Write a Comment

Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

281 Comments

  1. nu vreau sa il invinovatesc pe mutu pt penalty dar am vazut o lectie de penalty al lui pirlo,noi cultura minora,ei cultura majora cum spunea blaga

  2. nastylicious
    pe 30 May 2008 7:17 pm

    Dupa mine orice gol marcat de Romania la acest turneu final trebuie luat ca un mare succes.
    _____________

    Stiti ce ma enerveaza de fapt? Ca vom folosi scuza „am jucat cu Olanda, Franta si Italia si mai mult nu se putea” in loc sa ne uitam la jocul nostru. E inadmisibil sa joci asa intr-un meci decisiv X(

  3. Am spus ca singurul lucru pe care il vreau e sa pot sa ma uit in ochii celor de pe strada cand port tricoul Romaniei. Azi tricoul cu pricina merge in debara si o sa ramana acolo.

  4. nastylicious:
    Nu vom putea sa folosim carja asta. Azi am jucat nu cu Olanda ci cu rezervele ei. Nimeni nu o sa aiba tupeul sa folosesca textul despre care vorbesti tu.

  5. I would break down at your feet
    And beg forgiveness
    Plead with you
    But I know that
    It’s too late
    And now there’s nothing I can do

    So I try to laugh about it
    Cover it all up with lies
    I try to
    laugh about it
    Hiding the tears in my eyes
    ‘cause boys don’t cry

  6. Felicitari Olanda! Pentru mine a fost o experienta ingrozitoare. Am avut sentimentul ca Olanda s-a jucat cu noi timp de 90 de minute. Au controlat fara emotii meciul. Restul e gargara.

  7. Bravo Olanda!!! Bafta!!!

    Romania a jucat infect, ca pana acum, meciul cu Italia a fost cel mai bun. Nu am jucat cu Franta, am jucat cu niste francezi pusi la nimereala de un antrenor in functie de cum stau planetele, nu am jucat cu Italia, am jucat cu o echipa care face 4-1 cu Olanda, nu am jucat cu Olanda, am jucat cu Olanda II in vacanta.
    Si Dacia Mioveni joaca bine in aparare.
    Singurul care azi a jucat la maxim a fost Banel, el doar atat poate. :) *twisted*

  8. Doc
    Rezervele Olandei? Cine? Huntelaar? Robben? Van Persie? Bulackrouz (sigur i-am pocit numele)? de Zeuw? Afellay? Astia nu sunt rezerve. Astia sunt peste titularii nostri!

    Adi
    Aproape toti , de la Pitzi la Contra s-au grabit sa-l perieze pe Mutu asa ca s-ar putea ca asta sa fie doar una din scuzele jalnice pe care le vor gasi.

  9. ce rost ar avea acum sa ii injuram acum,daca la greu nu ii sustinem atunci hai sa ne lasam de fotbal
    YOU’LL NEVER WALK ALONE!!!!!sunt scarbit de joculk echipei dar peste 2 ani tot cu ei vom defila

    Walk on, walk on, with hope in your heart
    And you’ll never walk alone
    You’ll never walk alone

    capul sus baieti, la toamna avem treaba din nou!!!!

  10. Eu am fost singura romanca intre 10 olandezi…..care vroiau ca Romania sa castige. Maine detailez…..doar asa ca sa o spun si in romaneste. Ne meritam locul….chiar daca olandezii nu au echipa de rezerva.

  11. Cu Olanda chiar era misiune imposibila, dar sa nu uitam ca ne-au tremurat chilotii cand am avut doi adversari accesibili, Italia si mai ales Franta.

  12. Eu am fost singura romanca intre 10 olandezi…..care vroiau ca Romania sa castige. Maine detailez…..doar asa ca sa o spun si in romaneste. Ne meritam locul….chiar daca olandezii nu au echipa de rezerva.

  13. Publicul insa a fost senzational! La un moment cantau imnul in tribune si mi s-a facut pielea de gaina. Superba galerie! Pacat, mare pacat. Dupa jocul asta decisiv tratat in asemenea maniera nu o sa mai vada Piti si restul asemenea sustinere.

  14. noapte buna oameni,buni,vom injura 2-3 zile situatia dar apoi vom spune aste e,astepta cineva mai mult de la ei?asta e, nu ne-am depasit conditia, vorba invinsului MAYBE NEXT TIME!!!

  15. Piturca face declaratii de o luciditate dezarmanta. „Baietii au cazut psihic cand au aflat ca Italia conduce”. Cum se face ca TOATE natiile de pe planeta asta, cand se confrunta cu situatii nefavorabile, se ambitioneaza si gasesc resurse de care nici ele nu erau constiente, si NUMAI NOI „cadem psihic”????

    Pe de alta parte, DE CE ne interesa pe noi rezultatul celalalt??? Nu ne trebuia victoria ORICUM? Pentru a fi linistiti??

