Primul meci din “perioada Răzvan Lucescu” alungă acea senzaţie pe care fostul selecţioner ne-a lăsat-o: că în România s-au terminat variantele şi că titularii – cu excepţia, când şi când, a unui implant – sunt bătuţi în cuie.
Schimbarea cea mai importantă e însă cea din zona închizătorilor, unde a revenit Tibi Ghioane, mult timp ţinut în mod nedrept în afara circuitului echipei naţionale din cauze obscure, fostul selecţioner preferând varianta dansului chinuit al lui Ovidiu Petre sau reconvertirea lui Chivu pe un post care nu-i convine. E posibil să mă înşel, însă în spatele acestui 4-4-2 folosit de Răzvan se ascunde uneori ideea acelui 4-1-4-1 fabulos al Spaniei, cu un singur închizător şi patru mijlocaşi dinamici. Este o partitură dificilă pe care Ghioane, cel mai bun jucător al partidei cu Lituania, e însă capabil să o susţină.
Am văzut dublare promptă, deplasare în teren, relaţii de joc formate neaşteptat de repede şi, mai ales, presing făcut de trei sau de patru jucători. Cei unsprezece titulari, veniţi de la unsprezece echipe diferite, au oglindit de data aceasta nu interesele vreunui agent de jucători ori fixaţia unui antrenor, ci şansa de a merge mai departe a unei selecţionate naţionale.
Am mai vazut si un contraatac construit inteligent si o echipa care stie sa se apere si departe de careul propriu. E mult? E putin? Habar nu am.
Salutare la zi mare!
Impresii la cald:
1. este pt prima data dupa multi ani cand vad nationala jucand ca o echipa. Cred ca nu s-a mai intamplat de pe vremea lui Hagi.
Am vazut cum jucatorii se acopereau unul pe altul, cum se sustineau reciproc.
2. Debutantii nu s-au simtit debutanti, ba chiar am vazut mai multa dezinvoltura la ei decat la jucatori mai vechi
3. O linie de mijloc complet schimbata, care arata ca punctul slab al nationalei lui Piti era mijlocul, nu apararea si nici atacul
4. Danciulescu si Nicolae nu aveau ce cauta in echipa, insa apreciez la Razvan ca a incercat sa-i ofere lui Danciulescu o sansa, pe care sincer n-o merita
5. Inainte de meci ma intrebam cum de nu l-a bagat pe Costea, insa inca din primele minute mi-am dat seama: Costea e un jucator care are nevoie de spatii, ceea ce nu era cazul cu lituanienii
Mai avem mult pana departe, oricum este un inceput promitator.
a fost oricum altceva…fata de ternul joc a lui piti…trist e ca tot dinu isi da cu parerea…incontestabil
Doc
E suficient. Pentru mine, pentru moment.
Marius
Da, insa a zis bine ce a zis.
Emiru
De acord cu cele ce zici, minus chestia despre Danciulescu. A colaborat bine cu Marica si i-a creat multe spatii.
Sa inteleg ca a jucat azi echipa nationala de fotbal. Si din satisfactia rezervata e lumii de pe-aici initeleg ca … Si ca… Si ca inca… Si ca inca ca…
AG:
Ma gandeam insa daca lucrurile stateau la fel cu Mutu in teren. Am o banuiala… :D
AG
Danciulescu traverseaza o perioada grea. Psihic mai ales. Nu isi regaseste stilul si ritmul. Se vede pe fata lui asta.
Probabil si de la seria asta nefasta a lui Dinamo. Cred ca totusi experienta de a fi facut tandem cu Marica a decis.
Intre timp am ascultat si declaratiile la cald ale lui Razvan. Mi-a placut ca in sfarsit gasesc si eu unul care sa gandeasca la fel ca mine. „Diferenta a facut-o atitudinea.”
Ma dor dejtele cat l-am pisat pe Tolo cu cuvantul asta, pe vremea cand GSP-ul se pierdea in detalii tehnice pentru a gasi motivele infrangerilor.
Si inca o chestie:
Pe vremea lui Piturca alerga Nicolita, Chivu si Rat. Restul erau in vacanta.
Acum au luptat toti.
alergau
UN JOC PROST nu prea am vazut fotbal.nu am inteles nimik
nu o sa ne calificam la euro 2012 pentru ca nu avem jucatori care sa faca diferenta .nu inteleg de ce nu la trimis pe teren si pe gigel bucur sau poate lui razavan nu i convine ca e un jucator de la poli?pai daca e asa atunci razavan ar fi bine sa pleci nu ai fata de antrenor vb lui rednic baiatul lui tata se va face de ras.
poli
Cand ai 11 titulari de la 11 echipe, mi-e greu sa cred ca a operat cu o gandire de genul asta. Nici de la Steaua sau Craiova nu au fost jucatori.
poli
Eu cred ca tu te-ai uitat la emisiunea Oanei Zavoranu si te-ai gindit sa te bagi un pic in seama pe aici. Fara folos. Ai discursul unui om frustrat sau al unei blonde care nu intelege de ce s-au imbracat toti jucatorii unei echipe in aceeasi culoare. Mai bine treci la nani.
OARE EXISTA VREO NATIONALA CARE SA FII JUCAT CU TITULARII DE LA 11 ECHIPE?RECORD CUMVA?
AG
Vorbim despre alta echipa nationala. Despre o cu totul alta atitudine ( emiru are dreptate ). Dincolo de rezultate, toti suporterii asteptam aceasta atitudine de mult timp. Ne-am saturat de blazarea lui codrea, de neputinta si prostia lui nicolita, de mediocritatea lui fl. petre, de inabilitatea din ultimul timp a lui cocis, de pasele de 2 lei legatura marca ov. petre etc. etc. etc…Mie mi-a placut foarte mult Apostol, cred ca este un real cistig pentru nationala. Va reveni Mutu. Si, sper eu, va mai reveni un jucator talentat. E vorba de Zicu, pe care Razvan il cunoaste si care stie sa lucreze cu el si sa-l puna in valoare. Cred ca avem premise sa fim optimisti.
Intr-adevar, un joc bun, consistent,multa daruire si ambitie din partea jucatorilor.
Dar, hai sa fim un pic realisti, am ajuns sa laudam o stare de normalitate, o atitudine in joc cu care generatia lui Hagi ne obisnuise la fiecare meci.
O serie de citeva meciuri ca acesta si atunci vom putea spune ca intr-adevar se construieste o noua nationala.
In rest, tot respectul pentru impartialitatea de care Razvan a dat dovada in selectia pe care a facut-o.
Totusi, un pic nesigur mi s-a parut jocul defensiv. Prea des sarea mingea in careul nostru si am avut emotii de citeva ori.
Hai POLI UNICA IUBIRE! AFARA RAZVANE! DUTE IN PACE! BAIATU LU TATA!
citindu-l pe poli, am ajuns sa inteleg de ce consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii!
SA MORI TU ba stefane crezi ca sunt beat eu spun ca razvan nu va face nimk sa nu crezi ca el e nu stiu ce antrenor pana una alta e un antrenor sa zicem daca at fi pe un clasament ar fi pe undeva pe locul 40.
nu o sa ne calificam nici la euro 2012
..mi-a placut cum s-a miscat echipa noastra!!!
…e o diferenta fata de ‘era piti”…
…asteptam confirmari…si HAI ROMANIA!!!
de unde ei scos clasamentul asta…poli???
…ai cumva vre-un dinte impotriva lui Razvan ..ca nu a venit la Timisoara???
poli
de ce sa mor? nu poti sa scapi de limbajul de pe stadion? aici se vorbea cerebral si/sau sentimental despre echipa nationala. ce are Razvan? cum ai ajuns la locul 40? si raportat la ce? 40 din tara? din Europa? din lume? pentru un prim meci, cu jucatori debutanti si jucatori reveniti la nationala si care nu au avut ocazi sa se cunoasca foarte bine, eu zic ca au jucat bine. si nu, nu am spus ca esti beat. am spus doar ca alcoolul te afecteaza in timp.
Amintirea mea despre Razvan este sfertul UEFA cu Steaua,cand la 0-0 desi era eliminat nu a riscat deloc.Sper sa se fi schimbat intre timp.Astazi da au avut o atitudine diferita,exista un viitor si fara Piturca si sper la urmatoarele meciuri mai multa stapanire de sine,cand faceau presing pierdeam mingea(ne precipitam sa o dam sa scapam de ea)
aDEVARATUL TEST MECIURILE CU fRANTA SI sERBIA DIN DEPLASARE UNDE NE TREBUIE NEAPARAT 4 PUNCTE,DACA NU chiar 6
Vorbim de aspecte de normalitate: atitudine, angajament si coeziune. Toate acestea au disparut dupa turneul final al Euro 2008 si au revenit acum, odata cu un antrenor cu mintea la el.
Dar, de aici si pina departe, este un drum lung.
Nationala a avut acta-seara si trei maini moarte: Radoi, Mara si Danciulescu si un imens noroc ca Lituania nu a valorificat aceasta „superioritate”.
Apoi, poate ca daca Lituania il avea pe Costea in teren pierdeati, cu totii, subiectul acestor discutii…
A fost o victorie precum un sprit subtire de vara, meciul cu Franta ne va demonstra daca acesti baieti, selectionati de Razvan, mai pot sta in ghete!
Cat despre 2012, sa fim seriosi! Prin 2030 vom mai participa si noi la un turneu final, in fotbal…
decebal89
sunt de acord ca nu trebuie sa cadem in extaz. la un moment dat, mi-am amintit de un titlu din gazeta care se numea „mister x” si persoana in cauza era, evident, Razvan. Spre finalul meciului, am avut ceva emotii si mi-am amintit de acel titlu temindu-ma sa nu se confirme din nou. echipa asta nu e un produs finit, expus in showroom-uri si cu pretentii mari. echipa noastra nationala e ca un pacient in convalescenta care astazi s-a ridicat din pat si a facut citiva pasi. mai e mult de munca, dar inceputul e bun.
kily
ce te asteptai de la Radoi? sa dea pase cu calcaiul sau sa dea gol din foarfeca? iar Mara n-a rupt gura targului, dar a dat totusi pasa de gol. cu Danciulescu sunt de acord. toata lumea zice ca a creat spatii, dar mie mi s-a parut sters.
Am citit un remix la Miorita,scris de tine,Piti pprezent si el ,interesant,fain articolul.Prietenii mei asteptau de mult revenirea lui Tibi la nationala,asa ca salut bucurie revenirea lui si articolul tau despre el
eu le dau credit tuturor jucatorilor convocati pentru acest meci…si vor mai aparea si altii,din care sa formeze un grup …O ECHIPA!!
Dupa cum spuneam cu doua articole anterioare scrise de AG jucatorii straini din Romania nu afecteaza si nici nu va afecta selectionata noastra, era nevoie de o schimbare in conducere, pacat ca nu-i putem avea la conducerea federatiei sau in nucleul de conducere al selectonatei pe Gica Popescu, Hagi, Dan Petrescu, Balaci oameni care ar putea ajuta s-ar putea sfatui ar putea asigura o continuitate eficienta la nationala, bineinteles Razvan sa ia decizia finala. Deocamdata este un inceput foarte bun.
Eu atata timp cat vad determinarea din seara sunt multumit. Spuneti ca adevaratul test va fi cu franta si serbia, insa sa fim seriosi: noi nu avem echipa care sa faca fata serbiei.
