Fiara reintră din nou senină în cuşca de hamster şi merge mai departe.
Primele mele amintiri legate de sport sunt alb-negru, sub acel „R” care se mărea şi se micşora pe ecran, anunţînd o reluare. Erau jambierele lăsate ale lui Dobrin, ca manifest suprem al nepăsării. A fost săritura peste fileu a lui Năstase de la sfîrşitul meciului, de parcă lui Ilie nu i-ar fi fost suficientă victoria şi ar fi vrut să cucerească şi ultima redută a adversarului. Au urmat turnirurile Craiovei şi meciul cu Kaiserslautern ascultat cu galena conectată la burlan, la ora de biologie, şi acele 3-0 şi 2-3 ale lui Dinamo cu Hamburg. Apoi, cînd culoarea pătrunsese deja în tubul catodic, a venit Lăcătuş.
De prin 1984, meciurile Stelei începeau mereu la fel. Balonul mişcat la centru, apoi o angajare în adîncime spre fărîma de om care năvălea singură către poarta adversă. Era vremea cînd Lăcă se prăbuşea în careu ca un ţipar curentat, cînd dribla numai către exterior, mai mult sărind peste adversar, care descoperea brusc cît de greu e să vînezi un ţînţar cu mitraliera. Orice gol părea firesc, chiar şi cel cu IFK Göteborg, cînd mingea a intrat în plasă din întîmplare.
Ce a rămas din această atitudine îndrăzneaţă, care îi permitea lui Marius să construiască, pe un teren îngheţat, o cupolă bizantină peste Dasaev ori să împuşte sub bară un penalty în finala de la Sevilla, cînd pentru orice jucător poarta părea cît una de hochei? Nu pierderea puiului de Supercupă doare, ci dispariţia acestui spirit al lui Lăcătuş, care la mijlocul anilor 80 a însufleţit Steaua, ca un copil ce se strecoară într-o veston de general şi fuge prin casă fluturînd din mîneci. Mai tîrziu, inadaptatul de la Fiorentina şi Oviedo a revenit acasă, unde şi-a întregit colecţia de trofee naţionale, cea mai bogată din fotbalul românesc, pentru ca mai apoi să fie lăsat să plece la FC Naţional. S-a întors la Steaua nu ca antrenor, ci ca oficial, şi iar a plecat, şi iar s-a întors.
Ultimul traseu al şeptarului a avut loc acum două luni, într-un decor aurit. Marius a încheiat conferinţa de presă în care-şi anunţa demisia şi a plecat agale, uşor adus de spate. Zîmbind cu capul încă întors spre zona în care circul îşi consuma ultimele secvenţe, de parcă ar fi ştiut el ceva, dar nu voia să spună.
Astăzi, fiara reintră din nou senină în cuşca de hamster şi merge mai departe. Pentru 5.000 de euro în plus la salariu, se reîntoarce în ceas pe post de cuc care iese numai cît să-şi anunţe demisia. Nici nu mai e vorba dacă următoarea sa plecare se va produce prin acordul părţilor ori prin terfelirea la televizor, deja antrenorul Stelei e altul, cel care tropăie la coadă aşteptîndu-şi rîndul.
Sau poate, în acest ritm al înnoirii prin deja vu, Lăcătuş va fi înlocuit chiar de Lăcătuş, unul din ce în ce mai trist şi mai adus de spate, nu acea torpilă cu ciuf care exploda în careul advers.
totul se rezuma la bani
Din pacate pentru mine lumea fotbalului nu reprezinta nimic
interesant. Azi fotbalul este o zona de afaceri necurate.
Steaua nici n-are nevoie de antrenor.
Salut Adrian,
Nu sunt de acord cu tine.
Laca s-a intors pentru ca EL este stelist. Mai stelist ca oricine.
de foame!
de ce sunteti rai ?De mult timp vroia el sa antreneze Steaua
Daca i sa oferit sansa , de ce sa refuze ?sau de ce sa mai astepte alta sansa cnd coada e asa lunga ?
Bine ca nu a antrenat alta echipa in Liga 1 , ca nu-l mai lasa Radulescu la Steaua
UCl nu se pune ;)
si 5000 eur nu sunt de colea :D
A fost un foarte bun jucator, dar din pacate nu are stofa de antrenor. El s-a intors la Steaua deoarece iubeste clubul asta mai mult decat orice, dar asta il face din pacate orb la tot ce se intampla in jurul lui. Mai bine ar accepta un post de oficial la Steaua, ca la antrenorat nu se pricepe.
Cand va pleca becali de la Steaua o sa fac chef la mine acasa si va chem pe toti.
Cred ca s-a intors pentru ca, pur si simplu, nu s-a saturat sa spere. Sa spere ca si va putea impune ideile, etc. Pacat, nebunul il va terfeli din nou si din nou, la fel ca pe oricine mai crede ca postul de antrenor la Steaua mai reprezinta ceva.
Daca ceea ce ne inconjoara nu e din pacate reprezentat doar de Ateneu, Eliade, Enescu, Palade, Coanda, etc. ci mult prea mult de gutzi, Vijelii, smekeri cu cinciare si septare, de ce ne-am astepta ca fotbalul sa ne fie reprezentat de oameni cu etica, prestanta, etc.?
Poate nu e inca vremea sa avem asa ceva. Candva, copil, l-am intalnit pe Lacatus, pret de o secunda, dupa un atrenament. Tin minte ca am fost blocat de emotie. Mi se parea extraordinar sa-l vad atat de aproape pe unul din eroii finalei cu Barcelona. Toti suntem oameni. Nu-l judec prea aspru, dar imi lasa un gust amar.
Mala
Da, aştepta de mult ocazia asta. De vreo 2 luni.
AG
Cupola a construit-o Hagi. Lăcă doar l-a trăsnit lângă bară pe bietul Rinat, de la 20-25 de metri, pe gheaţă. Cred că purta cuie de atletism.
Visul lui a fost si este sa antreneze la Steaua. Mie-mi pare bine ca s-a intors. Pentru el. Ca om. Banii nu conteaza, ar fi antrenat Steaua gratis.
mie imi pare rau de acum pt el pt ca si daca va face o treaba excelenta , tot o sa-si bata Gigi joc de el intr-o zi
si mi se mai pare ca Steaua de care este el legat trup si suflet, incet incet se risipeste , se transforma
erai un idol laca, acum esti un sclav !
pepeman
cateodata 2 luni pot insemna o viata
AG
Bai tu ma ti in dusuri scotiene. Ai trecut de la cavalerism
tocmai pe extrema opusa, la Lacatus :D
De ce-oti fi crezind voi ca asta bate mai departe decit GG?
