Transmiţînd fazele finale ale acestei competiţii, ProTV se face vinovat de sabotaj împotriva fotbalului românesc
Nu mi se pare corect ca, atunci cînd în Liga 1 se joacă ultimele şi cele mai importante runde, cu puţin timp înaintea semifinalelor Cupei României, cînd se alege crema competiţiei, tu să televizezi în mod cinic Liverpool – Arsenal sau Fiorentina – PSV din Cupa UEFA. Colac peste pupăză, vine apoi şi Telesportul cu un Getafe – Bayern de excepţie.
De aceea mă bucur că ProTV a pierdut drepturile de televizare a Ligii Campionilor, dar nu e suficient. Bine ar fi fost să le cîştige DDTV. Un meci ca Liverpool – Arsenal trebuia difuzat înregistrat, pe la două noaptea, pe un ecran mititel în spatele tipului care seamănă cu Loredana Groza. El să ne citească rar din revista „Glasul Oltului”, în timp ce pe fundal, greu observabil, Walcott să alerge 40 de metri, să dribleze vreo 5 oameni, iar momentul golului să fie acoperit de o reclamă la şampania din pufoaică.
Nu-i poţi expune pe jucătorii din Liga 1 unor asemenea imagini şi să le pretinzi apoi să practice un sport care, măcar formal, e tot fotbal. Ce moral să mai aibă Miranda după ce îl vede pe Torres preluînd, răsucindu-se, driblînd şi şutînd, şi toate, culmea!, în aceeaşi fază, nu de-a lungul unui întreg campionat? Sau Bănel, văzînd cursa lui Walcott, pe care el ar putea-o face doar neînsoţit de minge?
Mai lăsaţi-ne cu morga lui Wenger, care nu ar gesticula nici dacă echipa sa ar pierde în minutul 97, printr-un gol cu mîna dintr-un ofsaid de 6 metri! Ştefan Stoica sau Dan Petrescu ar părea la fel de liniştiţi pe margine dacă posturile TV s-ar abţine să difuzeze imagini în mişcare de la meciuri. Şi gata cu „You’ll never walk alone”! Nu poţi arăta minute în şir zeci de mii de oameni care cîntă pentru echipa lor cînd în România fotbaliştii salută nişte tribune goale.
Performanţele echipelor româneşti din anii anteriori ne-au făcut un rău: acela de a crede că locul nostru e acolo. Sincer, nu e. Locul nostru e aici, unde mingea sare trei metri din preluare, unde golurile apar ca din întîmplare, iar apropierea finalului de sezon naşte nu partide superbe, ci blaturi plictisite. Să vrei, ca fotbalist român, să joci în Liga Campionilor după ce ai văzut Liverpool – Arsenal e ca şi cum ai fi spectator la o gală de lupte şi ţi-ai dori în mod sincer să urci pe scenă pentru a-i da o palmă malacului învingător.
De aceea sper că ProTV îşi va reveni – mai ales după ce Antena 1 ne-a oferit regalul unor lupte în cuşcă -, iar respectivele gale vor înlocui treptat spectacolul deprimant şi degradant al Ligii Campionilor. Măcar acolo, valorile pe plan intern şi cele pe plan extern sînt mult mai apropiate, iar cugetarea „Şi ei au tot două picioare” chiar se verifică, indiferent de cine se întoarce acasă cu ele paralizate.
salut AG
ai jignit champions league-ul ,restul e dincolo de vorbe
Salut, adypunker
Cred ca in curand, daca vrem sa mai intelegem ceva din fotbal, va trebui sa alegem: ori Liga 1, ori Champions League
AG, m-ai facut sa rid in hohote de dimineata. Multumesc.
dupa acel „plictisitor” meci,(arsenal-liverpool),am jurat ca nu o sa ma mai despart de liga1…
prefer liga1 deoarece ma face sa-mi constientizez conditzia in minunata uniune europeana…
MB
Tu ori ai ras inainte sa postez articolul, ori esti intr-o alta tara :D
In CL si Premier rar gasesti meciuri slabe.
E clar ca e diferenta de la cer la pamant intre noi si ei. La fel atitudinile conducatorilor, antrenorilor, jucatorilor. Imi place Dan Petrescu, dar nu cand se manifesta ca un badaran, chiar daca are dreptate de multe ori.
In fiecare duminica, dupa ce vad tot felul de meciuri de 2 lei la noi ma refac pe Eurosport2, aia dau premier :).
Eu chiar ii rog sa nu se pregateasca.
Lunga a fost sambata asta….salut si weekend placut tuturor.
feliditari Adrian!super bun articolul…si cand te gandesti ca tocmai ce m-am uitat la otelul-steaua.
o diferenta ca de la cer la pamant un meci de UCL si unul de divizia blat.si intr-adevar mai grav e ca unii „mari” conducatori, antrenori si oameni de fotbal chiar au impresia ca locul lor e acolo, ca echipa lor de chiftele si castraveti ar avea vreo sansa in fata adevaratelor echipe de UCL.
si cand ma gandesc ca cfr cluj vor cu disperare acolo cu toate ca anul trecut i-a calcat in picioare niste ciprioti vai mama lor, ca sa nu mai vorbesc de jocul lor cu unirea urziceni…un meci dintre o pretendenta la accederea in UCL si una la accederea in cupa uefa.vai de capu nostru!!
Oricum ar fi el fotbalul jucat pe teren e superior celui jucat in birourile cu pereti placati cu icoane si cu starlete de filme porno ale presedintilor de cluburi!
Mediocritatea fotbalului romanesc e generata de ticalosia din el. Jucatorii nu au motivatia de a rupe norii in meciuri sau la antrenamente cand stiu ca coechipierul lor, care lufteaza inocent in minutul 90, castiga de la adversar dublu fata de ei! Fotbalul e greu cand nu stii cine iti sunt coechipierii si cine adversarii!
Ce sa mai intelegem cand intr-un meci, antrenorul isi schimba in min. 75 cei mai periculosi atacanti introducand in locul lor copii de 18-19ani? Coruptia e mama buna a mediocritatii si, pentru ca trebuia sa aiba si ea un epicentru, si-a ales o baza sportiva aflata nu intamplator langa mormantul familiei Ceausescu si i se spune, simplu, Steaua Bucuresti.
Asta a fost un post scris cu ura :)
@jose
Faza cu schimbarile sa intamplat la Otelul-Steaua?
Se pare ca eu m-am saturat mai devreme decat tine, asa ca am ales cu ceva ani in urma sa ma uit doar la CL si UEFA. Liga 1…n-as vrea sa mint si sa spun ca imi pare rau, dar nu vad de ce mi-as pierde vremea. Asa ca prefer sa spun adevarul: decat sa vad nimic cu senzatia ca ma uit la ceva, mai bine ma uit la ceva si vad tot ce poate fi mai frumos in fotbal.
P.S. La toamna ma duc sa-i aud cantand live pe omaneii aia acest celebru „You’ll never walk alone”. Si cu siguranta dupa aia nu ma voi mai uita niciodata la nimic legat de fotbalul romanesc
fighter
iti apreciez perspicacitatea :)
Acum vreau sa vad reactia domnilor de la GSP care dupa meciul CFR-Rapid au strigat in gura mare blat.Dar dupa acelasi meci cand a aparut „marele conducator” si a spus clar ca va face blat cu Buzaul niciunul din acei ziaristi nu a luat atitudine.Jenant.
Blatul nici nu mai e stire.
Tare, ca de obicei ! :)) Apropo, tipul de pe DDTV care seamana cu Loredana Groza e fratele ei, Cristi. :)
salut domnu’ AG
da…tare articol.
„Locul nostru e aici,unde mingea sare trei metri din preluare” si „Antena 1 ne-a oferit REGALUL unor lupte in cusca”.Am ras cu lacrimi.Sincer.Asa de mult apreciez ironia fina in presa romaneasca si asa de rar o intalnesc,incat te-as pupa pentru randurile astea,daca ai fi fata :) Ce bine ca nu esti,nu? :)
nyivus
Da?!? Asta e chiar culmea!
Octavius
Problema e ca nu te cheama pe tine Octavia.
PCH
Ce faci, mosule? Ai vazut ca turnul de parasutism e inca in picioare?
respectele mele domnu AG
vazut-am. sper sa nu cada tocmai acu, cind in sfirsit un preten m-a convins sa alerg seara pe pista de la stadion intr-o incercare patetica de a-mi recapata fizicul impresionant de zeu nubian de odinioara.
chestia e ca … e adevarat. 100%
Mi-e sila sa ma uit la CFR-Rapid (desi sunt rapidist), la Steaua – U Cluj (4-0) dupa meciuri ca … Arsenal – Liverpool, Fiorentina – PSV si Getave – Bayern. Astfel de meciuri noi nu vom vedea niciodata in Liga lui Mitica. NICIODATA
apropos de folbal… mergi la campionat?
eu sunt fericitul cistigator al pachetului de 3 belete la meciurile din grupa – nu mi-a venit sa cred cind am primit confirmarea. asa ca sa-i dea dumnezeu sanatate dl mircea sandu si echipei lui, toti f buni specialisti.
