stelei, deci o problema de fond. E o criza de mijlocasi ofensive, mijlocasi de creatie, coordonatori, e o criza de atacanti de valoare… El a mizat pe o carte, cea mai valoroasa. Partenerii de joc aveau alte carti…

  24. @adipunker

    Cred ca-i stie cineva, nu spui cine, persoana importanta.

    Pe continentul pe care activeaza cred ca sunt mai cunoscuti ca Tolstoi sau Dostoievski

  25. doc:

    – nu orice se intampla in america poate deveni regula in alta parte.
    – referitor pa piti, eu sunt de partea lui. Mai ales ca eu problema nationalei, e si una a Stelei, deci o problema de fond. E o criza de mijlocasi ofensive, mijlocasi de creatie, coordonatori, e o criza de atacanti de valoare… El a mizat pe o carte, cea mai valoroasa. Partenerii de joc aveau alte carti…

  26. doc:

    – nu orice se intampla in america poate deveni regula in alta parte.
    – referitor pa piti, eu sunt de partea lui. Mai ales ca eu problema nationalei, e si una a Stelei, deci o problema de fond. E o criza de mijlocasi ofensive, mijlocasi de creatie, coordonatori, e o criza de atacanti de valoare… El a mizat pe o carte, cea mai valoroasa. Partenerii de joc aveau alte carti…

  27. AfterD:
    Ai auzit ca cei de la TML si-au dat acordul ca Gainey sa discute cu Sundin pentru un eventual transfer la noi. Mie mi se pare o tampenie. Mats mai merge un an si nu cred ca o sa se inteleaga prea bine cu Saku.

  28. doc:

    asa-i! asa ar trebui sa fie! si piti ar putea sa dea explicatii…, dar in mare cam asta cred ca ar trebui sa spuna…, indiferent daca am facut blat cu italienii…

  29. Echipa invincibila a Olandei se clatina serios. Doar pentru Piturca si ale lui carti, olandezii erau de neatins. Se pare ca Rusii prefera alte jocuri de noroc. :D

  30. Gaby:

    cred ca intelegi acum de ce nu am vrut sa joc la concursul care dadea semifinalistele, finalistele…

  31. Ohooo.. ce s-a pus Rusia pe ei :)

    @Doc

    Eu nu ma omor deloc cu Sundin. Totdeauna mi s-a parut ca nu da tot ce poate.

    Cat despre scuze … visezi. E nationala lor. Ca sa-i ceara Piti scuze lui Nicu Gheara nu e nevoie de conferinte de presa.

  32. Dan Cristinel:
    Sunt perfect de acord ca e o criza de atacanti si mijlocasi.Posturile astea sunt acoperite de straini. Piturca are si circumstante atenuante cand e vorba de aria de selectie. Ori te apuci si cresti juniori ori naturalizezi straini de valoare. Either way, asa nu se mai poate continua.

  33. doc:

    boloni, cerea rapidului asta! nu s-a putut concretiza…. Exista scoli, ex Gica Popescu, nici un fotbalist bun de acolo….

  34. Dan Cristinel
    iti spun un nume Sabrin SBURLEA,a fost junior la scoala gica popescu,craiova l-a refuzat,sa il vezi pe pustiul asta sezonul viitor din liga I la steagu’ , are numai 18 ani si deja ajax da 2 milioane pe el

  35. Dan Cristinel:
    Nu scoli de tipul ala. Fiecare club trebuie sa aiba asa ceva. Campionatul de tineret ar trebui reinfiintat. Strategii pe termen lung, scouting, loturi coordonate. Altfel nu mai merge. Talente sunt sigur ca mai exista insa daca la cluburi din divizia A nu ajungi decat pe pile si relatii…

  36. eu tot spun ca, steaua nu are un mijlocas bun! dica e o caricatura, n-ar fi intrat in echipa alturi de hagi, dumitrescu, a. ilie, sabau, lupu…

  37. 1. Akinfeev – 2. V. Berezutki (26. Sisev ’65), 22. Aniukov, 4. Ignasevici, 27. A. Berezutki – 14. Sirokov, 15. Bilialetdinov (7. Torbinski ’61) – 23. Bistrov, 20. Semsov, 18. Jirkov – 8.Adamov (19. Pavliucenko ’58)
    Pe astia i-am batut noi cu 3-0

  38. adi:

    sa dea dumnezeu sa fie asa cu sburlea…

    doc:

    asa este, dar nu stiu de ce patronii de cluburi nu inteleg ca se poate castiga si din formarea jucatorilor, poate chiar mai mult….

  39. @adi

    va fi asa cu Sburlea. Si pe Football manager e f bine vazut (180 potential) .

