Din nou marile imperii ale fotbalului ne-au sacrificat pentru a-şi face jocurile murdare. De exemplu, Van Basten a folosit o tactică abjectă: a băgat în teren jucători pe care Piţi nu-i avea în catalogul cu abţibilduri, care nu au avut nici măcar o singură ocazie clară de autogol. Dar nu Olanda e principala vinovată pentru necalificarea României, ci Franţa. Halal vicecampioană mondială, dacă în zece oameni şi fără Ribery nu a fost în stare să facă un prăpădit de egal cu campioana!
Pe ai noştri nu putem da vina, pentru că nu au fost pe teren. Aţi văzut o echipă românească la Berna, în faţa Olandei? Nu. Gîndul unei calificări cu două puncte a fost atît de seducător, încît l-au lăsat pe Lobonţ în poartă şi s-au dus toţi la Zürich, la Franţa – Italia, singurul meci care putea să ne scoată din grupe.
De aia n-am cucerit noi pe nimeni. De exemplu, pe turcii ăia pe care i-am bătut de cîte ori i-am prins, fie în cartea de istorie, fie în filmele lui Sergiu, dar care au dat 3 goluri într-un sfert de oră, şi nu oricui, ci unei echipe a Cehiei care îşi juca şi ea ultima şansă. În faţa unui noian de ocazii, românul se crispează şi face o greşeală capitală: gîndeşte, apoi, ostenit de efortul depus, se culcă pe-o ureche. „Măria ta, porţile cetăţii sînt deschise, nu e nimeni înăuntru. Ce ordoni?”. „Hmmm, e ceva putred aici, haiducii mei. Aşezaţi tabăra, desfaceţi-vă pacheţelele cu mîncare şi, dacă nu se schimbă nimic într-o oră, ne întoarcem acasă”.
Există totuşi unele dovezi că am fi jucat, dar, sincer, nu le cred. De exemplu, după meci, la emisiunea de analiză a TVR, am văzut un şut periculos al lui Mutu reluat de 19 ori. De-asta îmi place analiza fotbalistică: poţi rămîne cu senzaţia că o echipă inexistentă a atacat în valuri. Şi zău dacă nu la ultima reluare, din cel de-al cincilea unghi, ratarea nu devenise puţin gol.
Felicitari Adrian. Un articol superb
„românul se crispează şi face o greşeală capitală: gîndeşte”
Si Banel?
:)
iar haz de necaz?
Eu cred ca meciul de aseara a fost meciul unei echipe cu obiectivul implinit. Romania a avut ca obiectiv sa participe la CE. Si a facut-o. Pe Piturca nu l-am inteles. Dar cred ca a fost surprins de meciul cu Franta, apoi de cel cu Italia, si cum spunea si AG ieri le-a recomandat jocul cu urechea la radio. Olandezii vroiau ca Romania sa castige. Mie mi-au cerut scuze in repriza secunda si mi-au spus: Ne pare rau de voi, dar noi vrem sa vedem macar un gol. La primul gol ramasesem inerta, iar pe al 2 lea l-am aplaudat frenetic si mi-as fi dorit inca vreo 3. Ma tot intrebau cum il cheama pe antrenor, iar Codrea le-a placut in mod deosebit si l-au caracterizat ca fiind cel mai lipsit de imaginatie. Huntelaar a spus ca a putut sa inteleaga Romania ca au fost prevazatori la inceput, dar nu a inteles de ce au jucat la fel si dupa ce au primit golul. Romania nu a facut jocul unei echipe determinate sa castige. Mie nu mi-e rusine si nici nu ma simt umilita pt ca nu am de ce. Dar poate ca e vremea sa ne mai schimbam mentalitatea.
Singurul articol care mi-a placut din cele scrise azi in presa romaneasca.
Felicitari!
„iar pe al 2 lea l-am aplaudat frenetic”
Me 2.
Exact acolo doare,in locul in care „apesi” tu.Pe langa ceea ce ai spus,ma mai enerveaza de mor declaratia acestei glume de jucator numit Marius Niculae,cum ca ei ar fi facut deja,dupa meciul cu Italia,mai mult decat generatia lui Hagi.Stau si ma intreb: baiatul ala era beat sau doar deosebit de prost cand a comis declaratia aceea? Sau Chivu care radea de vechea garda,pentru ca ei cica s-ar fi bagat cu fundul in poarta.Pai mai mult decat au facut-o Chivu si ai lui acum,nici Cartu nu poate imagina.Penibil.Cu Argentina am inscris de trei ori,din care doua goluri din actiune curata.Astept un meci ca acela inainte de a vorbi despre o noua generatie.Astept sa faca romanii sa iasa pe strada.
am mai spus-o si o repet:
nu stiu cand o sa vedem Romania jucand cum a facut-o Turcia, cu disperare, cu furie si curaj. cand nu mai ai nimic de pierdut trebuie sa lasi frica la o parte. cand au aflat ca Italia conduce cu 1-0 au reactionat ca ciobanul din “Miorita”, adica tipic romaneste…de parca am fi fost eliminati exact din acel moment…nici o urma de furie, de razvratire, de speranta…doar resemnare
parca ca nu am sti ca un meci are 90 de minute, plus prelungiri. acu’ la repezeala imi amintesc ce am facut cu danemarca, ce am si cu portugalia odata – un meci la fel de urat si de plictisitor, ca si cel cu franta de acum…si nu vreau sa dau exemplu echipele englezesti manchester, liverpool sau …midlesborough, dar nu ma pot abtine. :( si ce sa mai vb de nemti, daca si turcii au ajuns sa fie un exemplu bun pentru noi
La concurs eu am dat Italia in semifinale. Eram convins ca nu ne calificam. Noi stim numai sa stricam jocul altora, nu sa-l construim pe al nostru.
Calificarea am pierdut-o in primul meci, pentru ca Franta era echipa de batut, dupa cum s-a vazut ulterior.
Una peste alta, macar am vazut un portar mare, adica Lobont.
Inca ceva: sa nu-i aud spunand ca ne-au facut sa ne simtim mandri ca suntem romani.Cei din tribune i-au facut pe jucatori sa simta mandri.Cunosc cazul unui grup de 20 de dinamovisti care au fost la Manchester in tribune,la meciul lui Dinamo,si s-au ascuns acolo,pur si simplu,n-au vrut ca cei din jur sa stie ca sunt romani.De data asta insa,cei din tribune au iesit in fata mai mult decat echipa.Si jucatorii le-au ramas datori.Si hai sa nu-l mai deranjam pe Mutu cu atatea mesaje de incurajare,ca nu oricine rateaza un penalty care inseamna calificare,in minutul 80 cu Italia.
Fara Mutu ce atac avem? (daca e sa il criticam)
ne meritam din plin soarta din pacate.
@nemesis:
O alta varianta a intrebarii tale ar fi: fara Piturca am avea atac?
nico, ma consider o persoana civilizata, dar daca cineva aplauda langa mine golul doi al olandezilor, iesea scandal. nu pot sa inteleg reactiile asta, de genu „ce bine ca a pierdut romania, ca nu-l sufar pe banel sau pe pitzi”.
eu cred ca romania n-a jucat mult mai prost decat in meciul cu franta, doar ca n-am avut atata noroc si in plus olanda e mult peste franta, cu toti jucatorii aia care nu sunt pe abtibildui, dar sunt cautati de cele mai tari echipe ale europei, interesati-va putini.
nu vreau sa-l scuz pe pitzi, pe care il consider cel mai vinovat pentru rezultat si pentru jocul slab, dar nici nu l-as spanzura cu tricolorul, cum am vazut ca se propune pe niste bloguri
Si chestia asta penibila cu „am castigat experienta,am iesit cu fruntea sus”…..Cui ii pasa de experienta pe care o castiga echipa? De asta ne consumam noi? De asta m-am contrazis eu doua saptamani cu vecinii mei olandezi? De asta au platit romanii din tribune bilete si au strigat aproape tot meciul,dominandu-i pe francezi si italieni? Ia imaginati-vi-l pe Octavian Bellu spunand asa ceva dupa Atena 2004: „am ocupat locul al patrulea la gimnastica,dupa Rusia,SUA si China,dar fetele au castigat experienta si iesim cu fruntea sus”.Americanii ar spune „pathetic”.Asta e cel mai potrivit cuvant.
Oricum, romanii au jucat infect! Si eu au fost de vina, la fel si Piturca fiindca nu a stiut sa isi aleaga oamenii!
Octavius
Da. Poate alt antrenor va baga si niste hmm… jucatori de constructie, sau un atacant calumea (Marica, Bratu, Danciulescu).
corect,dar de antrenor ce ai de zis?
1. Germania, Croatia, Olanda, Italia
2. Germania, Italia
Daca tot era vorba o schimbare de mentalitate, vad ca se continua datina stramoseasca de a ridica in slavi dupa care urmeaza terfelirea in noroi.
Pt. Mihai
Nu stiu dak o sa citesti,dar dak da,frate,cauta-ti alt sport si alta echipa.Realitatea e una singura,avem un antrenor de kkt fricos,las.Ti-o spune unu’care a mai vazut meciul asta si in alte situatii cu p….antreor pe la Steaua.Dar asa penibil k acum,cand adversarul te roaga sa il bati si tu stai cu curu’-n poarta….Sa dispara urgent acest mincinos al fotbalului.