AG,
Ar fi fost intr-adevar interesant sa pot ride inainte de a fi postat articolul.
Apaream urgent la otv ca „adevaratul fiu al mamei Omida”.
Ce zi frumoasa in North America.Playoffs la hockey si basket…Minunat!!!
ma intilnesc acu 2 seri intr-o cafenea de fitze de pe bd decebal cu marele folbalist adrian cristea insotit de 3 femei care aveau toate calitatile pe care barbatul superficial le apreciaza. nu a fumat nu a consumat alcool si mi-a promis ca ii batem steaua – ceea ce m-a linistit. mi-a placut ca, desi a venit dupa mine a plecat inaintea mea – deci are o viata extrasportiva cumpatata, lucru pentru care merita felicitat. insa si calul alearga, dar nu da lapte. altfel, e baiat bun, politicos, imbracat frumos, de firma – ca orice folbalist care se respecta.
PCH
As merge cu bucurie, dar prefer sa sufar de acasa. Ai trei bilete pentru acelasi meci? :)
GIOhnny
Ba da. Inregistrezi meciul si apesi pe butonul ». Pe la 2x obtii un meci cam la ritmul de CL, dar din pacate dureaza o singura repriza.
MB
In ce tara esti?
PCH
Cred ca si tu, desi nu esti superficial, le-ai apreciat.
fighter
Nu fi rau! Noi ne uitam la Rapid – Pandurii.
PCH
Asta cu pista de stadion e naspa, pentru ca si eu mai alergam pe acolo. Problema e ca pista nu mai exista. E craterul din care se va ridica, prin 2033, viitorul Stadion National.
am 3 belete la 3 meciuri diferite evident.
evident ca le-am apreciat, ce dreak… doar om sunt si io…
cum nu mai exista? pai tocmai acu?…s-au dus pe spirlache sperantele mele sportive…asta e. bagam un counterstrike in loc – e la fel de bun.
totusi unde mai putem alerga prin zona pe aici? ca pe trotuare si prin parc e imposibil…
lazarus ar zice:
2033?!?! este suspect optimismul tau tocmai in an electoral… esti inregimentat politic pe ascuns, domnu’ AG?
@AG
Cred ca ar fi de interesant sa vi sa scrii cateva articole de aici.Poti sa o iei ca pe o invitatie.!
fighter
La Olimpiada din Chicago, probabil :)
PCH
Daca ocolesti cu dibacie cainii, merge si pe trotuar. Iar de Lazarus te rog sa nu te iei! imi place privirea lui patrunzatoare si fixa, de ziarist complex.
Buna Seara
eh…nu ciini sunt problema – ca am un talent innascut de a ma intelege cu ei, mai ales cu comunitarii. problema este ca iti termini gleznele de la gropi, denivelari, etc. chiar ma gindesc sa-mi iau o banda de alergat pt acasa – ceea ce mi se pare o aberatie, insa din lipsa de posibilitati…in fine…
tu ce mai zici? bine sanatos? cum merge treaba?
Adriane, nu ai spus nimic de Campionatul European de la vară! Acolo cruzime adevărată! Ce-or zice săracii noştri fotbalişti din Liga I când le-o zice Mircea Sandu că nu-i iese niciun aranjament? Cum s-or putea ei lupta cu nişte băieţi care chiar joacă fotbal şi vor să câştige fiecare meci, nu doar pe cele care trebuie?
Adrian Enache
Sunt convins ca, o data depasite grupele, practic nu vom mai avea adversari.
lazarus kiks ass!
PS: tocmai cind sarbatoream cu pretenii noua mea achizitie auto, un amic s-a prezentat in noul lui murcielago. nu m-am suparat – m-am ambitionat sa muncesc mai mult si sa nu mai pierd timpul aiurea pe net. poate daca faceam asta de mai demult, acu aveam si io!
PCH
Pai, ce sa-ti zic despre mine? Cum ma stii. Sanatos, vioi, puternic.
X™
Bai, esti nebun? Ce faci? De cand n-am mai avut semne de la tine! Abia mi-am amintit cum se bate ™
X, PCH, serviti o „Unirea” maine seara ? :-)
marco
buna seara domnu coleg. cu mare placere, insa miine seara imi voi pregati sejurul de paste pe litoral printr-o vizita de lucru la constanta.
PCH
Succese. Baga mare. :-)
marco
Salve. O Unirea Urziceni?
bun articol.
nu e insa „interesant” ca asistam mereu cam la aceleasi meciuri odata cu apropierea de finale?
ca echipele sint cam din aceleasi trei, hai partu, tari?
avem acelasi drept sa ne revoltam, ca si francezii, belgienii sau… suedezii. Ca polonezii, estonienii sau… bulgarii n-au nici macar dreptul de a se revolta.
crede cineva ca sahtioru’ lui il „luce” va castiga CL vreodata?
daca vrem sa ne uitam la fotbal, o putem face, ne bucuram de spectacol.
daca vrem sa vedem un film bun, o putem face. Trebuie sa fie acesta romanesc?
de fapt am putea sa fim si mai revoltati ca nu avem nici o universitate romaneasca in top 500.
or fi si acolo blaturi?
AG
Ziceam si io, asa… :-D Urziceni, da.
salut. ce mai faceti?
diana
Sarut manusitele. Ce sa facem? Iaca, vorbim de una-alta? Ai ceva noutati din spatiul monden?
buna seara!
Topci
Salut! Cum ai auzit de stiri mondene, hop si tu!
nici macar un singur strop de intelepciune. cosider totusi ca nosu-ul salasluieste in alta parte, nu in paginile unor publicatii mondene sau glossy.
BTW au aparut marie claire si in style cu renee zelweger pe coperta.
@AG
La faza cu stiri mondene sunt cel putin pe langa subiect! Deci, astept informatii de la diana!
diana
La Raluca Zenga te-ai mai uitat?
topci, eu nu am informatii decat despre pataniile amoroase ale lui viskovitz. despre care am citit azi.
AG incerci cumva intr-un mod delicat sa sugerezi (imi exprim speranta ca acest blog nu cenzureaza acest cuvant care face parte din patrimoniul nostr lexical) ca raluca zenga are emisiune?
di
Parca am vazut o reclama la o emisiune despre sex pe la Euforia, parca.
@diana
Si asta(ma scuzati..distinsa doamna Zenga) mai are emisiune?!
Eu nu am decat informatii despre ruperea de oase pe care era sa o patesc azi, incercand sa fac pe nadia comaneci! :grin:
hmmm sex deci.
poate ar fi mai bine sa avem mai multe emisiuni de cultura.
di
Ti-a placut cartulia? Tare de tot!
asta ca sa petrecem mai putin timp in fata televizorului. ce obicei nociv!
di
Eu as face o emisiune „Sex si cultura”
da mi-a placut mult.am ras. am si citit cateva povestiri cu voce tare unei persoane care nu mai are timp de citit. a ras.
1. boffa a mai scris ceva?
2. e insurat?
… cu rubrici „Pozitii si expozitii” …
di
Dupa ce am citit povestioara cu taurasul, cred ca nu e insurat. Nu stiu sa mai fi scris ceva.
Si vad pe gsp o stire tare: „Adrian Diaconu – campion mondial interimar”
Topci
Da niste detalii? E proba flic-flac-ul pentru a scrie la puresport?
:D si dragostea unde isi are locu in desfasuratorul emisiuniil?
cred ca boffa asta este un mare lenes. bravo lui!
nu are nici macar pagina pe wikipedia. pe cand traducatorul sau in engleza are.
Despre ce carte vorbiti?
http://www.polirom.ro/catalog/carte/esti-un-animal-viskovitz-2304/
Am gasit-o si aici! :)
aici unde?
Eu stau in USA.Si uimitor cartea este la jumatate de pret fata de Romania!!!!
:D eu am luat-o azi cu 5 ron dintr-un anticariat.
anyway .. am gasit si un interviu si o poza ( arata foarte bine. m-as marita cu el) cu boffa
http://www.randomhouse.com/knopf/authors/boffa/desktopnew.html
un fragment potrivit pt emisiunea propusa de Adrian:
Anyway, I consider this business of writing pretty much like kamasutra: the art of giving pleasure, of taking you to a place where everything is wonderful, like when you are a kid, or in love, or traveling, or about to die (though coming back from a place where everything is horrible is just as good).
fighter
Vezi daca nu cumva si numarul paginilor e la jumatate!