    @Doc

    Fii nene serios. Ciobani, ingineri si militieni. Cine dreaq crezi ca va lua de bun cuvantul unui scouter ? Stiu EI mai bine … au vazut pe youtube

  40. Si lotul nostru
    12. M. Popa (1. Stanca ’89) – 2. Contra (16. Ogararu ’71), 4. Tamas (8. Ov. Petre ’35), 15. D. Goian, 3. Rat (19. Sepsi ’87) – 6. Radoi, 5. Chivu (18. M. Niculae ’46) – 7. Fl. Petre (14. Nicolita ’62), 11. Cocis (17. Aliuta ’85), 10. Mutu (20. N. Dica ’46) – 9. Marica (21. D. Niculae
    Cam aceiasi oameni, cu exceptia lui Lobont care ne-a cam scos din corzi la CE.

  41. timisoara incepuse cceva bun acolo, cu juniorii,: pantilimon,scutaru,luchin,daminuta,torje, dar vad ca proiectul ala nu a durat,iancu nu are rabdare,in timp ce echipele din bucuresti si cluj baga milioane in argentinieni si potughez mai bine sa bage cate un milion pe an la tineret si juniori si scot garantat investitia ,dar degeaba

  42. Jim
    Bai, fiecare cu ale lui. Tu cu Maiorescu si…aaaa care mai e p’acolo :D Eu cu Popov si si Adelaida Mateescu.
    BTW, s-au deschis strandurile astea de prin zona? Ligheanele?

    AfterD
    Eu! Mai degraba Abramburica. Suna mai realist. :D

  43. pe 17 June 2008 5:42 pm
    1. Germania, Croatia, Olanda, Italia
    2. Germania, Italia, San Marino

    3 Am pus San Marino pt a nu intra in concurs.

    – inainte de meciul cu rom – olanda

  44. Ba, Craciunescule, m-auzi? Ce-i bulibaseala asta?
    Daca a iesit mingea nu a mai fost atac violent? Ce daca a fost aut de poarta, de ce nu a mai dat galben? Si cand l-a anulat nu trebuia sa-l bage inapoi in buzunar de undeva de sus? Care-i procedura? UEFA ce recomanda?

  45. ce idiot e Michel!!! In primul rand, primul galben a fost dat la o simulare, si al doilea era pe cale sa fie la fel.

    @ Dorin Spoaller: da, dar daca el fluiera aut atacul nu mai avea loc. Era de rosu daca fluiera aut (sau intrerperea jocului) si apoi urma atacul.

  46. DS
    Mingea ieşise dar nimeni în afară de asistent nu a observat asta (de fapt nu ieşise, dar nu asta contează). Atacul e de roşu, dar dacă se semnaliza la timp că minge era out, atacul nu ar mai fi existat. Mă rog, e o chestie de interpretare… Putea să nu mai anuleze cartonaşul.

  47. @AG

    Seara buna ! Sunt curios ce explicatie vor mai gasi unii si pt asta. Pana acum s-au scuzat laudand „adversarul puternic”. Acum ce plm o sa mai spuna ?

  48. AfterD
    Am spus, Olanda va fi batuta nu de echipa care stie sa se apere, ci de echipa care stie sa atace. Le ocupi mijlocul si faci pressing, doar asa. Daca rusii ar fi transformat numai una dintre cele 5 mari ocazii in gol, acum erau in semifinale.

  49. ce ma uimeste pe mine e reactia rusilor la atacurile lor. am vazut vreo tre-ipatru patrunderi pe stanga in careul olandez urmate de centrari care trec de fiecare data prin fata portill olandeze, dar nimeni de la rusi nu ataca coltul lung.

  50. Până la meciul Boro-Steaua am avut o părere bună faţă de Michel, chiar dacă ne-a dezavantajat în acel meci din Norvegia al naţionalei. După acel meci de coşmar al Stelei mi-am schimbat părerea.

  51. Dorin Spoaller
    pe 21 June 2008 11:41 pm

    Arshavin asta e prea bun pentru echipa Rusiei

    Sunt de acord. Io zic sa il cumpere Jiji si sa il imprumute la Gloria Buzau ca sa capete experienta si sa isi dezvolte calitatile
    :D

  52. boro
    Evident, e nevoie si de jucatori, dar ma refeream la tactica. Trebuie sa-i fortezi pe fundasii lor la angajari lungi, daca-i lasi sa construiasca in terenul tau, te-ai ars.
    Bai, dar rusii sunt fenomenali, ataca in draci, dar rateaza ingrozitor de mult.

  53. AG
    Am o întrebare la care sper să ştii să-mi răspunzi.
    De ce în presa de la noi, în special în gsp, numele unor jucători sunt scrise cu ş în loc de sh…? Arshavin, de exemplu, este scris Arşavin, Ignashievich, Ignaşievici.