    Oricum, schimbarile au fost senzationale si inspirate. La 0-1 ma asteptam sa-l scoata pe Nicolae si sa bage un aparator, dar Piti m-a surprins inca o data cu schimbare post pe post. Bravo!!!

  16. roach:
    Cred ca declaratia lui Piti spune mult mai multe decat pare la prima vedere. Asta inseamna ca a construit tactica exclusiv pentru un egal si s-a bazat pe o remiza in meciul celalalt. E normal pentru el. Asta e stilul lui.

  17. Eu sunt suparat pt ca nu am vazut deloc determinare la ai nostri.Absolut deloc.Si imi pare rau ca trebuie sa pun tricoul in dulap.Singurii care trebuie felicitati sunt spectatorii care au fost admirabili!!!!

  18. nico
    Corect. Olanda a fost o echipa care a jucat fotbal, dar doua clase sub ce au jucat in primele doua meciuri. Erau de batut, daca ne-am fi propus asta. Insa am senzatia ca ne-am propus sa ascultam Italia-Franta la radio si sa reactionam in functie de ce se intampla acolo.

  19. :))

    Parca ne laudam ca „depindem numai de noi”, ca „bine ca nu mai suntem la mana altora”. Pot sa zica orice baietii astia despre „generatia de aur”, dar eu le-as recomanda ca, pana cand nu vor mai juca precum o echipa de mana a doua (adica „sa distrugem intai, apoi mai vedem”) cu „granzii” din fotbal, sa nu mai dea declaratii, ca se fac de ras mai rau decat pe teren. Generatia de aur juca fotbal, indiferent ca adversarul era Argentina lui Maradona, a lui Batistuta, Anglia lui Beckham sau Italia lui Inzaghi.

    Am avut vreun sut pe poarta meciul asta?? La 0-0, 0-1 sau 0-2, n-are importanta…

  20. AG:
    Sunt dezamagit, si vreau sa-mi clatesc ochii cu fotbal adevarat. Pacat ca Romania nu a putu sa produca asta. Comentatorii englezi erau la fel de dezamagiti. Au zis ca spre deosebire de Turcia, Romania nu a crezut nici macar o secunda ca poate sa intoarca un scor de 0-0. Pareau ca joaca sa conserve o infrangere onorabila in conditiile in care aveam nevoie sa jucam la victorie. Eu nu am inteles nimic din tactica lui Piturca. Poate ca sunt eu idiot, dar vreau sa aud explicatiile celor care chiar se pricep. Sunt foarte curios.

  21. @Doc

    Ca jucator de Football Manager (nush cat se pune asta) , iti pot spune un singur lucru. De obicei blocajul la schimbari apare cand nu ai incredere in calitatea jucatorilor de pe banca . Te tot uiti pe cine sa bagi , dar nu ai incredere in nici una din rezerve ca ar putea schimba cursul jocului, asa ca mai astepti putin , poate se trezesc cei din teren …

  22. piturca deja s-a absolvit de orice vina. cica jucatorii s-au demoralizat cand au auzit ca italia a avut nesimtirea sa marcheze. contra e mai fair play: „poate ca uni atat am putut”

  23. intr-adevar multe din „rezervele” olandezilor sint cu mult peste multi dintre titularii nostri. Nu prea avem jucatori buni, asta e adevarul. Cu schija si cu sageata nu prea poti face mare lucru.
    Cu doi decari, cum zicea adrian zilele trecute, nu poti merge decat la cacialma…Personal nu am fost prea dezamagit, nu ma asteptam sa iesim din grupa.
    Pe de alta parte, ar trebui sa vedem ca franta nu e bau-bau si sper sa le-o tragem in preliminarii.

  24. @Dorinho

    Era mai mult in gluma. Dar una peste alta sa stii ca si Real l-a demis pe Capello dupa ce a luat titlul. SI uite ca anul asta l-au castigat si mai net …

    Parerea mea e ca Piti si-a atins limitele. E genul de antrenor care mai mult de calificarea la turneul final nu va obtine. Sa aduci un alt tehnician e un risc , dar cine nu risca …..

  25. 1. De ce cu Italia am putut sa avem circulatie buna a balonului si azi nu?
    2. De ce am jucat cu mingi aruncate in careu si nu am legat 2 pase in jumatatea olandeza?

    3. De ce am permis o posesie a balonului de peste 60% pentru Olanda, cand noi aveam nevoie sa controlam jocul la mijloc?

    4. Am asteptat sa-i prindem pe Olandezi pe contraatac? De ce ar fi riscat olandezii cand oricum pentru ei nu conta?

    5. De ce s-au facut schimbari post pe post cand trebuia sa riscam?

    6. Care a fost solutia de rezerva a lui Piturca atunci cand olandezii au marcat?

  26. Poate isi revin francezii, ei nu au echipa, dar au jucatori si parca o sa isi ia alt antrenor. Noi nu avem antrenor, jucatori si nici echipa.
    Si Polonia a fost super in preliminarii.