Diana, tu te-ai marita in functie de talent scriitoricesc si de poza?
Vrei mai multe variante?
http://blogsport.ro/buzarin/2008/04/19/fierea-din-fotbal/
mi s-a intamplat sa cumpar o carte la un pret mai mic decat cel din librarie careia ii lipseau ultimele 6 pagini
ion dc vorbesti de variante atunci da-mi variante :)
+ de la o varsta nu iti mai permiti sa faci mofturi.
+ poti ajunge sa te mariti in functie de poza si de talentul unuia la scris anunturi matrimoniale (nu eu, nu nu)
Bai, eu astept si sper sa bage divizia A, liga-ntai sau cum dracului s-o mai numi in sistem pay per view. sa nu se mai uite nimeni. :)
cine plateste sa vada un meci carpatin sa ridice mana sus.
di
Mai nasol era ca nu aflai cine e cremenalul.
bunanoaptea.
n-am inteles asta cu titlul mondial interimar, dar meciul a fost formidabil. toata gala, de altfel. m-am mirat copios, dar jos palaria, jo jo dan, viorel simion, adrian diaconu. chiar si greul acela, arata bine, chiar daca a avut adversar camionagiu.
ma scuzati de intermezzo, adrenalina luptei din fotoliu.
noaptebuna.
explorish
Raman totusi cu nostalgia luptelor din cusca, de noaptea trecuta.
de cuştibus.
explorish
:)
Adrian Georgescu am o intrebare pentru tine :) referitor la meciul retur : Liverpool – Arsenal , dupa tine care ar fi meritat calificarea !? Oricum parerea mea este ca a fost unu’ dintre cele mai frumoase meciuri din ultimi 5 ani….si finala UCL Liverpool – AC Milan a fost de o calitate inalta . Articolul e superb , trebuia sa mai spui ca la noi in Romania , nu se pune problema : care ajunge in UCL sa reprezinte tara , ci care merge in UCL sa ia cele 10 milioane….nu vreau sa fac reclama , dar pe EuroSport 2 e FA Premier League , super fotbal fata de liga lui Mitica unde vezi meciuri trantite , sau meciuri in care timp efectiv de joc sunt sub 30 de minute . Cu Respect Un Fan , Arsenal si Dinamo :)
Alte aberatii si stupizenii, pai da de ce naiba au pus cupa Romaniei tocmai atunci ? de ce nu au pus meciurile in alta saptamana, pentru ca meciurile astea pot fi schimbate dar celelalte nu, si mai ales cum adik dai in ProTV cand voi sunteti cu antena1 ? mi se pare aiurea si faceti anti-reclama, pentru ca asta e anti-reclama comandata de aNTENA1
articolul e un misto balcanic, pe care il traim si cam refuzam sa il acceptam ca este ceea ce suntem… traim in tara lui „3-0, pac-pac” in care un campionat este ucis de bani si cu acceptul tacit al celor pusi sa imparta dreptatea (dragomir, sandu, etc.)… mi-e si mila de asa-zisii mari campioni, care se bucura la un gol blatuit si ma gandesc ce e in sufletele lor cand stiu ca nu valoarea personala i-a facut sa castige, ci doar valoarea umflata a islazului din Pipera… oare nu le e rusine? vrem sa traim intr-o tara curata, cu oameni corecti, dar probabil nu se numeste si Romania… poate ca ne meritam soarta, cand lasam un fost cioban sa insulte un „erou” national ca Hagi si nu ii raspundem la obraznicie, cand oameni ca G.Popescu nu ies din cuvantul verilor aceluiasi personaj, cand sunt jucatori care se vand pentru 10-20.000 dolari si isi sacrifica astfel viitorul pentru ca altii, mai slabi profesionali, dar norocosi in viata, sa inscrie un gol penibil si sa isi permita sa se bucure dupa aceasta… apropo, cine o sa ia primele pentru castigarea campionatului in ghencea? bricheta?
Buna dimineata mea.
Game
Tocmai aceasta e caracteristica meciurilor de neuitat, cum a fost Franta – Germania din 1982, Liverpool – Milan sau Liverpool – Arsenal: nu poti spune cine merita sa castige. Peste un anume nivel valoric, diferenta dintre invingator si invins este greu de decelat, ramane exprimata doar prin scor.
La fel se intampla si de la un anumit nivel valoric in jos: diferentele dintre fruntasele fotbalului romanesc mi se par neglijabile.
GoRaPiD
Felicitari, ati inteles perfect.
din nou trustul de presa atena1+gazeta=kkt….sunteti prea invidioasi fata de pro tv pt ca de ani de zile au fost nr 1 la transmisiuni sportive…..iar daca tie nu iti place liga 1 poti oricand sa te uiti la altceva,la alt sport…golf de ex….de ce nu comentati voi cei de la gazeta sporturilor o partida de golf? voi va castigati painea din meciurile fara goluri spectaculoase si far stopuri klumea,fara dribleori k wallcott…pt voi liga 1 este Dumnezeu….asa ca nu mai discreditati atata liga 1…pana una alta liga 1 ne-a calificat la euro,ne-a dat un sfert de finala europeana romanesc 100% si o echipa in grupele ligi campionilor 2 ani la rand…iar tu ”aDRIAN gEORGESCU” sinceri imi provoci sila…
Liverpool – Arsenal , a fost frumos si datorita faptului ca Arsene a mizat pe atac , era nevoit sa atace pentru a inscrie macar un gol…..iar Rafa mr. ucl cum i-as spune eu , cu jocul lui extra tahticizat care a dat roade , Babel care in tur a fost veriga slaba ca sa spun asa pentru Liverpool , a fost cel care a facut penaltyul si a dat golu de 4-2 …….cei drept nu le poti cere jucatorilor nostrii din liga 1 un joc asa de frumos , nu pot , nu au conditii fizica , si totodata freza si ghetele asortate cu echipamentul sunt mai importante decat preluarile, pasele exactele si celelalte . De ce Otelul – Steaua nu seamana cu Blackburn – Manchester , de ce Poli T. – Univ. C. nu seamana cu Fulham – Liverpool, sa nu uitam ROMANIA este la euro , in timp ce ANGLIA nu este , partea a 2-a e ca ei au oameni care baga banii cu cap , nu aduc mirande , torje , mendoze si alte anti-talente…..ei aduc fabregasi , toresi si gallasi . Sau cand la noi se v-a aplaude pe Ghencea , Dinamo….cum Barca a fost aplaudata la Real acasa…..!? CAND !? Vom traii acele clipe ? nu cred !
salutari din Germania domnului AG
pt GSP
Ma bucur sincer ca nu va sunt simpatic.
Game
Anglia nu este la Euro, da, ce paradox!, dar are trei dintre semifinalistele UCL si cel mai frumos campionat din lume, dupa parerea mea.
Salutari din Romania domnului Dani :)
vai de capu tau …in fiecare zi regret k nu mai transimte protv champions league…voi astia de la antena 1 nici comentatori nu aveti macar…vai de articolu asta , esti pamant ..crezik pe mine ma intereseaza ce zice miranda sau banel? sa puna mana sa munceasca din greu dak vor sa faca performanta ! vai de liga 1!
auzi mai ziaristule sa sugi cucul!!!! dc plm sa nu ma uit la un emci adevarat si sa mi se transmita un cfr mioveni sau un buzau -urziceni…cand poate eu sunt fan al altei echipe si chiar nu am chef sa urmaresc niste meciuri penibile…
Da , AG ai dreptate au cel mai frumos campionat din lume …..dar pana acum 2 ani …..spania era cel mai frumos campionat…..Real s-a inmuiat iar Barca nu mai este ce a fost…..Sicer AG , superterul carei echipe esti ( din campionatul nostru…sau din campionatele externe ) sunt curios….stiu ca prima regula a unui ziarist e sa fie neutru….tu asa esti…dar din pacate la gsp sunt muuuuuulti care nu isi pot controla dragostea pentru steaua …..eu citesct in continuare gspul , si imi place atunci cand se scrie despre fotbalul mare, adica cel din vest :) astept raspunsul la intrebarea mea :D
alta manupularea a publicului marca antena1,2,3 sper sa te vad strigand d-le Gadea la tv :)))
domnului/doamnei de la 2:34
frate, nu fi asa de suparat. Sa stii ca Adi e baiat bun. Se supara el asa pe liga lu’ mitica, dar atat.
Uite, eu is suparat ca in america nu gasesc shlibovitza romaneasca. Doar ungureasca si sarbeasca. Ti se pare normal? Noi, care avem cele mai tari livezi de pruni din lume?
Sa fie tot mana lu’ nashu si a lu’ corleone?