  54. malasuerte
    eu am zis de la inceput ca rusia si croatia vor face o figura frumoasa
    basarab panduru:cum dracu’ au ajuns astia la europene,sunt niste mediocri!!!!i ;)

  55. Gaby
    Pt ca nu sunt „traduse” de pe site-ul UEFA ci din grafia chirilica. Noi si rusii avem litera, englezii tre sa scrie „sh”

  56. Gaby
    Nu mi se pare incorect. Si in ruseste se scrie cu „ş”. Arshavin, de exemplu, e scrierea pentru vestici. Regula este ca, daca o litera exista in ambele limbi, se va folosi in transcrierea numelui.

  57. pepe, AG
    Mulţumesc de explicări.
    Am văzut că la noi şi numele iugoslavilor (sârbilor, croaţilor etc.) care se termină în „c” şi se citeşte „ci”, se scriu cu „ci”. Aceeaşi discuţie şi aici?

  58. Indiferent ce se intampla, dupa parerea mea Rusia merita sa castige. Olanda a fost departe de ce ma asteptam eu.

  59. ii dau dreptate lui piti,mutu nu e arshavin,echipa rusiei are jucatori mai buni ca cei romani,zenit a luat cupa uefa,degeaba il injurati pe piturca

  60. Uite ce zicea cineva , cand Rusia nu se calificase nici din grupa :)

    „AfterD
    pe 18 June 2008 1:57 am

    Sa risc o bomba de pronostic ?

    Daca Rusia se calfica, ii scoate si pe olandezi.

    si

    AfterD
    pe 18 June 2008 2:12 am

    (@Nemesis)
    Rusia are o circulatie rapida a balonului. Doua lucruri i-au facut sa fie mediocri, asa cum ii etichetezi tu.
    O defensiva mediocra (lucru iremediabil in termen asa scurt ), si o lipsa de inspiratie la finalizare , lucru care se poate remedia, mai ales cu tot cu revenirea lui Arshavin.

    In opinia mea, intr-o zi in care finalizeaza bine, Rusia poate bate pe oricine cu 4-3, mai ales ca defensiva nu a fost punctul forte al Olandei, aspect inca neevidentiat doar pentru ca italienii au avut ghinion in primele 30 de minute, francezii la fel (plus un arbitraj discutabil) , iar Romania … bleah.
    Daca si Van den Sar prinde o zi normala (nu una fantastica asa cum prinde el de obicei) .. then it’s a game .”

  61. O victorie 100% meritata pentru Zbornaia. Au fost momente in care apararea olandeza a parut formata din jaloane. In opinia mea, Rusia a controlat tactic, tehnic si mental tot meciul. O echipa care joaca rapid, frumos si pe poarta. Asa cum a jucat Olanda in grupe. Vreau o revansa cu Spania in semifinale. It is going to be a feast for the eye.

  62. Chelsea
    Arsavin ar fi bou sa mearga la Chelsea sa-i faca ghetele lui Lampard. N-auzi ca ia trei juma la Moscova, care fac cat ‘fo 15 la londra?

  63. AG:
    Dupa meciul asta, I honestly don’t give a flying fuck about Piturca si fricile lui visceral-patologice. Mai ales ca o sa le vedem again, and again in jocul Nationalei. Fotbalul e un sport frumos pentru barbati curajosi. Poate invata si „tacticianul” din Orodel treaba asta. Sper.

  64. La suturi pe poarta si la poarta + posesie, cred ca Rusia e net superioara. Abia astept sa vad statisticile.

  65. AG:
    O sa zica ceva de genul Repin vs. Van Gogh sau cazacii care infig shashka in vintrele negustorilor olandezi :D

  66. Cand Portugalia si Spania faceau spectacol cu Turcia si Rusia, cine se gandea ca astea doua vor fi in semifinale?

  67. Bine ca se bea votca,sa puteti dormi ca eu nu mai am somn,Rusi sa se califice si noi nuuuuu???????doamne dumnezeule,of doamne si pe 5 am emotii si nu mai zic nimic ca astai sportul

  68. @WAFTC
    Euuuuu!!!!! Pe bune! :lol: Bine, la turcia o ziceam doar in gluma, dar de Potugalia, Olanda si chiar Spania am zis k o sa clacheze!
    Am si pariuri puse pe tema asta! :grin:

  69. Ce va bucurati, bre, de parca ne-au dat sovietii tezauru’ inapoi?!

    @ doc
    ma dezamagesti! Nu’s ce dracu tii cu mujicii? La urma urmei astia jucasera un meci jumate pina in sferturi iar Olanda, pe linga spectacolul facut cu Franta si Italia, este una din echipele cele mai puternice, mai frumoase si mai ghinioniste din istoria turneelor finale! Usor deplasata obsesia asta de a tine cu out-sider-ul. Olanda a jucat, pina la urma ce mai bun fotbal al acestui turneu iar meciul a fost ehilibrat!