Baietii sa se lupte si daca ne vom califica la euro 2012 e bine. Daca nu asta e. Mai bine asa decat rusinea care am trait-o in grupe in 08
in primul rand felicitari jucatorilor si lui razvan,pt ca o merita ,trebuie sa recunoastem ca este cu totul alta echipa cu o alta mentalitae de joc,se vede si numai din primul joc.In sfarsit am putut sa ma bucur dupa multi ani de cand joaca romania si s nu imi vina sa arunc televizorul pe geam.Nu pot sa spun ca au jucat foarte bine era si normal la primul meci sa nu fie obisnuiti sa joace inpreuna,fiecare joaca la o echipa diferita afara sau in tara cu stiluri diferite de jocuri ,trebuie sa avem rabdare fratilor cu Razvan,eu jic ca va face treaba la nationala chiar daca nu ne calificam,important este sa formam o echipa unita si tanara,multa bafta ROMANIA si lui RAZVANia
Din pacate nu cred ca am avut in teren vreun jucator mai inalt de 1.85. Ceea ce este ingrijorator…
decebal89
Sincer, in aceasta campanie nu ne trebuie decat sa formam o echipa capabila sa se bata pentru CE 2012.
Lilu
Sarbii sunt foarte oscilanti, puteau fi egalati de austrieci in min 89.
Dar, repet, meciurile cu Franta, Austria si Serbia nu sunt mize decat prin prisma rodarii unei echipe in meciuri tari. Calificarea s-a dus.
Un lucru pe care nu l-a mentionat nimeni, sau cel putin eu nu l-am vazut, e ca azi am jucat fara presiune. Pentru noi era un meci fara o miza prea mare- si cred ca si asta si-a pus amprenta pozitiv pe evolutia buna, dezinvolta de la inceput.
Da, mai e de lucru, si nimeni nu garanteaza succese viitoare sau calificari. Dar, cu zicea Emiru’, diferenta de atitudine e clara. Ca si modul de a face selectia. Desi simpatizant al CFR-ului, l-am contestat pe Mara, dar a dat cateva pase super, si a initializat faza golului.
Hai sa vedem ce va fi mai departe; deocamdata sa remrcam ca in ultima vreme aproape toti debuntantii (Tanase, Gabi Muresan, Apostol etc ) au jucat bine spre excelent la debut. Asa ca poate ar trebui sa incercam mai multi.
@AG: salve, iar n-ai somn?
Ghioane, „cel mai bun jucator al partidei cu Lituania”?!?!?! Pesemne ca ai vazut alt meci… Numele Iulian Apostol (un om care nu a gresit nici o pasa si a scos nenumarate lovituri libere) iti spune ceva?
@AG: foarte bune observatiile legate de Tibi. Eu n-am inteles insa de ce a fost el cel schimbat pe final.
Si inca ceva: Danciulescu + M. Niculae = Cascadorii Rasului. Ma doare undeva de opinii tactice gen „s-a miscat bine, a colaborat bine cu Marica”, in fisa postului scrie „atacant”, si e inadmisibil sa n-o bagi in ate din situatiile alea clare pe care le-au avut acesti doi Stan si Bran ai fotbalului romanesc.
Romanul are memoria scurta. Romania a jucat ca o echipa si in perioada Piturca. La Euro am jucat ca o echipa. Parerea mea.
Ultima data cand m-am uitat in DEX, la „atacant” nu scria nimic de ate. Pe urma, Niculae a avut ocazii?? Inseamna ca eram cu spatele la TV. Danciulescu a avut vreo doua, ambele nasoale (adica ori era cu spatele la poarta, ori Marica i-a dat-o in timp ce gandul ii era probabil la Gina Pistol, de era Danciu sa-si rupa picioarele in momentul sutului).
lol
In ultima parte a „perioadei Piturca”, Romania nu a jucat mai nimic.
Pavel Barsan
Si Apostol a jucat foarte bine.
tatikU
E bine ca a jucat si Costin Lazar. Si el e o varianta pentru postul de inchizator.
AG
Ma refeream nu la articol, ci la impresia la cald cum ca de pe vremea lui Hagi n-am mai jucat ca o echipa… Nici chiar asa… Era destul de greu sa obtii o calificare daca nu erai o echipa, mai ales de pe primul loc intr-o grupa cu Olanda. Da, stiu, vantul de la Constanta si arbitrul au facut parte din echipa, totusi de jucat s-a jucat si in campania aia. Plus primele 2 meciuri la Euro, si in special cel cu Italia, in care jucatorii si-au spart si capete ca sa se acopere unul pe altul. (Si nu o zic ironic.) Eu cred ca eroarea acolo a fost, ca nu a fost schimbat Piturca dupa Euro. Puteau frumos sa-si stranga mainile si sa se desparta prieteni cu totii.
@Adrian Georgescu
99% de acord, singura chestie cu care nu sunt de acord e cea cu 4-1-4-1 al Spaniei. Sincer ma mira enorm sa citesc deja a vreo 2o-ea oara din condeiul mai multor ziaristi de fotbal aceasta eroare. Spania a jucat 4-1-4-1 (mai corect 4-5-1 pt ca nu vad de ce trebuie singularizat Senna) doar dupa accidentarea lui Villa in semifinala. 5 din 6 meciuri la euro Spania a inceput cu 2 atacanti veritabili, Villa si Torres. Cine spune 4-1-4-1 il face ori pe Villa (golgeterul europenelor, Valenciei si ligii spaniole) ori pe Torres (golgeterul lui Atletico, Lpool) mijlocas, si ar trebui sa rectifice.
AG: nu neg ca Lazar e bun, ma intrebam ce sensa avut schimbarea in acel moment. .
a avut totusi citeva situatii in care, datorita superficialitatii cu care le-a tratat – acesta este tributul platit de cei care sunt prea siguri de jocul lor – pierdea mingi care deveneau apoi periculoase pentru cei din spate. eu prefer rigurozitatea lui lazar, mai ales ca ghioane are calitati de mijlocas de banda. in alta ordine de idei, incerc sa inteleg jocul lui apostol. vrea sa faca totul in teren fiindca este prea plapind, incercind prin asta sa sfideze natura care a fost atit de zgircita cu el, sau pur si simplu joaca de parca ar fi in transa tot timpul?!
Tot ce putem spune e ca am vazut un inceput de drum. Bun, acum sa vedem si continuarea, ca semne promitatoare ar fi: Apostol, Tanasa, revenirea lui Ghioane. Sper ca vom face o treaba k lumea, sa mai spalam din rusine. Eu nu-l simpatizez pe Razvanel, dar ii urez succes pe mai departe. Cat despre Radoi- de la un jucator din Arabia Saudita se vrea cam mult, Mara- a dat o pasa de gol, dar in rest cam sters, Danciulescu- din pacate e iesit din forma, convocarea lui reprezentand o reparatie morala pt ce a facut Piturca. AAA, uitam, pt Poli, tu esti un mare prost, si un si mai mare frustrat, ca mai toti „ultrasii” Fulgerului, sclavii lui Dinamo
Unii dintre cititori au inteles gresit ideea acestui meci.Dpdv al unei partide de fotbal nu pot spune ca au rupt gura targului.Dar dpdv al unui 11 care nu a mai jucat niciodata impreuna,ba mai mult nu au avut decat cateva zile la dispozitie ca sa inchege niste relatii,s-au descurcat minunat.Lituanienii au aratat ca sunt totusi o echipa care e greu de batut.E totusi bine ca meciul de debut a fost cu Lituania si nu cu Franta sau Serbia,pentru ca plecam cu un moral bun.Un meci cu una din cele doua de mai sus ar fi insemnat emotii si mai mari si poate nu un rezultat bun,si atunci ar fi aparut parerile de rau,ca poate nu s-a ales varianta cea mai buna etc etc. Presiunea pe umerii lui Razvan era imensa avand in vedere faptul ca de cand a fost instalat la nationala presa vuia deja despre schimbarea la fata,noua era etc. La urma urmei sunt 3 puncte,jocul mi-a placut si sunt sigur ca asta e abia inceputul. Bravo, Romania! Bafta, Razvan Lucescu!
Bravo, Romania! Bafta, Razvan Lucescu!
frumos si sa fie si in continoare ..FELICITARI echipei si antrenorului.
Avem deja 4 echipe calificate la CM: Australia, Japonia, Coreea de Sus si Olanda.
marele castig al acestei echipe este ca au disparut crestinii impotenti de la steaua. felicitari, razvan!
eee da dar trebuie sa mergem si la vot ! sau nu e musai :) ))
Razvan spre deosebire de Piti a inteles ca mijlocasii mai trebuie sa si construiasca, nu sa fie niste fundasi in fata apararii a caror maxima dovada de tehnica sa fie pasa lunga la bataie pe varfuri (ca la cate pase filtrante a dat Ovidiu Petre in viata lui…). Ghioane a jucat foarte bine, dupa cum foarte bine a jucat si Apostol dar Lituania nu e Franta si nici macar Serbia.
Dezvoltarea jocului pe benzi cu Mara si Tanase schimband locurile a fost alta inovatie fata de epoca Piturca dar, pe cat de placuta ochiului, pe atat de… inutila pentru ca in careu nu era nici un atacant acre sa poata fructifica centrarile inalte.
varza! echipa, selectioneru, 90 si ceva % din cei ce au comentat aici. vedem ce o sa ziceti dupa meciu cu Franta. mara, apostol, danciulescu nu au valoare de turnee finale. jocu colectiv a fost ZERO. nici nu putea fi altfel de fapt. da de ce aplaudati voi cand nu aveti ce aplauda? IQ-ul e de vina? ganditi numai ce va zic astia de la gsp sa credeti
Rebel”U”
Tu de ce crezi ca aplaudam? Ne mananca palmele si fiindca nu te avem pe tine fizic langa noi, ne descurcam cum putem, cu IQ-ul nostru total de 100.
Razvan Lucescu dupa meci:
„E o seara frumoasa, pe care probabil nu o voi uita niciodata. Nu as putea spune ca am avut emotii mari, nu m-am apucat ieri de fotbal. A fost un meci pregatit bine cu jucatori extraordinari. N-am avut de ce sa am emotii. A fost un meci pregatit foarte bine, intr-o atmosfera foarte buna, cu jucatori dispusi la munca. N-am avut de ce sa am emotii. Cand simti ca echipa merge, ca este foarte atenta si isi doreste foarte mult, ai incredere. Azi am venit sa castigam si aveam convingerea ca putem s-o facem. Lituania este o echipa foarte bine organizata, foarte disciplinata, foarte agresiva, care poate surprinde adversarii mai moi, mai relaxati. Noi nu i-am lasat sa-si faca jocul. Am avut un plus mare mare mare, la tehnica. Cred ca rezultatul de pe tabela este unul care nu reflecta cu exactitate ce s-a intamplat astazi pe teren. Chiar daca Florin Costea este golgheter in campionat, trebuie sa intelegem ca la nivelul acesta este nevoie sa faci ambele faze. Vom avea grija ca el sa constientizeze acest lucru. Eu am o responsabilitate si stiu ceea ce este cel mai bine. El nu s-ar fi potrivit la un astfel de meci de bataie”.
Fratilor, ne bucuram pt normalitate! Si orecum e grav. Adica, ok, nu am mai vazut demult nationala jucand, daca imi este permis sa spun, profesionist, insa totusi, Lituania este o echipa de batut!. Si punct. Nu i-au din meritele lui Razvan sau a echipei, bravo lor, ne-au aratat ca mai este fotbal si dupa piturca. Meciul nu a fost unul grozav, ba chiar lituanenii ne-au devansat in multe randuri apararea, insa (si deodata ma cuprinde un subiectivism total) in acest meci abia s-au creat niste relatii de joc, au fost 11 jucatori de la 11 echipe, Razvan a riscat si a castigat! Ma intreb oare cum ar fi abordat presa subiectul, daca „nationala” ar fi pierdut. Si voi presa, incercati sa fiti ceva mai retinuti, prea sariti de la o extrema la alta.