@boro
Ce nu zici omule ce te doare :) Eu din Zalau am venit aici si micul trafic Romania-USA functioneaza inca :)
:lol:
Parazitii au mare dreptate cu versul acela despre oamenii ăia conceputi pe cale artificiala, care sunt multi ai draku si n-au nicio boala.
TU ESTI DIRECT COLUMBEANCA, AI VENIT CU MICROBUZU’ DE LA BACAU, AVEAI O CARTELA PRE-PAY, NICI BEEP NU PUTEAI DA, SI TE-AI TREZIT CU AERE DE MARE DOAMNA.COMENTARIUL TAU AR FI AVUT VALOARE DACA FACEAI REFERIRE LA FOTBALUL FRANCEZ, UNDE LYON, DESI LA CEL DE-AL 7-LEA TITLU CONSECUTIV, NU PREA ARE SPOR IN CL, DAR CAND VORBESTI DE PARNAIA ASTA DE ROMANIA, COBOARA-TE LA NIVELUL DE AICI.SCOLI PRECUM AJAX NU AVEM, ARENE DE FOTBAL, PRECUM BAYERN, ARSENAL, M.U., MILAN, MADRID, BARCELONA ETC, NICI ATAT (TERENURILE DE ANTRENAMENT ALE F.C.SEVILLA SUNT LA CEL PUTIN O MIE DE ANI LUMINA DE GROAPA LU’ ‘NINAMO); MENTALITATE DE INVINGATOR NU AVEM, ORGANIZARE DE NEAMT, NICI ATAT, EXACTITATE DE ELVETIAN NU INTRA IN DISCUTIE, FAIR-PLAY DE ENGLEZ: NU STIM CU CE SE MANANCA, IN SCHIMB AVEM TOATE CALITATILE BALCANICE: CHIUL, SPAGA, FURACIUNE, ALBA-NEAGRA, BLAT ETC SI ATUNCI CE MAI VREI? CE ROST ARE ARTICOLUL TAU ATAT TIMP CAT CANCERU’ PLEACA DE LA BAZA, TOT SISTEMU-I BOLNAV SI TU ASTEPTI MINUNILE DOMNULUI, AUZI , MECIURI GEN LIVERPOOL- ARSENAL.PEY NICI VALOAREA JUCATORILOR NU SUPORTA COMPARATIE SI NICI CONTRACTELE ACESTORA.SCRIE SI TU CEVA MAI REALIST SI MAI LA OBJECT.
Ai evitat intrebarea ? :(
Game
Nu, scuze, navigam. Tin cu Sportul Studentesc, iar de peste hotare in general cu Liverpool si Manchester United (Marea Britanie) si Barcelona (Spania).
fighter
hai serios! Omule…inainte de a veni aici, am intrebat-o pe viitoarea „gazda” ce sa-i aduc din romania. Normal, tuica.
Am gasit o palinca deosebita, de zalau, cand ma gandesc ma trec fiorii…Ceva nemaipomenit.
AS
scrie bai tata cu litere mici, ca nu sintem chiori…
@boro
Las ca te caut cand vin in Florida.Btw unde stai in Florida daca nu sunt indiscret?
as
Vezi ca ti-a cazut o coaja de samanta si a blocat tasta CAPS.
Totusi, drepturile pentru Liga 1 s-au vandut cu 85 de milioane de euro, iar cele din UCL cu 35, ambele competitii pe 3 ani.
Mie aruncarea vesnica in fata a acestei diferente mi se pare o scuza penibila. De ce naiba se mai bucura echipele romanesti cand ajung in grupele CL? Doar pentru ca iau ceva bani?
fighter
orange park
Altfel zis, eu zic ca efectul si cauza sunt inversate. Nu avem scoli ca Ajax-ul, stadioane ca Old Trafford etc. pentru ca gandim mic si meschin. Maruntisul din grupele CL ne ajunge. Niciun bastan al fotbalului romanesc nu face o investitie pe termen mai lung de (maximum) trei ani.
@AG
Pacat de Sportul .Si mie imi sunt foarte dragi toate echipele studentesti!
adrian
asta-i acuma…comandam noi pe banii…bastanilor…cum sa faca ei investitii
ce sa zic…grosu, coras &comp erau studenti, cum era belodedici sergent major..Ha ha ha
Da, mersi pentru aceste observatii.
Poate ca lumea isi va da seama ca disputa nu e la nivel de „Becali”
ci la palma bleaga si fuga hoata pe care o da acel copil, care e fotbalul romanesc, malacului.
Din pacate suntem blegi si hoti tocmai datorita „ProTV-ului” si idolului lor, Becali.
Bravo Adrian!
boro
Culmea investitiei in campionatul romanesc o reprezinta sumele cu care sunt motivate adversarele contracandidatelor. Dupa care ne miram ca luam un punct amarat in grupele Ligii sau ca ne bate Anorthosis Famagusta.
@boro
Da in America ai vazut vreun rechin,aligator,urs,pantera,racheta ,stea etc pe vreun teren de sport ? :)
Costin
Nu. Nu e doar ProTV, toate posturile comerciale fac asta.
Totusi sa nu uitam 86 le , si de dupa 89 ….au mai fost meciurile stelei cu valencia si Dinamo a UMILIT Everton cu 5-1 :) totusi steaua e prea laudata de presa….pentru ce ? ca au picat cu pescarii si bucatarii de le BATE BORISOV si au ajuns in UCL……nu-i vedeam fata oierului daca picau ei cu Lazio , totul tine de NOROC…si brichete desigur :))
Game
Eu cred ca valoarea cere o anumita constanta. Asa, exista si formatii one-hit-wonder, care scot o piesa buna iar apoi doar prostii.
adrian
am scris mai sus, ca doar fotbalul din 3-4 tari europene da finale de CL. mereu aceleasi.
Sa fie aceiasi mizerie in fotbalul ceh? In cel danez, norvegian sau elvetian? Au si ei un nash si un corleone?
Crede cineva ca echipa MILIARDARULUI (uite a dracu samantza!) de la donetz va ajunge in finala CL?
Eu zic ca asta ne e locul si dupa cum spunea mai deunazi antrenorul rada, „sa ne consolidam locul trei”
aoleo! ce se intimpla doctore aici? lipsesc citeva ore si dau iama manelistii pe net?
medicamentul aici:
http://www.youtube.com/watch?v=TfTAXwhQURE&feature=related
Asta cu Liga 1 a costat 85 mil si CL 35mil este ceva de genul :am fost la concert U2 cu 35$ iar la Guta am auzit ca a fost 150 :)
@PCH
:)
pai, boro, pana una-alta fotbalul ceh a lasat Steaua pe locul 4 in grupa CL si a prins UEFA. Sa nu uitam ca danezii, norvegienii si elvetienii au populatii mai mici. Dar nu asta e argumentul principal. In aceste tari, fotbalul nu e religie populara. Ei au si alte sporturi, multe, la care stau bine. Noi nu. Privim hipnotizati doar la partidele astea de doi lei si la nimic altceva.
fighter
Nu, astea sunt preturile. Bine, evident ca sunt diferente intre numarul partidelor etc. etc., dar pana la urma pretul reflecta nivelul interesului publicului. Cand o televiziune da 85 de milioane de euro (bravo, ei, ca afacere!), stiind ca va amortiza cheltuiala pe baza acestui interes, apoi vezi meciurile, te apuca rasul.
Inca o diferenta intre un campionat si altul este urmatoarea :in Anglia indiferent de scor se joaca pana in ultimul minut din respect fata de spectatori.
mda, chestie de populatie…
polonia, rusia…au succese mai mari ca noi…
Eu zic de castigatori, aia care castiga cupele europene. Pentru ca, pe aia ii tine minte lumea. Nu pe aia de la Lyon care i-au batut pe Steaua, sau pe Steaua care i-a scos pe Rapid…
Cine va mai tine minte ca getafe a facut un meci bun cu nemtii?
@PCH
Nu e nevoie de asa ceva. Se rezolva de la sine.
http://youtube.com/watch?v=oL6JBWgTLHM
Si replyul exprima un punct de vedere foarte documentat
http://youtube.com/watch?v=t2sF8MKNrGo
RD
:lol:
Il stiam, dar niciodata nu m-as plictisi de acest filmulet.
Vino la magazinul ADIDAS de langa Spitalul CFR in MICRO 5 in BUZAU. Produse ADIDAS 100% originale, la superpret.
Te asteptam!
magazin adidas
Vin acuma! E deschis?
magazin adi das
ai adi das tor shon miau?
Vino la magazinul PUMA aflat in mall-ul de langa Autogara din New York. Produse PUMA 99% originale, la suprapret.
magazin adidas
Na, ca sa vezi ca nici concurenta nu doarme!
socio
ia-mi o pereche 44, iti trimit banii.