  70. @AfterD
    Nu stiu cine a mai batut Italia cu 3-0 la un turneu final, in ultimele zeci de ani! Sa vedem cine mai reuseste!
    @Topci
    rusii au jucat o idee mai bine. Asta nu ineamna nimic in „economia” ratiunilor ultime ale calificarii! In 2000, Olanda a dominat Italia(in semifinale) intr-o o maniera absolut impresionanta! Rezultatul? Au cistigat italienii la penalty-uri. Olanda n-are noroc nici cit negru sub unghie!

  71. Dupa mine, Olanda e o mare echipa care nu si-a rezistat ei insesi. Ca de obicei. In plus, are un antrenor mediocru, care nu stie sa gestioneze un asemenea lot.
    Rusii au fost modesti si au avut un mare antrenor. I-ati ascultat declaratia dinaintea jocului? „Mi-e foarte frica de Olanda, de aceea trebuie sa atacam. daca dai inapoi, iti va fi si mai frica. Nu trebuie sa repetam greseala Romaniei”.

  72. @AG& prietenii
    La meciul Barca-MU, cind Mesii ataca si pe stinga si pe dreapta, cind CRonaldo facea figuratie iar diavolii semanau cu niste limacsi, taceati ca mortii in papusoi! Era si-acolo un soi destul de acut de evidenta! Scoateti tata, caseta tehnica sa vedem cit de grozava a fost dominatia sovietilor!

  73. codrus
    olanda de aia a ratat finalele din ’74 si ’78 si semifinala din 2000 ,exceptie ’88,nu au strategie pe termen lung,in 2000 a fost prostie curata,2 penaltiuri ratate,olanda are jucatori dar nu are echipa,cand vor invata sa joace colectiv vor castiga

  74. * Florin Salam – Ma rog in fiecare seara
    * Nicolae Guta & Susanu – Nu ma suparati
    * HIT 2008 – radio gangsta
    * Kaoma – Lambada
    * Studio One – El te iubeste
    * Corina – Gimme You Love
    * Arsenium – Wake up
    * Marian Cozma – Asta seara sparg toti banii
    * Madonna ft. Justin Timberlake – 4 Minutes
    * Jordin Sparks ft Chris Brown – No Air
    * Ionut Cercel – Stau in fata
    * Enrique Iglesias – Can You Hear Me
    * Voltaj – Mai sus de locul 2
    * Leona Lewis – Better in Time
    * Hi-Q – Asa-s prietenii
    * Sorin & Denisa – Ce cadou frumos ti-am luat
    * Denisa – Tu ai chip de inger
    * Muzica Youtube

  75. @AG
    Dupa razboi, multi intelepti se-arata! Te-a palit brusc revelatia mediocritatii lui Van! Si-asta doar pt ca nu l-a bagat pe Robben! Ia mai diseca-i oleaca mediocritatea!

  76. Felicitari rusilor……au meritat. Problema mea ramane ca inca nu am avut motiv sa deschid sticla de champagne…..pana la urma cred ca deschid dupa terminarea CE. Pana acum au pierdut toate echipele mele favorite…..sa fie din cauza mea?!…….oricum…..nu mai indraznesc sa incurajez pe nimeni….pt ca mi-e teama ca toti pierd din cauza mea…..grea viata tre sa am de aici inainte cu toate remuscarile…..dar trec usor peste ele si spun …..cel mai bun sa castige. Nu sunt eu daca nu sar de la una la alta…..si spun ca mi-au placut mult rusii dar si comentatorul olandez care spunea: ” In aceste momente trebuie sa invatam de la turci….si sa credem ca putem pana in ultima secunda”…….si ……” au fost mai buni ca noi….si au meritat sa castige”. Felicitari Rusia!!

  77. @adipunker80
    Ai trintit-o si tu! Olanda n-are joc colectiv! Pai cine dracu a inventat fotbalul total si cum putea fi fotbalul ala total, unul bazat pe gadget-uri individuale?

  78. Holland 1 – 3 Russia
    half-time (0 – 0)

    shots on target : 8 – 10
    shots off target : 15 – 15
    possession (%) : 53 – 47
    corner kicks : 4 – 11

    Probabil daca nu se accidenta Pogrebniak, golgeterul lui zenit, depaseau recordul la ocazii. :) si mai e un bolsevic care care s-a accidentat, dar imi scapa numele. :)

  79. @Danizmu

    Irelevanta statistica. Foloseste instructiunile din postul de mai sus, ca sa vezi diferenta intre suturile pe poarta ale Rusiei si cele ale Olandei.