Doar pentru ca stie mai mult cu mingea si ca e stelist convins?
Voi il plingeti ca-si va bate GG joc de el? Da’ ca asta-si
bate joc de toti jucatorii e OK? Da’ ca la scuipat in vazul tuturor pe
Costica Stefanescu in ochi a fost OK? Pe cine dracu plingeti neica?
nu cred ca a venit pentru banii aia, ma mir ca ai avansat ideea. banii a zis gigi intr-o doara ca i-i da, ca fapt secundar, care si este. nu cred ca au negociat capitolul.
oricum, te doare mintea. si la golul acesta
http://www.youtube.com/watch?v=EaXbnbvoXtI
al lui lacatus te doare mintea, dar macar e distractiv.
„cine mulge de dimineata departe ajunge”
„cine-i tunde oaia altuia ajunge el sa fie tuns”
BALADA STELEI CAZATOARE
pe un picior de crai
pe o gura de rai
iata vin in cale
se cobor la vale
niste oi sarmane.
ele sunt conduse
de fapturi robuste
care le tot bate
sa mearga departe.
oaia cea mai oaie
care se si-ndoaie
dupa a baciului voie
si-a ierbii nevoie
s-a impiedicat
si s-a accidentat
tocmai la urcat
cand trebuia lucrat
pentru calificat.
ea ciobani jos a dat
insa pe cel ce la selectionat
cand l-ar fi lucrat
acesta l-a si turnat
l-a cam si mustrat
desi el l-a integrat
si l-a invatat
relatia oaie-barbat
acest fapt a degenerat
si a rezultat
pentru oaia-barbat
intr-un neselectionat
totusi l-a iertat
cand in public a dat
cum el a gonit
fara sa fie invoit
insa oaia nu s-a lasat
si iar a incercat
sa-si ia lumea-n cap
apucandu-se de turnat
se zvonea-n popor
cum k al nostru fecior
s-a mai certat
si cu al lui imparat
acest imparat
si el a continuat
ce a invatat
de la oaia-barbat
pe oi le-a lovit
pe ciobani i-a-nlocuit
si cu cine a apucat
tot s-a certat
acest fapt
a degenerat
el a fost tradat
si n-a mai fost votat
chiar daca a mai castigat
cate un campionat
sau participara
intr-o semifinala
OAMENII din sat
pe baciul cel versat
nu l-au mai votat
cum era pronosticat
chiar daca l-a costat
el tot nu s-a lasat
a-nceput iar cu imbrancit
la cei ce i se-ocupa de oierit
chiar daca a fost furat
de multe ori injurat
sau poate chiar scuipat
al nostru imparat
tot nu s-a lasat
el a amenintat
cum e caracterizat
ca la acest ignat
cin’ vrea el va fi eutanasiat
asteptam cu nerabdare
partea urmatoare
cu o mare intrebare
pentru fiecare
marele-mparat
va fi eutanasiat
sau macar alungat
de-un adevarat BARBAT?
by dorinho
oile sarmane=jucatorii stelei bucuresti
fapturile robuste=conducatorii stelei
baciul,imparatul=gigi becali (patron steaua si presedinte png)
oaia cea mai oaie,oaia-barbat=mirel radoi (capitan steaua)
ciobanii=antrenorii stelei
cel ce la selectionat=victor piturca (fost antrenor steaua,acum selectiner la nationala)
ignat=pauza competitionala
ps: anul trecut am facuto, dar se potriveste de minune si acum
(banii pe care i-i dă, nu îi dă – linia e cu intentie. sper ca e şi corect, ca altfel ma fac de toata cacaua fata de cei pe care-i corectez cu nemultumire…)
dorinho
#-o
umm…reintra din nou nu e pleonasm sau ceva?oricum nu conteaza…ce mai e de zis…ce stie toata lumea:laca era un mare caracter ca jucator dar ca antrenor ba!
Buna seara,e ceva dezgustator,dar asa e pe la noi.
ce mi s-ar parea just in momentul de fata e sa i se schimbe „numele” din Fiara in altceva
devine, poate, ironica toata treaba daca ramane asa
eu cu toate fiarele si saivanele din lume
mi-am amintit brusc azi de Timisoara
Eu brusc, citind despre „şi-a întregit colecţia de trofee naţionale”, mi-am adus aminte de Ardeleanu. Sunt rau? Probabil. Altul, mai putin stelist, ar fi intrat altfel la bietul om. Altul, mai putin stelist, nu ar fi dat atatea goluri pt. Steaua, tot la fel de adevarat.
Dar nu asta e discutia, nu? Intrebarea era „De ce?”, nu? La intrebarea asta un singur om are raspunsul perfect: Mircea Radu. Fara ironii. Din dragoste cred ca esti in stare sa anulezi orice argument rational. Si sa faci cum stii tu si numai tu. Fiindca nimeni nu se poate pune „in your shoes”.
Altii (Jenei, Stoica, Lita Dumitru etc etc) iubesc Steaua la fel de mult ca Laca (Olaroiu, Duckadam etc etc). Si refuza sa faca compromisuri. Probabil la ei e vorba de personajul de la conducere. Daca lor le pasa, iar lui Laca nu, cred ca nici unii, nici ceilalti nu trebuie acuzati. E modul fiecaruia de a iubi.
eu nu mai am nimic de adaugat, ce-am avut de zis ai citit la postul anterior
GA
tu poti sa te bucuri, in fond e capra vecinului :D
AG
doar GA si roach au raspuns la intrebarea ta
culmea , dinamovisti
si totusi au dreptate
roach
din dragoste te lasi calcat in picioare?
din dragoste iei m..e de la patron?
din dragoste vei lua in curand m..e si de la suporteri?
dar ce e aia dragoste?
Raspuns: un cuvand ce vine din limba rusa. Si tot ce a venit de la rusi pute. Si pute rau.
mala
n-ai inteles nimic, din pacate.
Intrebarea aia era retorica. Pentru catei poate nu.