Aseara baetii n-au avut chef. Vroiau si ei la o bere, undeva sa stea linistiti, tu nu ai observat lucrul asta? Parca am revazut Croatia – Polonia 8-|…Croatii jucau in doru’ lelii, polonezii parca erau de pe alta planeta si abia pusesera si ei piciorul pe minge… Romanii la fel. Urat de tot! Cat am crezut in aceasta calificare… si ce mare dezamagire a fost!
Buna ziua.
M
Cum ati vedea dumneavoastra o reactie normala? Sa-i criticam aspru dupa primele doua meciuri si sa-i scuzam dupa partida cu Olanda?
sorex
Piturca a gresit la acest meci. In plus, este posibil sa nu fi reusit sa le transmita, in afara obisnuitelor indrumari, o anumita stare.
ninel
Daca doresti sa postezi variantele tale pentru concursul ce are ca premiu un televizor LCD, trebuie sa o faci la urmatoarea adresa.
http://www.adriangeorgescu.ro/2008/06/16/runda-a-doua-a-concursului-shopix/
ninel postase deja acolo, vroiam sa verific inainte sa ii dau linkul.
Ai dreptate… cu sportul si echipa… si cu antrenorul. Asta pentru mine e a doua deziluzie a sezonului.
Eu ma refeream la armata de specialisti (probabil cei 15.000) care laudau „exploit-urile” selectionerului iar acum il blameaza. Adevarul e ca nu avem un antrenor roman in stare sa structureze atacul unei echipe, ceea ce e mai tragic.
Neme
A, OK. Multam mult. Altfel, la intrebarea ta cu Banel, as spune ceva. Mi se pare nedrept sa-l scoatem pe Banel tap ispasitor, cum am vazut ca afacut-o domnul Cornel Dinu la TVR. Banel nu trebuia sa joace in acest meci care, cel putin teoretic, pentru ca aveam nevoie de victorie, trebuia jucat ofensiv. Despre Banel nu poti spune decat ca atata poate, e potrivit pentru faza defensiva si pentru pressing.
Genial articolul , felicitari ! :-))))
Eu nu sunt pasionata de fotbal, nu stiu care unde joaca sau de ce,habar nu am dupa ce regului se joaca…dar m-am uitat pentru ca locuiesc intr-un mic orasel din Italia..si daca toti se uitau cu sufletul la gura la ai lor cu Frantza, am zis ca trebuie sa ma uit si eu..la ai nostrii…
si sa nu fim rai, inutil…un om era pe teren,Mutu, dar se pare ca de unul singur la 11 nu e o paritate avantajoasa!
Si sa fim seriosi…Italia are p echipa de bufoni, din care maxim oameni cu portar cu tot au idee de cea ce fac pe teren, dar au noroc in sensul pur si adevarat al cuvantului! Una scot din joc un jucator experimentat, doi raman sa combata contra a 10 care deja aveau dezavantajul unui camipionat dat pe tava macaronarilor plus, ma repet un jucator lipsa si unul care mai avea habar cum se da cu piciorul in minge accidentat.Spuneti voi ca asta nu se chiama noroc?! Conform zicalei romanesti „La barza chioara ii face Dumnezeu cuib” asa si broscarilor le-a mai picat un meci pe tava! daca jucau ei cu olandezii poate nu mai era atata frenetica bucurie pe aici…doua ore de claxoane, goarne cantece si scalambaieli(nu ca noi nu le-am facut cand aveam motive…)…Si pentru prima ora in viata mea am plans la un meci…Pentru ca indiferent cat de prost, slab, neinspirat sau mai stiu eu ce s-a intamplat pe teren a jucat Roamaniaasta e echipa nostra si trebuie sa ne bucuram sau sa plangem cu ea, fara rusine…Daca ai nostrii faceau macar 1-0 si Italia -Franta 0-0 ce mai scriai A:G:? Ca am avut pe teren o echipa de vis? Ca Piturca e genial? Hai sa dam in ei, acum ca au pierdut…DA, nu e prima oara, dar nici ultima! Nu erai tu cel care sublinia ca ne e rusine ca suntem Romani cand peirdem si ne amintim ca suntem atunci cand se castiga ceva?! Acum DE CE sa ne fie rusine? Daca pierzi cu o echipa ca a Olandei macar pare plauzibil, puteam sa fim batuti de FC S.U.A…care sunt buni numai la fotbal american, atunci era o rusine…Iaca…am pierdut…Dati in ei cat se poate…Ne fac de rusine…Ce fac de rusine? Sperantele pasionatilor?! Mandria nationala? E asa de usor din fotoliu sa injuri pe cel care da cu piciorul in minge…Puteti spune ca nu am habar,sa tac..vorbiti voi, priceputzii si aruncati cu piatra…Nu mi-a fost rusine ca sunt romanca pentru ca am pierdut, mi-e rusine cand vad cum tratam fiecare infrangere…
M
Dap. Asa cum spunea AfterD, e un antrenor bun sa califice o echipa la un turneu final, uneori excelent in a gandi blocarea unui adversar, ceea ce nu e putin lucru. Insa acum trebuia sa jucam ofensiv.
Am avut impresia ca ai nostri ( bravi ca brazii ) au zis ..las’ ca Olanda vrea mai mult de cat noi sa ne calificamca sa
scape de Franta si Italia ..asa ca fac ei ceva si castigam ;-)
Ma intreb sincer daca nu cumva ar trebui sa avem o nationala care sa fie formata din jucatori din campionatul intern (gen trica ,bratu ,costea …..)antrenati mult mai des cu un altfel de antrenor ,de preferinta Octavian Belu …Vorbind serios propun organizarea unei ALTFEL DE NATIONALE care sa joace impotriva actualei nationale .Felicitari din toata inima RAT SI LOBONT !!!
@AG
Sa asteptam sa vedem cum e tratat Otto Rehagel…
Trebuie tinut cont de componenta grupei. Franta desi a atacat cel mai mult a ajuns pe ultimul loc…
nauca
Mie nu mi-e deloc rusine. Asa cum nu ma simt mandru cand un roman castiga ceva, un premiu, o competitie, orice, pentru ca e strict reusita lui, nici rusinat nu ma simt. Eu cred, repet, ca am jucat bine cu Franta, foarte bine cu Italia si execrabil cu Olanda.
Dupa mine, Italia nu e o echipa de bufoni, ci una chiar buna.
FARMYX23
Belu antrenor. Tare! :)
rectificare… ase citi „o echipa de bufoni”, „maxim 4 oameni” s.a.md. ca am facut ceva erori din graba…
acum cine vrea sa ma injure, spor la treaba!
AM jucat penibil … stai si te intrebi: ce fotbalisti sunt astia care nu vad ca adversarii rateaza intentionat si ne lasa spatii in aparare , practic ne invita sa atacam si sa castigam ??? cand lucrul asta s-a vazut cu ochiul liber si la tv , si de niste neavizati ca noi …
De Piturca ce sa zic , a facut-o de turca ! Sa faci 3 schimbari post pe post cand esti condus si singura varianta e victoria …. asta e culmea prostiei si idioteniei , parca nu are minte daca a avut candva…
Dezamagire crunta. Mai bine jucam cele 3 meciuri deschis cu un 4-4-2 si le pierdeam pe toate , decat asa. :(
sorex, am citit mesajul, nu ma las de sportul asta, imi place prea mult.
Octavius,
Sunt sigur ca majoritatea suporterilor de la euro nu regreta ca si-au sustinut echipa, eu unul mi-as fi dorit mult sa fiu acolo. Dupa meciul cu Italia chiar m-am simtit mandru ca sunt roman, nu din cauza rezultatului, cat mai ales din cauza jocului.
Si daca te-ai contrazis cu olandezii ca ii batem, si ai crezut asta, nush ce sa-ti spun, toti stim ca sunt mai buni ca noi, uita-te aici http://www.youtube.com/watch?v=-A_jt-9cTCs&feature=related , e rezumatul meciului de la constanta, i-am batut aparandu-ne, cu mare noroc, cu un gol din offside
Gabriel ,guess what?!
Nu era doar o impresie
Off, la cate meciuri ale Stelei m-am enervat din cauza lui, pentru ca avea caracter ofensiv, adica „centra”… :(
eu am citat un neam cu ei, care nu ca a afirmat o singura data asta, chiar si ai lor recunosc(unii) ca Italia e o echipa sarutata de noroc! …care nu a indraznit sa se bucure ca a castigat Italia pt ca se gandea ca nu mai vede mancare calda pentru ca a pierdut Romania…
acum nu mai conteaza DE CE..am pierdut…si cum la roamani speranta e cea mai longeviva pasare, ramane sa speram ca cine stie cand si cum o sa si castigam! la fotbal…
nu cred ca a iesit cineva in evidenta in acest meci, in afara de lobontz
nici greii, mutu si chivu adica, nu au stralucit, jucand in nota echipei…nu-l apreciz pe Fl Petre, dar mi-a placut „foarfeca” lui. a fost o dovada de curaj.
cat despre piti – nu a fost inspirat de data asta, nici cu echipa nici cu schimbarile.
la un asemenea meci o asemenea lipsa de motivatie este inexplicabila
pupa nevasta din partea mea, ca am degetele rare si nu reusesc sa scriu corect, macar un pupic pentru ea sper sa imi iasa! pentru amndoi..indiferent cum ai pus problema, ai darul scrierii…asta nu se poate sa nu recunosc…
VA
Nu cred ca au ratat intentionat. Nici Robben, la sutul pe langa poarta, nici Van Persie, cand a scos Lobby.