  80. codrus:
    Echilibrat la ce? Ca la posesie, ocazii, suturi pe poarta si la poarta Rusia a dominat clar. Echilibrul s-a redus la faptul ca s-a jucat 11 la 11. Daca si azi poti sa spui ca Olanda a pierdut din cauza ghinonului…
    Acum nu mai pot sa ma bucur ca vad un joc al Rusiei bun pentru ca a existat Stalin? Am sa urasc exemplar Italia pentru ca a murit saracul Decebal :D Turcia nu e buna nici ea pentru ca Brancoveanu a fost martirizat. Raman cu Spania. :D

  81. codrus
    englezii au inventat fotbalul,cate trofee europene si mondiale au castigat?good times are gone,olandezii inca mai joaca stilul 70 nu au mai evoluat,daca nu ai inteles aluzia jocului colectiv ,problema ta

  82. Bai, daca tot am cazut in derizoriu dupa o partida sublima, mi-am amintit ceva. Nea Ovi promovase inainte de europene curentul „sa-l lasam pe el, ca se pricepe mai bine si, la urma urmei, el raspunde”. Nea Ovi, de-mi-si-! Te-ai inselat infiorator: nici nu se pricepe mai bine, nici nu raspunde la „buna ziua”!

  83. AG:
    Corect. Eu am ramas cu imaginea apararii olandeze transformata in jaloane de Arshavin si ai lui. Am mai ramas cu un sut in bara absolut senzational si cu 3 goluri frumoase ale rusilor. Cred ca imi ajunge :D

  84. @doc
    uita-te la datele din caseta inainte sa proclami ca ce ti s-a parut tie s-a intimplat de fapt, in realitate! Daca pt tine Stalin isi gaseste echivalent in turpitudine, iar rusii/sovietii si rahatul lor de imperiu fafa de sfirsit pot fi asimilati cu turcii sau romanii, nu mai am ce sa zic!

  85. @adipunker

    Nu trebuie sa fii nazist ca sa ai ceva cu Rusia. Nu inteleg de ce asta tre sa se extinda si la un meci de fotbal, dar asta e alta poveste.

  86. @Ceea ce mi se pare mie dubios la consensul vostru flocos este ca el se produce absolut aleator. vas’ca atunci cind vi se pune pata, sariti toti sa proclamati justetea unui rezultat, pornind de la o bara si niste ocazii ceva mai clare! Cind, insa nu va convine ceva(vezi Barca-MU sau Olanda-Italia din 2000) veniti cu niste balarii mucegaite, gen:”fotbalul se joaca pe goluri” sau ‘olandezii joaca la fel ca-n anii ’70”!) Judecatile voastre, pe linga faptul ca sint discriminatorii, mai sint si fataliste, adica fetisizeaza rezultatul, de parca era inscris in natura lucrurilor, intreg universul conspirind la cacarea lui!

  87. @Adipunker80
    Afterd-ul are dreptate dar ti-o zice mai pe ocolite! Eu ti-o zic din plin:orice roman cu capul pe umeri ar avea ceva de reprosat Rusiei, rusilor, URSS-ului, asa cam cit sa nu sara-n sus cind cistiga in competitiile sportive!

  88. Adevarul e ca la Barca – MU, cat l-as iubi eu pe Messi , era clar ca nu vor putea sa inscrie neam numai prin driblinguri prelungite. Dar ce frumos era!
    codrus
    Nu e vorba de justete, ci de demonstratie, aia din teren. Ochiul a vazut, creierul a aplaudat. Cifrele sunt refugiul analistilor, singurul lor temei de existenta. Ma uitam la Dinu. A inceput cu formule, cu 4-4-2-uri care se transformau in 4-3-3-uri. Esuarea in scheme si sisteme si imposibilitatea de a le parasi reprezinta calea cea mai urata de ratare.

  89. @Codrus

    Stai. Rusiei da. Rusilor, intr-o anumita masura. Lui Arshavin personal nu am nimic sa-i reprosez. Nici lui Akinfeev. Nici lui Pavlyuchenko.