@AG
Nu-i asa?!
@magazin adidas
asta da advertising de firma.
Dupa ce i-ai tras de urechi pe fotbalistii din Liga I aratandule un meci ca Liverpool – Arsenal, arata-le si colegilor tai de la gazeta articolul tau, poate printr-un efort colectiv reusesc si ei sa se apropie macar de ceea ce inseamna presa sportiva.Felicitarile mele !
Absolut demential! N-am citit ceva atat de tare de pe vremea lui Dune.
Si ei au 2 picioare dar nu ca noi incolacite in jurul gatului!
Slava domnului ca a pierdut ProsTV-ul drepturile pentru UCL. Nu mai sunt silit sa aud toate aberatiile, tampeniile şi zbieretele asemanatoare unor pisici in calduri ale cuplului Felix Draghici&Costi Mocanu
Of, era sa interpretez gresit articolul. Adica m-am oprit la primul paragraf si mi-am zis „altu’ care n-are ce vorbi?” Eh, probabil m-am obisnuit cu idioteniile bloggerilor „blogsport”… Foarte faine ironii!
gotoiule esti cam obosit!schimba-ti meseria
salve adrian
nu stiu ce sa zic…numeste-o intuitie masculina, dar tare tare am impresia ca tu ti-ai dorit mai mult victoria in meciul de azi si intr-un final ai si doevedit ca o meriti.
apropo de 2 maini si 2 picioare: oare pe planeta Zorg, de exemplu, inaintea unui meci se fac avancronici de genul „scandal in vestiarul extrazorgienilor”? si la vreun interviu inainte de partida atacantul oaspetilor spune „meciul incepe de la 0-0. tot sase maini si 12 picioare avem si noi. daca n-am crede in victorie nici nu ne-am fi teleportat aici”
Mai stiu una veche apropo de o preluare nereusita : sare din tine ca din noptiera. Cine a dat vreodata cu mingea in noptiera bunicilor stie cum vine asta.
Am sa-mi permit sa citez un comentariu al unui articol al colegului tau Buzarin
„name on 15.04.08 at 5:10 pm
perle in ritu’ porcilor mah. scrie si tu cu rapidu, cu copos, cu jiji, sa vezi ce te citeste si te-njura toti, si faci “reting”.
”
Felicitari pentru articol!
M-am abonat sa primesc stiri cand mai scrii, ca in GSP vad ca te-au pus astia mai jos de tot felul de vedete: „amante, WAG (de la ce naiba vine asta?) prietene, sotii, bisexuale, trisexuale, multi sexuale etc.” care binenteles au o contributie majora la dezvoltarea sportului in general si a fotbalului in special.
tare faza cu malacul… in rest.. CL nu se compare cu UTA-cfr sau bistrita – ceahlaul.. nu?
in loc sa zici ms k au si romanii unde sa vada meciuri adevarate, gen arsenal – liverpol, gata te ai gasit tu sa ti dai cu parerea k le face rau, lasa pro tv in pace k ne au oferit atatia ani CL, de fapt miraju’ din CL pe care in liga I nu o sa l vezi prea curand, o intrebare ti a placut Dinamo Kiev – Steaua ???
interesant articol. toata stima
prost articol :|…. xcum cred k te-a platit jale voiculescu pt el ;)…PROTV e cel mai tae post xce ai scrie u ;)
E greu cand Antena 1 da multi bani pe meciurile din cupa din romania , si lumea se uita la alte meciuri la pro tv . Pai domnule , normal ca te cred….s-ar putea sa va ia din salar !?! Da eu voi continua sa ma uit la Pro tv ,k are meciuri+comentatori de nota 10 .Voi nu aveti nici macar comentatori……….iar aia pe care ii aveti ma fac sa vad meciu pe „mute”. Bft
@johnny
Ce naiba incerci sa scrii in dreptunghiul ala, esti mahmur sau inca dormi ?!
Excelent articol, felicitari!
mai omule de gazeta,nu prea ai dreptate deloc,asta e articol de umplutura asa ca rivalitate intre protv si antena1 aliata gazetei.da ce antena nu ar fii vrut sa transmita si ea?laso incolo de treaba aveai articole in care comentai un subiect f moral,ai mereu articole amuzante si realiste dar daca vii cu criticii doar de dragul criticii,nu faci nimic.ce ,tie nu8 tia placut liverpool arsenal?,adica sa ne uitam la astia ai nostri cum arunca mingea in aut si se tot faulteaza.Nenea Ioanitoaia ala va cam tine pe loc,e cam expirat mosu.
am mai vazut articole proaste, dar asta e cel mai prost articol pe care l-am citit in acest ziar si nu numai. dovediti inca o data ca sunteti ziaristi „mici, mici, de tot”. se iau si bani pt asta? vreau si eu, domnu’ Voiculescu!
Vreau sa va felicit aproape pe toti ( mai putin cei 2-3 care folosesc un limbaj de mahala) cei care ati postat aici.Ma inclin! De ce nu injurati ???Se poate si fara injurii , chiar daca avem opinii diferite .Eu tot astept de vreo 20 de ani sa vad in Liga I meciuri ca in Anglia .Dar vad ca sansele sunt infime.Drept urmare am decis de mai mult timp sa merg doar la stadion ( si asta doar pt atmosfera care e pe stadion , ca fotbal nu prea vad )si daca doresc sa vad un meci adevarat am alte optiuni ( CL, UEFA partial , Premier Ligue,etc) Daca majoriattea suporterilor ar judeca ca voi probabil ca as putea merge cu sotia si copilul la stadion.Cu sotia am fost o singura data si pe urma a renuntat ( stiti de ce ).In rest numai de bine .
AG … cu un asemenea articol atragi comentarii …
Sunt vorbe aruncate fara noima … unde mai pui ca acum esti liber sa vezi ce vrei si cand vrei pe posturile de televiziune..
Nu te mai da rotund ..ca nu o sa revolutionezi nimic.
Bucuria ta e ieftina si fara meciurile din alte campionate n-am sti unde ne aflam, am trai intr-o lume a noastra ca JIJI sau Muresan si am crede ca odata ajunsi in CL putem trece de grupe si asa mai departe …
Ura
AG
acum vreo saptamina spuneai la un post TV ca nu conteaza cine transmite un anumit eveniment sportiv
eu,unul, regret ca,de citiva ani,sint obligat sa urmaresc Formula 1 la TVR si sa nu-mi spui ca nu esti de acord cu mine.
una peste alta,transmisiile din UCL efectuate de ProTV au insemnat,in general,calitate,lucru absolut necesar unui asemenea eveniment
nu as vrea sa imi aduc aminte de ele cu regret asa cum o fac pentru Marele Circ…
…scriem „iute, dar prost … si punem piper si pe desert” … cam asta ar trebui sa fie titlul!
Tendentios!De suporterii britanici care umplu un stadion de 30000 de locuri pentru un meci din liga a 4 a,ce ai mai scrie,ca sunt debili mintali,ca nu isi pastreaza banii sa se duca la arsenal-liverpool?Confunzi capra cu varza maestre1
totul pleaca de la educatia lor de fotbalisti, de tineri care stiu ca trebuie sa dea totul pe teren.de aia se poate intampla ca oechipa din liga a IV-a engleza sa elimine pe liverpool.
la noi e mai greu, jiji, borcea, mai nou, muresan, oameni care au vanitati si care sunt dispusi sa calce pe cadavre pentru asata, chiar daca e vorba de cadavrul fotbalului romanesc.
Interesant articol.
La inceput am crezut ca e o prostie sa ataci UCL, cel mai bun fotbal si sa lauzi liga lui mitica, cel mai prost fotbal, dar pana la urma am inteles.
liga lui mitica nu va fi niciodata ca UCL. din pacate:(
Ma gandeam asa….un astfel de meci…este pentru fotbalistii din liga I , un”asa pot si eu daca as avea astfel de gazon si astfel de fani” Cat despre walcot..banel chiar poate sa alerge…fara minge…problema este mai poate sa evite 5 oameni..sau se va lasa mangaioat pe cap de fiecare vedeta asa cum a fct cu beckham…
AG ,se stie ca e o diferenta de la cer la pamant intre ucl si liga 1…
salut AG. sunt nou pe acest blog, dar am vazut ca exista un user cu numele diana cu care se parea ca esti familiarizat. poti s-o intrebi daca ea e rapidista de 30 de ani care se lua de manelistii de stelisti? daca ea e, da-mi, te rog, daca se poate, un beep pe mail, ca sa am inca un motiv sa vizitez acest site.
mersi anticipat…. inca te mai tin minte de pe vremea bataliilor cu miki alexandrescu
Pai si daca pe mine nu ma intereseaza fotbalul romanesc? Daca vreau sa vad un fotbal de calitate? Ce spui tu aici e ca si taxa lu’ Tariceanu. De ce sa-mi iau un BMW de 5 ani impecabil si sa nu-mi iau un obosit de Citroen nou. Poate ca sunt unii care vor sa vada Champions League. Si nu sunt interesati de mizeria asta de liga a lui Becali (care a distrus fotbalul romanesc). Ce ar trebui sa faca, sa-si cumpere antene de satelit si sa caute pe alte posturi straine.