Eu cred ca ei si-au zis asa: „Bai, nu ne deranjeaza daca ne bateti, dar trebuie sa meritati”. In a doua repriza, insa, vazand ca suntem chiar fraieri, ne-au calcat.
nauca
Multumesc. Asa voiu face :)
In prima repriza au vrut sa ii batem, in a doua s-au gandit totusi ca… se califica cine merita si e cam nedrept fata de Italia.
Prin ceea ce am aratat ieri, cred ca noi ne-am dorit mai mult sa pierdem decat olandezii. Contra si Mutu vad ca se bucura deja de vacanta :)
DE BUN SIMTZ!E ASA DE SIMPLU…NUMAI PT. pitzurca E FFOOOAAARTTE COMPLICAT!Unde are baiatul asta cu frunte ingusta scoala de antrenori facuta?Pe aia de barbut o are la Orodel de Valcea cu masterat dat in Bucuresti la facultatea Becali & Dragomir:))).Sediul facultatii carciuma „DOI COCOSI”:)))
PUNETI LA NATIONALA UN OM APLICAT SI SERIOS!
Aici se vehiculeaza ideea ca meciul ar fi fost trintit. Si cam
asa a si aratat. Se zice ca agentii au fost contactati de
Berlusconezi care le-au propus contracte avantajoase pentru
clientii lor. Agentii au dat duma Contrelor care au inghitit-o
cu craci cu tot si au fugit tot meciul de mingie iar cind
asta venea spre ei o loveau cit stiau ei de prost. Cu toate
astea, eu totusi cred ca echipa nationala ar fi buna,
daca n-ar fi proasta :D
Mihai:
Corect, dar aseara a fost o alta Olanda.Si, mai important, eu unul am simtit ca aseara, jucand asa, n-am fi invins nici macar Elvetia.Ce cauta Marius Niculae la Euro 2008, asta nu pot sa inteleg.Banuiesc ca cineva a vrut ceva de la el si chiar si-a imaginat ca el poate face acel „ceva” pe teren.Ce anume?
fain spus AG si la tinta.Nu au jucat prost, de fapt nu au jucat nimik,iar Piturca
in ton cu echipa , absent de la stadion.
Pacat de suporterii incredibili prezenti la fiecare meci , meritau mult mai mult decat au primit
uite ce a inceput sa circule pe net :
Miorita la Euro 2008
>>
>> Pe-un picior de plai
>> Unde habar n-ai
>> Iata vin cu tot
>> La aeroport
>> Jucatori – vedete
>> Cu cercei si plete,
>> Ghiuluri, celulare, Si cu
>> girofare
>>
>> Se vor îmbarca
>> Cu toti vor pleca
>> Spre un campionat
>> De toti asteptat
>> Cam de vreo opt ani
>> Sperante si bani,
>> Ni s-a împlinit
>> Pohta ce-am pohtit
>>
>> Ne-au aruncat sortii
>> Într-o grupa a mortii,
>> Cu dârzi olandezi,
>> Cu cocosi francezi
>> Si italieni
>> Iuti si cam vicleni.
>>
>> Cu toti am crezut
>> De la început,
>> Biata Miorita
>> Va fi chisalita,
>> Vom fi niste miei
>> În groapa cu lei,
>> Cu toti ne gândeam
>> Si ne planuiam
>> De la început
>> Nu-i nimic pierdut,
>> Sa jucam frumos
>> Si spectaculos,
>> Orice gol marcat
>> Sau punct câstigat
>> Va fi pretuit
>> Si sarbatorit…
>>
>> Umpluti de emotii,
>> Am înfruntat sortii
>> Jucând primul meci
>> C-o echipa – terci,
>> De cocosi francezi
>> Ce ai nostri iezi
>> De se-nvârtosau,
>> Sigur o bateau.
>>
>> Dar am remizat
>> C-un zero barat
>> Într-un meci închis
>> De mare plictis…
>>
>> Apoi a urmat,
>> Meciul asteptat,
>> Mare tevatura
>> Cu echipa azura,
>> Ce fusese încinsa,
>> Umilita, învinsa,
>> De niste batavi
>> Aprigi rau si bravi.
>>
>> Dumnezeu din cer
>> Si c-un tusier
>> Mult ne-au ajutat,
>> Gol le-au anulat,
>> Si-un italian
>> Putin cam plavan,
>> S-a cam bâlbâit,
>> Direct l-a servit
>> Pe al nostru Mutu,
>> Care a dat cu sutu’
>> Le-a bagat-o în plasa
>> Si mortul în casa.
>>
>> Dar nu a tinut
>> Decât un minut,
>> Ca ne-au egalat
>> Dintr-un gol ciudat,
>> Caci un brav fundas
>> Zis Gabi Tamas,
>> Da pe lânga minge
>> Si meciul se-ncinge.
>>
>> Nenea flueras
>> Cu capul golas,
>> Ne face cadou
>> Ca la anul nou,
>> Un pinalti mare
>> De calificare,
>> Numa’ gol sa dai,
>> Ca noroc tot ai…
>>
>> Intra iar în scena,
>> Vedeta eterna
>> Tot Mutu suteaza
>> Si normal, rateaza!
>> În toata splendoarea
>> Si calificarea…
>>
>> Acum olandezii
>> Au batut francezii,
>> Facând cu ei bors
>> Zeama de cocos.
>>
>> Bietii nostri iezi
>> Spun la olandezi
>> S-o lase mai moale,
>> Capul nu-i mai doare
>> Sunt calificati
>> Si-ar fi câstigati,
>> Meciul lor sa-l dea,
>> Atunci ar scapa
>> De italieni
>> Care sunt vicleni,
>> Sarmanii francezi
>> Vad doar stele verzi,
>> Sunt împrastiati,
>> Descalificati.
>>
>> În al treilea joc,
>> Nu mai era loc
>> Sa se speculeze,
>> Sa se parieze,
>> Miorita laie
>> Iese la bataie,
>> Ca e favorita
>> De lume iubita,
>> Temutii batavi
>> Nu mai sunt chiar bravi,
>> Vor sa se conserve
>> Au bagat rezerve,
>> Sunt buni de batut
>> De la început.
>>
>> Joaca relaxat,
>> Rateaza distrat,
>> Ai nostri stresati
>> Cad ca secerati,
>> Cu fundul pe jos
>> Si joaca fricos.
>>
>> Dica parca doarme,
>> Mutu are toane,
>> Contra are treaba
>> Tot cade prin iarba,
>> Banel tot alearga
>> Mingea s-o culeaga,
>> Si face marcaj
>> La kilometraj,
>> Iar bietul Piturca
>> E satul de turca,
>> Schimba disperat
>> Dar s-a terminat!
>>
>> Meciul s-a sfârsit,
>> Rau ne-au umilit,
>> Jucând cu rezerve
>> Iar noi cu conserve.
>>
>> Vor veni în tara,
>> Pentru a câta oara?
>> Spunând raspicat:
>> IARASI AM RATAT!
Nemesis
De pe partea lui Banel – un specialist numit The Man a observat – a venit o singura centrare, si aia i-a apartinut lui Codrea :)
mikey
:)
Mihai
Eu nu m-am bucurat ca a pierdut Romania, si nu pot spune ca Piturca, Nicolita, etc. sunt insuportabili. Nu am treaba cu nimeni. Eu consider toata echipa vinovata pt ca nu au jucat nimic, in frunte cu maria sa antrenorul. Atat. Si daca ceilalti sunt mai buni atunci sa castige, asa e in sport, cel mai bun castiga. Numai ca olandezii erau de invins ieri. Un meci chiar atat de bun nu au facut. Romania i-a scos in evidenta nejucand NIMIC!!!
ooof…ce pacat…am vazut un titlu in evenimentul zilei dupa meciul cu italia „Adriane, nici nu stii cat de mare puteai fi…” eu cred ca este vinovat pt acel penalty, dar sa nu uitam ca el a inscris golul nostru din nimic…De-asemenea declaratia lui Chivu mi se pare f.buna „Am fost ca niste furnicutze care alergau, dar degeaba…Toti ii pasam lui Mutu, sperand ca va face el ceva” aseara cred ca Tamas a avut cele mai muilte pase ofensive de la noi…iar asta spune totul. Iar Piturca a gresit tactica, astai clar, dar si selectia, tinand cont ca nu i-a luat in lot pe bratu(cel mai in forma atacant), danciulescu(golgeterul ligii1) si trica, cel mai bun mijlocas ofensiv roman, dupa parerea mea, fotbalisti care erau necesari nationalei…
AG, esti de acord
Inainte de meciul cu Olanda, ziceam ca am incredere in Pitzurca. Nu ma dezic insa ma vad nevoit acum sa fac nishte precizari.