  27. dd
    „3. De ce am permis o posesie a balonului de peste 60% pentru Olanda, cand noi aveam nevoie sa controlam jocul la mijloc?”

    pai aici e cam asa: ” ia-l de pe mine, ca-l omor” sau „l-as lasa eu, dar nu ma lasa el pe mine”.

  28. @fighter

    Inainte de inceperea turneului final, Olanda era intr-o crestere evidenta de forma, iar Franta era in evidenta degringolada.

    Prostia noastra e ca am ajuns in postura ingrata de a fi cu cutitul la os impotriva Olandei :)

    Dinu a fost genial : „Am iesit cu capul sus, loviti de grinda” :)

  29. 6. Care a fost solutia de rezerva a lui Piturca atunci cand olandezii au marcat?

    Toti in aparare, ca poate egaleaza Franta :D

  30. afterD
    din nou corect. Se pare ca asta e limita noastra, calificarea la un turneu final. Hai sa nu fim rai, nu e chiar putin lucru sa te califici si sa-i mai si incurci pe aia mari…

  31. @Dorinho

    Nu cred. Cred ca era preferabila o ordine Italia, Olanda , Franta. Dar asta nu e o scuza.

    In Piata Revolutiei deja se scandeaza masiv anti-tot.

  32. dorinho
    dom’le…sincer cam da. Ideea e ca nu vad pe nimeni venind din urma. Un fundash, doi, mai apar dar nu vad nimic la mijloc sau in fatza. Nimic.

  33. Cartianu e singurul care recunoaste ca nu am jucat nimic la acest turneu. Daca el e ala.:D

  34. Asta e buna cu Dinu :)
    Pe mine ma deranjeaza atitudinea „familiei fotbalului” din Romania.Declaratii gen:am iesit cu capul sus,2 puncte sunt o mare realizare in grupa mortii etc.Oare ce au in plus croatii ,turcii si alte tarii in plus fata de noi?Atitudine si determinare.
    Sa stai la mila altora eu nu pot sa o consider mare realizare.
    Jucatorii nu trebuie injuarati dar nici felicitati parerea mea

  35. E exagerat ca n-am jucat nimic. Am jucat defensiv de 9. Ofensiv de 2. Un gol inscris pe greseala adversarului, jumate de autogol ca sa zic asa… Dar nu e de ajuns pt. o echipa care vrea sa treaca de grupe, ca sa nu zic „sa castige competitia”. Grecii, cand au castigat, au aratat ceva in ofensiva, totusi, deci nu comparati :)

  36. boro
    8 ianuarie 1979
    29… pe aproape…
    Imparte ziua de nastere cu mine.
    Acu, pe bune, pareri despre tinerii jucatori? E clar, Generatia de Ratati, daca asta a fost apogeul.

  37. boro
    Nu sunt expert.
    Ciprian Tătăruşanu, Sergiu Homei, László Sepsi, Adrian Ropotan, Eric Bicfalvi, Răzvan Ochiroşii, Gabriel Torje, Ciprian Deac, Bogdan Stancu, Clement Pălimaru, Liviu Ganea, Claudiu Keserü.
    Sa vedem cum cresc astia…

  38. Mardare, Stancu, Tatarusanu, vesnica speranta Keseru, mai sunt… Dar nu senzationali si nu vad pe nimeni explodand in viitor. Stefan Radu si Ropotan dintre cei de 22…

  39. Poate din baietii aia plecati pe-afara (16-18 ani) de care auzim rar sa iasa ceva. Cei de la Sporting, Copil, cel de la Inter… Numai sa nu ni-i „fure” altii.

  40. 29?
    pai e clar. Mondialele de peste doi ani si …gata. Ca nu cred ca are vointa lui dorinel, sa joace pana la 40.
    Chiar faptul ca piturca a apelat la serviciile lui munteanu, acesta avand la inceputul preliminariilor 38 de ani, spune multe despre solutiile noastre. Cam asa au mai tras belgienii de gerets si shifo. Cand astia s-au pensionat, nimic nu s-a mai auzit de ei.