Emiru`
n-am pus emoticoane pt ca ma gandeam ca se pot citi printre randuri
ca sa zic asa …
am inteles , se pare, mai mult decat multi stelisti ;)
Subiect epuizat… sau poate mai stii, poate Fecali vrea sa ajunga in Cartea Recordurilor cu numarul de antrenori schimbati intr-un sezon…
mala
intre care randuri trebuia sa citesc emoticoanele, ca tot nu ma prind
dupa AG, poate :D
Emiru
asa multe sunt ?
profesore , daca tu crezi ca m-ai luminat , si ca eu credeam ca AG
intreaba De ce, Laca? asteptandu-se sa raspunda GA, roach sau mala
am lichidat subiectul ;)
Emiru’
Se pare ca si intrebarile tale tot retorice erau. Sau nu, dar intrucat ai raspuns singur la ele, cu siguranta ca nu mai ai nevoie de lectii de la necunoscatori. Nu pot fi decat bucuros ca mai sunt oameni care stiu tot in legatura cu orice subiect.
Bai, in momentul de fata intrebarea, retorica sau nu, este:
„Mai e Lacatus antrenor la Steaua?” :D
v2v
nu raspund ca nu-s sigur daca e retorica su nu ,
dar pauza de iarna e lunga
nush eu eram destul de „tanar” pe vremea lui lacatus…dar dak am o imagine in minte, atunci aia…atunci cand spre sfarsitu carierei a intrat ca un dobidog si ia rupt picioru nush cui…pt mine lacatus asta a fost un om lipsit de tact si finitze…o bruta proasta…ca acum…ca da dovada, doar si doar de prostie….
@dz:in ce limba ai scris?
Care e deosebirea intre rednic (puriu, strambu), care a plecat si a revenit la rapid si dinamo si lacatus?
Mult mai imbecil mi se pare ce face duckadam, care a candidat din partea partidul ciobanului.
#partidului
buna seara, prieteni ! lasati-l pe Laca. voi ce mai ziceti ?
@ Emiru
Ma bucur pentru Lacatus-omul. Ti-e chiar asa de strain conceptul de a te bucura de reusita altui om? Habar n-am de ce bati campii cu „capra vecinului”.
E a o mia oara cand, intamplator sau nu, ma jignesti.
#
Emiru’
pe 16 December 2008 9:40 pm
eu nu mai am nimic de adaugat, ce-am avut de zis ai citit la postul anterior
GA
tu poti sa te bucuri, in fond e capra vecinului :D
#
malasuerte
pe 16 December 2008 9:50 pm
AG
doar GA si roach au raspuns la intrebarea ta
culmea , dinamovisti
si totusi au dreptate
Emiru’
pe 16 December 2008 9:52 pm
mala
n-ai inteles nimic, din pacate.
Intrebarea aia era retorica. Pentru catei poate nu.
===============================
Bey Emire, data viitoare nu va mai fi o data viitoare. Sa-ti fie clar.
codru
bine omule. Tu? Cum stai cu…poloneza? E blonda sau roscata?
boro, e a dracului, asta e :)
codru
Bai tu n-ai somn sau esti in traftiruri ? ;)
A.G.
deci…(ca sa fie ca netoiu)
printre primele tale amintiri legate de fotbal (alb- negre fiind ele) sub acel „R” … a fost saritura peste fileu a lui Nastase…?????
hai sa zicem ca nu am inteles eu… desi e prima data cind simt ca esti putin obosit….
alta explicatie la saritura lu’ nastase peste … fileu’ de la …fotbal???
de ce, Laca?
… de foame prietene…
Poezia lui dorinho foarte faina, din pacate Laca a facut
o mare prostie, dar daca nu e DEMNITATE……..
Cata dreptate ai, Adriane…Cred ca avem aceeasi varsta, de aceea imi permit sa te tutuiesc. Dar ti-as pune o intrebare: care sa fie oare explicatia ca dintr-o „fiara” Lacatus a ajuns un biet motan rablagit? Oare doar banii fac totul pe lumea asta? Nu are Marius destui? Mandria lui de fosta glorie si de om a plecat cu sorcova? Cat despre Dorinel ce sa mai zic? O caricatura de caracter, si stiu ce spun. Acum cativa ani, inaintea unui meci al nationalei, dupa o partida de vanatoare in zona Resitei, si el si „marele capitan” Chivu s-au facut „muci” intr-un restaurant situat vis-a-vis de gara de nord a Resitei. I-am vazut cu ochii mei cum au cazut gramada amandoi pe scari. Iar a doua zi au fost dati indisponibili, cica s-au accidentat la o partida de tenis cu piciorul!!!??? Nu se poate sa nu iti amintesti de acest episod de prin 2004-2005 cred. Asa ca Munteanu isi merita soarta. Iar banii oierului Jiji sa-i stea in gat! In rest doar de bine. Cu respect,…
Pe Lacatus l-a orbit dragostea pentru Steaua. Pacat! S-a dus o sansa uriasa de a-l vedea pe Becali terfelit in public. Nici macar Laca nu a avut „cohones”! Din cauza dragostei.
laca ar antrena steaua pe gratis
Lacatus traieste drama unui mare stelist,care de dragul iubirii lui accepta aceasta postura umilitoare,de mjucarie in mainile unui cioban !
Te umfla mila ! (si rasul,pe dinamovisti !)
@Dorinho
Mai lucreaza taticule la ritm si la rima…ca altfel pare creatia ciobanului-insusi !
„Ideile”au ceva culoare,dar forma in care le-ai redat…e de litera treia !
GA
imi cer scuze daca te-am jignit, oricum nu a vrut sa fie decat o ironie, nicidecum jignire
A fost o ironie care raspundea ironiei tale de altfel. Cum poti sa crezi ca e un motiv de bucurie pentru Lacatus ca s-a intors la Steaua.
Asta e dragoste fata de club? Sa te lasi calcat in picioare de un cioban?
Si pentru ce? Pentru 10000 in plus.
Asta spuneam si la postul anterior: mi-e mila de Laca.
Lacatus ramane cel mai iubit in Ghencea, insa e o mizerie ce i-a facut Becali si lui Dorinel!
nu-i inteleg pe cei care sustin sus si tare k Lacatus e stelist de aia s-a intors… open your eyes, think with your brain… pacat de jucatorul Lacatus….
Dinny
asta e si ideea.tu nu ai vazut ce plictisitor si monoton e jocul stelei?
Zubi
capitanul si fostul capitan al echipei nationale a facut asa ceva?
Probabil isi predau „gestiunea” in seara aia. Si se mai si burzuluiesc atunci cand este invocata generatia de aur.
Pai aia, in primul rand, aveau o viata sportiva exemplara.