P.S. „poli” : pastreaza-ti opiniile despre cluburi pt meciurile de campionat! Deocamdata vorbim despre echipa nationala
Bebel”U”
Aplaudăm pentru meciurile viitoare.
am si eu o intrebare:de ce isi da demisia d-nul Belu ???? e normal ce se intampla???? eee daia ma duc sa votez.. dar nu azi :(
toti stiam despre calitatile de inchizator si despre clarviziunea in joc a lui Ghioane, dar nu el spunea ca nu mai vine la Nationala pana nu se schimba antrenorul?oricum,baietii au nevoie de cateva meciuri impreuna, ca sa-si formeze niste automatisme de joc,”sa se ghiceasca in teren”.a fost chiar foarte bine pt o echipa cu multi debutanti si redebutanti. sunt convins ca cu Mutu, Max Nicu, vreunul de pe la loturile mici, Razvan va avea o mai mare varietate de formule de joc.rabdare si tutun!
eu totusi nu inteleg faza cu costea nici macar pe banca de rezerve. ok, nu face faza de aparare, dar daca daca se facea Doamnefereste 1-0 pt lituania, nu-ti trebuia unu’ ca el? sau daca conduceam noi cu 1-0 (cum s-a intamplat), nu era bun un jucator de „spatii mari”? ma ingrijoreaza motivatia – pai toate meciurile vor fi „la bataie”! inseamna ca nu se potriveste si gata? mi se pare superficial, nu ma asteptam la razvan.
de acord, romania a jucat ca o echipa si in vremea lui piturca. apogeul, cu italia, urmat de abis, cu olanda. sper ca razvan sa n-aiba inconstante din astea. emotii mari pentru urmatoarele teste de ‘caracter’ cu fra & srb, dar – de-aia sntem suporteri. bafta!
p.s. si eu stiam ca ghioane s-a autoexclus, cat timp e piturca el nu vine. si-atunci pitsurca nu l-a chemat. pare a fi mai ciudat ghioane asta, da’ joaca foarte bine. ma bucur ca s-a intors.
Dinu a zis bne ce a zis…adica dupa parerea ta Radoi nu a jucat bine?
Radoi a fost mana moarta??asta e tare inseamna k esti ‘as’ in sport….frate lasati-va invidia l poarta kand vb de Radoi..penibil
am vazut meciul pe bucati… dar ce am vazut mi-a placut… nu prea am mai vazut pasele in lateral (wow…)… in paralel am vazut serbia cu austria, meci castigat de sarbi acasa cu 1-0….. sarbii au un joc de atac frumos, si chiar eficient, insa lasa multe spatii…. asa ca cu sansa, noroc(urasc cuvintele astea), determinare si inteligenta eu spun ca le putem face o surpriza destul de neplacuta…. nu am nimic de comentat la adresa lotului selectionat, desi am simpatii ca orice microbist. mi-a placut ca a revenit ghioane, mi-a placut de apostol, de marica (pana acum eram adeptul ideii ca el nu are ce cauta la nationala)… bine ca nu l-a chemat pe nicolita, cu toate ca omul alearga de nu se poate, nu prea are inteligenta in joc, cu stelistii nu prea facea treaba pentru ca oamenii sunt demoralizati, de la craiova iarasi nu prea avea pe cine sa bage, pentru ca jucatorii buni de acolo nu au maturitate in joc, desi au talent…
in rest… toate cele bune lui razvan lucescu, asteptam urmatorul meci, si nu prea conteaza cat de baiatu lu tata este atata timp cat are rezultate….
parerea mea
M-a surprins in mod placut dinamismul de la mijlocul terenului. Apostol si Tanase pot fi bazele unei noi echipe nationale, in opinia mea. Cel mai mult ma bucur de faptul ca atat Cristi Chivu, cat si Mirel Radoi, joaca pe posturile lor naturale, fundasi. Nu inchizatori, mijlocasi sau orice altceva jucau in era Piturca.
Sa speram ca va iesi un 4-1-4-1 si sa avem macar 75% din randamentul Spaniei :)
si eu am vazut meciul lor cu austria eu zic ca sarbi sunt de batuti daca reusim sa i batem cred ca ne calificam dar trebuie sa batem si franta care ar fi de batut nu are fata de o formatie care vrea la mondiale. HAI ROMANIA! BANATU E FRUNCEA!NASULE DUTE DRACU! LA PUSCARIE!
vreau sa te rog ceva de ce nu scri si de POLI TM in blogul tau? sper ca nu am deranjat cu ceva
din ce grupa valorica a fost „extrasa” lituania pentru preliminariile CM 2010?
As fi mai rezervat, mai ales ca la romani, o minune tine trei zile.
dan
Pe asta nu am auzit-o. Radoi a jucat bine.
boro
Am invins cu 1-0 in deplasare o echipa care ne-a batut cu 3-0 acasa. Eu cred ca sunt 2 pasi inainte.
Ioan Timisoara
Corect. De multe ori insa unul dintre Villa si Torres, mai ales Villa, mie mi se parea a intra in „morisca”, mi ales pe faza de atac.
E altceva decat 4-4-2-ul clasic, veti recunoaste, o asezare elastica, poate fi 4-1-3-2, poate fi 4-1-4-1 sau chiar 0-2-8 :)
Daca vrei sa vezi ultimele declaratii din tabara noastra intra pe http://www.pariuripeinternet.roi
Mititelu declara ca valoarea lui Costea este 10 mil EU. Il vroia in teren pt o confirmare, daca ii iesea cu tupeul cunoscut il punea anul asta pe lista de transferuri. Au aparut prea devreme contestatarii, neincrezatorii, palavragii, pur si simplu romanii nu se pot bucura sa vada ca au mers bine la acest meci sa mearga gradual mai bine la urmatoarele sa ia ceva din mentalitatea unui invigator. Intrebarea este ca : sintem cu nationala sau dorim sa scoatem profit ( gen Mititelu) si alte aparitii de imagine ( Dorinel Munteanu care el se afla cu U Cluj in cadere libera) ? Aceasta intrebare ii macina pe multi.
Danut
Pana una-alta, Dorinel e cel mai selectionat roman din istorie. Cred ca are dreptul macar la o opinie, chiar daca nu ne place personajul sau ce spune el.
Un aiurit (ca sa nu spun altceva)
Florin Călinescu: „Trebuie să renunţăm încet-încet la Mutu şi Chivu. Ei reprezintă generaţia ratată”. Calinescu e romanul in absolut. Genul care stie totul despre orice, care e infailibil, dar mai ales care, daca ar fi „lasat sa faca ceva”, ar transforma tara asta in Paradisul pe Pamant.
Dorinel cel mai selectionat. Bravo lui si mult respect ca JUCATOR. Ca si antrenor inca nu a confirmat. Toata lumea are dreptul la opinie, dar si opiniile astea trebuiesc cernute. Actorul Calinescu de pe pozitia de VIP este recomandabil sa aiba o opinie in domeniul lui, in schimb ca un microbist ar trebui sa se afle aici cu noi la un chat. Inainte de meci Balaci a avut citeva afirmatii pozitive, acum se abtine e un pic suparat pt Costea care a fost spectator. Oameni ca el pot sa iasa in fata sa povesteasca de fotbal, a avut impliniri ca jucator si reusite notabile ca antrenor.
Mai concludent fata de ceea ce dosresc sa scriu aici se gaseste in articolul „Metehne romanesti” de la My sport.
Cum sa nu confirme Dorinel ca antrenor?? CFR Cluj finalista Intertoto e o performanta. Bineinteles ca nu e Liga Campionilor, dar nu e la indemana oricui, dovada ca nici nu a mai fost realizata de alta echipa din Romania, nici inainte, nici dupa (Otelul in 2007 si Vaslui in 2008 au reusit ceva ce ar putea fi considerat echivalentul acelei performante, dar dupa mai putine tururi de calificare si cu adversari net inferiori CFR-ului).
mie mi-a placut ca am avut un mijloc foarte util
si mi-a placut viteza ,faptul ca dupa recuperare din 3-4 pase eram in careul lor ,n-am mai vazut de mult timp la nationala de-astea .E drept ca am cam intrat in jocul lor din cand in cand si ca nici n-am jucat impotriva vreunei mari echipe,dar e bine
Pentru:
@stefan, @dan si autor
Radoi nu a indeplinit nici una din sarcinile stoperului sau libero-ului, aseara. Nu s-a sincronizat cu Chivu pe axul transversal al apararii, a pierdut toate duelurile si sprinturile 1 la 1, nu l-a dublat pe Sapunaru, sau pe Apostol la plecarile destul de rare ale lui Sapunaru in atac, nu a strans triunghiul Radoi-Mara-Apostol, partea dreapta prin evolutia lamentabila si a lui Mara fiind expusa permanent. Nu a avut interventii aeriene, a gafat de doua ori nepermis (la fel ca la Klagenfurt sau cu Lyon la Bucuresti), aproape ca si-a dat cu stangul in dreptul… Este extrem de dezordonat in asezare si initiativele din teren. Din pacte pentru toti stelistii sau simpatizantii neutrii, Radoi nu mai joaca nimic de foarte mult timp, golul din actiune la debutul in Arabia fiind exceptia ce a confirmat regula, in cazul lui. El nu este vinovat, insa. A fost un adevarat fundas central, dar a fost stricat de cel ce l-a folosit pentru intaia data mijlocas, ca si de cei ce au persistat in greseala. De altfel, la Steaua jucatori fara numar, valori certe, au fost compromise de incompetenta antrenorilor. Radoi este unul si cel mai important dintre ei. Dupa primul esec serios (cu Franta?), Razvan va renunta la titularizarea lui.
Mara a dat pasa de gol?!
Unde?! La 30 de metri de poarta, pasa cu latul in 2 metri?!
Cat despre Danciulescu, nu mai are chiar nici un rost sa mai insist din moment ce cu Lituania nu a avut nici macar o actiune reusita, sau finalizata cu succes (nu gol, nu! macar un sut pe spatiul portii!)
Imi pare rau ca vi s-au infierbantat mintile…
Cel mai aproape de realitate a fost Stoichita cand a afirmat ca daca Piturca era antrenorul echipei si aseara, atat el cat si evolutia echipei ar fi fost contestate…
Asa insa, Romania a jucat fantastic si super-inteligent…!
Eu am vazut un meci frumos aseara. Un meci in care, chiar daca doar in prima repriza, romania a construit, a muncit, a atacat. E o descatusare sa vezi cum echipa pe care o sustii, si alaturi de care suferi, actioneaza, are controlul, nu se multumeste doar sa reactioneze, sa profite de greseala adversarului (in cazul in care aceasta apare, daca nu – nu, 0 fotbal). Sunt cativa carora le vine sa strige la cer ca am ajuns sa ne bucuram pentru normalitate, eu vad asta a fi o reactie fireasca si nu o aberatie. Nu toata lumea pleaca de la 0, unii mai pleaca si de la minus 2. Asemenea unui ratacit care isi regaseste drumul, ne bucuram pentru ca am gasit un echilibru.
Romania, ca echipa de fotbal, nu este cea care invingea Argentina sau Anglia cu 3-2, e cea care pierde cu Lituania acasa 0-3 si cu Austria 1-2. Din partea mea, Romania poate sa piarda urmatoarele 4 meciuri fara nici o problema, importanta e schimbarea, de atitudine, de tactica si, cel mai important, de mentalitate. Progresul cere sacrificii, zbaterea in mediocritate – Nu.
Bineinteles ca sunt niste vorbe in vant, dar, colorati-ma entuziasmat! E primul pas si exact asta asteptam de la Razvan.