  90. @AG
    Bai, excesul de ironie scremuta al unora ma face sa ma gindesc ce zicea un personaj dintr-un roman(doc ar trebui sa stie): cica, umorul, chiar si in formele lui rafinate, frizeaza, prin exces, imbecilitatea.(atentie, era doar un citat). m-am gindit, de pilda, daca aia care fac misto de Zaitev, cunosc drama lui1

  91. cazut-a serverul
    codrus
    spre deosebire de tine eu fac diferenta intre fotbal si istorie,in seara asta am vazut o echipa frumoasa a Rusiei,tu ramai cu tezaurul furat,eu raman cu un fotbal frumos

  92. codrus:
    1. Nu ma dau in vant dupa directoratul de constiinta,
    2. E treaba mea daca refuz sa echivalez cultura rusa cu Stalin si pe Arshavin cu Beria. Aici e vorba de un meci de fotbal nu de razboiul lumilor. Daca tu il vezi altfel e iarasi treaba ta. Am o vaga impresie ca as avea mult mai multe de reprosat comunismului sovietic decat altii. Prefer insa sa nu amestec planurile. Optiunea mea.
    3. Mi-am cerut scuze pentru afirmatia despre statistici. Anything else?
    4. Pe mine meciul dintre MU-Barcelona nu ma intereseaza absolut deloc. Consensul flocos si consecintele lui ma lasa again rece. Folosesti oricum pluralul in mod arbitrar.
    5. Nu am echivalat imperiile ci am vrut sa-ti arat, intr-o maniera oarescum ironica, ca daca folosesti criteriile tale, multe lucruri interesante se pot intampla. Acuza ta e nedreapta, excesiva si ma face sa ma gandesc serios la utilitatea unor polemici conceptute ca o cafteala blogistica. Cred ca am sa te las in compania lui jim pentru a putea sa redeschideti subiecte cu rezonanta scatologica.

  93. @AG
    „Adevarul e ca la Barca – MU, cat l-as iubi eu pe Messi , era clar ca nu vor putea sa inscrie neam numai prin driblinguri prelungite. Dar ce frumos era!”-Q.E.D. Iar imi dai la gioale cu o sentinta fatalista.
    @AfterD
    las’ ca si nemtalaii i-au dat pe Goethe, Kant, Hegel, dar au trebuit sa-l marteleze pe hitler din peisaj si sa-si asume tragedia pe care au provocat-o! Si de-asta nimeni nu se prea inghesuie sa tina cu ei!

  94. afterD
    din cauza unora ca el sunt xenofobi in Romania,eu imi metin ideea ca acest codrus e xenofob,dupa rusi o sa vina sa vorbeasca despre unguri ,nemti sau turci care ne-au cotropit tara,apoi o sa vina randul bulgarilor,polonezilor si a jumatate din europa

  95. @doc
    Te superi degeaba! Postul de la 1:42 nu-ti era adresat( pt ca lipseai de ceva vreme si nu-mi raspunsesei inca nici la postul de la 1:10).
    E totusi bizar ca rusia are, brusc, atitia suporteri!

  96. @adipunker80
    Asa e, tata, sint xenofob. Si rasist, antisemit, islamofob etc! Am auzit ca esti din Brasov. Nu vrei sa vii si tu la intrunirile noastre. Daca da, tatueaza-ti o svastica pe ceafa si citeste Mein Kampf ca-ti aranjez eu sa te primim!
    @nemesis
    Stalin a fost georgian. Si care-i problema?!

  97. AG:
    Eu acum fetisizez niste sardine de Atlantic proaspete. Daca stau sa ma contrez cu amicul codrus mi se ard. E pacat de munca :D

  98. @AG
    Ar fi cazul sa se schimbe bancul! Nu ungurii l-au omorit pe Mihai ci valonii, garda de valoni a lui Basta, condusa de un oarecare Jacques Beaury!

  99. codrus
    Noi, sarbii, asa l-am transmis din generatie in generatie, de-asta nu prea mai ajungem pe la turneele finale. Asta cu valonii o stu, a spus-o si Dinu de vreo 3-4 ori de-a lungul vremii in timpul analizelor.

  100. codrus:
    Hai bey lasa vrajeala. Toata lumea stie ca ungurii sunt vinovati! Cum iti explici atunci ca CFR a castigat campionatul? :D

  101. @Codrus

    Daca ai avea rabdarea sa citesti inainte de a da sentinta definitiva si irevocabila, ai constata ca sustineam Rusia atunci cand inca nu invinsese nici Suedia. Ca sa te scutesc de scrolluri inutile (poate te revansezi si tu) , mai dau un paste :

    „AfterD
    pe 18 June 2008 1:57 am

    Sa risc o bomba de pronostic ?

    Daca Rusia se calfica, ii scoate si pe olandezi.”

    De unde si pana unde „brusc” ??

  102. Concluzie: Cind echipa care a jucat cel mai convingator fotbal de pina acum, are o sincopa si pierde(putea sa si cistige conform zicalei aleia atit de „firoscoase”: ca de-aia e frumos fotbalul!!!), toata lumea se repede, binevoitoare, sa-i dea ultima impartasanie1 C-asa-i romanul: frate cu rusul si degraba veselitoriu de caderea celor mari. in subconstient, spera ca daca Rusia, Frecia, Turcia si alti out-sideri dau lovitura, cindva, peste n ani, va exploda si mamaliga lui Mutu!