  41. Nu-i bine sa fac scenarii SF, dar cred ca am fi facut un 0-0 daca jucau titularii Olandei. Sincer. Cred ca am intrat mai relaxati noi decat rezervele lor…

  42. damizmu
    se scrie piturca (dupa meciul acesta). dar sti de ce?ca e format din pi+turca. adica selectionata de la un joc de turca plus inca 3,14 fotbalisti si iese nationala noastra pitoreasca :D

  43. nemesis
    ce bogat sunt la tastatura. :) vad ca am mai facut risipa de litere.
    dar stai linistit ca si mie mi se intampla. de multe ori imi scrie numele cu litera mare. sau o data a fost confundat cu dorinha. eu doar la tine ma refeream :)

    si eu ma miram de memoria ta. chiar am verificat calendarul sa vad ce data e (nu ca am uitat ca pe 18 am si 19 am examene). :)

  44. Vad ca va feriti sa puneti punctul pe i! Ai nostri, in frunte cu Mutu, au fost atit de penibili incit n-au reusit sa cistige un meci pe trei sferturi „trintit” de olandez, un meci in care 8 olandezi din zece faceau figuratie iar ailalti trei isi faceau antrenamentul de seara! Niciodata echipa Romaniei n-a fost intr-o postura atit de umilitoare! Pai singura conditie sa facem si noi ceva era sa aruncam citeva baloane pe spatiul portii. Pai ce vrei tata, mai mult?! se dau aia din fata lui Mutu si lui Contra, Robben rateaza ridicol, Van Persie se-mpleticeste si ramine latit ca pe plaja cind in alte conditii ar fi tisnit ca un hopa-mitica?! Dumnezeu iti da dar nu-ti baga-n traista! Inainte de meci ma gindeam ca oricum o sa facem figuratie. Problema era in ce sens? Daca ne lasa olandezii, ma gindeam, ii batem, daca nu, ne conformam cuminti si o luam pe coaja! Ba, da sa te lase aia si tu sa fii atit de impotent incit sa n-o faci, nu ma gindeam! Romania a fost in meciul asta exact ca un elev pe care-l lasi sa copieze la lucrare si el nu stie de unde, nu stie ce si nu stie cum.
    Interesanta analiza meciului la Realitatea, unde Ilie Dumitrescu, Traian Ungureanu si chiar diplomatul de Ienei au bagat, la greu, poste intre falangele acomegalico-defensive ale lui Piti, cu totul si cu totul adecvate unui meci care trebuia cistigat!
    @AG
    Titlu: In seara asta Romania a demonstrat, iarasi, cine este de fapt Olanda”. de asemenea, astept sa ne faci o noua demonstratiune de vizionare colectiva a „partii pline a paharului”!

  45. neme
    asa e bine?mai fac si eu economie de tastat.
    cand ma refeream la scrisu cu litera mare a numelui ma refeream la celalalt Dorinho de pe blog

    eu cred ca merg mai departe : portugalia, croatia, spania, olanda. apoi portugalia – olanda. cu olanda castigatoare

  46. „Romania a fost in meciul asta exact ca un elev pe care-l lasi sa copieze la lucrare si el nu stie de unde, nu stie ce si nu stie cum.Ţ
    Pai daca profii nu soptesc. (autogol, era o gluma, razi)

    dorinho
    Am memorat ca ai zis „nemensis”, postu l-am gasit prin google.

  47. @Codrus

    Yup . We stunk the place up big time. Cu asta-s de acord .

    Cat depre procesul de intentie pe care i-l faci lui AG, mi se pare chiar jenanta dorinta ta de polemica OOO .

    * OOO – Orice, Oricand, Oricum (2008 papagigli . Toate drepturile rezervate)

  48. @ codrus

    La victorie, meciul italia – franta devenea irelevant. Cunosti faptul ca Olanda va juca cu echipa de rezerve. Cum naiba sa joci defensiv cu 4 fundasi si 4 fundasi in fata fundasilor, cu Mutu si fiul datatorului de bani pt locul de atacant? Incapacitatea de a trai in moment, de a-ti crea si insusi avantajul este lacuna unei generatii. Simbolic, momentul cheie al acestei generatii este fara doar si poate ratarea penalty-ului din min 80 cu Italia.
    Cert este ca suntem o echipa care reactioneaza, incapabila de a-si pune amprenta pe un stil de joc. Nu poti emite prententii cand te dai dupa adversar. Nu joaca nimic? Nici noi! Joaca ceva? Jucam si noi! Felicitari Olandei si Italiei.

    Este greu sa contraataci cand trebuie sa ataci.

  49. Gaby:
    Il injura cu sete pe Domenech :D Acum se uita cu jind la Portugalia. Sunt foarte multi portughezi aici. Cred ca ma dau si eu cu ei. Asa am facut si la Campionatul Mondial. Iubesc enorm tara aia. Am fost acolo imediat dupa campionatul european ratat in fata Greciei. Rar am vazut atata suferinta.

  50. roach
    pe 18 June 2008 1:21 am
    Piti cu DECLARATIA ANULUI

    “Nu l-am băgat pe Marica pentru că nu mi-a plăcut cum s-a încălzit!”

    Hehe

    ***

    Cat de prost te poti incalzi astfel incat sa nu fi bagat intr-un meci?