Daca n-ai personalitate, demnitate si ai creierul cat o nuca, te comporti ca Lacatus. Mai vrea omu sa ciuguleasca cateva luni niste euro si sa-i bage la ciorap, fiindca intueiste ca nu-l va mai oferta nicio echipa cat de cat serioasa mai tarziu.
Daca totul se rezuma la bani,Laca nu mai venea la Steaua,pleca afara.
LACATUS.LACATUS,LACATUS!!!!!!!!!!!Nu o sa reusiti cu aceste articole defaimatoare sa-l scoteti pe Laca din inimile noastre.Cat a fost pe banca Stelei l-ati atacat tot timpul.Noi l-am cerut inapoi,asa ca va avea sustinerea noastr.Iar lupta cu ciobanul este altceva,ea nu va inceta!!!!!!!!
In ore se asculta f. bine cu Radio Ric, daca il mai tii minte. Bagat in buzunar cu o casca mica plasata in ureche. Intr-adevar, erau pozitii in sala de clasa unde receptia era mai buna. Eu ma plasam langa tevile care coborau la calorifer. Mai nasol era la vreun gol, cand te trezeai in timpul orei strigand.
In Laca a murit ceva inca de acum cativa ani.
Atunci cand dupa un meci Ceahlaul – Bistrita(antrenor fiind la Ceahlaul) a venit la conferinta de presa cu capul plecat si a soptit tremurat: „incercam pe cat posibil sa jucam toate meciurile pe teren…”.
Iubeste foarte mult Steaua, asta e clar. De asta o si aseaza mai presus decat propria personalitate. Doar ca, oamenii ca Marius Lacatus nu realizeaza ca pasiunea lor mai mult ii face rau celui iubit. Un refuz ferm ar fi tras un semnal de alarma colosal. Cine l-ar mai fi suportat pe Gigi Becali? Poate ca asta ar fi fost primul pas catre o revolutie la Steaua.
Amintiti-va de Walter Zenga. Si pe el a vrut sa il readuca dupa 2 luni dar a refuzat demn si a plecat la Steaua Rosie Belgrad cu care a luat Cupa si Campionatul si a invins pe AS Roma in grupele Cupei UEFA.
Poate ca Angaragucu ar fi fost o solutie morala pentru antrenorul Lacatus.
De multe ori in viata alegem cu inima. Si alegem prost.
becali l-a adus la steaua pe lacatus pentru a scapa de presiunea suporterilor, lacatus nu stiu de ce a revenit la steaua. e nebun. daca iese rau campionatul ce se intampla? pleaca iar?
http://netfunny.ro/
Lacatus nu trebuia sa se intoarca, tebuia sa i dea olectie lui gigii
A revenit pentru ca is doreste enorm un titlu cu Steaua ca antrenor. Pot sa il inteleg…
Ce nu realizeaza este ca noi, suporterii, nu i-l vom contabiliza in palmares…
Oare cum a ajuns el cel mai iubit jucator din Ghencea? Nu jucand cu inima si dand totul pe teren? Nu cred ca lumea ii scandeaza numele meci de meci pt ca de fiecare data cand vedea un adversar dur in fata pasa inapoi si fugea in jumatatea lui de teren sau cerea sa fie schimbat.
Fiara nu s-a schimbat de loc. Doar terenul, mingea, adversarii si poarta au alte forme acum.
Cine nu vede chestiile astea ar face bine sa nu-si mai dea cu parerea aiurea despre un om ale careui tigari sunt mai steliste decat veti fi voi vreodata.
Vine degeaba la steaua,ca il da afara indiferent de rezultat.
Mai bine ramanea cu familia .In rest no comment.
http://www.andreibv.wordpress.com
@ emiru
genial american
pe 16 December 2008 6:33 pm
Visul lui a fost si este sa antreneze la Steaua. Mie-mi pare bine ca s-a intors. Pentru el. Ca om. Banii nu conteaza, ar fi antrenat Steaua gratis.
Emiru’
pe 17 December 2008 12:48 pm
GA
imi cer scuze daca te-am jignit, oricum nu a vrut sa fie decat o ironie, nicidecum jignire
A fost o ironie care raspundea ironiei tale de altfel. Cum poti sa crezi ca e un motiv de bucurie pentru Lacatus ca s-a intors la Steaua.
Asta e dragoste fata de club? Sa te lasi calcat in picioare de un cioban?
Si pentru ce? Pentru 10000 in plus.
Asta spuneam si la postul anterior: mi-e mila de Laca.
==================================
Bey omule, tu nu intelegi romaneste? Ma bucur pentru EL. Unde dracu vezi tu vreo urma de ironie aici? Pur si simplu ma bucur pentru o alta fiiinta de pe pamantul asta
care-si realizeaza visul.
Ai spus „Asta e dragoste fata de club? Sa te lasi calcat in picioare de un cioban?”
M-ai dat gata aici. De parca calcarea (meriti cacofonia) in picioare a inceput si s-a terminat cu Lacatus. Nici tu nu crezi ce ai scris, stiind ca ORICINE antreneaza Steaua a fost, este si va fi supus acestui tratament. Nu-ti zic nimic de dragoste fata de club, am impresia ca e un alt concept strain tie.
„Si pentru ce? Pentru 10000 in plus.” Daca tu crezi ca asta l-a determinat pe Lacatus sa revina la Steaua…ce-as putea sa mai zic?
„Asta spuneam si la postul anterior: mi-e mila de Laca.”
Intotdeauna am crezut cand spui „Steaua” primul nume asociat cu Steaua este Lacatus. Nu Becali, nu Iordanescu, Lita Dumitru, Radoi sau Marcel Raducanu, ci Lacatus. Macar pentru istorie ar trebui sa-i respecti decizia de a antrena Steaua din nou. Nu mila, respect. Asta merita Lacatus.
Una este sa fii stelist si alta sa nu ai coloana vertebrala…
problema voastra este ca puneti fotbalistii pe un piedestal si credeti ca nu au cum sa fie dominati de sentimente precum invidia,lacomia,trufia,incapacitatea de a invata din greseli.si da,unii sunt prosti.
lacatus s-a intors pt ca vrea sa castige un trofeu cu steaua si pt ca nu a vrut sa plece niciodata. dar va pleca cel tarziu in iarna, va pleca jignit ,pt ca de la steaua lui becali,asa se pleaca. el oricum este folosit doar pana cand petrescu sau oli vor deveni disponibili.
steaua nu-i o echipa pt nivelul lui de pregatire. steaua are nevoie de un antrenor aplicat,nu de unul care foloseste doar ce a invatat cand era jucator.