Ca antrenor de natzionala in campanie de calificari a confirmat. De doua ori shi cu doua loturi diferite. La turneul final (asta la care a participat) a clacat. De ce?
N-ash putea sa zic sigur dar am o banuiala ca omul nostru e foarte analitic shi meticulos. Daca in preliminarii avea timp sa-shi pregateasca partida aici cele cateva zile dintr-e partide nu i-au fost de ajuns.
Sa-i angajam un secund care sa shtie ce e de facut shi la turneul final :)
@papagigli
Nasu a aranjat blatul cu olandezii si ai nostri au facut blat cu Berlusconi :)
Foarte frumos, felicitari!!
Tot ceea ce ai scris e adevarat!
Ady91
Toti ii pasau lui Mutu. Trist ca o echipa depinde de un singur jucator.
Banel…
Putem vorbi putin serios de el?
Exista jucator de fobatl de la nationala (inclusiv portarii) care sa nu poata sa alerge 12,2 km in urmatoarele conditii:
1) ai o pista, se numeste partea dreapta, fugi si tu in directia in care fug aia in galben
2) nu ii da gol lui Lobby, nu e politicos
3) nu trebuie sa dai pasa, oricum pierzi mingea, daca dai pasa in cel mai bun caz o dai la adversari, in cel mai rau caz… autogol, deci mai bine te apti
4) daca vezi mingea da in ea
5) la inceput canti imnul
E greu? Ce alta indicatie tactica a mai avut?
PS: l-a ajutat pe Contra, da, e si logic, daca a facut ce e mai sus ^ e si normal.
Octavius,
Tre sa recunosc ca eu credeam in marius niculae, dupa ce l-am vazut in ultimele doua amicale dinaintea campionatului, presa il tot lauda, si pe merit, parea mult mai in forma decat marica.
Aici se vede si diferenta intre meci amical si meci la euro, intre adversari dintr-un campionat slab si „rezervele olandezilor”. M-a dezamagit rau marius niculae, si pitzi l-a schimbat foarte tarziu.
Oricum, dezamagirea noastra vine mai ales din cauza jocului din repriza a doua. Dar daca codrea dadea gol, si continuam sa ne aparam in repriza a doua, poate, poate…..
Si atunci AG ar fi scris un altfel de aricol, la fel de bun, bineinteles ;)
Apropo, tare gluma cu centrarea de pe partea lui Banel :)
?:D
manu’ e statisticianul de rezerva? :D
surferb,
cred ca lu Piturca i-a fost foarte frica sa nu piarda la scoruri mari, sau sa nu piarda toate meciurile in grupa asta, si de aia a facut si lotul asta. un lot foarte nepotrivit pentru castigarea unui meci
@ady91
avem si noi televizor, prindem sport.ro, nu e nevoie sa ne relatezi ;)
si nu, nu avem televizor la birou :D
eu cred ca Bratu avea o paine de mancat , macar cu francezii si olandezii,daca tot vorbim de atacanti
care au lipsit cu desavarsire de la fiecare meci
@malasuerte
Bratu, Ogararu, Trica par acum variante mai bune decat Niculae^1/2 si Petre sau Banel
au fost injectati cu tactica stelei din meciul cu dinamo. ce seamana meciurile astea doo. s-au banelizat de tot codrea, tamas & co in meciul de ieri. :)
patetic, jalnic, fara speranta, fara inspiratie, zero barat…asta e fotbalul romanesc dimpreuna cu mult iubitii lui conducatori si cei care-i pupa zilnic in dos…
Piturca nu a avut curaj niciodata ,cel putin ca antrenor ,pregatest f bine faza defensiva
la atac e varza si selectia atacantilor pare in scarba facuta ,iar utilizarea acestora in meciuri la fel
Pare saracu` constrans de UEFA sa selectioneze si atacanti k el n-are nevoie .In primele 2 meciuri nu pot sa-i reprosez decat lipsa de curaj
din meciul cu francezii , puteam sa-i batem fara probleme daca ne doream asta
foarte tare frate!articolul!!!!!!!!!!!!
Noi ne facem tactica dupa adversar. Echipele mari isi fac jocul lor.
@ M
eu ma refeream doar la Bratu , si nu acum ca s-a terminat ci de
cand l-a trimis acasa de la Mogosoaia .Pe vremea aia eram convins
ca doar in meciul cu Franta putea fi extrem de util, avand in vedere k se stia ca francezii sunt cam obositi in defense
dar akum cred ca era necesar si cu olandezii, nu se impotrivea nimeni nici macar aparatorii olandezi …
cat despre Danciu Trica nu cred ca a gresit , putea oricum sa-i ia , cum a luat o gramada de turisti in lot care nu au jucat deloc
Ogararu poate era si el o solutie
M
tactica se schimba dupa cursul jocului , daca esti antrenor valabil , nu dupa numele adversarului .Aia e valabila pana la primul fluier
M
pe 18 June 2008 5:16 pm e
Noi ne facem tactica dupa adversar. Echipele mari isi fac jocul lor.
………………………..
Corect.
ce articol misto!
mi-a mers la inima:))).
ce-ar mai fi de zis? ori o gramada ori nimic.
si, fiindca e vroba de fotbal, alegem sa zicem o gramada!
nimeni nu se gandea cum o sa jucam noi, ci daca ne lasa olandezi sa-i batem sau nu!
ce patatic!
totusi, as astepta un raspuns serios la intrebarea:
de ce cu italia am putut sa jucam cum am jucat, iar cu olanda am jucat cum am jucat?
as aprecia un raspuns clar si la obiect:).
@ macarena
pentru ca suntem niste pomanagii, de-aia!
probabil dincolo de discutiile strict fotbalistice ar trebui sa gindim nitel mai profund.Poate chiar ar trebui sa facem ceva schimbari mai in adincime.Poate ar trebui sa incepem cu orele de istorie.poate in locul orelor de sah propuse de cineva(utile de altfel) ar trebui ore despre istoria imperiilor si a oamenilor din spatele lor.poate asa invatam de mici ca te retrage in munti nu e o tactica pe termen lung.ca a cuceri ,a stapini si a domina nu e ceva diavolesc ci face parte din fiinta umana si in general din natura.Ca in orice ungher al acestei planete de la celula la fiinte complexe domina competitia.iar in competitie lupti nu astepti ca celalalt sa se dea la oparte iar cind cistigi domini.Ca vointa si puterea ,dorinta si gindirea merg mina in mina.ca poti fi milostiv cu invinsii dar nu milog.
In stilul asta in 100-150 de ani vom avea o mentaitate care sa permita sa obtinem si victorii ;)
macarena
nu poti astepta un raspuns serios la o intrebare neserioasa
Meciul cu Italia pare tot mai mult o intamplare , regula fiind stabilita de meciul cu franta si de cel cu Olanda
Danizmu
pe 18 June 2008 5:12 pm
au fost injectati cu tactica stelei din meciul cu dinamo. ce seamana meciurile astea doo. s-au banelizat de tot codrea, tamas & co in meciul de ieri.
–
spune asta la un stelist, sa vezi ce injuraturi iti iei!
ori tu esti un stelist cu capul pe umeri?:)
per a contrario, ar fi trebuit sa adoptam tactica lui dinamo, nu?
mda…daca am fi avut „caini” in echipa, nu semifondisti…bratu lasat acasa…
explicabil…antrenor care a antrenat steaua intr-un din cele mai insipide perioade ale ei!
viking
sa fie atat de simplu?
nu prea cred. atunci, cu italia de ce n-am fost pomanagii?
malasuerte
–
cred ca asta e raspunsul corect.
meciul cu italia a fost exceptia care intareste regula ca noi jucam…cum jucam. ca nu mai am chef sa incep sa definesc jocul nostru…:(
Ce mi se pare de neiteles e ca voi care v-ati facut datoria
de a-i sustine (codrus fiind singura exceptie :D ) va dati de
ceasul mortii in continuare iar aia care nu si-au facut datoria,
se sparg in figuri prin diverse insule si-i doare-n sutienele
nevestelor, care umbla top less ( ;) ), de esecul cu Olanda.
Go Russia Go!!! :D
„intr-una”:)
macarena,
daca nu anulau golul lui Toni din min 44 a doua repriza semana la perfectie cu cea din meciul cu Olanda
tusierul a facut diferenta intre cele 2 reprize secunde.Daca e sa ne suflecam mainile tre reinceput de la nivelul copii,juniori
in special la mentalitate,dar e nevoie de meseriasi acolo si de bani
macarena
nu am gresit deloc
nu m-am gandit la exceptie
ci exact la intamplare
a fost o intamplare, frumoasa ,dulce amaruie …
exceptie, intamplare…aproape se confunda, nu crezi?
execptia care intareste regula e, prin definitie, o intamplare…
mentalitate zici? adica sa ne schimbam una/unele din trasaturile fundamentale ale acestui popor?
glumesti…:)))
macarena
Cred ca diferenta a facut-o vointa si faptul ca defensiv jucam bine, in timp ce ofensiv nu prea mai stim sa jucam.
Inmeciul cu Olanda, ai nostri pareau ca nu au sistem osos.