  51. Spre deosebire de Daniel Niculae, care datorita faptului ca s-a incalzti bine in primele doua meciuri … a lipsit si asta searaa din peisaj.

    Bai, pe bune, Piturca e castrat ? Rar am vazut asa lipsa de cojones …

  52. @roach

    Pai cu atitudinea lui Piti ce sperante sa mai avem.De asta nu ia placut la incalzire,la altu nu-i place freza,altu isi permite sa ia atitudine etc…Van Basten a fost la cutite cu Van Nisterloy dar omul la convocat ,jucatorul a dat gol toata lumea fericita!
    Noi tristi

  53. Un lucru insa e clar, cu presiune ori fara, sare mingea din ai nostri cand fac o preluare de zici ca sunt facuti din piatra… Nici la elvetieni sau austrieci n-am vazut asa ceva. Asta spune multe despre nivelul nostru, cred eu…

  54. @boro

    Intr-un stil inconfundabil, nu am fi perceput ca fiind marea performanta calificarea in sferturi , ci faptul ca am trimis Franta si Italia acasa.

    Calcand pe urmele lui Codrus, incep si eu sa vad titluri : „Mutu trimite acasa campioana si vicecampioana mondiala”

    Bleah.

  55. @Genial American
    Unde erai, tata, cind ma hartuiau oamenii pt ca ma luasem de bietul Aditza?!
    @Doc
    Lasa, frate ca prea s-a patetizat AG-ul! Iti raspund miine, desi cred ca in mare,prin forta evenimentelor, iti cam vine sa-mi dai dreptate in speta noastra! Mutu a tras prost si ne-a ingropat mai devreme cu un meci! Tot ne-ar fi ingropat Spania. Chestia e ca ratarea lui ne-a rapit si demnitatea aducindu-ne intr-o postura atit de grotesca. Eu, in locul lui, refuzam prima de participare si ma duceam pe coclauri sa nu ma mai vada nimeni! A, am uitat, mai intii ceream sa mi se cinte imnul!

  56. @dorinho

    Nici pe departe nu vreau sa-l apar pe Mutu, dar e imposibil sa-l scoatem pe el responsabil de faptul ca din Daniel Niculae mingea sare ca din perete, de faptul ca Banel centreaza direct pe Ghencea sau pentru faptul ca la doua din cele 3 goluri primite (cu Italia si primul cu Olanda) un fundas a dat pe langa minge.

  57. afterD
    din 8 echipe, dupa sferturi vor ramane 4. Cine naiba le va mai tine minte pe cele care vor zbura acasa?
    Cel mai rau ar trebui sa se „necajeasca” austria si elvetia.

  58. @boro

    m8 … dintr-o fraza ca aia cu “Mutu trimite acasa campioana si vicecampioana mondiala” traia o luna TV Sport-ul . :)

    Probabil de aia nu o sa ajungem nicaieri, ca ne intereseaza mai mult pe cine am putea elimina decat cand suntem noi eliminati…

  59. AfterD
    de acord cu tine. el a inventat golul cu italia.dar sa tragi lamentabil de la 11m in fata lui buffon…! daca face ca si marius lacatus in ’86 eram mai castigati. „ori zboara peste stadion ori rupe plasa”

  60. @dorinho

    U’re missing the big picture. Daca eram eliminati din cauza penalty-ului li Mutu cu 4 puncte si cu vreo 4-5 goluri marcate, am fi putut spune „lasa ca data viitoare….”

    Pe cand asa , penalty-ul ratat de Mutu nu a fost decat justitie curata …

  61. dorinho
    Un gol e un gol, corect. A specula o greseala e nice, daca esti atacant.
    Daca esti Mutu poti da un gol din lovitura libera, din actiune, un 1-2, etc.
    Daca era Banel, era de laudat, dar la Mutu…

  62. @ codrus

    E dreptul tau sa critici autorul pentru continutul articolelor. Esti baiat mare, stiu ca te descurci :)

  63. @Nemesis

    Revine Arshavin

    @dorinho

    M-am lecuit de mult. Desi mi-au mai dat si ei mie , in mare parte tot pe „bombe” din astea. Oricum, per total, mi-au luatmai mult decat mi-au dat, asa ca nu ma mai joc cu ei … :)

  64. Rusia are o circulatie rapida a balonului. Doua lucrulri i-au facut sa fie mediocri, asa cum ii etichetezi tu.
    O defensiva mediocra (lucru iremediabil in termen asa scurt ), si o lipsa de inspiratie la finalizare , lucru care se poate remedia, mai ales cu tot cu revenirea lui Arshavin.