Confirmare = Profesionalism. Dorinel a condus echipa CFR in Intertoto punct in plus apoi a parasit-o in iarna in cantonamentul de la Vatra Dornei s-a purtat ca un copil atunci, deci nematurizat,punct in minus, a mers pe la Vaslui, a plecat cu cintec, punct in minus, a mers la U Cluj a parasit echipa sa preia Steaua punct in minus, rezultate la Steaua ? nici pomeneala punct in minuss-a intors la U se zbate nu zic asta dar U merge in Liga 3 punct in minus. Am uitat Otelul dar nu merita sa mai refac. Dorinel Arata multa instabilitate, poate e toba de fotbal ca antrnor dar de explicat jucatorilor nu se pricepe. In schimb Razvan a fost la Rapid si s-a vazut, a preluat Brasovul din B si a facut din ea o echipa de locurile 6-9 cu un buget de 3 mil EU, acu e la nationala asta e realizare, profesionalism, sigur e la inceput, dar panta ascendenta din trecut l-au ajutat si il va ajuta, nu mai vorbesc de Dan Petrescu care se arunca pe jos pt jucatorii lui, Viorel Moldovan a inceput bine, dar s-a suparat brusc fara ca Porumboiu sa-l fi jignit cu ceva. Deci Dorinel mai are de tras pina sa confirme rezultate bune si cit de cit periodice.
Bineinteles ca sunt niste vorbe in vant, dar, colorati-ma entuziasmat! E primul pas si exact asta asteptam de la Razvan.
De la Vaslui toti antrenorii pleaca cu cantec, cel putin in ultimii 3-4 ani. Punctul in minus nu e al lui Dorinel, ci al lui Porumboiu. Sa pleci de la U Cluj (Liga a doua) la Steaua (Liga Campionilor) e un pumct in minus? De cand e ambitia un defect? Nu stiu daca ai uitat Otelul, eu stiu ca Dorinel n-a antrenat Otelul. Rezultate la Steaua in 8 meciuri? Ce trebuia sa faca, sa castige Cupa Intercontinentala? Numai Hiddink poate scoate rezultate cu Chelsea in 10 meciuri antrenate… U Cluj n-a retrogradat inca, are meci cu ultima clasata in ultima etapa, deci sanse mai mari sunt sa scape. Eu cred ca esti usor subiectiv si scazi puncte doar fiindca asa vrei tu… Nu spun ca e un antrenor providential, el pacatuieste prin aceleasi lucruri ca Hagi, Lacatus sau alti fosti mari: au impresia ca lucreaza cu jucatori de valoarea si profesionismul lor de jucatori, cu alte cuvinte, ei vorbesc un limbaj universal acolo unde ar trebui sa aiba discursuri aplicate pe materialul cu care lucreaza.
In plus, nu l-am comparat nici cu Lucescu Jr., nici cu Petrescu. Era exagerat sa o fac. Eu zic ca Dorinel are indeajuns de multa experienta de jucatori si antrenor ca sa isi dea cu parerea despre Nationala.
Dintre toti antrenorii el s-a despartit cel mai urit de Vaslui, e ambitios foarte bine dar nu era pregatit pt Steaua trebuia sa mai aiba rabdare. A afirmat ca Razvan a facut experiente, eu nu cred asta, Razvan si-a ales jucatorii dupa calapodul lui si o sa imbunatateasca pe parcurs, daca afirma ca Razvan si-a pus in cap un lucru indraznt cistigarea Campionatului European din 2012 poate ca era mai aproape de adevar, dar sa spui ca a facut experiente cind de fapt a schimbat cam tot ce a fost rau asta ma pune pe ginduri. Am adus in discutie de Petrescu pt ca consider ca era cel mai potrivit ori la Steaua ori la nationala. La Steaua insa asa dupa chiar el a declarat din cauza conducerii actuale nu il intereseaza, Deci dupa mine Dorinel nu era nici momentul nici locul sa mearga la Steaua.
O precizare „fina”: U Cluj nu are sanse decat teoretice de a se salva de la retrogradare. Victoria din ultima etapa nu ii este suficienta, mai trebuie si ca ACU Arad sa nu bata acasa pe FC Bihor.
Cat despre Dorinel: inteleg dorinta lui de a merge la o echipa mai bine cotata dar paca nici sa parasesti in mijloc de campionat o echipa (care ti-a oferit cel mai bun contract din Divizia B), doar pentrru ca ai auzit cantecul de sirena al ciobanului din Ghencea nu se face. Nu stiu daca in fotbal mai conteaza onoarea dar, e clar, in relatia lui cu Universitatea nu a avut-o. Iar retrogradarea noastra in C i se datoreaza intr-o foarte mare masura: omul pentru care a garantat in momentul plecarii (Mihali) s-a dovedit o catastrofa profesionala si acest retur dezastruos ii este, in cea mai mare masura, imputabil
Jose
Asa e, m-am uitat pe clasament si i-am vazut in fata lui ACU, nu am stiut rezultatele directe dintre cele doua, dar orice e posibil in ultima etapa.
Pe urma, insa, cred ca faci aceeasi greseala cu majoritatea suporterilor din Romania: asociaza un om (jucator, fost jucator, patron, antrenor) cu o echipa si pune semnul egalitatii intre o echipa si un om. Dorinel nu a plecat fiindca a auzit ceva din partea ciobanului. El s-a dus la Steaua. Eu zic ca numai un nebun ramane in B refuzand cea mai titrata echipa a unei tari. In cazul asta nu stiu ce inseamna onoarea. Ce-ar fi trebuit sa faca Guardiola, sa zica: „nu, baieti, eu sunt la Barcelona B, nu pot veni la echipa mare, am de facut o treaba in Segunda Division, Barcelona A nu e de nasul meu”? Stiu, nu e aceeasi situatie, in fond e acelasi club, dar cam la fel se pune problema din punct de vedere profesional.
Mie mi s-au părut binevenite scuzele de ieri ale lui Dorinel Munteanu. Tardive, dar cool.
(Era așa de simpatic încât era să scriu Mourinhel Munteanu…)
lol
Nu neg ca a fost o sansa pentru cariera lui Dorinel dar cred ca,,, contractele exista pentru a fi respectate. Dorinel nu a plecat din cauza unor disensiuni interne de la Cluj, si-a primit toti banii la zi, inclusiv o consistenta prima de instalare. Motivul plecarii a fost o oferta mai buna in plan financiar si sportiv. Modul in care a plecat e insa reprobabil: peste noapte, fara nici o perioada de gratie acordata clubului.
eu privesc lucrurile de pe cealalta parte a baricadei: cea a suporterului Universitatii care isi vede echipa retrogradand in „C” si Dorinel e unul dintre vinovatii pentru acest esec. Bineinteles ca Dorinel se va spala pe maini si nu va continua la „U” in Divizia „C” cu un contract diminuat si fara vreun „challenge” sportiv deosebit…
Don Jose
Îți merge bine ”moara”, dar cine mai refuză în ziua de azi un pachet consistent și rămâne să trăiască din aerele grațioase ale onoarei? Luptă cu realitatea Dorinel, nu cu idei nobile. Să nu-l subestimăm. Merită challenge-ul pe care și-l dorește, nu pe care i-l visăm noi.
Hm, nu prea este corect să-l apăr eu, am o slăbiciune pentru el.
Îi doresc adversari pe măsură…
@Jose: eu sunt de acord cu tine 100%. Dorinel are prea multe acte de acest gen; a plecat de la CFR la FC Arges (si aici nu mai e vorba de a pleca la mai bine), plus altele si altele…
Off, off. Poate se gaseste cineva cu bani, minte si rabdare sa ne scoata si pe noi din „C” si sa ne duca inapoi in „A”…
Ce e mai trist, iar eu sunt 100% impotriva acestei practici, e ca noi retrogradam si datorita idioteniei cu penalizarea pentru neindeplinirea baremului in A. Stupid. daca o echipa are un sezon prost (si sunt atat de multe de spus pe tema a cum a pierdut U unele meciuri in A!!!) si este penalizata 2-3-4 ani de-acum incolo? Nu cred ca exista aceasta practica nicaieri altundeva.
@Tatik”U”
Penalizarile au si ele logica lor: accea de a le da echipelor fara sanse la retrogradare o motivatie de a isi apara corect sansele. E o forma de a compensa lipsa de cinste care exista in fotbalul din Romania. In Anglia, Germania, Spania nu sunt necesare astfel de penalizari pentru ca acolo, indiferent de miza unui meci, echipele respecta ideea de competitie. Gestul lui Dorinel echivaleaza pentru mine cu o tradare, iar faptul ca tradatorul este cel mai selectionat fotbalist roman nu ma incalzeste absolut deloc
Orca: Nu cred ca povestile cu Don Quijote de la Mancha mai sunt actuale in secolul 21 dar cred ca intelegerile dintre oameni trebuie respectate. Realitatea Dorinel este cea a unui antrenor care tocmai si-a imbogatit palmaresul cu o retrogradare in Divizia C. Pe deasupra nu e la prima tradare de acest gen, el parasind-o si pe CFR (culmea ironiei) tot in mijlocul sezonului si tot pentru un pachet de care spui tu. E insa un pas inapoi pentru ca, la momentul respectiv, si-a imbogatit palmaresul doar cu o retrogradare in Divizia „B” si cu o tentativa anecdotica si esuata de blat cu Iasiul lui Popa.Penibila a fost si a doua lui descalecare la „U”, nu lingi mana pe care ai scuipat-o, datorata incapacitatii lui de a mai prinde vreun contract prin alta parte.
Nu pot comenta altceva decât calitățile sale de jucător/antrenor.
Justițiarism plăcut în continuare :)
Noapte bună
am batut doar lituania(cu tot respectul) nu brazilia sau spania
spania.oricum pentru inceput e bine.
Au aparut explicatii mai elocvente ale carierei de antrenor, cu toate acestea acum el ar trebui sa repare greseala mergind impreuna cu U in Liga 3 si sa revina la anul daca poate. Revenind la echipa nationala acum va fi timp de meditatii si studiu se va vedea ce a fost bine si ce se poate schimba, acestei atitudini bataioase i se mai poate adauga numeroase scheme tactice in functie de urmatorii adversari jucind un fotbal performant vor veni si rezultatele. Daca ar fi fost facuta aceasta schimbare inaintea meciului cu Lituania de la Cluj acum puteam spera la locul 2 in grupa.
Danut
De acord si cu una si cu alta, Piturca trebuia schimbat dupa meciul cu Olanda. Cat despre Dorinel e amuzant pentru mine sa vad ca are sustinatori pe masura :)
:lol: Noapte bună
Eu unul sunt doar sustinatorul ideii dreptului oricarui om care a alergat si a transpirat pentru echipa nationala de a-si da cu parerea, in limtele bunului simt. Eu nu spun ca Dorinel e un sfant sau ca e un Cruyff al antrenoratului. Spun doar ca nu trebuie sa fii moralmente nepatat pentru a spune ceva. Pana la urma, Dorinel a spus un singur cuvant ce pare deranjant (desi nu inteleg de ce): „experimente”. N-a atacat pe nimeni, nici jucatori, nici antrenor. N-a facut pe nimeni rebut, n-a spus ca X sau Y e betiv sau ca fumeaza ca un sarpe…
Becali e in Parlamentul European. No comment.
Vad ca a revenit la moda sa postezi sub mai multe nickuri- mai stiu pe cineva care avea acest obicei.
lol- e oarecum firesc ca postand sub mai multe nickuri sa te contrazici pe tine insuti pana la urma- in replica pe care mi-ai dat-o mie ai sustinut dreptul unui om de a parasi o echipa pentru o alta, mai titrata, nu dreptul de a isi „da cu parerea”
@salutari orca si bn dar te rog imi place semnul ala si nu-i stiu puctuatia :)
lol
Glumesti cu Becali?
salutări adriana
care semn? :D :lol:
#
lol
pe 7 June 2009 15:14
Danut
Pana una-alta, Dorinel e cel mai selectionat roman din istorie. Cred ca are dreptul macar la o opinie, chiar daca nu ne place personajul sau ce spune el.