Si malasuerte are dreptate, pana sa inscrie, italienii au avut vreo 6 ocazii mari, care nu au intrat in poarta, olandezii numai vreo 3 :)
Mi-a amintit de meciul cu Croatia cand am jucat la fel de prost,dar macar ei aveau titularii.Cum sa producem surpriza cum au facut grecii sau danezii daca nu avem aceeasi mentalitate.
papagigli
:lol:
Tot cu gandul la sutiene inexistente! Hai Grecia, singura echipa care a facut spectacol la Euro!
Eu tin cu Croatia la acest Euro, e o echipa care nu va castiga, probabil, dar care joaca minunat.
AG
Pai daca cu Europeanul am terminat-o, pot sa ma bucur
din nou de viata :D
merci Ag
eu cred ca peste toate , am ratat o sansa cu care nu ne mai intalnim curand
La ora meciului cu noi am avut in fata o Franta f slaba si fricoasa , o Italie in a 2-a rep tematoare, in special dupa penalty
si o a 3-a echipa care NU a fost Olanda .Daca Piti avea curaj la pauza meciurilor , mai putin cu Italia, eram echipa CE, nu mai tinea nimeni minte in ce stare s-au prezentat la meciurile cu noi.Asa o sa continuam sa ne amagim ca am facut fata in Grupa Mortii,dar noi si francezii am fost maini moarte pana la urma
Mi s-a parut mai mortala grupa Turciei desi nu se astepta nimeni …
problema e ca noi, cei multi din fata televizoarelor, mai mult sau mai putin intoxicati de mass-media, noi chiar am sperat, chiar am crezut ca se poate – mai mult decat ei. daca am fi jucat ceva si ne dadeau 5, nu am fi suferit atat
nu ne pare rau ca am pierdut, ci CUM am pierdut
malasuerte
Asa se intampla la fiecare competitie, la pomul laudat …
Oricum, turneul final e frumos. Incep meciurile tari. Portugalia – Germania, de exemplu. Daca antrenorul ala neamt de zici ca a cantat in Modern Talking nu mai face gafa de a-l retrage pe Podolski si sa joaca cu Gomez – mana moarta in fata, va fi meci frumos.
Si ca sa inchei glorios, generatia actuala imi pare o banda de mucosi,fricosi si plangaciosi pe langa Generatia de aur ,dar mult mai prezenti in declaratii si conferinte
Viitorul le va conferi locul dupa merite nu dupa declaratii…
strict comparativ
O seara faina tuturor
pacat ca f multi romani au ramas cu banii dati pe LCD si plasme :)
papagigli
Imagneaza-ti ca singurul meci pe care nu l-am vazut a fost Turcia – Cehia! Asta chiar ma apasa.
@judge, nu cred in ideea „T.R.U-ista” cu mai bine spulberat ca spania decat egaluri cum am facut noi. daca ieri bateam fie si mincinos iti garantez ca te-ai fi bucurat si ai fi trecut (meschin poate) cu vederea intrebarea CUM am castigat, ca orice alt roman de altfel ;)
Nu neg insa ca jocul in sine a fost frustrant de slab, dar la urma urmei o infrangere ramane infrangere indiferent de cum e ea
malasuerte
Mai ai o sansa de a castiga un televizor LCD:
http://www.adriangeorgescu.ro/2008/06/16/runda-a-doua-a-concursului-shopix/
AG
scuza-ma , sunt obosit
ai dreptate, de acum incepe folbalul :) adevarat ,abia astept ,pacat ca fara emotii…
k de obicei in ultimii ani
saracul Mutu, si-a ratat generatia. Trebuia sa se nasca mai repede.
@AG
Ba eu cred ca au ratat intentionat , ma refer la faza din prima repriza in care van persie intra in careu pe partea dreapta e singur cu lobont si paseaza in centru-spate la huntelar care da peste poarta. Iar robben poti sa imi zici ce vrei dar la tehnica lui , nu cred ca avea nevoie de 3 atingeri pana sa suteze de acolo… A mai fost una in prima repriza cu huntelar parca , care a facut stop pe piept, si apoi a preluat-o si a mangaiat-o in careu pana i-a suflat-o fundasul. Si apoi uita-te cu atentie la cum se bucura olandezii dupa goluri cu jumatate de gura … de parca se simt cumva ca niste copii care au spart borcanele. Eu raman la parerea ca li s-a spus la vestiare sa nu forteze , sa piarda daca se poate fara sa se faca de ras. Iar in a doua repriza au constatat ca daca pierd cu „trupa lui Piturca” de curtea scolii , se fac de ras, si ne=au calcat scurt. cum zici tu.
AG
Iar eu nu ti-l pot trimite, ca l-am sters :D Dar daca-l vedeai,
iti faceai si mai mult singe rau la meciul nostru. Asa mi s-a intimplat mie.
Noroc ca mi-a venit ciclul si-am scapat de el :D
AG
daca n-ai vazut Turcia- Cehia n-ai vazut nimic pana acuma. E in genul de capodopere: Dinamo-Foresta, Steaua-Boro, Rapid-National (aici nu mai sunt chiar sigur), Craiova-Dinamo…etc
AG
am vrut sa particip,dar de aseara , am o mica repulsie pt pronosticuri ,imi cer scuze
eu cred ca italienii au devenit favoriti ,daca au antrenor,inca nu mi-am data seama klar
repet,
imi pare rau de miile de suporteri , mi se ridica parul in cap cand ii auzeam la meciuri ,comparand poate si cu CM 98 unde am fost si eram incomparabil mai putini…
De fapt Dinamo-Craiova=4-4 :)
De acord cu VA.
Amuzant era faptul ca ni s-a inoculat ca suntem la mana noastra> Am zis-o si inainte de meci prietenilor: suntem la mana meciului Italia-Franta.
Pt. microbiste:
Un motiv sa ne bucuram ca italienii sunt calificati, e faptul ca au copii frumosi,si ne putem desfata ochii cu ei.
@nico
da’ Banel al nostru ce-are ? Sau mi-am pierdut eu gusturile? :)
nico
Cu copiii sau cu tatii? Copii frumosi fac si eu :D
cico
Mie si Banel imi place.
papagigli
Cu copiii. Iar ma intelegi gresit.
Bun articolul.
Am jucat aseara, ca atunci cand eram la scoala, si mergeam la teza cu gandul sa coipiem. Daca nu reuseam, la revedere, ni se bloca mintea. Asa au fost si fotbalistii aseara. Asteptau doar egalul din celalalt meci
Iar cand au vazut ca italienii au dat gol, li s-a parut o povara ca trebuie sa dea si ei unul… Cum sa duca ei povara asta?
Olandezii, au incercat ei putin sa-i ajute…, dar nu puteau deveni si ei ridicoli…
@mike
uite ca eu nu m-am bucurat dupa egalul cu franta. pentru ca nu mi-a placut jocul meschin, ca sa te citez, pe care l-am facut. am fost insa mindru de egalul cu italia, singurul meci in care am jucat fotbal
si sunt sigur ca si baietilor le pare rau ca nu au jucat altceva. asta a fost strategia lui piturca. si nu-i putem reprosa mare lucru, pentru ca putini antrenori romani, oricat s-ar da ei acum in spectacol, ar fi jucat altfel decat el in grupa asta
nu l-am citit pe TRU, dar daca te referi la rusi, la cum au pierdut cu spania, sa stii ca mi-a placut de ei
sper sa se califice, pentru ca pina la urma fotbalul e pentru cei care-l joaca
si inca ceva
o victorie si 2 infrangeri = 3 egaluri?!
@Dan Cristinel
Da’ stii care-i treaba ? Ieri, profesorul ne-a pus chiar el cartea pe masa, sa copiem din ea. Numai ca am fost atat de imbecili incat nici n-am stiut de unde sa copiem.
Era un mic banc:
Olandezii au hotarat pt meciul cu Romania sa intre in teren doar van der Saar, restul jucatorilor sa mearga la o bere.
Se uita ei, min. 5, 1-0 pt Olanda. Se apuca iar de baut. Min. 90 1-1.
Se duc astia la vestiar, Van der Saar:
– baieti, cred ca nu v-ati suparat ca min 6 am fost eliminat!
@AG
Aferim! Totusi, trebuia sa fie mai in singe! Si nu te mai iluziona ca Robben sau ceilalti n-au ratat intentionat!
Jan:
ai cam patit ca fotbalistii nostrii, nici ei nu stiau pe ce lume sunt…
Articol absolut fantastic! Felicitari AG! Daca mai e nevoie…
,,Pe ai noştri nu putem da vina, pentru că nu au fost pe teren. Aţi văzut o echipă românească la Berna, în faţa Olandei? Nu” – 2 fraze care sintetizeaza exact constiinta nationala. Cred ca putea fi un post care sa contina exact citatul asta si ar fi fost de ajuns. Pacat!
codrus:
toti am vazut intentia de a rata la olandezi. Chiar si primul lor gol a fost intamplator, au centrat pt ca stiau ca noi putem respinge, de stiau n-o mai faceau nici p-asta!
Mai bine pierdeam tot, macar stiam o treaba…..