    In opinia mea, intr-o zi in care finalizeaza bine, Rusia poate bate pe oricine cu 4-3, mai ales ca defensiva nu a fost punctul forte al Olandei, aspect inca neevidentiat doar pentru ca italienii au avut ghinion in primele 30 de minute, francezii la fel (plus un arbitraj discutabil) , iar Romania … bleah.
    Daca si Van den Sar prinde o zi normala (nu una fantastica asa cum prinde el de obicei) .. then it’s a game .

  65. AfterD
    acum mi-am adus aminte. „una peste alta sa stii ca si Real l-a demis pe Capello dupa ce a luat titlul. SI uite ca anul asta l-au castigat si mai net …”
    iti aduci aminte in sezonul 2005-2006(daca nu ma insel) dinamo l-a schimbat pe andone (fiind pe primul loc) si a terminat pe 3. schimbi schimbi, dar sa o faci cu cap. plus ca la manchester in primii ani cu ferguson pe banga a fost seceta.eu merg pe continuitate

  66. Eu zic asa: ar fi fost mult mai bine daca am fi avut o unica sansa: daca, printr-un joc al rezultatelor, trebuia sa batem cu de la 4-0 in sus. Asa, daca stai cu urechea la radio sa afli daca nu cumva nu mai trebuie sa joci, te transformi intr-o amoeba.
    Lasa-i romanului o portita de scapare (egal intre Italia si Franta) si se va culca nu pe o ureche, ci pe toata partea laterala a trupului, visand apatic la acea posibilitate.
    Invers nu puteam gandi? Adica, avem de castigat un meci cu o echipa de rezerve, care juca un amical, hai sa-l castigam! Alergam, presam, jucam 90 de minute, depinde doar de noi, hai sa-i urcam pe garduri! Acum chiar ca nu mai trebuia sa asteptam. Trebuia, de exemplu, sa facem pressing. Nu l-am facut.
    Vecinatatea victoriei ne taie picioarele. Nu stim sa atacam, parca ofensiva inteligenta a iesit din manualele noastre.
    Am jucat un meci bun (cu Franta), unul foarte bun, cu Italia, si unul execrabil (cu Olanda, care era o echipa de batut la pas).
    Si nu, nu Mutu a ratat calificarea, prin acel penalty, ea s-a ratat in acest meci pe care multe echipe l-ar fi castigat relativ usor.

  67. @AG

    I disagree . Ea s-a ratat cu Franta, cu care am facut un meci execrabil (0 suturi pe poarta) . Era adversarul cel mai accesibil, si acolo trebuia sa luam 3 puncte.

  68. AfterD
    OK. Evident, au fost mai multe momente, pe care le putem acum specula doar la conditional-optativ. Doar meciul cu Olanda era la prezent, stiai ca daca invingi (si nu ar fi fost greu, Olanda de azi mi s-a parut mai slaba decat Franta primului meci, iar Romania meciului de azi MUUUUULT mai slaba decat Romania din meciul cu Franta), esti calificat. Bineinteles, si penalty-ul lui Mutu, daca „ar fi fost” transformat, ne-am fi calificat, insa aproape de calificare, in mod palpabil, am fost doar in seara asta.
    Paharul meu e plin in continuare :lol: Hai Romania!

  69. Asta cu pressing-ul e discutabila.

    Pana acum , la CE cine a facut pressing prea avansat in fata adeversarilor cu viteza si cu crculatie buna a balonului, a comis-o . Fara exceptie.

    Baloane am recuperat destule,mai grav mi se pare nu ca nu am facut pressing cat ca nu am stiut sa iesim din cel facut de adversari. Am bubuit mingi pe varfurile lipsa, cu o incapatanare demna de o cauza mai buna .

  70. @AG

    Aproape de calificare am fost doar in seara asta, pentru ca am amanat 265 de minute momentul in care sa atacam. Daca (deh) am fi atacat si castigat cu Franta, am fi fost aproape de calificare, foarte palpabil, inca de la meciul cu Italia. Si asa am fost inca de la meciul 2, iar faptul ca nu s-a intamplat continua sa mi se para pura justitie.

    Cat depre faptul ca Olanda din aceasta seara a jucat mult mai slab ca Franta … allow me to disagree again. Au avut un control mult mai bun al balonului si au ajuns in situatii de finalizare mult mai usor ca francezii. Doar baschetbalistul ala de la mijlocul terenului a dat vreo 4 pase exceptionale, mult mai mult decat a inventat mult aclamatul Ribery in meciul cu noi.

  71. AG

    De obicei iti dau oricum dreptate( de fapt nu oricum….ci pt ca gandesc la fel)….dar la postul de la 2.18 am ….ai perfecta dreptate……dar acum e prea tarziu pt mine.. noapte buna tuturor.

  72. Lobont a fost bun, Tamas a gresit la golul italienilor, pase proaste azi, Goian a fost slabut cu Toni, Ghionea ok, Rat si Contra ca deobicei, Chivu a gresit multe pase, Cocis… enervant, Niculae slab, Niculae slab, Fl. Petre bun, Mutu slab, Radoi ok, Codrea bun, Banel.
    In 8 ani asta a fost maximul nostru.
    Jumatatea plina este…?