Asa a inceput ceea ce am avut de spus, restul au fost replici la replici, in care nu vad nicio contradictie. Nick-ul a fost un raspuns la nick-ul „orca”-i, care mi s-a parut amuzant. N-am vrut sa induc pe nimeni in eroare.
nico
Nu. Se pare ca PRM are 2 locuri in PE (au obtinut 7%), iar primii 2 pe lista sunt Vadim si Becali.
astea două, rânjetul și râsetul, se scriu cu două puncte și litera D lipită de ele, respectiv cuvântul lol cu câte două puncte înainte și după el
sper că despre astea întrebai, adriana…
(dacă nu, scuze)
nb
orca
ala cu
: lol : probabil.
adriana, asta e punctuatia, dar fara pauze. Deci, doua puncte, scrii „lol”, apoi din nou doua puncte.
lol
chiar m-ai indus în eroare: am crezut ca ești un contraspion assasin si m-am speriat. bine ca ești tu si nu s-a infiltrat un dujman printre noi …….
Zi trista pt Romania. Trist.
…nu este chiar asa de trista, nico. Romania exista.
o seara buna!
nico:
Vadim, dar mai ales Becali au fost alesi firesc…
orca
Atunci e de bine. Felicitari! si La multi ani!
Eu nu prea obisnuiesc sa merg la vot, deci nu am servit nici de data asta. Dar as fi vrut sa aleg intre PNL si Becali, intre dorinta de mai bine si dorinta de dreptate…, pana la urma cred ca as fi ales cu Becali.
Dan Cristinel
Ce inseamna firesc pt tine?
nico:
firesc, la ceea ce se intampla in tara…, daca ai timp pot sa mai si explic
nico
oamenii inteligenti nu-i vor identifica niciodata pe romani prin oile lor negre, relax, n-o mai lua in tragic…
si, din cate inteleg, desi s-ar putea ca eu sa nu fi fost foarte atenta, tu suspini de la departare…intr-o țară ”de lux”…
sa vad daca iese :D ,nu orca draga nu am nimic de adaugat pt ca si eu sunt o fana a lui dorinel doar a fost in echipa de aur al fotbalului ,numai ca jjiji i-a cam sifonat putin prestigiul..asta am inteles din toate intamplarile cu el..daca nu am inteles bine imi cer scuze :) @salut nico
@ orca ,pai sa si mustaceasca ..hahaha
adriana – eu il simpatizez din alte motive, mai personale :D
Dan Cristinel
Timp am.
pai daca vrei sa mustaceasca lipește semnele astea
: lol :
orca
Ai inteles bine. Suspin de la departare intr-o tara de lux. Crezi ca asta imi da dreptul sa suspin? Sau daca tot nu locuiesc in tara e mai bine sa tac?
adriana
Salut.
Buna seara tuturor.
nico
ai mănușile puse sau să mi le scot eu? :)
sper sa nu fac o gafa dar incerc :D:
nico:
Bun atunci…
Parerea personala este ca din decembrie asistam la o divizare a tarii, intre bugetari (profesori, magistrati) care trebuie sa primeasca salarii din ce in ce mai mari si care mai au si posturile garantate si mediul privat care trebuie sa munceasca pentru a le satisface toate poftele. Cand o sa vad si o grija pentru mediul privat, care este cel care produce, pot sa-mi schimb parerea… Din acest motiv spun ca as fi ales sa votez cu PNL (poate mai putin cu Crin Antonescu, care ar putea sa fie pus la orice partid)
Cu Becali, pentru ceea ce s-a intamplat cu arestarea lui, care a fost un abuz urias al statului, al unui stat de tip clan mafiot.
Asta e perceptia mea despre ce se intampla.
nu a iesit
@orca nu ma las pe mana ta ,cine stie ce iesea :D
orca
Am luat iar o pauza. Iar am rani la mana stanga. Saptamana viitoare voi cere ceva informatii in legatura cu asta unui specialist. Daca chiar nu am incotro lovesc si cu picioarele. :)
@dan ai dreptate ,dar pana la urma a intrat becali in eu
aooleu ce-am scris :D
adriana:
pai si ceilalti care au intrat sunt de o calitate superioara?
nico
regret foarte mult, nu-mi stric pedichiura :D
adriana
mai încercăm și mâine :-)
Dac Cristinel
te salutamus :lol:
nb…mai vorbim și mâine seară…
orca:
nb!
sunt varza multi eu cunosc un baiat care la 30 de ani are 3 masterate 2 facultati si a fost singurul roman care a fost angajat la bruxel un an de zile si avea 4 mii euro ,cand a revenit in tara am inteles ca e prin guvern cu 1000 euro salariu si daia ma iau cu mainile de cap ,cati nu sunt cu capacitati si cine ne reprezinta eu as fi aleso pe nico
Dan Cristinel
E dreptul fiecaruia sa aleaga pe cine vrea. Eu insa nu concep sa fiu reprezentata de unul dintre cei amintiti si nici nu cred ca au castigat corect. E adevarat ma bazez mai mult pe intuitie. De obicei nu ma insala.
Acolo nu e criza? Inca mai vorbiti de cresterea salariilor? :)
@NB orca ,ee ultimul semn nu-l stiu sa-l fac
Adriana:
Doua facultati, 3 masterate, mie nu-mi spune nimic, chiar nimic.
nico:
da, in sistemul bugetar e o veselie…
nico cu salariile are dreptate si am un sef tot din zodia mea si in aceiasi zi si e un zgarcit ca am un venit de nu mai spun
Se face o lege a salarizarii sistemului bugetar care nu cred ca poate fi aplicata, e un fel de pielea ursului din padure…
@dan pe cei de la primarii nu-i plang ..
nico:
nu faptul ca a ajuns becali in P.E. trebuie sa te ingrijoreze ci cauzele care au facut asta posibil
orca
Ma bucur ca m-ai avertizat cu manichiura. De obicei tin cont de manichiura femeilor. Si asta face parte din vulnerabilitatea femeilor :)
Eu am unghiile intotdeauna taiate scurt si nevopsite. Mi-e teama sa nu zgarii pe cineva. Nu-mi plac zgarieturile. :)
:lol: sa vad daca a iesit cum a zis orca
noapte buna a iesit ma las pe mana voastra :lol: ,domnul i-a facut parte si lui becali e bine
sti nico ce e ciudat daca nu conteaza ca un tanar are 2-3 facultati si 3 masterate si a intrat i PE cu 12 clase mai sper si eu la mai bine :lol:
Dan Cristinel
In mare. Ce a promis Becali ?
adriana
A iesit.
adriana
Noapte buna.
adriana:
o facultate in ziua de azi, chiar crezi in asta? sunt nenumarati care au facultate si vand in piata zarzavat…, si nu e nici o nenorocire, chiar cred ca e bine, sunt la locul lor. Ma inspaimanta sa merg la un spital si sa fiu tratat de cineva care termina facultatea in ziua de azi…
DC
Se pare ca seara asta imi e sortit sa polemizez cu toata lumea. Cum sa fie Becali, „victima unui stat de tip mafiot”- asta e copy/paste din VC Tudor. Nu discut treburi de procedura juridica nu ma pricep dar Becali are la dispozitie toate organismele din lume pentru a se lupta cu statul roman inclusiv CEDO. Taranii din „Ion” care se luptau pentru pamant erau simpatici, Becali si Puiu Popoviciu sunt antipatici, duc aceeasi lupta dar cu mijloacele secolului 21- justitia romana luand locul furcilor si topoarelor.
Iar clivajul privat/public e fals. Nu poti face un clivaj total intre privatul care produce si publicul hraparet care consuma. Iar profesorii si medicii au niste salarii de toata jena. Btw nici eu nu lucrez in sectorul public, incerc marea cu degetul in privat, unde acum in vremuri de criza de poate oricand musca un piranhas de apa sarata :)
Cat despre discutia legata de Dorinel: Pace, am obosit!!! :)
… chiar as fi curios de realizarile tanarului cu 2 fac si 3 masterate, sau unde si le-a facut. Nu e suficienta o lista de diplome….
Jose:
Daca tu spui ca ei folosesc justitia romana in locul furcilor, e mai mult decat suficient despre ce se intampla in Romania…
Ai fost foarte inspirat…
DC acel baiat a plecat pe bursa de stat si din colegii care i-a avut el a luat examen pt a munci 1 an la bruxel ,parca in stinte economice intr.. si m-a surprins cand l-am intalnit ca nu a ramas acolo…raspunsul lui a fost ca:ca daca tot nu face nimeni nimic si toti pleaca ,am sa incerc sa ajutsi eu cu ce pot :( dar pe cine sa ajute???? ccred ca raspunsul l-a dat Jose :ioi:
Jose:
Nu stiu la medici, dar la profesori nu e chiar asa dezastru…
Un director de scoala la tara I – VIII are salariu de peste 40 ore suplim, si raspundere minima. Primarul are 19 mil, raspundere mult mai mare (nu comentez alte lucruri!).
(40 mil, ma gandeam la altceva cu orele suplimentare…)
@DC de ce nu se dau raspunsuri de unde au averile primarii si oamenii in sec.lor au fost talhariti cu casele
??? si nu este nici unul la locul lor???? gata NB iar pedagogii umiliti cu salariile sm..
DC- ala e director, un profesor debutant are un pic sub 10 milioane (aprox. 200 de euro), un medic rezident are 8,5 milioane pe luna, unul specialist in jur de 16, un primar pe la 30. Se va intampla un lucru simplu- valorile vor pleca din tara.
Nu doar salarizarea contribuie la asta ci si conditiile de munca deseori injositoare- plimba-te printr-un spital din Occident si apoi prin unul din Romania si ai sa vezi ce frustrant e sa lucrezi aici…
@Adriana
II admir pe cei care s-au intors inapoi- sunt niste martiri :)
adriana:
eu nu-i plang asa de tare pe profesori (nici pe primari, dealtfel): unde se vad rezultatele profesorilor? care este raspunderea lor? ei se vaita ca nu are cine sa le ia locul, pai de ce? Acum se fac colegii de institutori in care studentii lor au fost elevi de 5 si 6. Viitorii profesori care vor sa fie rasplatiti mai bine decat cei care lucreaza in mediul privat pe rezultate concrete.
Jose:
Pai si in mediul privat sunt toti angajatii cu 2000 de euro?
Stie cineva cat ajutor social primeste o persoana in Romania?
DC
Cum ai putea cuantifica rezultatele profesorilor? Ma intreb si eu… normal ca,,, corpul profesoral e saracit de valori- multi au preferat mediul privat pentru salarii mai competitive si joburi mai antrenante. Cred ca e si greu sa lucrezi ca profesor in ziua de azi- e destul sa tastezi pe youtube profesori batuti de elevi si ai sa vezi de ce. Parca pe vremea noastra (ce nasol suna) respectul fata de profesori era altul
Jose pai eu am inteles unde a batut ca statu lea creat viitor si nu se mai intorc :lol:
DC ,aicea ai dreptate dar mi-am pus intrbarea ,nu cumva e devina salariul ?
Sanatate maxima!
AG, iata rezultatul absenteismului la vot! :(
Nu cred ca este nevoie sa fac demonstratii matematice pentru a arata ca daca romanii s-ar fi prezentat intr-o proportie mai mare la vot PRM-ul nu ar fi avut 2 locuri de europarlamentari in persoanele lui Rudotel si Ciobanel. Ca sa nu mai vorbesc de saracuta de EBA…
Cred ca este foarte potrivita parafraza: „Somnul natiunii naste monstri”…
Toata aceasta paranteza este legata de un post de-al tau ceva mai vechi, legat de alte alegeri, in care majoritatea comentatorilor isi manifestau dezinteresul pentru votare.