Eroii nu mor niciodată. Sub acest slogan reprezentanţii galeriei Comando Viola vor mărşălui astăzi pe străzile Timişoarei, pentru a onora memoria celor care s-au jertfit în 1989.Mai mult ….
Eroii nu mor niciodată. Sub acest slogan reprezentanţii galeriei Comando Viola vor mărşălui astăzi pe străzile Timişoarei, pentru a onora memoria celor care s-au jertfit în 1989.Mai mult ……
De ce mai Adriene??
Eu imi permit sa te tutuiesc ca am fost pe la aceleasi scoli …. ;)
Pacat ca inca nu poti sa fii impartial. Scrii despre Lacatus, Steaua … lucruri pe care nu le poti privi neutru. Inca …
Sa iti spun eu de ce s-a intors Lacatus. Sau de ce cred eu ca s-a intors :)
1. Pentru ca este stelist si nu poate refuza Steaua
2. Pentru ca este stelist si are de luat o revansa
3. Pentru ca este ocazia vietii
Am sa explic 3.
Putini vor avea ocazia pe care o are Lacatus acum. Este situatia ideala – cunoscuta si ca win-win – in care nu are ce pierde.
Daca va cistiga campionatul – cu sau fara „ajutorul” patronului, nici macar nu conteaza asta – va deveni erou in Ghencea. Da o palma celor care il contesta ca antrenor, isi consolideaza pozitia de cel mai iubit dintre stelisti si va avea suport neconditionat.
In plus, va fi cel care l-a pus la colt pe cioban. La urma urmei, Lacatus a demisionat si ciobanul s-a rugat de el sa revina.
Daca nu cistiga campionatul are o multime de scuze. De la „realizarile” lui Dorinel pina la lotul de jucatori extrem de slab si redus.
Ciobanul va fi oricum singurul care pierde aici. Fara sa vrea, in prostia si lipsa de orice pe care o are, i-a creat lui Lacatus situatia ideala in Ghencea. Daca vreodata mai spera ca cineva sa puna semnul egal intre Steaua si cioban, acum chiar ca nu se mai poate. De asta nici nu a reusit nimic in politica – nu stie sa faca nici cea mai simpla analiza a unei situatii. …. spre binele nostru :D
Salutare!
Uitam ca Laca ne-a scos din Mondialul din ’84 cind a ratat penalty!
Prea il laudam si merita pentru trofeele luat, dar sa nu uitam ca, dupa regulamentul de astazi, ar fi stat mai mult suspendat la cite scuipaturi a pus pe fata avdersarilor si cite glezne a ous in gips!
Lacatus antreneaza Steaua si gratis ! Nu pt bani a venit la Steaua ! Ci pt iubirea pe care o poarta Stelei ! Multumim Lacatus !
Mondialul din ’84 a fost f important pt fotbalul romanesc. Doar pt. el, cred, fiindca n-a existat nici un Mondial in ’84. Au fost CE in ’84. Deci ’84 n-a fost. ’86? ’90? N-a fost el, a fost Timofte. ’94? N-a fost in lot. ’98? Ne-a batut Croatia, n-am avut niciun penalty. Deci…? Sa fi fost ’86? Cand si cu cine a ratat Lacatus penalty?
Din pacate nici un antrenor de mare valoare (mai mare ac a lui Lacatus) nu poate suporta pe patron. Asa ca singura sansa pentru Steaua in acest moment e data de Lacatus. El iubeste clubul pre mult ca sa tina cont de mofturile patronului
Ce face Lacatus e ca o masturbare: prima data din curiozitate, a doua oara din placere. Nu-mi place ca o face in public si vrea ca acesta sa-l si aprecieze!
Nu pentru bani a venit Lacatus la Steaua. Explica asta si intr-un interviu dat azi in Gazeta Sporturilor.
Turcii i-ar fi dat o caruta de bani dar se pare ca Lacatus a ales cu sufletul si cine stie poate a doua oara va avea mai mult succes si cu echipa si-n colaborarea cu Jiji Becali.
Mie unul imi pare bine ca Lacatus s-a intors la matca.
roach
cu Dinamo :D
Buna seara,sincer imi pare rau ce se intampla la steaua,nu pot sa apreciez plecarea lui Dorinel nici sa am regrete ca v-a veni Lacatusi ,pt mine au fost niste fotbalisti remarcabili si ne bucuram mereu cand ii vedeam pe stadion,mie mi se pare o situatie foarte trista.
oare in alte sporturi tot asa se intampla???
clatita
care mondial din 84?
in 84 au fost europene, si nu tin minte sa fi ratat Laca vreun penalty atunci
@mm: ca sa faci ceea ce ai spus tu, iti trebuie p..la. iar tu nu cred ca ai…
ps: toata stima entru goghe.
roach
la naiba , era retorica , nu ? :D
mala
apreciez ironia ta
in alta ordine de idei, imi cer scuze daca te-am jignit ieri, oricum nu asta era intentia
Emiru
nu ai de ce sa-ti ceri scuze ,
nu am absolut nici o problema cu ziua de ieri,eu nu m-am simtit jignit , pentru ca nu ne cunoastem
tot ce am avut de spus am spus ieri
fiecare are dreptul la o opinie
Nu ma intereseaza steaua de acum , absolut deloc (decit atunci cind jucam cu voi !):):):) dar pe Lacatus l-am admirat exact cum iti admiri rivalul cel mai bun ! Pacat , mare pacat , prin aceasta revenire la „chemarea ciobanului ” Marius a pierdut enorm din personalitatea care o avea pe teren ! Sper ca nu ai uitata Adrian ca era mai rau ca un ciine )):):)):)(ex. prietenul lui Ando !
ba, pe codrus il cheama goghe? fara sa vreau sa jignesc pe niciunul dintre ei…
bai ,n-a zis nimic de amour courtois , sunt in dubiu
jim
nu cred. Cat timp n-ai nevoie de DEX, nu e el :)
Off-topic: Tomis Constanta s-a calificat in optimile Challenge Cup la volei
alimoe
Cui îi spui tu mă că nu-i stelist adevărat? Păi io-s dinamovist!