  73. Noapte buna, nico!

    dorinho
    pe 18 June 2008 2:33 am
    banel era la un concurs de atletism. sau la maraton. ceva de genu

    ***

    Te rog, Banel se simte jignit de faza cu „esti maratonist ba” (pe bune), pentru ca el crede ca „maratonist” e injuratura si pentru ca se crede fotbalist. Banel este Inzaghi fara noroc.

  74. macar la olimpiada e „important sa participi”, la euro nu e asa

    mie marea deziluzie de la acest campionat mi se pare franta. dar matematica rezolva si aceasta enigama. nationala frantei a avut jumate echipa lyonului, care desi face legea in franta in europa e aproape varza(in fiecare an favorita CL, dar iese in sferturi) => „n-ai cu cine” :)

  75. AfterD
    Sper sa nu imi pice pe final netul.
    Am citit, l-am citit si pe John Schuhmann.
    Kendrick Perkins a jucat in Game 4?
    Rajon Rondo… habar nu am cine e. :)
    Pau e mai bun ca KG?
    ” Losing a 3-1 series lead in the Finals would be a historical first” Sa speram.
    Go Lakers !!! :)
    (profit de faptul ca nu e doc aici)

  76. MM
    deci are sansa sa se trezeasca (speranta)
    cat despre franta. cred ca pateste cam ca si noi dupa era hagi. si mi se pare aproape normal in conditiile in care nu ai pe cineva care sa regrupeze colectivul si aduca oameni potriviti

  77. Con el resultado en contra, y sabedores de lo que estaba pasando en el Francia-Italia, a los rumanos se les vio tocados, angustiados, nerviosos. Jugaron a lo loco y con poca cabeza. Eso lo aprovechó Holanda para destrozarles. Van Persie tuvo la merecida recompensa a su gran partido y marcó un tanto en la recta final del choque. Volvió a sacarse un control de los suyos y luego fusiló a Lobont. Si había esperanzas de algún milagro a la turca para los rumanos, ahí se esfumó.

    ( Marca)

  78. @AG
    continui sa faci figura de naiv! Nu stiu daca din cauza optimismului tau patologic(direct proportional cu pesimismul tacticii lui Piti) sau daca nu cumva ti-e frica sa nu-ti citeasca Platini rindurile asa cum le era frica olandezilor aseara sa nu strimbe din nas la dramaturgia aia de 2 lei. Olanda a fost slaba, zici! Citi mai trebe sa-ti intareasca faptul ca Van-ul s-a dat la o parte( pina la un punct, cind prostia noastra devenise jenanta), ca s-o recunosti si tu!?

  79. Nu stiti cine ma tine pe mine pana noaptea tarziu in cursul saptamanii ?! Nici eu…..promit sa nu o mai fac…..dar acum mi-e somn si tre sa merg la munca..

  80. @surferb
    pe unde esti, omule? Iarta-ma ca ti-am dat sperante! Am fost un inconstient cind ti-am zis ca nu putem bate Olanda, „pe bune”! S-a dovedit ca n-o putem bate nici daca ne lasa!!!

  81. @Nico
    N-am nimic si nu ma mai iau de el. Vreau, insa, sa vad din partea lui o reactie profesionista ca cea a lui Tolontan, ilie Dumitrescu, Traian Ungureanu etc! Vreau sa critice, nu sa-si cloceasca la infinit premonitiile euforice de dupa meciul cu Italia!

  82. codrus: poate ca n-are spirit critic… Civic stim doar toti ca n-are, pun pariu ca nu s-a dus la vot. Si cand mai vad si anunturile astea de la Google „Bilete ieftine Olanda” la el pe blog, mai ca-mi vine sa sesizez DNA-ul pentru coruptie…

  83. Nico
    Codrus are dreptate. Chiar daca o spune cam neslefuit. Are dreptate pentru ca in momentele astea nu trebuie sa vedem partea plina a paharului ci pe cea goala care e mult mai mare ca partea plina.
    Partea plina? Un meci defensiv bun cu Franta si unul bunicel cu Italia. Partea goala? un meci pârţâit cu Franta, unul norocos cu Italia si unul execrabil cu Olanda. Cand iti amintesti ce au facut Raducioiu, Dumitrescu sau Belodedici nu ai cum sa nu te simti frustrat cand ai vazut ce s-a intamplat aseara. Chior trebuia sa fii ca sa intelegi ca aia s-au jucat cu noi in prima repriza si ne-au amagit cu gandul ca ne vor lasa sa ne calificam. Da, asta e adevarul: daca ne calificam o faceam pt ca ne lasa Olanda nu pentru ca suntem noi mari valori. La acest campionat s-a vazut clar cine suntem si ca nu avem cu ce.
    Mutu a uitat ca nu e la Fiorentina, Chivu era derutat de cate schimbari de posturi a facut la Inter, Banel – no comment, Goian a uitat ca nu il arbitreaza unu’ cumparat de Jiji si a luat galben ca idiotu’ si lista poate continua.
    Multi spun ca daca ne-am fi calificat i-am fi pupat in curte. Normal, pentru ca nu ne vedem lungul nasului. Asa cum a spus si AfterD, nu am fi sarbatorit sferturile ci eliminarea Frantei si a Italiei.
    Hai ca m-am enervat destul, ma duc sa dau examen :D