Cu respect,
Hai ma ne lasi, il pupati toti in fund pe Felix.
Si mai aveti si pofta.
cred ca o solutie ptr salvarea fotbalului romanesc ar fi distrugerea lui…apoi,la renastera lui sa nu mai fie personaje ca:becali(tot clanul),borcea,turcu,muresan,copos,padureanu,pinalti…in fine,cred ca ati inteles aluzia…daca se vrea schimbare in fotbalul romanesc ,trebuie schimbate toate personajele..altfel vom privi mereu C.L. ca o masa a bogatilor..
voi, cu comenturile voastre, incetati sa mai comparati „liga lu` mitica” cu CL. de ce ne uitam la CL? ca sa avem un etalon cu care sa comparam fotbalul d pe mioriticele plaiuri. sa zicem ca CL e un litru…atunci Liga`ntai e 1mm cub. de ce ne uitam la liga lu mitica? pentru k tot romanu stie fotlbal si politica. asa putem comenta k nu a dat o pasa, sau ca nu a tras a poarta, putem injura de mama si de neam arbitrii k noi credem ca sunt incompetenti (din pacate uneori e chiar adevarat), ca putem arunca cu cuvinte`n niste oameni care se chinuie sa isi faca treaba, asa cum pot ei (fotbalistii) si sa spunem ca au facut blat, k au iesit in cluburi, k au tras pe nas sau au fost la curve. ne/va face sa ne/va simtiti/im mai bine? de cate ori a spus vreunu dintre voi k un meci din CL a fost blat? de cate ori orice dribling de-al lui ronaldinho, chiar si nereusit, va facut sa aclamati? romanul se uita cu alti ochi la CL.
Excelent articol singurul cu adevarat obiectiv din cele citite azi!!
ESTI TAMPIT OMULE,TU CARE AI FACUT ACEST ARTICOL.ADICA PRO TV NU ARE VOIE SA DEA MECIURILE DIN C.L. CA NU VREI TU,CA SUNT SI MECIURI DIN LIGA 1.CINE VREA SA SE UITE LA C. L. SA SE UITE,SI CINE VREA LIGA 1 SA SE UITE LA LIGA 1 IMI E SCARBA DE MULTI ZIARISTI
sa inteleg ca tu poti compara champions league cu liga 1? nici in un milion de ani nu o sa se poata compara asa ceva. si nici macar nu vreau sa stiu ce ai tu in cap, dar e ca si cum ai compara aurul alb cu tinicheaua.
amice esti un idiot
tu asta cu articolul tau
tu crezi ca toata tara se uita la prostii tai din liga 1
hai pa
Adi,
vad ca vrei sa-i stici ziua :)
De ce scrii de liga I ? Vrei sa faci publicitate Fanarului? :))
Sau numarul de cronici din presa romana absolva de pacate?
Mai raman insa jucatorii, unii talentati , cei drept cam putini, dar majoritatea cu deficiente la coloana.
Servus!
N-are rost sa comparam Liga 1 cu CL.E blasfemie.Dupa semifinala Liverpool-Arsenal ar fi trebuit ca macar vreo 2 zile sa nu mai pomenim de Mocirla lui Mitica.Daca ala din CL se numeste fotbal,ce se joaca la noi ar trebui sa se cheme altfel.Parca nu-i acelasi sport.Super comentariul.
Ejti un retardat ji un frustrat roman, bambiliciul din Liga 1 nici nu ar trebui televizat pt ca aia numai iji bat jok de fotbal ji o mare vina o au patronii ji jurnalijtii. lasatzi ne macar s avedem la altzii daca noi nu suntem in stare de nimik. Forza Barça
esti un tampit AG
un post de rahat ma refer la antena1 si un ziar la fel gsp.doua chestii care nu au ce cauta in romania.sa va fie rusine
cam da…te`as ruga ceva totusi…treci te rog si pe la dna andries sa nu ne mai plictiseasca dracu cu retzetele ei pentru fotbal…
…cat despre mocirla in care se zbate fotbalul romanesc,stati linistit fratilor…e incurabila si mai multa decat tipica natziei noastre…
Nu pot sa cred cati dintre cei care ti-au citit articolul nu au inteles de fapt mesajul trimis de tine! Fratilor, cititi cu atentie! Acest om chiar face misto de Liga lui Mitica! Nu o ridica in slavi…
Deci daca Pro TV a pierdut Champions League nu-i dezastru de pe pamant. Daca ar fi destepti ar lua Premier League ca nu e asa mare diferenta tinand cont ca Anglia are 3 din cele patru semifinaliste si nu numai asta.
Noi nu meritam 2 echipe in CL. Ce sa faca ele acolo? Oricum, Hai Steaua…Hai Chelsea…Hai Romania!
Asta este fotbalul romanesc, dar hai sa nu-l dam asa rau de pamant, pentru ca Steaua a luat bataie greu cu Liverpool, sau Arsenal, deci cu putin noroc avem ce cauta acolo. Iar daca ajunge in grupe nu se asteapta nimeni sa ajunga in semifinale ci sa iasa din grupe, atata tot. Iar pentru ca nu facem performanta este din cauza ca sunt (mai nou) 5-6 echipe care joaca ceva, in rest nimic. Hai Steaua! Poate ne mai bucuram si anul asta cu ceva, performante!!!
bai baiatule esti dus rau tare
stii prea bine k nu poti compara liga 1 si celelalte ligi din lume dar nici romania nu o poti compara cu alte tari dar macar speramsa ajungem acolo asa k mai lasa-ma cu comentariile astea de frustrat
in meciul liverpool – arsenal 90 % din pase au fost date cu latul , nu tu exterior nu tu figuri ca la Mitica 1 Rumena, sa fiu antrenor roman nu le-as da concediu la jucatori , as face 2 lectii elementare cu ei pe tot parcursul verii si nu numai , PRELUARE SI CENTRARE doar atat, pana le iese. Cel care a scris ca acest articol a jignit Champions League n-a inteles nimic din articol.
Aditza,
Sunt unii oameni carora le place fotbalul in sine amice. Pare ca te depaseste acest concept dupa articolul scris. Pamflet comunist ce esti, nu poti sa obligi tu oamenii sa fie fanii ligii I care este un cacat. tunde-te
mah AG, comentariu tau e 0. nu meriti sa fi roman.. nu uita ca ne-am luptat cu echipe mari de CL si am castigat,fotbalul romanesc a fost si va mai fi in top, avem valoare si treptat vom urca in clasament. asa ca lasa-ne cu comentariile tale varza…
Eu aleg CL :) . Dar nu cred ca Liga 1 din Romania e asa de slaba cum se tot spune. Avem meciuri ok.
Bah terminatule si u esti jurnalist mah ? Du-te mah si culca-te si lasa-te de meserie…Ce te oftici ca nu a luat Antena 1 drepturile de televizare ale UCL ? Hai pa k ne plictisesti
Salutare!
AG
S-a inchis blog-ul Mariei Andries si nu mai au oamenii inteligenti unde sa injure?
Asa iti trebuie, daca nu vrei sa scrii despre prezentul plin de mari performenta al fotbalului romanesc! Despre presedintii de club care se respecta intre ei si, mai mult, respecta gramatica limbii romane. Despre schemele de senzatie puse in practica de jucatorii din campionatul intern, despre faptul ca Ronaldinho, Kaka, Ronaldo, Ronney ar da orice sa prinda un contract in Liga 1, sau chiar in Liga II la CS Otopeni.
Tu ai ales sa ne enervezi cu „butoanele” din Liga Campionilor, cu presedinti de club din Anglia si Spania care alearga jucatorii adversi pe strada si arunca in ei cu pungi de plastic pline cu Euro.
Inca o data: asa iti trebuie! :)
AG
Nu meriti sa fi roman ! :D
Esti un cretin
iubi al meu, lumea are dreptul sa se uite la ce vrea..
nu comenteaza nimeni ca vrea sa se uite la surprize
surprize si nu se poate pt ca pe celalalt canal se
difuzeaza tradati in dragoste…te uiti la ce vrei…
este normal..crapa inima-n voi si va bagati unghia in
gat cand vedeti ca protv are audienta ca difuzeaza
spectacol :)
Mai Georgescu … mie imi place fotbalul … fotbalul de calitate … si nu cred ca sutn singurul, si dupa parerea mea articolul tau e „stricat” rau. Prefer sa avd Champions League decat niste meciuri de kkt din campionatul Romaniei. Si inca ceva … daca se uiata lumea la meci nu inseamna ca va creste valoarea fotbalului Romanesc !!! Eu prefer sa il vad pe Tores decat pe un terminat care face preluari la 3 metri, asta inseamna UCL, UCL = calitate. Cei care transmit UCL vor si ofera CALITATE!