  103. codrus:
    A jucat in grupa cel mai convingator fotbal. Azi nu prea. Si Romania a avut o sincopa. Din pacate a durat 8 ani :(

  104. codrus:
    In plus eu cred ca trebuie sa castige cine e mai bun, mai inspirat si mai curajos, nu cine e mai mare. Alfel am aconta Braziliei titlul mondial pe viata si am termina orice probleme.

  105. Moralmente, suntem finalisti. Am batut in amicale doua semifinaliste. Daca stau sa ma gandesc, suntem chiar campioni morali. N-am jucat si cu Spania? Cat a fost scorul? Ca pe nemti i-am umilit cu 5-1.
    Daca juca Mihaita Plesan …! Uffff!

  106. @Neme
    esti obraznic! Hitler apartine mult mai mult Germaniei decit Austriei!
    @AfterD
    NU E VORBA DE PRONOSTIC CI DE ENTUZIASMUL NEBUN!
    @AG
    vezi ca am facut mai sus o remarca in legatura cu ironia/umorul cu scremete! Nu ca te-ar viza, dar nu strica sa nu te mai fortezi! Ai aflat de Zaitev? poate dupa ce afli, cazi in butoiul cu metafore megalo-patetice si faci un articol ca ala cu Mutu si fruntasul Covrig!

  107. AG

    I-am batut si pe spanioli parca, 1-0 la ei acasa
    Eu cred ca asta a fost chestia, ne-am dus acolo si am realizat ca nu avem cu cine juca:)

  108. AG:
    Regret, dar eu nu pot sa tin cu Romania. Antonescu, Turcanu, Gheorghe -Gheorghiu Dej si Ceausescu nu ma lasa. Pana nu scapam de aceste figuri sinistre nu putem avea pretentii. Eu am sa sustin doar San Marino si Luxemburg. Atat. Pana si Elvetia are probleme. Mercenarii aia ai ei au facut masacre in Italia si Germania cu ceva vreme in urma :D

  109. codrus
    Deci trebuie sa huiduim Rusia pentru ca au avut tupeul sa bata „echipa care a jucat cel mai convingator fotbal de pana acum”? Atunci de ce nu laudam Romania pentru ca a luat bataie? De ce nu e mediocru Van Basten in conditiile in care antreneaza Olanda are niste rezultate penibile la WC 2006 si Euro 2008 si Guus face ce face cu Rusia acum si a facut destule cu alte echipe in trecut? (sau crezi ca Van Basten face performante cu Olanda deoarece poate iesi cu ea din grupe la turneele finale, btw nu conteaza ce faci in grupa, dupa cum se vede acu)
    Acum ma intreb eu cum ai trecut tu la logica (daca ai facut pe vremea ta).
    Esti total ridicol.

  110. Doc
    Mai pune mana si tu pe o wikipedia. Nu stiai ca Luxemburgul a dat lumii pe cel mai mare basinos din lume? Se pare ca era in rest un cetatean onorabil, dar digestia lui era … execrabila. Nu, nu pot sa tin in conditiile astea cu Luxemburgul.

  111. AG:
    Dialogul ala e purtat la alt nivel. Nu avem acces acolo. Trebuie sa ramanem la consensul flocos. Poate totusi il mai tundem putin. Nu de alta, dar a venit vara :D

  112. codrus
    A STAT IN AUSTRIA PANA LA 25 DE ANI SI ACOLO A FOST ABUZAT.
    Dupa logica ta si mai infecta de data asta, Brancusi e francez, Einstein e american, etc.
    Esti de tot rasul, nu ma mir de ce nu vorbesti cu elevii tai.

  113. @doc
    Deci back-round-ul, ansamblul, grosso-modo-ul nu conteaza. scoatem faza grupelor din competitie si consideram ca Euro 2008 incepe cu faza sferturilor! Vroiam si eu sa cistige o echipa care a jucat bine de la inceput pina la sfirsit si nu o mincatoare constanta de rahat ca Italia sau una cicumstantiala ca Grecia sau Rusia!

  114. Nemesis:
    Fara suparare, dar codrus are dreptate. Minus faza cu obraznicia, fireste. Am stat in Germania si nimeni, dar absolut nimeni de acolo nu spune ca Hitler nu este in mod esentiala responsabilitatea germanilor doar pentru ca s-a nascut in Austria.

  115. codrus
    Pai, Romania a jucat bine de la inceput pana la sfarsit. Nu mai exista bucurie la Euro, zau asa. Cred ca am sa-mi revizuiesc opinia despre Luxemburg si am sa tin cu ei, cu mana la nas.