Hai Romania (acasa)
Pe-un picior de plai
Unde habar n-ai
Iată vin cu tot
La aeroport
Jucători – vedete
Cu cercei şi plete,
Ghiuluri, celulare,
Şi cu girofare
Se vor îmbarca
Cu toţi vor pleca
Spre un campionat
De toţi aşteptat
Cam de vreo opt ani
Speranţe şi bani,
Ni s-a împlinit
Pohta ce-am pohtit
Ne-au aruncat sorţii
Într-o grupă a morţii,
Cu dârzi olandezi,
Cu cocoşi francezi
Şi italieni
Iuţi şi cam vicleni.
Cu toţi am crezut
De la început,
Biata Mioriţă
Va fi chisăliţă,
Vom fi nişte miei
În groapa cu lei,
Cu toţi ne gândeam
Şi ne plănuiam
De la început
Nu-i nimic pierdut,
Să jucăm frumos
Şi spectaculos,
Orice gol marcat
Sau punct câştigat
Va fi preţuit
Şi sărbătorit…
Umpluţi de emoţii,
Am înfruntat sorţii
Jucând primul meci
C-o echipă – terci,
De cocoşi francezi
Ce ai noştri iezi
De se-nvârtoşau,
Sigur o bateau.
Dar am remizat
C-un zero barat
Într-un meci închis
De mare plictis…
Apoi a urmat,
Meciul aşteptat,
Mare tevatură
Cu echipa azură,
Ce fusese încinsă,
Umilită, învinsă,
De nişte batavi
Aprigi rău şi bravi.
Dumnezeu din cer
Şi c-un tuşier
Mult ne-au ajutat,
Gol le-au anulat,
Şi-un italian
Puţin cam plăvan,
S-a cam bâlbâit,
Direct l-a servit
Pe al nostru Mutu,
Care a dat cu şutu’
Le-a băgat-o în plasă
Şi mortul în casă.
Dar nu a ţinut
Decât un minut,
Că ne-au egalat
Dintr-un gol ciudat,
Căci un brav fundaş
Zis Gabi Tamaş,
Dă pe lângă minge
Şi meciul se-ncinge.
Nenea flueraş
Cu capul golaş,
Ne face cadou
Ca la anul nou,
Un pinalti mare
De calificare,
Numa’ gol să dai,
Că noroc tot ai…
Intră iar în scenă,
Vedeta eternă
Tot Mutu şutează
Şi normal, ratează!
În toată splendoarea
Şi calificarea…
Acum olandezii
Au bătut francezii,
Făcând cu ei borş
Zeamă de cocoş.
Bieţii noştri iezi
Spun la olandezi
S-o lase mai moale,
Capul nu-i mai doare
Sunt calificaţi
Şi-ar fi câştigaţi,
Meciul lor să-l dea,
Atunci ar scăpa
De italieni
Care sunt vicleni,
Sărmanii francezi
Văd doar stele verzi,
Sunt împrăştiaţi,
Descalificaţi.
În al treilea joc,
Nu mai era loc
Să se speculeze,
Să se parieze,
Mioriţa laie
Iese la bătaie,
Că e favorită
De lume iubită,
Temuţii batavi
Nu mai sunt chiar bravi,
Vor să se conserve
Au băgat rezerve,
Sunt buni de bătut
De la început.
Joacă relaxat,
Ratează distrat,
Ai noştri stresaţi
Cad ca seceraţi,
Cu fundul pe jos
Şi joacă fricos.
Dică parcă doarme,
Mutu are toane,
Contra are treabă
Tot cade prin iarbă,
Bănel tot aleargă
Mingea s-o culeagă,
Şi face marcaj
La kilometraj,
Iar bietul Piţurcă
E sătul de ţurcă,
Schimbă disperat
Dar s-a terminat!
Meciul s-a sfârşit,
Rău ne-au umilit,
Jucând cu rezerve
Iar noi cu conserve.
Vor veni în ţară,
Pentru a câta oară?
Spunând răspicat:
IARĂŞI AM RATAT
am gasito si eu
lupu:
nu-i asa…
era clar ca n-o sa se apuce sa-si dea autogoluri
iar cand au vazut ca suntem varza, da’ varza, au mai si accelerat un pic, ca oricum tot aia era de-acuma
asa-i
olandezii venisera sa ne ajute, Mai trebuia sa vrem si noi… Poate baietii isi luasera bilete la Sovata, la Baile Felix, isi pierdeau programarea… Si olandezii s-au gandit sa nu-i incurce…
nico
Doar sti ca inteleg cam ce-mi convine :D
@ AG
Cand crezi ca or sa joace shi ai noshtri precum Croatzia?
Nu de altceva dar sa tzinem shi noi cu o echipa mai determinata :)
(haz de necaz)
Ar trebui sa nu mai contenim cu laudele la adresa galeriei (din toate cele trei meciuri).
Incredibil ce au facut oamenii aia!
Hai Spectacolul!
@ AG
erata ” ….precum Croatzia vreodata?”
my bad :)
circula prin targ varianta ca am fi stat capra la meciul asta, la cat de prost am jucat nu m-ar mira. tolontan are alta parere: daca e blat, ai nostri joaca infiorator de prost, ceea ce s-a si intamplat cu niste olandezi care ne -au tratat cu blandete.
suferb
Hai… hmmm… ?… :)
Eu nu cred ca olandezii au ratat in mod special. Mai degraba nu s-au concentrat la finalizare ca intr-un meci decisiv. Chestie de interpretare :)
Băi, gata!!!!!!! S-a terminat cu ai noştrii!!! Am discutat, am analizat şi-a spus fiecare părerea. Gata!!! Acuş vor începe ultimile două meciuri din grupă, iar de mâine sferturile. Hai să ne spunem părerea despre ce va mai fi la EURO2008! ;)
Gaby:
olandezii or sa fie eliminati de italia
AG:
aceleasi lucruri cu alte cuvinte
Dan C
Şi eu cred la fel, dar Italia va pierde finala în faţa portughezilor mei. :D
Lasati ca batem Franta in preliminarii si ne razbunam pe ei ca nu ne-au calificat. Nesimtitii.
nemtii or sa-i bata pe portughezi
…….
poate sunt eu demodat si nostalgic
Excelent articol !!!
Nemtii nu mai sperie pe nimeni. Pana si pisica mea mizeaza pe portughezi.
nemtii, nu-s prea buni, dar ii bat pe portughezi. asa cred eu, din obisnuinta….
@surferb
ai dreptate. galeria a fost de nota 10. chiar am cautat prin ziare sa vad daca nu au mai batut/devastat/furat/etc ce mai fac ei de obicei
dar se pare ca nu au fost prea multi dinamovisti acolo
@ cico
Numai cine e naiv nu se teme de nemtzi :)
Mai ales la turneele finale!
Hai Spectacolul!
… si comoditate. ii vad in finala cu italienii. Tot din obisnuinta…
n-am nimic cu dinamovistii, doar niste amintiri neplacute
@surferb
sa stii ca i-am pus in vedere acest detaliu pisicii, insa ea a fost de neclintit.
@ the judge
dinamovisti :D
Asta mi-a placut:)
Hai spectacolul!
@ cico
Pisica ta e tanara :)
E in generatia lui C. Ronaldo.
Insa mult mai stapana pe sine. N-a plans niciodata.
@ all
V-am pupat de noapte buna. Maduc sa joc un tenis ;)
Hai Spectacolul!
frumos articol!
cico
Pisica mea mizeaza pe nemti. Mai vorbim.
cico
In preliminarii avem o mare problema: sarbii.
AG:
Salve. In preliminarii avem o si mai mare problema: Victor Piturca :D
AG:
sarbii, francezii, ….romanii, arbitrii, vremea
La sectiunea Balcani, este responsabil cainele meu. A si publicat cateva articole in pro sport. O sa am o discutie mai serioasa cu el pe aceasta tema si sa-i transmit concluziile sale lui Piti.
AG
ce a terminat pisica ta ?
cico:
un bol cu laptic a terminat pisica lui AG
Terminaţi cu mâtzele.
Eu spun câştiga grupa preliminară.
temporizare,catenaccio,capul strutului din nisip, pe astea nu le-a descoperit pitzi erau si pe vremea „cashchetei”asa ca articolul asta nu mi se pare relevant,dupa parerea mea piturca ramane cel mai bun antrenor al nationalei de dupa ’90,este singurul antrenor care a calificat nationala la doua turnee europene,e usor acum sa ii analizezi tactica si lotul pe care si l-a selectionat dar inainte de toate,comparatia cu turcia,turcii au o istorie mult mai inversunata si mai plina de invataminte decat a „mioriticului” roman,plus comparatia olandei cu cehia a fost deplasata,nimeni nu vorbeste de infrastructura, centrele de copii si juniori
ceea ce ma doare cel mai mult este ca din aceasta infrangere nu am invata ceea ce trebuia,continuam sa injuram echipa ,antrenorul ,dar cand e vorba de solutii,fluieram prin porumb,apropo iar ii injurati nationala si apoi peste 2 ani aveti sperante de la ea?
salutare by the way
AG, de cand citesc articolele tale mai mai ca incepe sa imi placa fotbalul…
si daca ma concentrez si retin macar o parte din tot ceea ce spuneti, ajung sa ma si pricep!