Mie unuia imi este rusine ca sunt reprezentat in Europa de astfel de personaje…
Revenind la meciul Nationalei, eu spun ca marele castig aseara a fost lipsa de pe banca a sinistrului personaj numit Picurca! Cum a jucat Nationala este alta poveste…
Importanta este schimbarea de pe banca, indiferent, dar absolut indiferent cine este in locul vechiului selectioner…
Sa nu ne imbatam insa cu apa rece. Lituania nu este nici Franta, nici Serbia. Daca Nationala va avea rezultate pozitive in meciurile cu cele doua echipe mentionate, atunci mai sunt sperante de mai bine.
Ma ingrijoreaza insa faptul ca Razvan pare a fi fricos, temandu-se sa nu piarda scaunul proaspat dobandit: daca vrei sa te califici in 2012 dai credit tinerilor, pe care-i rodezi (indiferent de rezultatele imediate) inainte de inceperea preliminariilor viitoare.
Nu incluzi in echipa jucatori precum Mara si Danciulescu, chiar si Radoi si Apostol, care in 2012 vor fi sariti bine de 30 ani.
Vreau sa fiu bine inteles: poate sunt buni ACUM, pentru castigarea unui meci-doua, dar nu mai pot da acelasi randament peste vreo trei ani…
Acum, „subiectul” Costea: sunt absolut de acord cu explorish, daca se intampla sa conduca Lituania si se accidentau atat Danciulescu, cat si Marica, de ce sa ii ai pe banca pe Marius Niculae, sau Gigel Bucur si nu pe Costea? Pretinde Razvan ca Gigel Bucur face si faza defensiva? Hai sa fim seriosi!
Finalmente, si eu cred ca Dorinel Munteanu are tot dreptul sa se pronunte despre Nationala; meritele lui ca tricolor il indreptatesc sa-si spuna parerea, indiferent de rezultatele lui ca antrenor. Cat despre caracterul lui ca om, nu acesta era subiectul in propozitie…
Noi sa fim sanatosi!
Jose:
Ca sa intelegi mai bine lucrurile incearca sa iti faci o firma si sa-ti platesti angajatii cu cat crezi ca ar trebui sa fie platiti… Incearca sa platesti un absolvent de facultate care vine si spune (sau nu) ca nu stie nimic cu 12 mil, sau 14 mil si sa vezi cum e…
4-4-2, 4-1-4-1,4-3-3 DA FOTBAL CAND JOACA ?SI CU CINE CA ASTIA SE CAM APROPIE DE PENSIE (SPORTIVA),IAR SELECTIONERUL PANA NU-SI TRECE PRIN NATIONALA TOATE FEBLETILE NICI MORT NU VA MIZA PE TINERI DIN LIGA LUI MITICA. SE AUDE CA LA VIITORUL MECI VOR FI SELECTIONATI VIOREL MOLDOVAN SI DORINEL MUNTEANU
DC- nu, nu e 2000 de euro dar daca vrei sa ai oameni de valoare trebuie sa le asiguri conditii stimulative de munca, financiar si ca satisafactii profesionale. Daca nu, te vei alege cu o gramada de comozi si blazati
nico:
ajutorul social: functie de venituri pe cap de persoana in familie…
nico:
nu stiu ca si suma…
JOSE ,dar predarea era altfel .orce copil puturos sau greu cu capul intelegea ,ca daca nu urechea era rosie ,acum copii daca vrea scrie daca nu nu ..oricum e tragedie ce e in invatamant
Naga- Salutari, long time no see :).
nico:
maine pot afla, dar aproximativ 30 euro de persoana (maxim).
Jose:
margi in mediul privat, incearca sa faci asta si apoi mai vorbim…
Adriana
Sunt de acord cu tine, profesorii nu mai sunt ce au fost, e o profesie pentru care iti trebuie vocatie si dorinta de a darui ce ai mai bun in tine (ce nasol ma exprim :) ), iar acum in loc de astea nu avem decat blazare si frustrare.
Cred ca frustrarea e leit-motivul societatii romanesti din ziua de astazi. Ierarhiile in societate le dicteaza potenta financiara si in Romania ele sunt profund falsificate profesorii standa la coada in spatele samsarilor de masini si terenuri, inspectorasilor de pe la finante si politailor-debutanti de la circulatie. realizezi ca ai facut o scoala si niste sacrificii pentru a te uita cu jind la vecinul tau care fiind „smecher” a suntat toate treptele devenirii sociale :(
De acord. Salariile profesorilor sunt mizerabile. Salariile medicilor sunt mizerabile etc. Dar din ce dracu traiesc oamenii fara munca in Romania? Un profesor sau medic etc, a ales aceasta meserie constient fiind chiar si de salarii. Majoritatea romanilor fara loc de munca nu alege asta. Aia din ce traiesc. Ce vedem? Doar faptul ca am urmat o facultate….ne-a costat timp si bani etc, si apoi nu avem un salariu la fel de mare ca o alta persoana cu aceleasi studii dar care lucreaza in strainatate? Ne punem serviciile in slujba celor neajutorati pt ca au nevoie de ele sau pt salariile pe care le primim?
Nu stiu de ce vorbesc la persoana 1 plural. Eu nu am urmat nici o facultate dar imi pasa de cei mai neajutorati si nu pt ca ar putea sa ma ajute sa ocup un post care sa-mi aduca mai multi bani si nici recunostiinta. Pur si simplu ma doare durerea lor.
… de la cerut la altii pana la a face tu, e ceva cale….
DC- ai sa razi dar chiar sunt in situatia pe care ai mentionat-o tu (sunt actionar la un Centru privat de Imagistica)- incerc ca atunci cand vorbesc la modul general sa nu filtrez prin experienta personala :)
@nico nu stiu ..mie nu mi-a acordat nicio data ,cu 2 copii in fasa si 4 scolari nu mi-a dat niciodata ..l-asi intreba pe primar ce a avut cu mine .. :lol:
nico:
uite, tu deja vii cu o alta conceptie…
Cand vorbesc despre profesori, nu vb la modul teoretic, ideatic, ci stiu despre ce vorbesc… Rezultatele lor tind spre ZERO. Nu cred ca daca sunt cativa profesori buni si carwe isi dau interesul, toti trebuie sa merite respectul nostru.
Tot ce discuta profesorii nu sunt rezultatele, ci malaiul.
@jose
Salut, am suferit in tacere pentru Steaua… :)
Am considerat ca daca Dinamo este cap de lista, iar Steaua se zbate (si inca in ce hal!) la mijlocul clasamentului, mai bine astept vremuri mai bune…
Semnele unor stfel de vremuri sunt insa contradictorii: Nationala a castigat, insa pe mine inca nu m-a convins prin joc.
In seara asta m-au indispus rezultatele alegerilor…
Dar, la o gandire mai atenta, parca ma bucur ca Vadim & Gigi vor pleca la Bruxelles: sper ca acolo prezenta sa fie obligatorie in fiecare zi, si astfel sa nu le mai vad figurile toata ziua la TV… :(
Haide „U”!
Nico
Ca sa ii ajuti pe cei neajutorati trebuie intai sa poti sa o faci. Una e sa dai o bucata de paine unui cersetor si altceva e sa salvezi un copil de la moarte prin priceperea si talentul tau. sistemul medical nu e, nicaieri in lume, armata salvarii… iar daca esti in Occident stii asta :)
nico pai cine traieste? asta-i trai?? nu pot sa ti-l descriu
Jose:
eu cred ca ar fi mai util sa ne folosim de experienta, chiar si personala, altfel riscam sa vorbim doar vorbe.
Jose:
… si sa ne aliniem la curente de opinie create de altii…
Naga
Avem niste europarlamentarii de tot rasul cu Vadim, Becali, EBA sau Rares Niculescu (cocalarul manelist purtator de cuvant al guvernului Boc). In ce priveste absenteismul fostul bloc estic surclaseaza net Europa de Vest. Prezente de vot de 19%-Slovacia sau 25%- Romania- explicatia pe CNN era ca expectantele populatiei dupa aderare erau foarte mari, de aici dezamagire si nenimplicare civica prin absenta de la vot.
EBA va reprezenta la Bruxelles glamourul de Dorobanti si va pleda pentriu legalizarea marijuanei :) .
Jose
Cu sistemul medical iti dau dreptate.
ALL:
va las, noapte buna, maine e o zi buna de munca!
EBA va reprezenta la Bruxelles glamourul de Dorobanti si va pleda pentriu legalizarea marijuanei :) .
adriana
Te cred si stiu cam despre ce vorbesti.
Naga Jolokia
Fara gluma cam ciudat dar ma gandeam azi la tine. Ciudat. Sanatate.
Noapte buna tuturor.
Jose
salut
eu chiar vin din mediul privat si nu pot vedea asa lucrurile
Salariiile mentionate de tine sunt pentru incepatori si in mediul privat e cam la fel daca nu mai rau
DIferenta e ca in mediul privat avansezi daca performezi daca nu te autoexcluzi.Avand vederea formata in mediul privat nu inteleg de ce 2 domenii care inghit sume enorme anual,nu sunt in stare sa performeze in mod organizat nu pe ici pe colo .Nu pot intelege de ce e nevoie de spaga sau de meditatii .De ce se inmultesc cazurile de malpraxis si nu e nimeni tras la raspundere .De ce ies de pe bancile scolilor generatii din ce in ce mai slabe.Toti sunt preocupati doar de proasta salarizare :) .SI se povesteste doar de salariile de inceput .Cum sunt celelalte?
Eu nu mi-as dori sa-mi dea statul ceva .Mi-as dori daca tot ia cat ia ,sa vad si performanta .In special in cele 2 domenii amintite
Eu nu am nimic impotriva legalizarii marijuanei.
Dan
Iti dau un exemplu din real-life: stiu cateva spitale din Romania care organizeaza concursuri din 6 in 6 luni pentru postul de radiolog sau cel de medic de anestezie-terapie intensiva. Nu se prezinta nimeni. In acelasi timp Franta colcaie de tineri radiologi romani- din cei care au terminat rezidentoiatul in ultimii 5 ani la Cluj sunt in Franta cam 80%. asa se intampla daca avem un stat incapabil sa isi plateasca specialistii
noapte buna, nico!
nu te intreb in ce context te gandeai la mine astazi, mai ales ca noi doi nu ne-am conversat intens in trecut, dar ma bucura faptul ca interventiile mele anterioare pe acest blog nu au trecut chiar neobservate… :)
noapte buna tuturor!
noi sa fim sanatosi!
Naga Jolokia
Salve. De ce crezi tu ca in cazul unei prezente mai mari la vot Becali, Vadim si EBA n-ar fi trecut pragul electoral? Eu nu cred in teoria asta.
Jose:
nu prea putem ajunge in acelasi punct. Tu vanezi o slujba la stat… MALASUERTE in mediul privat e in regula. Lucrurile sunt simple… Rezultate…
AG:
Buna Dimineata!
Naga J.multa sanatate ,mult adevar ati spus.. nico,Jose,DC. noapte buna mi-a facut placere dar simt ca nimic nu se v-a schimba ..nb .maine ma duc la munca.
salut Mala
Nu am precizat doar salariile incepatorilor- m-am referit si la medici primari sau specialisti. Daca vrei raspunsul la intrebarile tale el se afla in politicile de stat. Sistemele publice sunt prost manageriate. De ce exista spaga in sanatate? Raspunsul e stupefiant- statul accepta tacit si incurajaza aceasta potlogarie. Altfel nu ar putea sustine un sistem public de sanatate pe o piata a muncii din ce in ce mai libera. Pleaca radiologi in Vest dar nu si ginecologi, de ce? pentru ca ginecologii au avantajul relatiei directe si banoase cu pacientul :) . Cat despre cazurile de malpraxis ele nu se inmultesc, creste doar reflectarea lor in presa (de fapt multe nu sunt malpraxisuri ci inventii ale unor minti confuze de ziaristi- stiu si astfel de exemple). Morala e simpla- vrei specialisti- plateste-i si asigura-le conditii decente de munca… daca nu te alegi cu ce avem noi acum in Romania.