  116. codrus:
    Pai daca nu au jucat, eu ce sa le fac fratioare? Cine te scuteste de constanta chiar daca te numesti Olanda? Dupa grupe si eu am vrut ca Olanda sa castige, dar azi au jucat prost si au pierdut. Get over it. Total de acord cu afirmatia despre Italia. Mor daca vor castiga italienii. Nu mai ies din casa. Fac baietii de aici misto de mine :D

  117. doc
    Dar el s-a exprimat altfel. :)
    „Germania a dat lumii”…
    Ma rog, de acolo doar Hegel s-a nascut in Germania. :)
    Si multi francezi se lauda cu Brancusi si americani cu Einstein.

  118. @Neme
    Inca o data, micutzule, nu e suficient sa rostogolesti niste informatii ca pe niste pietroaie, asa cum faci tu! Trebuie sa mai si intelegi cite ceva. Din pacate, treaba asta cu intelegerea e complicata. Uneori te descurci binisor, alteori dai in gropi. Te iert si de data asta, pt a ispasi pacatul aluia care ti-a dat 5 la logica. Du-te linistit si mai reflecteaza la „logica mea infecta” si, eventual la logica ta sterilizata!

  119. Doc
    In ceea ce priveste San Marino, n-ai auzit de cazul asasinului in serie botezat de presa Calaul-Administrator? Se pare ca tipul era administrator de bloc si bloca special liftul, astfel incat jumatate din populatia tarii a facut varice. Nu, imi pare rau, nu pot sa tin nici cu San Marino.

  120. Nemesis:
    Germania a dat lumii infinit mai multe decat pot eu sau codrus sa listez aici. Discutia este insa, repet, lipsita de relevanta atat timp cat vorbim de un sport care foloseste o basica si 2 porti. Wtf???

  121. AG

    Ce zici de ducatul Liechtenstein? Daca nici cu astia, iti raman baietii aia din andorra
    Au si steag asemanator cu al nostru, mi se pare

  122. Adrian si doc
    O sa ne zica imediat codrus cu cine sa tinem, dupa ce o sa va explice de ce optiunile voastre sunt total gresite.

    codrus
    ” nu e suficient sa rostogolesti niste informatii ca pe niste pietroaie, asa cum faci tu!”
    Cine se refera la razboaie si dictatori cand comenteaza un meci?

  123. AG:
    Din rau in mai rau. Andorra ? Stiu! Insulele Feroe ( sper ca asa se scrie)/ Aia sunt si pescari ca mine si ca the man. Cu ei o sa tin ! Uraaaa!!!

  124. @doc
    Il dau dracului de campionat european. Daca pierde si Spania, nu ma mai intereseaza. ma bag pe Wimbledon! Sper sa faca Rafa ce n-a facut anul trecut! Noapte buna.

  125. Bai, sotul meu e neamt……fiul nostru se simte suta la suta olandez…..aici e nascut…..aici ii sunt prietenii……eu sunt romanca…..dar daca joaca Romania…..indiferent cu cine sotul meu e pt Romania….pt ca ii place mult Romania….la noi in casa nu tinem aproape niciodata toti cu aceeasi echipa….dar nu ne certam niciodata din cauza fotbalului….deci …..cei mai buni sa castige.

  126. doc

    sincer, Aragones are fata de inchizitor, iar Sergio Ramos pare sa impartaseasca ideile lui Franco. Numai ca sunt pe-acolo si catalani (gasca separata, ai vazut cand s-a accidentat Puyol). exista un echilibru, in concluzie

  127. Nemesis
    Nope. Statisticile spun ca nu. Am mai primit un rand. Iata ce zic: olandezii au avut cu 12 la suta mai multe auturi si cu 77 la suta mai multe stopuri pe piept. Fotbalul e adeseori nedrept.

  128. rosso blu
    Acum pot sa zic, ca a trecut mult timp. L-am ajutat eu. Dar ramane intre noi. Puteam sa fiu eu acum pe banca Romaniei, dar a preferat sa-l creasca pe Piti. Ramane intre noi, da?

  129. Noaptea asta n-a mai claxonat nimeni prin oras. Asta plus meciul fenomenal sunt doua motive zdraveni pt a cinsti aceasta zi memorabila cu un Duvel.

  130. Tot pe gsp, citeam ce a scris Decebal…
    „Cînd veţi scăpa de superstiţia că venind în trening la meci aveţi succes. Sînteţi singurul selecţioner care n-a folosit costumul?”
    Scolari.

  131. AG
    Ai dreptate….dar chiar si in seara asta au fost prieteni de fata care chiar au probleme daca pierd…..si nu numai azi dar si in urmatoarele zile…..ciudati sunt oamenii.

    doctor demonicus
    Si pt mine asta-i normal.