Cum necum am vazut cateva meciuri(cred ca in viata mea nu am vazut atatea!), asa, dion spirit de echipa cu regele detronat al casei, si iaca ma gasesc sa fiu de acord cu tine, Croatia are o echipa interesanta care joaca bine, Turcia a fost peste asteptari(iaca eu l-am vazut!).
pupici
Cita vreme mutu, chivu si contra (alaturi de alti citiva pe care doar „ii ghicesc”) vor mai juca pentru Romania, eu voi boicota acea echipa nationala. Este culmea ipocriziei sa racnesti un imn pe care apoi sa-l calci in picioare doar pentru ca sa-ti fie tie mai usor la Milano, sau sa primesti o mina de ajutor si sa nu platesti o amenda, sau sa te transferi la un club din Italia. Este inadmisibil si-i aplaud pe aceia, putini (Lobont, Tamas, Ghionea, D. Niculae) care nu s-au minjit. O jumatate de felicitare si lui Mircea Sandu care ne-a ajutat cit a putut si care a fost singurul care a spus adevarul: lipsa nu de valoare, nu de motivatie, ci de profesionalism. Nu sint nationalist dar de data asta imi vine sa pling pentru tara mea si pentru acei Romani care cred inca in ea.
Va imploram, spuneti-ne si noua care este adevarul?
De ce pe aici, s-a auzit ca olandeZii , intentionat, in repriza I, n-au atacat si s-au lasat atacati
si ca, abia in repriza a II-a, s-au inversunat, vazand ce prosti suntem si atunci ne-au dat 2 goluri?????
Sau, alta barfa: ca, la fel ca la Eurovision, s-au „facut jocurile”, cu mult inainte!
Care este adevarul???
Cu mii de multumiri,
Elena & Alex
adipunker80:
Salve. Eu cred ca primul care trebuie sa invete ceva din aceasta infrangere este Victor Piturca. Esti sigur ca o sa o faca?
Neagoe Elena
Pt cine a văzut meciul nu poate să nu-şi fi dat seama că Olanda nu era interesată să câştige acel meci, ba chiar din contră. Au avut câteva ocazii pe care le-au ratat cu lejeritate. Huntelaar, când a marcat, parcă a pus piciorul mai mult din instinctul său de golgheter, decât din intenţie. Cred că a uitat că joacă pt Olanda, iar echipa sa trebuie să piardă meciul, şi credea că se află într-un meci Ajax-PSV,în Eredivisie. Şi golul lui vPersie poate fi interpretat. Poate a vrut să dea peste şi a intrat sub bară.
hahahahah , f tare
Nah. Am spus să nu mai vb despre România şi tocmai eu vorbesc. :(
AG
Imi pare rau dar eu cred ca Ovidiu Petre are si el vina lui . Nimeni nu spune nimic despre asta .
meserias
nastyb0y
Ovidiu? Poate Florentin vroiai să zici.
articol percutant, de o intelingenta agresiva dar fina,hmm…cam cum ar fi trebuit sa joace ai nostri
felicitari!
nastyb0y are dreptate. Totul a inceput de la acel blestemat meci de volei, in care un cameraman …
Gaby
Este vorba despre Ovidiu Petre . Mi-a tras teapa . Sunt suparat pe el . Era singurul care putea sa ne scoata din grupa mortii . Macar (de) pe targa si tot putea sa o faca . Gata, l-am scos de la suflet…Merg pe mana lui Florentin pentru preliminariile care vor incepe in toamna…
nu-nteleg de unde atitea explicatiil egate de esecul echipei nationale, cind pentru mine, cel putin, lucrurile sint foarte clare:aseara, olandezii si italienii si-au dorit mai mult victoria.
lasind gluma la o parte, dupa meciul de aseara , pustiul unor prieteni a plins atit de tare, incit noi , adultii,a trebuit sa facem eforturi disperate sa-l linistim.
dar cum sa-i spui unui piciman de ce-au jucat ai nostri in dorul lelii!..
Cine câştigă diseară? Cine se califică?
Eu nu sunt de acord cu argumentul acestui articol!
Singurul vinovat este Arpad Paszkany! :D Daca Steaua castiga campionatul, Piturca era mult mai linistit iar Ovidiu Petre nu se accidenta.
Ungurii astia! Boloni a cutezat sa ne acuze de lipsa dde curaj si ca ne multumim cu putin! Cat de tare s-a inselat!
cristiana
Şi-a dorit pe dracu’ Olanda mai mult victoria… Cred că ne-am dorit noi mai mult înfrângerea. :D
doc
E vinovat şi unguru’ (pascani) ăla într-o anumită măsură :), dar mai vinovat e Tudor pt că n-a luat Steaua campionatul :(.
cristiana:
Pai asta e problema. Pustii care s-au uitat la meci si au vazut o molusca travestita in echipa de fotbal. Ce sa le spui? Cum sa justifici? Noi astia mai batrani macar am avut sansa sa vedem Craiova jucand in semifinala Cupei Uefa, pe Dinamo jucand tot acolo, Steaua castigand Cupa Campionilor, Nationala luptand pana la epuizare la Bratislava, castigand in fata Italiei campioana mondiala, World Cup 1994. Eliminarea Angliei la Euro 2000. Ei ce vad? :(
@DD
Noi vedem publicu! :grin:
ŢOPCIZIKÆ:
:D Poate ca e mai bine asa. Aveti mai mult timp sa va dedicati informaticii :D
* Dinamo jucand tot acolo sus
Hai Rusia!
@DD
:twisted: Nici nu se pune problema dedicarii spre aceasta minunata stiinta..24 din 24!
Facui tema cu meciurile
http://www.adriangeorgescu.ro/2008/06/18/euro-ziua-12/
doc
Din ce ai enumerat tu acolo, eu am văzut: eliminarea noastră de către Croaţia în ’98, după un meci urât în care croaţii au marcat din penalty :( , eliminarea de către Italia în 2000 :( , calificările ratate cauzate de noroiul din Ghencea :( , de nisipul de pe fostul 23 august :( , de nenorocitul de egal de la Erevan :( , de V. Ivanov, L. Michel şi U. Maier :evil: … şi victoria senzaţională din 2000, cu Anglia :) . Să ne amintim că în 2000, în acel meci cu Anglia, Hagi nu a jucat fiind suspendat după ce a luat galben în meciurile cu Germania şi Portugalia.
DD
eu locuiesc foarte aproape de stadionul Universitatii Craiova
nu aveam cum sa nu devin, ca si tine , fan Mititelu…
Gaby:
Vezi? Asta e diferenta! :(
cristiana:
My sister!!! :D
Sa vedeti voi cat o sa cersim la batranete o victorie cu Cipru sau Lituania :D
Despre „Miorita”, nimic? Ce-ar fi sa dam vina pe ea … Turcii sunt urmasii spahiilor si ienicerilor, se bat pana la capat.
Cine sta o data in raza magicului Piccolino, nu are cum sa nu fie strafulgerat.
Scuze, abia acum am citit variantele mioritice aparute …
DD
cred ca si AG e de-al nostru..
,, facui tema cu meciurile”
s-a demascat!
Am cateva nedumeriri. In perioada cat a stat in SUA, langa Consuelo, a cerut Mutu un program de intretinere a tonusului muscular si a capacitatii aerobe de la staff-ul nationalei? Daca nu a facut-o, cei din staff l-au contactat sa-l intrebe in ce mod se pregateste, daca se pregateste, si, in general … cum se simte? Macar sa invatam din greseli pentru ceea ce ne asteapta in viitor.
pt.A.G.
NU Franta a fost de vina! ci UEFA!
a fost doar o problema de TRADUCERE !
noi si olandezii avem reprezentari (definitii) diferite in ce priveste termenul de „BLAT”.
la ei BLAT inseamna sa joci cel mult: de placere, ca intr-un amical, cu o echipa experimentala, fantezist si fara incrancenare!
„de placere” si „amical” insa NU „la misto”!
„fara incrancenare” insa „ONEST”!
noi am crezut ca Blatul lor e la fel cu Blatul nostru!
am crezut ca se vor da la o parte, poate chiar ca isi vor da autogol ! nu si olandezii!
asa ca vina o poarta in final UEFA!
UEFA ar fi trebuit sa ofere (dupa modelul aquis-ului comunitar) o traducere uniforma si universal europeana termenului de „blat” !
Ce mai tura-vura pe aici Mutu trebuia sa marcheze 11 metri in meciul cu Italia am avut calificarea in mina, asta nu inseamna ca trebuie sa-l scoatem vinovat , dar atunci a fost sansa noastra, In meciul cu Olanda Banel ori centra in spatele portii ori iesea afara cu mingea, ai nostrii au fost timorati complect, au aratat o tactica batrineasca, depasita, previzibila, dupa ratarea acelui 11 jocul nostru a scazut in intensitate, claritate, siguranta ca si cum toate sperantele sau naruit. Putem spera in viitor la o echipa formata un lot bun vor putea juca inca 3-4 ani impreuna si mai mult ca sigur vor veni si rezultatele. Asta la vista.
chiar daca nu te inghit spurcaciune de antistelist, de data asta mi-a placut mult articolul tau.
fine, nu imi ridic sperantele prea sus (ca fata de nationala dupa meciul cu italia)… firesc, urmatorul „articol” ne va explica de ce este o anormalitate ca armata româna sa aiba un club sportiv, si de ce este Steaua o clona comunista antipatica iar Rapidul viteaz rasboinic al luminii. Nu, nu ca n-ai fi esti impartial sau obiectiv.