Buna seara tuturor.
mala,adrian salutari si nb.
Dan
Iti marturisesc ca nu imi place cand se fac referiri personale- nu vanez o slujba la stat, din contra mi-am dat demisia dintr-una destul de buna pentru a merge in privat. Nu am vrut sa traiesc ca un parazit pe spatele „bietilor” privati platitori de taxe la buget :)
Jose:
Ironia ta imi spune ca esti tot la stat.
Ideea cu malpraxisurile era ca unele sunt trase de par pentru a se confectiona o stire- m-am exprimat prea dur, imi cer scuze
… ceea ce nu e o rusine, ci doar o intelegere o punctelor tale de vedere. Vrei conditii ca in occident. Uite ca nu se pot strange atat de multi bani de la privati „bietii privati” pe cate pofte are sectorul public de stat… si cu asta basta…
Dan:
Ironia mea te insala :)
oricum, nb, maine e o zi buna de lucru!
Dan
Maine nu e sarbatoare legala? :)
La stat da, pentru mine nu. Vezi?
buna seara, Adrian!
simplu: cele 7.2 procente obtinute de prm reprezinta aceste procente din numarul voturilor exprimate de cei prezenti la vot, nu din total populatie cu drept la vot…
cu alte cuvinte, presupunand ca populatia cu drept de vot ar fi de 10 milioane de locuitori si toti s-ar prezenta la vot, iar toti cetatenii de etnie maghiara (sa zicem 2 milioane) ar vota cu udmr, aceasta formatiune politica ar obtine 20% din total voturi exprimate.
daca insa din cele 10 milioane cu drept de vot s-ar prezenta doar 6 milioane, din care tot 2 milioane ar fi maghiarii, udmr-ul ar obtine 30% din voturile exprimate.
daca insa din populatia cu drept la vot s-ar fi prezentat 8 milioane, maghiarii ar fi ramas tot 2 milioane, iar scorul lor ar fi fost de doar 25%.
prin urmare, reducand la absurd, daca la vot s-ar fi prezentat DOAR simpatizantii prm, acest partid ar fi obtinut toate mandatele de europarlamentar (brrrr, ce ipoteza sinistra!)…
la fel si cu EBA. e clar acum in ce mod absenteismul masiv a favorizat ascensiunea unor partide cu simpatizanti/membri disciplinati?
nu mai vreau sa dau exemplul cu hitler, care a castigat in acelasi mod niste alegeri la un scor foarte strans…
Jose
nu ma intelege gresit , am pomenit de performanta
si asta e baza .
Imi doresc un sistem de sanatate si de invatamant in care sa fie platiti foarte bine cei cu adevarat performanti , nu la gramada .Nu comparat cu alte tari .Dupa performanta .Cat despre malpraxis, eu nu vorbeam despre cazurile din presa, le ocolesc ,vorbeam despre oamenii din jurul meu , acolo s-au inmultit
In Franta am 3 prieteni medici ,unul radiolog :D , cunosc povestea
Ma gandesc doar ca de la cei ce ne conduc asteptam degeaba.
Eu chiar nu ma astept la nimic bun de la ei .In schimb cred ca fiecare din noi poate schimba cate ceva .Daca am fi mai buni in ceea ce facem, mai corecti ,mai responsabili ne-am alege cu alta Romanie . :D
Dan
Puteam sa pariez pe raspunsul tau- m-as fi imbogatit.
Noapte buna si spor la munca (sau preferi proletarul „noroc bun”?)
Jose
si la mine e de lucru maine :) asa ca
noapte buna tuturor
Mala
Radiologul are cumva un nome de familie care se termina in „urca”. Daca nu, scuze pentru intrebare
Jose
You`ve got that right :lol:
Credeam ca esti din Alba si stiu un radiolog din Alba in Franta. De aici intrebarea mea
Jose
o lume mica
mai vorbim
maine e o zi grea , ma pregatesc
NB
@jose
spor la munca este mai „burghez”, mai elitist?
„noroc bun” nu este in mod necesar „proletar”, este salutul de „casta” al minerilor…
„noroc bun” are sensul „sa dea norocul peste tine”, sa fii sanatos si ferit de necazuri…
pentru ca in munca in subteran, la sute de metri sub pamant, noroc bun poate sa insemne sa iesi viu si nevatamat din sut.
iar daca se intampla sa cada un bolovan din tavan si sa-ti striveasca un picior, nu inseamna ca ai avut „noroc bun”, ci doar ca ai avut noroc ca nu ti le-a strivit pe amandoua, sau, doamne fereste, nu te-a omorat!
Naga Jolokia
Cum nu am conversat intens? De 2 ori am schimbat 3 vorbe. Odata dupa un meci Steaua Dinamo cand organizase AG un concurs. Trebuia scrisa cronica meciului si eu nu vazusem meciul. Si alta data cand te-am intrebat daca locuiesti in Spania. Nu e suficient?
Incercam sa-mi explic comportamentul din trecut. Am fost stelista de cand ma stiu si am pierdut microbul. Pe de o parte ma bucur pe de alta parte nu inteleg cum e posibil. Incerc sa gasesc raspuns la anumite intrebari.
Serios ca ma gandeam si ca ultimul tau comentariu a fost la un articol despre rugby al lui AG.
Naga Jolokia:
Rationamentul tau e corect, ai pus punctul pe „i”. Absenteismul masiv duce la astfel de rezultate.
Asta isi doresc si partidele: sa voteze doar cine „trebuie”, adica electoratul lor fidel.
Suntem 19 mil de romani cu drept de vot. Atat timp cat candidatii sunt un sir de nume pozitionate pe o lista, e greu de convins oamenii sa voteze in orb.
Naga:
Ma ia cu fiori doar cand ma gandesc la munca din subteran
@nico
ai dreptate, de doua ori cate trei vorbe este o adevarata logoree!… :)
ai dreptate din nou, ultima interventie a mea a fost despre rugby.
noapte buna!
@mag
preferam sa nu am dreptate in rationamentul meu si sa fie alesi oameni mai reprezentativi pentru Romania…
noapte buna si tie!
Noapte buna tuturor!
@jose
am intrat de mai multe ori in subteran in tinerete si crede-ma ca atunci cand mi s-a stins lampasul la orizontul -300 si eram singur in galerie, mi-a luat o eternitate sa ma linistesc si sa mai gandesc rational…
noapte buna si vise placute!
mala:
Tu ai dreptate ca intotdeauna :)
Si eu lucrez in mediul privat, deci si maine – uneori si duminica, asa cum a fost azi. Nu ma constrange nimeni sa fac asta, dar n-as lucra o ora la stat.
Stiu ca acum cea mai mare spaga se da pentru obtinerea unei slujbe in domeniul bugetar. Acolo prea putini isi asuma vreo responsabilitate, si chiar nici una – profesorii. Profii au cam 10, maxim 18 ore pe saptamana la gimnaziu si liceu, iar universitarii – 4.
Or sa-mi sara mult in cap cu proiectele lor de cercetare, dar eu sunt nemultumita de ambele categorii. Cifra de scolarizare pt. anul acesta cuprinde vreo 5700 de programe de doctorat, cu 500 mai multe decat anul trecut si cu 1000 fata de acum 2 ani si tot asa. Ce vor face dupa, nu se stie, pt. ca universitatile sunt croite pe sistemul mafiot. Toata conducerea are in „compozitie” neamuri pana la a zecea spita, instalate pe viata acolo. In fine, nu mai dezvolt. N-am frustrari, sa nu se inteleaga gresit.
Sunt chiar norocoasa.
Noapte buna.
Insomnia o fi de la luna plina? Sau de la alegeri…
Pt. AG si cine o mai vrea:
Am mai vazut cateva filme interesante:
– Crossing over (2009, cu Harrison Ford afisandu-si cu demnitate anii, cu un Ray Liotta resapat – recunosc, n-am putut sa-l sufar niciodata – si cu povestile intersectate ale unor emigranti)
– Rudo Y Cursi (r.Carlos Cuarón, 2009, cu un Gael Garcia Bernal fotbalist)
– The Baader Meinhof Complex (nominalizat la Cel mai bun film strain la Oscarul de anul acesta)
– La Linea (2009, tot cu Ray Liotta, umbrit, evident de fermecatorul Andy Garcia)
Nu sunt supergrozave, dar merita.
Am revazut 2 filme celebre cu copii: Kolja (1996) si Empire of the Sun (1987, in regia lui Spielberg, cu Cristian Bale exceptional la 11-12 ani)
NB
*Christian
*Or sa-mi sara multi in cap – la textul precedent
Naga
OK, asta era clar, insa de ce am presupune ca doar Vadim, Becali si EBA au votanti disciplinati si care se duc la urne no matter what? Asta nu inteleg.
nico
cum comentezi asta?
„Un rezultat foarte bun a fost inregistrat insa si de Partidul pentru Libertate (PVV) al deputatului olandez de extrema-dreapta Geert Wilders, care a primit patru mandate. Urmarit in justitie pentru incitare la ura si discriminare, Wilders are un obiectiv clar, lupta impotriva „islamizării” Olandei, si pledeaza deasemenea pentru excluderea Romaniei si Bulgariei din UE.”
Imi pare bine ca ati rectificat partial insa nu sunt complet satisfacut de argumentatia Dvs.
Da, recunosc ca Villa sau Torres au intrat in morisca, insa ei 1. la mana raman atacanti. 2. la mana nimeni nu a definit 4-4-2 ca un sistem in care cei 2 atacanti stau unul langa altul in careul advers asteptand centrari la pomana. E clar ca cel putin unul dintre ei sau amandoi sprijina constructia ofonsevia. asta insa nu ii face mijlocasi. E drept ca fotbalul modern sterge diferentele dintre compartrtimente si impune o polivalenta defensiva si ofensiva, Toti trebue sa apere si toti pot inscrie. Totusi Spania a titularizat pana la accidentarea lui Villa un 4-4-2 pt caVilla si Torres nu pot fi niciodata clasificati ca mijlocasi.
@ Naga
Ma bucur sa te regasesc :)
@GA
bucuria este reciproca!
sa stii ca remarcasem si interventia ta anterioara, atunci cand imi trimisesei un mesaj identic.
din pacate, citisem mesajul tau abia dupa cateva zile, cand postul era obsolete…
puteam desigur sa-ti raspund pe blogul tau, dar m-am luat cu alte treburi si…
anyway, cine se scuza se acuza… :)
de ceva vreme nu mai bantui pe bloguri, din fericire nu mai trebuie sa stau treaz noaptea, nu ca problemele de sanatate s-ar fi rezolvat, dar totul a intrat intr-un fel de rutina…
cand se mai intampla sa scriu ceva aplic (fara vrere) tactica „hit & run”… :)
poate voi redeveni mai activ pe blogul lui adrian, si/sau pe al tau, totul depinde de intensitatea muncii la serviciu…
ne mai auzim!
iti doresc o seara/noapte placuta si linistita…
take care!
noi sa fim sanatosi!
boro
:)
Cu un zambet amar spun ca nu e din cauza absenteismului.
Populismul e in floare mai mult ca niciodata. Din pacate majoritatea voturilor le-a primit si din regiunea unde locuiesc eu desi majoritatea islamitilor nu locuiesc aici. Dupa ani de toleranta se trezeste cate un nebun oportunist care sa vina cu un program ca al lui.
Nu ma surprinde faptul ca a primit atatea voturi dar sper si am incredere ca e pt ultima oare cand se intampla asta.
Dupa Pim Fortuyn trebuia sa apara si Wilders. Un xenofob de clasa.
Nu e o surpriza ca a castigat atatea voturi. Din pacate se pare ca asta e viitorul Europei….
Salut,
avem un stil de a da cu bata’n balta de ti-e mai mare mirarea.