    Codrus
    Respect, mestere! Zi-le pe nume nu-i lasa, ca bine le faci! :D

  84. nastylicious: cred ca te inseli, singura parte plina a paharului a fost si este „Hai Romania!” In rest, doar vorbe… :)

  85. @ Codrus
    La cum am jucat aseara nu puteam bate pe nimeni.
    Tind sa cred varianta aia de banc adaptat cu Olanda juvand impotriva Romaniei doar cu portarul :) :(
    Nu shtiu daca a mai zis altcineva inainte : Daca ne calificam aseara, cu jocul ala… hmm sa zicem ca nu m-ar fi „coafat” :)
    Itzi jur ca eram vre-o 5 in grup shi eram singurul care am vazut scris mare pe meciul asta blat. Primul gol al Olandei a fost marcat Pur Intamplator :)
    Dupa aia, ar fi fost de tot rahatul sa ne mai lase olandezii sa-i batem.

    @ doc
    Cum adica itzi transferi simpatiile catre Portugalia?
    Ai vrut sa zici ca tzi le reafirmi. Sau nu erai dumneata ala cu Hai Ronaldo? :))

    @AG
    Sarbatoarea Continua!
    Cunoscatorii stiu de ce…;)

    Hai Romania!

  86. doctor demonicus spune:
    iunie 18, 2008 at 7:26 am
    Ma uit si nu imi vine sa cred : scor final Celtics:131-Lakers 92
    39 de puncte diferenta!

    ***
    Bine ca mi-a fost somn.
    Saracul AfterD.
    Felicitari, doc!

  87. „Goian a uitat ca nu il arbitreaza unu’ cumparat de Jiji si a luat galben ca idiotu’”
    La asta m-am gandit si eu cand l-a luat, defapt cineva de langa mine a strigat „nu esti pe Ghencea, idiotule!”… :)

  88. Adrian,
    Ai dreptate . E gata . Si suntem gata . Personal , am un singur regret . Ca nu a jucat si Ovidiu Petre . Mare pierdere . Ar fi bine sa ne intoarcem la oile si berbecii nostri . Adrian , ai in vedere , cumva , relansarea concursurilor „de vara” ? Macar sa mai radem si noi de ei , si ei de noi, sa fie un ras non-stop si general…S-ar fi simtit aerul de vacanta si aici , intr-un fel . Oricum , ai fi singurul care ar putea organiza asa ceva la nivel inalt . Sau ai alte treburi ?

  89. @ socio
    :) eshti simpatic. Iar eu nu sunt nervos, dimpotriva.
    Hai Steaua! shi Hai Romania! la mine nu se exclud :)
    Shi ca sa-tzi fac pe plac ;)

    Hai Steaua!

  90. olanda a asteptat sa fie batuta. s-au asteptat sa-i atacam, sa incercam sa jucam fotbal. daca am fi incercat macar, am fi castigat. la cum am jucat ieri, ne-ar fi batut orice echipa de la euro. pacat, pentru ca se putea mai mult

  91. nu stiu cand o sa vedem Romania jucand cum a facut-o Turcia, cu disperare, cu furie si curaj. cand nu mai ai nimic de pierdut trebuie sa lasi frica la o parte. cand au aflat ca Italia conduce cu 1-0 au reactionat ca ciobanul din „Miorita”, adica tipic romaneste…de parca am fi fost eliminati exact din acel moment…nici o urma de furie, de razvratire, de speranta…doar resemnare.

  92. Nasty

    Si eu vad intotdeauna jumatatea plina a paharului. Oricat as incerca nu reusesc mai niciodata sa fiu critica.

  93. Ba eu vad intreg paharul, de fapt toata sticla. Iar daca
    jumatatea plina e mai mare decit cea goala ( ??? ) ma
    bucur nespus. Daca nu, atunci mai cumpar o sticla. In
    orice caz, se vehiculeaza ideea ca Italienii au impins bani
    si contracte pentru ca Romania sa joace, cum s-o numi
    aia de-au jucat ei ieri. Iar ei, Adamii, n-au rezistat ispitei. :D