San Lorenzo conduce pe Tigre cu 2-0 in play off Argentina
Bine spus, bine punctat. As vrea sa adaug doar ca multi uita sau nici nu l-au vazut vreodata asa cum era ca OM, teatru ieftin , tiganie, intrari dure la rupere si intimidare, care au produs fracuri adversarilor, scuipati in fata jucatorilor adversi si alte alte asemenea demonstratii ale unui mare carcter si a unui mare fotbalist. Pentru bolovanii ce o dau inainte cu mare stelist, sa stie ca jucatorii sunt profesionisti si nu au trecut in buletinul de identitatte nici Steaua , nici, Dinamonici alte aberatii pe care le ganditi voi. Deci pe unii nici macar nu-i surprinde penibila revenire a hamsterului inapoi in cusca. Jenant, umil, ca un tigan la caersit bani. RUSINE LACATUS!!!!!
milan-wolfsburg 2-1 min 72
salut
Precum zise „El Fughitivo”,
cam asta era lacatus: Campion la scuipat viteza si rupt glezne plus suturi in pe sest cind arbitul se intorcea cu spatele. Asta in cazul cind jucau prin Europa, ca in tara era ordin pentru arbitrii sa se intoarca cu spatele dupa ce pleca mingea de la el!
Este stelist pentru ca a cucerit trofee jucind pentru Steaua.
Dar cinstit vorbind, cred ca-i ceva mai smecher „2nd time around” sa-i traga banu’ oierului. Lucru bun daca te gindesti ca poate scapam de incult
mala
Bineinteles ca era retorica :D
2-2 min 82
http://www1.uefa.com/magazine/index2.html
roach
bah da ti-a scazut viteza :D
adi
salutare
se pare ca Juve a lasat rani adanci :D
final 2-2
mala
au jucat cu linia a doua…… but still hurts!!!
mala
Sunt putin ocupat cu alte treburi :P
On-topic: Cel mai fericit de intoarcerea lui Laca pare Lovin. Redevine titular. Deci, de ce, AG? Pentru Lovin, dom’le :D
As vrea sa vad niste jurnalisti curajosi, dintre aia care stau in fata „palatului”, ca doar-doar o iesi jiji sa traga un partz, sa aiba ce sa scrie in gazeta, cum arunca cu pantofii dupa cioban.
Gestul se poate generaliza si la conferintele de presa ale lui mircea sandu, borcea, base sau boc-poc.
Are vreunul cojones?
nu’i inteleg alegerea fiarei , dar in fine e alegerea lui
despre revenirea lui am scris si eu pe blog :D
boro
care au cojones poate n-au pantofi
aproape sigur, in Romania
mala
las’ ca macar ceva tenisi de dragasani, gumari, flip-flapi se mai gasesc…
totusi ce draq le face jiji de ii tot atrage in „cursa”?seamana toti cu niste fluturi ce-si ard aripile lipindu-se de lampa
eu cred ca nu s-a intos pentru bani, ci din speranta ca va putea face la Steaua ca antrenor ceea ce a facut ca jucator. Steua este Marius Lacatus mai mult deca Real Madrid este Raul Madrid
@axe : am incercat in romana…haha …cred ca lam scris tarziu (commentul) si am folosit slang ;) … ideea cred totusi ca sa inteles…si cu dobidog, era ca sa nu zic dobitoc…
Ii respect decizia lui Lacatus. Daca asta simte, atunci si-a pus dragostea pentru Steaua mai presus de orgoliu.
Si acum in gluma ( :) – gluma, da? , nu-mi sariti in cap, bine? )… Cred ca lui Lacatus i s-au prins bretelele in portiera Maybachului lui Gigi… :)
Sa-i spuneti lui Don Quijote ala sa nu-mi mai fure nickul! ;)
Steaua a devenit ca un fel de curva––vii stai cit stai ,uneori ai si ocazia sa faci ceva ,dar trebuie sa pleci pentru ca sint si altii care vor inauntru.Asta e economia de piata .Daca te indragostesti te arzi urat de tot.Depinde de fiecare dintre noi cit poate sa suporte o anumita umilinta….Unii sint chiar sado-masochisti.Ca Laca….
Emirule,
Jur ca este adevarat, cu ochii mei i-am vazut… Beti morti, ca niste porci. Restaurantul e chiar deasupra unui magazin de mocheta si covoare, UNIMAG parca ii zice. O carciuma, nici macar ceva mai de soi, deh, ca pentru banii lor…
baaa…voi chiar nu vedeti ca laca s-a intors pentru bani?..ce atata discutie ca e marele stelist?…ce antrenor s-ar fiintors in ghencea dupa ce patronul declara ca el face echipa?…ptr ce s-a intors lacatus?…ptr ce??????
Ii e mai drag de banii lui becali decat de steaua. o nulitate ca antrenor, ca pedagog si ca om . ca fotbalist un cotonogar tinut in brate de arbitri.
cred ca acest articol nu se termina realist… Lacatus a avut o oferta din Turcia, mult mai buna financiar – asadar, nu banii l-au facut sa accepte. Insa, inainte de toate, Lacatus este deja o legenda a Stelei si am convingerea ca, in orice conditii, cine iubeste acest club, cine a cunoscut cele mai mari bucurii ale vietii sportive in acest club (aici includ pe Hagi, Dan Petrescu, Duckadam, Ilie Dumitrescu, Panduru, Adi Ilie), nu va ezita sa se re/intoarca „acasa” in postura de antrenor.
Draga Adrian
Eu cred ca presa exagereaza facand din Lacatus o sluga a lui jiji. Imagineaza-ti ca simbolul Stelei,torpila cu ciuf de care vorbeai tine atat de mult la aceasta echipa incat isi calca pe mandrie si incearca din nou.
Isi incearca norocul si spera ca rezultatele imediate sa-i aduca posibilitatea de a face o ECHIPA pornind de la tinerii pe care si-ar dori sa-i promoveze. Poate el este ultima reduta a fotbalului in fata incompetentei menageriale si a lipsei de talent a jucatorilor.
Poate asa intelege el sa ajute Steaua, la fel cum o facea sutand sub bara in noaptea magica de la Sevilla.