Acest articol e doar un flame impotriva Pro TV -ului datorita aliantei voastre cu Antena 1! Pe dumneata te sfatuiesc sa bei o cafea si sa mananci un ardel iute, si sa renunti la aricole … fiindca articolul tau nu e iute si piperat ci are doar rolul DE A INCITA !! Lucru pe care GSP-ul continua sa il faca pe toate planurile … Cum am mai spus rolul vostru e sa RELATATI nu sa INCITATI !!
Spor la oricealtceva in afara de scris, deoarece daca acest articol te caracterizeaza iti spun sincer ca nu ai o treaba nici cu fotbalul dar nici cu meseria de gazetar !
Puta Barca, puta Barca, muerete!!
asa urat esti..asa vorbesti..cum poti sa spui sa te uit la liga1 decat la champions league..ia un morcov si lasa-ne.habar n-ai ce e ala FOTBAL..JOS GSP JOS GSP!!!!!
Salut, AG, dvs. si… invitatilor dvs!
In legatura cu titlul interimar al lui Diaconu, ai inteles despre ce e vorba? Treaba e ca centura se afla in posesia lui, dar nu-i apartine, trebuie sa se lupte cu adevaratul detinator, Dawson. Cam ciudat, if you ask me, cum ar spune „francezul”.
La articolele astea ironice e interesant cum apar toti prafalii, lanseaza portia de sudalme, dar inconstient ii dau dreptate celui pe care il injura. :)
AG, cred Cred ca ar trebui promovata mai mult divizia B, ca m-am saturat si eu de meciurile din champions league. alearga prea mult si prea repede aia si ma oboseste chestia asta. Poate da Domnul sa cumpere drepturile de televizare cei de la Minimax si dau meciurile in nocturna de la 21:45. iar rezumatele de la 00:00 pe jetix! hAI sa ne rugam impreuna. Poate ar trebui sa facem si o petite online. E o idee, nu?
esti tare omule sincer tine-o tot asa
Foarte tare articolul,iar discutia,de asemenea,atractiva,asta pana n-au intervenit cei care n-au fost in stare sa priceapa articolul asa cum trebuie.
Oricum Liga lu’Mitica n-are cum sa se compare cu Liga Campionilor,dimpotriva,regreseaza intr-un ritm sustinut,sub aspectul jocului practicat.
Deh,locurile de UCL care ne-au fost oferite(E drept,datorita performantelor noastre anterioare) mai mult au incins spiritele decat sa stimuleze echipele pentru a evolua cat mai bine si a arata ca merita sa ne reprezinte in Europa.
Dar ma tem ca vorbesc in van.
ai dreptate…insa nu-mi dau seama de scop…sa trezeasca fotbalul s-au sa-l bage intr-o umbra si mai intunecata decat e?
Buna ziua voastra.
da Roma nu s-a facut de ras, si de unde vine, au fost mai neputinciosi si decat noi, asta avem cu asta defilam si la asta ne uitam, daca nu va convine nu va mai uitati, nu mai cititi si nu mai scrieti nimic despre fotbalul romanesc
Forastgampescu
Pai da, a devenit si un mic experiment sociologic. Cum era ca diferentele dintre civilizatii sa se exprime doar pe teren si pe banca antrenorilor? Nu, teorema asemanarii functioneaza si la spectatori, si la ziaristi. Ma duc sa ma tund.
adicristea
Da, am inteles, multumesc. E un fel de vice cu nume de sef :)
graeme
Pai toti vorbim in van. Asta e si farmecul.
sincer daca ar fi sa aleg intre CL si Liga 1, cu sigurantza voi alege fotbalul de calitate. Asa ca liga 1 mai are de crescut.
incredibil, hiliganul, scandalagiul. auzi la el, sa compari Liga Unu cu sampion lig ala. pai dom’le, daca era dupa huligani si golani ca matale am zice ca un mercedes e mai bun ca dacia noastra (aia adevarata 1300 nu asta cumparata de imperialistii francezi), am zice ca sucul natural de portocale e mai bun ca brifcorul dom’le sau am zice ca federer e mai bun decat hanescu.
falş. eminamente falş.
a, nu mi-ai raspuns la intrebarea anterioara: ti-ai dorit mai mult victoria? :)))
PS. acuma foarte serios. chiar credeai ca o sa fie atat de multi cei care n-o sa priceapa pamfletul?
AG: Nu meriti sa tii cu Sportul! :D
Dr. Acula
Exista capacitati ale oamenilor care nu ar trebui niciodata subestimate. Sincer, ma asteptam la mai putini.
socio
:lol:
nici nu vreau sa stiu de unde ti-a venit inspiratia asta atat de geniala cu articolu si nici nu vreau sa stiu.
daca ai fi fost baiat destept si ai fi facut o comparatie superficiala intre ce se joaca la noi (cuv turca e prea bland ca sa descrie situatia) si ce se joaca la aia din afara unde arbitru e aproape inexistent , jocul e liber, nu prea vezi intrari usigase decat rar ti-ai fi dat seama care este importanta UCL pentru telespecatatori.Acum ca pro tv a transmis meciul este un drept pentru care s-a luptat in 89. cam atat am avut de zis. place de tine esti un baiat perspicace si cu perspective
succes :p
atunci cand Gigi ii va da banii pe care acum ii da sa cumpere meciuri, lui Banel, atunci si Banel va alerga ca cei din Premier league. In rest…ce ar mai fi de spus?!
dan1762
Marile investitii ale patronilor romani se duc in aceste zile spre adversarele contracandidatelor, aici sunt de acord. Ca ar fi suficient sa le orientezi spre jucatori, iar acestia sa devina „Walcoţi”, cu asta nu mai sunt de acord.
roknight
Pai, nu esti obligat. Nu prinzi RTL?
Pana la urma tot la bani se ajunge..fara indoiala..”Walcotii” s-au format in scoli de fotbal in care s-au investit milioane de euro..si alte milioane platite scouterilor care-i „identifica”..spre deosebire de plaiurile mioritice..unde banii merg in toate directiile exceptandu-le pe cele care trebuie..dar, ma rog, progresam si noi, insa paradoxal in acelasi ritm in care Ahile alerga dupa broasca testoasa si n-o putea ajunge pentru ca se deplasa si ea..
Angelo
In cazul nostru e invers. Broasca testoasa alearga dupa Ahile si se lauda ca-l prinde imediat.
ce dreq, unii chiar nu au inteles ironia subtire…
sal dl AG…pare rau ca nu l-am prins aseara pe amigo PCH, remarc cateva dare din prezenta domniei sale..
biancorossi
Salve, maestre. Domnul PCH a trecut pe aici in lectica sa purtata de fecioare. daca nu a plecat spre litoral, e posibil sa ne mai viziteze.
mda, am retinut ca asa se lauda…are neste conferentieri la marea neagra, dar pe mine ma interesau cateva detalii picante vis a vis de intalnirea lui de gradul 1 (aia cu extraterestrul ad cristea)..si nu ce mancase dom aditza m-ar fi interesat in mod special ci mai degraba voiam detalii despre cele 3 stewardese care il asortau in mod pasnic si..echidistant
si mai voiam sa ii recomand sa facem cateva ture de alergare in cismigiu, daca prin basarabiei a devenit imposibil. ei, e mai mic cismigiul, dar are avantajul ca nu sunt decat 4,7 caini,,,evident cu noi 2 s-ar face 6,7….
biancorossi
Si pe mine m-ar fi interesat ceva, si am uitat sa-l intreb. Ce cauta el in cafeneaua de fite si care e numele ei, ca as merge si eu. Mi-e dor de niste fite.
cool…gand la gand cu bucurie. fin observator ca de obicei. adica te prinsesi cum ar zice oltenii..ar da bine o cafenea de fitze cand si cand..face bine la ficat, mai exportam din angoase, iute iute si indeosebi piperat…(HI HI HI)
apropos, frank zappa = 121 albume. le am pe toate. in mp 3 pe vreo 10 gb..