E primul meci dintr-o noua epoca la nationala si deja ne-am gasit 23 de milioane de antrenori si comentatori sportivi, fiecare stiind bineinteles ce este cel ami bine de facut.
Eu va propun sa lasam natinala sa intre pe fagasul ei, iar inceputul, macar prin prisma atitudinii din teren e super ok, selectia si pregatirea sa fie DOAR treaba staff-ului tehnic condus de Razvan Lucescu si noi cei multi sa ne putem bucura de nationala peste un an.
Si spun asta pentru ca este nebun cel care crede ca poti construi un nucleu omogen de jucatori peste noapte.Ori fotbalul fiind un joc de echipa are nevoie de relatii intre jucatori care se construiesc in timp.
Asa ca domnilor eu va invit sa avem incredere si rabdare pentru ca nu arata deloc rau viitorul.
Nu am luat in calcul eventualele „romanisme” de genul implicarea FRF in impunerea selectiilor in functie de interese, desi nu cred ca Lucescu va accepta asa ceva.
Va doresc o zi buna.
nico:
„Islamiti”? :D
dc
comparatia asta intre stat si privat nu isi are rostul…si eu sunt bugetar, si crede-ma ca si eu platesc aceleasi contributii sociale ca si tine, plus cateva retineri salariale care nu isi au rostul si care nu ma vor ajuta in vecii vecilor. pe mine ma sidereaza altceva, cum reusesti sa cuantifici rezultatele cadrelor didactice? tu te consideri un rezultat bun sau nu? eu nu lucrez in invatamant, dar mama mea est invatatoare de peste 25 de ani, si are 13 mil salariu…asta consideri remunerare decenta? din pacate ai si tu dreptate cand zici de calitatea invatamantului este in scadere, doar pt ca salariile sunt asa de proaste incat cei calificati pentru o astfel de munca prefera sa mearga in germania si sa lucreze in agricultura. ce ar fi sa punem problema si invers? tot ce mi se cere si mie sunt bet si iar bete, rezultate peste rezultate, cu ore suplimentare ca nu imi vad familia decat foarte rar, lucrez indiferent daca e sarbatoare sau nu, in plus o groaza de ore suplimentare prin sedinte, fara sa fie platite sau sa am posibilitatea sa le recuperez altfel, si pentru unh amarat de salar de 13 milioane…eu inteleg problemele care exista si in privat, dar a spune ca la bugetari sunt toate roz…
mag:
University Professors? Screw them! Lazy bastards!
altfel, revenind la subiectul acestui articol, ma bucur sa vad si pe altcineva pe la echipa nationala decat codrea si cocis, nu de alta, dar i-am vazut cam plicitisiti in ultima vreme. cat despre maniera de joc a nationalei, trebuie sa spun ca de-a lungul existentei acestui sport au existat si echipe de muncitori, de travaliu, fara sa aiba neaparat artisti…iar in momentul de fata ne indreptam spre o astfel de echipa. pana isi vor da drumul la joc unul sau altul.
cat despre cei ce au jucat, intotdeauna cea mai buna echipa va fi cea ce nu a jucat. Mititelu e suparat, oltenii sunt suparati, banatenii sunt suparati, toti suntem antrenori, si toti consideram ca doar punand 11 jucatori unul langa celalalt vom scoate rezultatul mileniului. hai sa fim seriosi, nu suntem pe football manager, nu merge asa, si nu avem nici potentialul de a juca indiferent de adversar. in fine, vom trai si vom vedea
salutari ..doamne ce e afara ,cand se opreste ? am pe cineva in avion si trebuie sa vina de la Lion ..sunt speriata ..a fost la o gala sportiva :(
doctor demonicus
Da. Islamiti. :)
N-ai auzit inca acest cuvant? E inventat de mine. Eu inventez deseori cuvinte in limba romana. Uneori realizez ca nu exista dupa ce le-am folosit alteori nu. Daca acum nu spuneai nimic nu realizam ca acest cuvant nu exista in limba romana. Eu am mai folosit si hilaric si alte cuvinte inexistente in limba romana. Cum se face nu stiu. E poate pt ca nu gandesc in romaneste, am cuvantul in cap in olandeza si-l fac eu sa sune romaneste :)
Intr-un ziar olandez era odata un articol despre Romania. Cateva cuvinte erau scrise in romaneste. Trecusera cateva minute pana am realizat ca de fapt cuvintele sunt scrise in limba romana. Eu ma chinuiam sa le citesc in olandeza si nu pricepeam nimic. Cand am realizat am inceput sa rad.
Eu de obicei ma inteleg chiar si atunci cand vorbesc gibberish. Doar cei din jur nu inteleg :)
Eu sunt nevinovata :)
Inainte de a vorbi engleza intelegeam in loc de you can dance…..Jürgen dance :)
Pe mine ma amuza astfel de lucruri. Asociez cuvintele dintr-o limba cu cuvintele din alte limbi. Asta m-a ajutat mult cand am invatat o limba straina.
Am de a face cu oameni cu nationalitati foarte diferite. Unii vorbesc doar dialectul local, altii vorbesc mai rau olandeza si folosesc cuvinte in nustiu ce dialect. Eu tre sa-i inteleg pe toti.
La mine in cap e un trafic intens de limbi straine. Atat de straine incat uneori sunt straine chiar si de mine. Dar eu ma inteleg intotdeauna.
:) :)
Acum vad. Am scris o jumate de carte. :)
Da. Si cand vor veni meciurile importante, tot in Mutu ne vom insamanta sperantele. Vad ca unii il critica pe Danciulescu, probabil aceia pt. care fotbalul inseamna „…e Dinamo!”. Ei ignora faptul ca acest gen de jucator are un profil oportunist care nu se regasea la nici un alt atacant din era Piturca. Danciu are momentele sale de letargie, pierde uneori baloane la mijlocul terenului cu lejeritate nepermisa, paseaza excesiv in spate, dar are nevoie, de cele mai multe ori, de o singura minge utila in gura portii. Si cu Serbia sau Austria ne-a fi fost de ajuns.
Nationala lui Razvan e experimentala. Incet-incet va apela tot la experienta si valoarea confirmata international.
Adrian, te rog verifica lista de newsletter. Eu n-am mai primit pe e-mail nicio instiintare in legatura cu articolele tale de vreo 2 luni.
O sa ma inscriu din nou, dar verifica.. poate mai sunt si altii care nu au mai primit instiintari.
nico
Nu mai fi trista pentru romania, sau doar pentru romania. Extremisti de prin toate colturile europei se vor aduna in parlamentul european:
http://www.hotnews.ro/stiri-international-5802991-criza-economica-nu-ajutat-socialisti-insa-favorizat-extremisti-nationalisti.htm
Naga
Nu ti-am raspuns ieri pe subiectul asta, eram prins cu alte discutii :) . Cred ca absenteismul nu duce la nimic bun. El legitmieaza politicieni gen Vanghelie sau altii de aceeasi speta. Sunt de acord ca partidele romanesti reprezinta niste masinarii monstruoase de produs bani si traficat influenta. Pe langa aceste partide exista niste samsari care cu bani si presiuni traficheaza voturi, de la cateva sute pana la cateva mii, in functie de influenta fiecaruia. Numarul acestor voturi, in mod normal mic in procentul total al votantilor, creste in conditiile absenteismului spre un probabil 20-25%. Atunci partidele si-au dat seama ca o campanie clasica nu isi mai are sensul, mai bine se investeste in sprijinul unor astfel de traficanti de voturi. Vanghelie, in prostia lui, a si spus-o: „Nu a fost necesar sa facem o campanie pe teme europene deoarece pe taranul sarac din Giurgiu nu il intereseaza”. Corect, e mai simplu sa ii cumperi votul sau sa il santajezi ci ceva ca sa te voteze! Tara nu e formata doar din tarani saraci din Giurgiu dar noi, ceilalti, ne intoarcem scarbiti nasucul fin la mirosul de rahat al politicii. Prostia e ca acesti samsari, dupa cum mi se pare si normal, au pretentii din ce in ce mai mari si uite asa ne trezin condusi de Vanghelii si Fluturi. Calitatea politicienilor e si vina noastra! Mai tii minte alegerile de la Stefanesti-Ilfov, patternul acela se repeta cu regularitate la scara nationala.
boro
Ma haiducesc. :)
doc:
N-am vrut sa jignesc, dom profesor. Eu doar constat urmatoarele: mii de profesori de gimnaziu sau de liceu nu sunt capabili sa obtina un amarat de 5 la examenul de titularizare, dupa ce au absolvit facultatea.
Una din doua: ori titularizarea este un examen prea greu, ori absolventul a trecut prea usor prin facultatea aia. Rezultatul: avem 60.000 de suplinitori. Iar universitarul nu e strain de situatie, dar nici nu isi asuma vreo rasponsabilitate. De ce copilul meu trebuie sa isi continue studiile in strainatate? Pentru ca aici n-are cu cine.
Am dat doar un exemplu. Cert este ca invatamantul preuniversitar e la pamant. Bine ca universitatile si-au dublat cu locuri cu taxa cifra de scolarizare aprobata de minister. E o afacere profitabila: candidatul e admis doar pe baza rezultatelor de la Bac’, achita o taxa anuala de minim 600 si maxim 1500 de euro (la UNATC, Muzica sau Arte) si toata lumea e multumita.
doc:
Si, oricum, nu toti sunt harnici ca tine :)
Kallista
Verific si rezolv. Nu cumva insa emailurile intra in „Spam” sau in „Bulk”?
nico:
No problemo. La fel si la mine.
Mi s-a parut foarte haios cuvantul. Si nu e chiar inventia ta. „islamite” exista si in engleza, dar e un arhaism :D
doctor demonicus
In olandeza se foloseste destul de des. Islamieten. Daca nu zicieai nimic eu nu realizam. L-am pronuntat de cateva ori in romaneste si suna ca dracu. :)
nico:
:D
Radoi in 2012 ar avea varsta lui danciu de akum..asa k…
Emiru….chivu alerga p vremea lui piti????Ciudat eu nu am vazut..cum se face k dat fiind faptul k vb de alergat ….dupa nicolita a iesit Radoi,si nu chivu…sau rat????
kily esti penibil..1.Radoi nu a pierdut nici un duel aerian,2.l dublat perfect p sapunaru.3uita-te p statistica meciului si vezi akolo negru p al,ce a facut Radoi,p urma poti sa vb..pana atunci…
cel mai bun a fost totusi Marica – fara el n-aveam cum sa inscriem ieri. Ghioane a fost excelent, dar poate mult mai mult. Amandoi reprezinta posibili jucatori de top mondial (din pacate singurii), alaturi de Mutu, care ar trebui insa sa joace altceva la nationala (i.e. sa creeze, nu sa distruga).
cfrescu
Just. Miza cea mai importanta a lui Razvan cred ca este integrarea lui Mutu in jocul de efort de la mijlocul terenului.
Am jucat cu Lituania, aia care plecau cu caruta de goluri acum ceva ani, de pe la noi! Jucatorii noi era normal sa aiba alta atitudine si sa are terenul, sa vedem si daca si-o mentin, dar mai ales, daca le foloseste la ceva cu echipele mai puternice! Pana atunci , a mai trecut un meci, anost, dupa parerea mea!
un oltean
Ultima oara a fost 3-0 pentru ei, la noi. Anul trecut, nu acum ceva ani.
Am verificat, nu intra nici in spam nici in bulk. Ceva nu e in regula, dar nu-mi dau seama ce. Nici nu pot sa dau subscribe din nou pentru ca imi spune ca-s deja inregistrata..
In sfarsit, nu o sa fie un capat de tara, am pus bookmark la site si o sa arunc o privire in fiecare dimineata inainte sa merg la munca. Nu de alta, dar m-am trezit ieri ca nu mai primisem nimic de la tine de multa vreme.
Ce pot spune, you’re addictive!