Poate asta inseamna dragoste, sa fii acolo, sa lupti nu sa latri ca se duce echipa de rapa…
Lui Urs Meier
Nu ai dreptate. Pentru bani se reintoarce. La turci ar fi trebuit sa confirme, la Steaua nu. Pentru ca toti stiu ca este sluga ciobanului si deci el n-are nicio vina, doar Jiji, ca el face echipa. Adu-ti aminte de zilele trecute cand ciobanul declara ca nu Steaua va lua titlul, ci el, Becali. Iar despre asa zisa „fiara”, prin anii ’90 circula un banc: cica daca Ceausescu ar da un ordin sa fie omorati toti fotbalistii, saracu’ Lacatus ar muri nevinovat…
Zubi
imi vine greu sa cred ca o face pt bani, insa in acelasi timp nu pot sa inteleg cat de mult ar trebui sa-ti doresti sa antrenezi o echipa, lasandu-te calcat in picioare de patronul ei.
Nu pot sa cred ca l-a crezut pe Becali, care i-o fi promis autonomie pe banca, cata vreme nici-un antrenor, poate cu exceptia lui Protasov, n-a avut libertate de decizie. Nici macar Oli.
Laca ramane un simbol in Ghencea si daca da gres sau nu. Imaginea lui insa, s-a sifonat rau.
Vorba lui AG, unde e FIARA de altadata?
Emiru’
Cred că pe vremea domnului 666, ciobanu’ nu se băga la echipă.
adrian, nu inteleg ce a patit toata presa cu aceasta mutare? voi vreti sa loviti in steaua, in becali sau lacatus?
toti spuneti ca e vorba de bani…dar omiteti faptul ca a refuzat o oferta mult mai mare din Turcia…deci nu e vorba de bani.
de ce nu intelegeti ca Lacatus a revenit la sufletul lui de-o viata, Steaua. vina lui e ca are o slabiciune pentru acest club, permitandu-i lui berbecali sa-l „manipuleze”
Gaby
cine-i 666, Pitzi?
Emiru’
Da. :lol:
Bogdan,
dupa cum vezi asta a generat intreaga polemica pe postul asta: cat de mult trebuie sa iubesti Steaua, incat sa-l lasi pe cioban sa te calce in picioare?
Iar la intrebarea asta numai Lacatus poate sa raspunda. Sau poate nici el.
A ales cu sufletul!
D-aia astea nu sint cele mai bune alegeri pe care le faci in viata!
Si mai cred ca asta e ultima lui sansa de a arata ca are fata de antrenor la Steaua(lucru de care nu prea sint convins,cu toate ca sint stelist de 25 de ani).
Emirule,
Cum poti sa spui ca antrenezi o echipa,daca patronul iti spune pe cine sa bagi in teren? Asta se mai poate numi antrenor? Eu nu sunt stelist, dar parerea mea este ca toti ce iubesc cu adevarat Steaua, de la badica la opinca, ar trebui sa faca front comun in jurul vostru, al suporterilor, Pentru a inlatura definitiv aceasta pesta ovina ce se numeste Becali. Te poti mandri cu titluri obtinute de Jiji cu saci de bani, manuind butoane? Nu cred. Acceptand oferta ciobanului Marius nu face decat rau Stelei, dandu-i credit lui Becali, un adevarat balon de oxigen pentru toparlan. Banul? Ochiul dracului! Pacat, mare pacat pentru Lacatus… De Munteanu nu-mi pare rau, dar de Lacatus da.
nici eu nu sunt stelist ,
sunt convins ca gigi face mult rau Stelei ,cu toate realizarile lui cu tot, dar mi se pare ca trebuie schimbat
cand ai cu cine
cand pui carul inaintea boilor poti avea si surprize
partea cu carul e o expresie folosita la intamplare , nu cautati conotatii pentru ca ele nu exista
sa fie clar :D
AG
poate ai si tu vina ta
daca scriai mai demult un articol
De ce , Gigi?
poate multe din probleme erau rezolvate deja ;)
Bine bai, cu Lacatus m-am lamurit. O Romanie-i poarta de
grija si pe el il doare-n cur. Problema mea e alta.
Avea Adam buric? :D
n-avea da` era
v2v
pai expresia „buricul pamantului” nu de la Adam vine :D
Sau o fi Jiji
mala
daca scria AG un articol, scria si Tolo 2 pro :D
Emiru
eu astept la Andrei Vochin unu cu tactica lui gigi
Si off-topic EXCEPTIONAL: Prima romanca care urca pe podium in cadrul Cupei Mondiale de Biathlon!!!
http://mara1306.wordpress.com/2008/12/18/podium-pentru-eva/
Uite cum s-a mai inseninat blogu` lui AG
Topci ,multumesc de vesti ;)
@mala
Este o adevarata placere sa dau asemenea vesti! :wink:
Topci
te cred ;)
ce coincidenta!
aia cu jambierele lu’Dobrin, imi amintesc si eu.
precum si Dinamo – Arges 3-4 si lovitura libera a lui Orac si Talnar la poarta Interului Milanez eliminat in prelungiri pe Dinamo. Si apoi Hagiu si semifinala de cupa campionilor la polo, efectul Marincel Voinea in handbal, saritura lui Stanga, 15-0 la rugby contra Frantei cand Constantin baga tot, Ermurache si Dan Niculescu, Vinereanu si Branistereanu
LACATUS….
Chiar daca eu nu-l consider un antrenor bun pe Lacatus, de multe ori ce a facut el as fi vrut sa fac eu, de multe ori m-am „certat” pentru el cu prietenii care tineau cu Dinamo sau Craiova…..
Si acum sunt de partea lui, cu toate ca nu cred ca este un antrenor de Steaua…, sau nu a dovedit asta…
Mai vreau sa spun ca este o manipulare in cwe priveste antrenorii Stelei. Se „creeaza” ideea ca un antrenor e mare daca se opune lui Becali, nu daca obtine rezultate si jocul place…
AG:
am citit mai sus unele postari si cred ca popularitatea blogului coboara calitatea celor care intervin… Incepe sa semene cu blogul lui Tolo…
mala
stiu eu ce sa zic? Andrei pare un tip cu capul pe umeri. Nu cred ca e lovit si el de virusul asta.
Mi-a ramas un nod in gat dupa articolul asta….
E trist ……
salut
pariu pe o lada de bere ca becali nu pateste nimic
Alx
si golul lui Stamate in ultima secunda de joc, gol care a adus Cupa IHF Minaurului
si Finala Cupei Campionilor Europeni la volei dintre Dinamo si Rapid, un Dinamo cu Tutovan, Orosz si Dumanoiu
asa ca o completare si un remember pt vremuri de exceptie ale sporturilor de echipa
mai este si un meci URSS – ROMANIA la handbal in care am intors de la 16 – 9 dupa prima repriza la 19-21 la final, parca la JO Moscova…
.. handbal baieti
intr- grupa cu rusii, sarbii…
de la 16-10 si s-a terminat 19-22, asa e.