Acum mi-am dat seama ca multi n-au inteles nimic din comentariul tau.
cu respecte dom virgilesku
pai asta am zis si eu.
bipezii care s-au repezit sa dea cu piatra in lac n-au inteles ca fotbalul bastinas se joaca de-a codul penal…fotbalul ala de dincolo este de fapt un fotbal frustrant pentru ca nu are in clin si in maneca articole din codul penal, el si-a vazut de drumul lui si acum ori el este undeva prin galaxie, ori liga lui mitica e in afara universului…
stefan
pe 20 April 2008 12:16 pm
esti un tampit AG
uite ma om cu un punct de vedere exprimat clar. asta da! fara sa se invarta omu’ dupa carici.
deci… daca nu vrei sa te uiti la CL, nu te uita frate! pai ce vrei? sa ma uit io numa la meciurile tale borate din liga lu mitica? pai voi astia de la antena…hai ca am reusit sa ma ametesc.
tot respectul pentru elocventa lu’ stefan, de care nu sunt capabil.
@jose
te vad, te vad! da’ mi-e lene azi.
jim
Ai rasarit?
@tamudo
in afara de „puta” , probabil asa o strigi pe ma-ta cand te razbeste foamea, mai stii si altceva?
Bianco
Vezi ca a aparut PCH la postul cu Nick Cave.
http://www.adriangeorgescu.ro/2008/04/20/sapa-luis-lazarus-sapa/
jim
Ce indarjit esti esti azi, frate! Las ca apare codrus si te linisteste!
@AG
ba tu nai inteles? taci si tundete! ce te iei tu de mine? ce vrei?
ba si gata cu Steaua! ca Steaua macar isi da silinta la capitolul regie.
adevarul e ca am citit articolul de 5 ori esti tare tare n-am cuvinte p bune prea adevarat scrii
si knd ne uitam la steaua-valencia 2-0, la betis-steaua 0-3 la dinamo kiev-steaua 1-4, kiar la returul ala jegos de la midlesbrough nu visam??nu eram mandri ca suntem romani??eu zic ca da….toata europa scrie de romani, de steaua. dupa 86 si 94 au invat sa ne respecte din nou…insa certurile au venit cand echipele astea nou-promovate, gen CFR, au simtit ca e frumos ce a faqt steaua, si ca vor si ei….nicio sansa….cfr este ca acel villareal de aku cativa ani…zboara, e apa de ploaie….nici n-a fost mare kestie cu ei, doar momentul, si gura …..atat
Articolul este actual, dar se inscrie in acelasi tipar al jurnalistului suparat permanent pe propria-i Romanie. Intotdeauna te-am apreciat si stii asta. Dar observ din ce in ce mai mult tendinta ta de a ataca cu motive care pot fi usor dezarmate.
Greseala acestui articol este simplul fapt ca vorbind despre CL, de care intr-adevar suntem departe, ai adus in discutie meciuri de Cupa UEFA. Uitam, totusi, prea usor sfertul ala de finala. Nu ti-a placut? Au fost meciuri cel putin la fel de spectaculoase ca cele amintite de tine: Rapid-Hertha, Betis-Steaua, Rapid-Hamburg, Rapid-Feyenoord, Steaua-‘Boro, Rapid-Steaua si retur.
O alta remarca usor ciudata din punctul meu de vedere este cea referitoare la salutul jucatorilor rapidisti adresat tribunelor goale. Nu vad legatura. Nu inteleg unde bati. Cred ca stim amandoi cat de greu a fost emancipata „tribuna” engleza. Daca vrei sa faci o comparatie viabila, fa-o intre huliganismul gainaresc de la noi si cel armat din vest: Italia, Anglia…
Intr-adevar, in prezent, fotbalul nostru este demn de toata mila, dar au fost si momente bune si vor mai fi. Problema e sa extirpam flagelul numit M. Sandu-M.Dragomir-clanul Becali.
Tot respectul, Adrian!
Godfroid
Au trecut deja niste anisori de la acel sfert de finala. Faptul ca ne agatam de el ne arata slabiciunea. Astazi, daca trimiti in Europa orice echipa romaneasca, se face de ras.
@Adrian
Cu asta am fost de acord. E normal sa-ti doresti performanta an de an. Dar chiar si-n campionatele lipsite de coruptie (sau cu o coruptie „decenta” macar) apar eclipse de forma.
Sunt cativa jucatori pe care i-ai pomenit si carora, personal, nu pot sa inteleg de ce li se acorda statutul de „fotbalist”. Dar sa nu uitam ca performantele de acum cativa anisori au fost realizate cam de aceleasi personaje.
Tocmai aceste motive m-au convins ca fotbalul nu suporta verdicte. Nu stii de unde sare iepurele. Pana la meciul Stelei cu Valencia fotbalul romanesc se scalda intr-o mocirla mai naclaioasa decat cea de azi. Si totusi a dovedit ca respira… Cand ne era lumea mai draga s-a trezit CFR-ul sa-si faca de cap cu Anorthosis… Lasa-ma sa cred ca voi avea ocazia sa retraiesc senzatiile de la golurile lui Buga si ale lui D. Niculae. De ce nu, chiar anul asta…
Gresit, gresit si iar gresit !!! Draga Adrian, te citesc cu mare placere dar in cazul de fata ai dat cu bata in balta rau de tot.Avem un fotbal puternic, chiar foarte puternic si asta se vede din rezultate.Walcott al tau se uita la televizor la vara, iar Torres nu a jucat nimic tot meciul si a reusit o faza in care poate multi fotbalisti romani marcau la fel. Din fericire cand Torres a jucat cu noi nu prea a miscat si Spania Romania a fost 0 – 1 vezi Marica. Deci pot spune cu mana pe inima ca fotbalul romanesc este sus chiar foarte sus. Din pacate, noi ne uitam cu jind la altii desconsiderand valorile pe care le avem in ograda.Trist, dar adevarat. Noi suntem prea exigenti cu fotbalistii nostrii ( cand spun noi ma refer desigur la cei din presa care habar n-au cu ce se seveste fotbalul) in schimb suntem foarte darnici cu altii si asta fara a avea suport.Ziaristii din presa noastra sportiva sunt iresponsabili, ori se dau filozofi ( vezi tolontan,geambasu si altii) ori mari cunoscatori ( vezi boanchis, radulescu,nanu). De ce spun iresponsabili? Simplu. Ei sunt formatori de opinie, iar la fotbal, se stie nu se uita academicieni sau oameni de stiinta, se uita in general oameni fara opinie ( sa nu spun altfel). In acest caz ei preiau opinia pe care o vad pe micul ecran sau o citesc in presa.Asa ca Adriane corecteaza putin articolul, fa-ti autocritica si publica articole mai pertinente!!
In scurt timp mi-a fost dat sa citesc ca ziaristii sunt formatori de opinie. Nu sunt de acord cu asta.
„Walcott al tau se uita la televizor la vara, iar Torres nu a jucat nimic tot meciul si a reusit o faza in care poate multi fotbalisti romani marcau la fel.”
Alohaaaaa ! 1. Prietene un meci de fotbal se joaca 11 vs 11 , nu 1 vs 11 ,fiecare din echipa angliei are o mica vina pentru dezastru …..dar walcott la 19 ani e mai valoros decat mutu sau chivu….si de exemplu berbatov vede la tv euro 2008, de ce ? e el slab sau de ce ?
2. Torres nu a jucat nimic ? ma faci sa rad ! cati fotbalisti din romania ar fi reusit faza lui ? cine ? nimeni de la noi nu are plasamentu , preluarea , tehnica , precizitatea lui . Romania a batut spania in meci amical……in official altcumva se mobilizeaza echipa spaniei , lasa poate ne vom intalnii cu ei la euro daca trecem de grupa , sa vezi ce face marica si ce face fernando .
In deplin acord cu jim completez: pe cand sportul nu-si da silinta in regie. :D
AG, noroc cu articolul asta, ca eu deja incepusem sa visez frumos despre cum voi veni in Ro la vara si lumea va fi devenit brusc inteligenta si va purta dialoguri elevate si…
Se pare ca totusi la gsp nu te-au pus in pagina suficient de jos, asa cum se plangea cineva mai sus. ;)
Mic mititel, sa nu te emotionezi prea tare: mie mi-a placut articolul. :)
Buna ,AG
Chiar daca imi exprim parerea tardiv,mie chiar imi pare rau ca
PRO TV a pierdut dreptul de transmitere a LC,singura placere a mea cand venea vorba de fotbal adevarat.Parerea mea e ca Draghici ,Mocanu si Mironica sunt incomparabil mai buni decat Gradinescu& Comp.
catalin
Te felicit. O spun cu mana pe inima: esti un optimist si mi-ai redat zambetul.
dana
Eu, unul, nu prea dau multa atentie comentariilor de la TV. Incerc sa extrag informatia si atat.
Unul dintre cele mai bune articole pe care le-am citit in viata mea. Echilibrat, direct, sincer, un pic din toate! Ce sa mai, felicitari tie si rusine mie ca numai acum l-am gasit!