A fost finala mica a Olimpiadei de la Moscova din ’80
Emiru:
Se poate sa ai dreptate la scor, dar parca imi amintesc ca depindeam intr-un fel de rezultatul sarbilor…, daca sa jucam finala mica sau cea mare…, parca asa imi amintesc…
Emiru:
dar oricum un meci care ai intrat in memoria colectiva…
sau sarbii ne-au batut pe noi (ca de obicei, de altfel), si asa am ajuns in finala mica…
DC
ai dreptate. Era meciul care ne-a calificat in finala mica, pe care apoi am castigat-o.
Scorul a fost cel pe care ti l-am zis 22-19. 16-10 fusese la pauza, e posibil sa fi fost si 16-9 inainte
uite si linkul:
http://en.wikipedia.org/wiki/Handball_at_the_1980_Summer_Olympics
Da, multumesc!
uite ca dupa aproape 30 de ani, ne mai aducem aminte de acel meci, care nu a fost finala, nu s-a castigat nimic cu el, dar totusi, inseamna ceva…
si daca nu ne mai aducem aminte, ne zice wikipedia :)
Off-topic:
Marica a inscris in UEFA…
NEC se califica in primavara Cupei UEFA…
Se anunta meciuri tari, vor juca cu echipele de pe 3 in CL: Twente, La Coruna, Valencia, Milan, Tottenham, Ajax, Stuttgart, Galata…
De obicei nu fac asta dar este nevoie. D-le, va cer sa publicati pe blog/site, sa faceti o referire la textul de mai jos pe care l-am scris. Chiar daca e prea lung, puteti sa luati din context (dar sa nu isi piarda ideea!) sau sa faceti dvs un articol sau un post plecand de la ce am spus. E nevoie de o parere a suporterilor stelisti in momentul de fata. Punctul 6 nu vrea sa ofenseze suporterii din intreaga tara insa in torinezii nu vor tine niciodata cu AS Roma indiferent daca nu vor mai avea echipa, locuitorii Limoges-ului din Franta nu tin cu OM si exemplele pot continua.
Deja ne atacam si spunem ca nu trebuia sa fie judecat, ca nu a dat mita, ca nu se poate pune problema asa etc
1. Este trist ca s-a ajuns in Romania ca o echipa sa fie premiata sa joace corect!
2. Este si mai trist ca oameni ca Becali care au reusit sa faca o avere, nu sunt in stare sa tina ascuns acest lucru (nu mai vreau sa fac referire la tarile din Europa de Vest care isi tin ascuns gunoiul si coruptia f bine),…….atunci, ne intrebam: „Daca nu a reusit sa premieze o echipa pe ascuns, atunci cum a facut atatia bani in tara asta? Ce prosti suntem ca un om ca asta are atatia bani”
3. Jucatori care aveau promisi 100.000 de euro pentru 90 de minute in care trebuiau sa nu piarda. Luati 11 oameni de pe strada sa vedem cum se zbat pentru 100.000 in 90 de minute. 1100 de euro pentru minut!!!!!!!……si tot nu au fost in stare.
4. Trebuie sa scapam de „romanisme” si sa intelegem ca nu tot ce ni se pare noua ca este etic si moral nu e chiar asa. Iar aceste lucruri se pedepsesc oriunde in lumel. Cine dintre noi are tupeul sa spuna ca in Portugalia/Franta/Italia etc chiar Polonia, nu ar fi fost intentat acest proces? Faptul ca toti conducatorii si „afaceristii” din fotbal ii sar in aparare spune multe.
5. [size=”4″]Pana acum majoritatea il injura pe Becali iar acum ii luati apararea? Faceti asta pentru ca declinul lui Becali ar insemna declinul Stelei. BECALI NU INSEAMNA STEAUA![/size]
6. Propun retrogradarea echipei mele de suflet „Steaua Bucuresti” si implicit destinatia „Penitenciar” pentru George Becali. Vreau Steaua in B fara patron. Prefer Steaua fara bani, in B, sa putem sa construim, decat implicata in asemenea scandaluri.
–as avea Steaua inapoi, nepatata
–prefer sa ma trezesc sambata de dimineata si sa vin la stadion sa cant cu 4-5000 de oameni, adevaratii suporteri.
–prefer imaginea negativa a Stelei in acest moment, astfel scapam de toti „suporterii” care se bucura la victorii si tin cu alte echipe cand pierdem
–prefer imaginea negativa a Stelei in acest moment, asttel scapam de toti „suporterii” din provincie–Daca traiesti in Slatina nu poti sa fii Stelist. Daca traiesti in Bacau nu poti sa fii Stelist. Daca traiesti in Constanta nu poti sa fii Stelist. Oltul Slatina, FC Bacau, Farul,….cu astea as fi tinut daca eram in cazul lor. Pentru ca echipa de fotbal reprezinta simbolul orasului. Cat timp ai vazut Ghencea de la televizor, nu avem nevoie de suporteri de umplutura.
7. Nu propun ideea clubului respectiv [Fanii lui Manchester United care in 2005 cand a venit Glazer si-au facut echipa si au inscris-o in Anglia (Liga 10-a) si acum tin cu ea….sunt in jur de 2-3000 de fani pe meci iar echipa a ajuns deja in liga 8 si se bate pentru Conference Nord (liga inferioara Conference) http://ro.wikipedia.org/wiki/Manchester_United_FC (cititi site-ul)]…..dar Pasiunea exista si fara bani sau influenta! Nu iubesc Steaua pentru vitrina, calitatea gazonului sau costumul becaliotului….
Iubesc Steaua pentru cele 2 Culori!
roach
bah , multzam ca nu ma lasi sa uit :D
„De ce Laca?”
Raspunsul este extrem de simplu:banii si lipsa unui elementar bun simt!
Deoarece este un mituitor demn de Ciobanul Suprem,cel caruia ii linge pantofii!
Deoarece se preteaza la a mitui jucatorii UTA!
Deoarece este „simbolul stelei cea miloaga si cersetoare!
Deoarece demonstreaza ca tot ce a obtinut steaua pina acum s-a obtinut prin spaga si prin furt!
De asta Laca!
Saracul Laca, munca asta de marioneta nu-i intotdeauna usoara…