Acum sa intelegem ca BIELORUSIA a fost in stare sa fructifice sansa oferita de Olanda dar ROMÂNIA NU???
Rusinea Europei Piturca si cacaciosii lui. Sunt platiti cu bani grei sa stea capra pe teren, sa se impiedice in minge si sa se imbete dupa infrangere dar noi dupa ce dam o avere pe bilete, chiulim de la munca sa vedem meciul, facem sacrificii… trebuie sa ii mai si sustinem si sa-i consolam oricat isi bat joc de noi? ma consulta mutu daca sunt dat afara de la munca? sau daca nu trec vreun examen de admitere? daca ma lasa prietena? ma sprijina el pe mine daca ajung sa mna droghez? in kkt cu gasca lui piturca.
Bun articol.
Cel mai bun comentariu despre cum s-au derulat lucrurile in acest meci blestemat cu olanda. A fost singurul comentariu critic despre echipa noastra care m-a facut sa rad
vezi mai chivu ca argentina a primit de la noi 2 goluri in urma contraatacurilor. au fost cam cele mai frumoase contraatacuri din istoria campionatului mondial, si nu numai cele 2 finalizate cu gol… asa ati jucat voi cu franta si cu olanda?
apoi, tu trebuie sa fi fost tare microbist ca sa retii un singur meci al ‘generatiei de aur’. io nu stiu, ma tradeaza memoria acum, sau am dominat echipe precum anglia, germania, portugalia, columbia… fara sa stam cu curul in poarta.
Bun articol. Eu cred ca am pierdut calificarea la meciul cu Franta (cea mai slaba echipa din grupa) in care am preferat sa ne aparam. Am spus dinaintea meciului ca nu avem nici o sansa si ca Italia se va califica. Se vedea clar dupa modul in care am jucat: fricos si asteptand adversarul sa greseasca. Si de ce sa greseasca din moment ce nu avea nici un interes sa atace?
Tactica lui Piti a fost teribil de proasta. Cine nu risca nu are nici o sansa sa castige. Adevarul e ca m-a uimit meciul cu Italia in care chiar am incercat ceva. Ma intreb daca am fi incercat acelasi lucru cu Italia ce s-ar fi intamplat?
bravo, un articol bun
Acuma, sincer, nu cred ca problema trebuie pusa asa. E alegerea ta daca vrei sa te lasi reprezentat de aceasta echipa nationala sau nu. Daca investesti sentimente in ea sau nu si, mai ales, cat.
Cat despre chestia asta cu clona comunista antipatica, n-am s-o scriu, pentru ca nu sunt de aceasta parere.
Danut
O echipa buna nu sta intr-un penalty si, mai ales, nu cade in meciul urmator dupa ce rateaza un penalty.
Sun Tzu
Corect. Blatul lor nu e acelasi cu blatul nostru. Asta denota lipsa de cultura sportiva a olandezilor si faptul ca nu au absolvit Academia Mitica. Inaintea meciului, trebuia sa se intalneasca partile si ai nostri sa le explice datele problemei.
Florin
Evident, domle. Cica a avut nu numai aerobe, ci si o punga sigilata cu anaerobe.
socio
Pai, deja am cam cersit. Proaspata campioana are o mica istorie cu Anorthosis.
Well done, this time again!
AG
ar trebui sa schimbi titlul rubricii din „Imprevizibil” in „Degetul pe rana” :)
AG
atitudinea ta e corecta. Nu putem acuza pe cineva care n-a fost de fata. :D
un articol placut, ca si comentariile de altfel. dar acest lucru nu ne incalzeste dupa marea dezamagire. eu cred ca presa si mass media in general nu ar mai trebui sa creeze atitea iluzii si sa ne faca sa credem ca tarisoara noastra e la acelasi nivel cu tarile din vest la fotbal, la nivel de trai, la civilizatie. trebuie sa ne vedem lungul nasului si sa muncim pentru a ne ridica cindva pe o alta treapta valorica.
dupa meciul cu franta, mi-am zis ca ai nostri nu au ce sa caute mai sus de grupe… in schimb, in presa, a ridicat in slavi jocul lui piturca si rezultatul meciului. am crezut a sunt eu paralel cu fotbalul si ca e ceva ce imi scapa.
dupa italia, am ramas oleaca surprins si mi-am zis ca presa are dreptate.
dupa olanda… vad ca nici presa nu mai are aceeasi parere…
Am incercat sa ne calificam miseleste. Am ucis fotbalul. Ne-a fost frica sa nu fim ciuca batailor. Si uite ce-a iesit.
Din zei de-am fi scoborâtori,
C-o moarte tot suntem datori!
Totuna e dac-ai murit
Flăcău ori moş îngârbovit;
Dar nu-i totuna leu să mori
Ori câine-nlănţuit.
P.S. Pentru aia care nu stiu. Asta e de Cosbuc, n-am scris-o eu.
@ Gabi,
Multumim frumos !
Asta e ! „C-asa-i in tenis” , vine vorba lui nea Toma Caragiu!
Adevarat! Mare nesimtire a Frantei! Sa nu fie in stare sa ne califice. Neseriozitate de frantzuz. Noi am facut PiPi Tzurca pe(PiPi) si pentru(Tzurca) suporterii romani din tribune. SATANA sa-si scuipe-n san si sa se tamaie, apoi sa fuga pana-si pierde capul. Care cap? Capul pieptului si inca unul, ca doar pe acelea le are.
O poveste cu tâlc. Orice asemanare este absolut intamplatoare
Au fost odata 5 oameni care se numeau: CINEVA, ORICINE, NIMENI, TOTI si ALTUL. Intr-o zi cei 5 au fost confruntati cu o problema deosebit de importanta si de aceea s-au hotarat sa fie facuta de TOTI. Insa, cum TOTI era sigur ca CINEVA o va face, iar CINEVA se baza pe NIMENI, in final NIMENI nu a facut-o deoarece era evident ca ORICINE ar fi fost in stare sa o faca. Atunci CINEVA s-a suparat foarte tare caci era o treaba pentru TOTI. Insa TOTI i-a sugerat lui CINEVA sa-l oblige pe ALTUL sa faca ceea ce NIMENI nu a fost dispus sa faca, desi ORICINE ar fi putut. Concluzia: Treaba tebuie facuta intotdeauna de ALTUL!
Poate suna nebuneste, dar eu am o propunere pentru echipa nationala: Octavian Bellu si Mariana Bitang. Brazilienii si peruanii parca au incercat asa ceva prin anii ’70. Aveau echipe campioane mondiale la volei, conduse de niste antrenori foarte autoritari si s-au gandit sa-i incerce si la fotbal. Sa nu-mi spuneti ca nu se pricep, ca ar avea pe langa ei un intreg colectiv tehnic, treaba lor ar fi sa impuna o mentalitate de invingator. Si, in definitiv, nici Mourinho n-a jucat fotbal ! Ceea ce-am spus este teribil de serios !
haha. funny!! parerea mea este ca greseala a fost in meciul cu franta. atunci era sansa noastra. in a doua repriza ar fi trebuit sa atacam pentru ca Franta chiar era praf.dar din lipsa de imaginatie si de mijloace nu am facut-o. nu se poate sa te califici asteptand golul doar de la un singur jucator, adica de la Mutu. cred ca Dica ar fi trebuit sa fie surpriza pentru apararile adverse, dar nu crd ca a atins de 5 ori mingea. cand Romania se califica din grupe pe langa Hagi mai erau Raducioiu, Iilie Dumitrescu, Adrian Ilie, Dorinel Munteanu, Dan Petrescu, Lacatus, Balint…etc
Felicitari pt articol!
@ Jan
Cred ca ai dreptate. Piturca ar trebui sa-si dea demisia de onoare…jucatori tineri , restructurare masiva la juniori si copii, la tineret si numai talente autentice, nu pile, pile, pile…
vocea americii
pe 19 June 2008 7:31 am
Am incercat sa ne calificam miseleste. Am ucis fotbalul. Ne-a fost frica sa nu fim ciuca batailor. Si uite ce-a iesit.
Din zei de-am fi scoborâtori,
C-o moarte tot suntem datori!
Totuna e dac-ai murit
Flăcău ori moş îngârbovit;
Dar nu-i totuna leu să mori
Ori câine-nlănţuit.
P.S. Pentru aia care nu stiu. Asta e de Cosbuc, n-am scris-o eu.
–
„Decebal catre popor”.
exact la asta ma gandeam si eu dupa meciul cu franta.
dupa meciul cu olanda, ce sa mai zici?
nici macar chestia de mai sus nu mai era valabila, intr-atata de patetici au fost…
micheteau de tot :)
asa e, n-a fost romania pe teren. desi, din tribuna, asa a parut.
cum am trait eu meciu’ e aici.
>
>
Adrain, problema era pusa la modul cat se poate de aserios. La misto suntem, deja, campioni mondiali. Problema este cat se poate de simpla: avand in vedere cat de „responsabil” este Mutu, cineva din staff-ul nationalei nu si-a facut treaba. Daca i se dadea un program de urmat si venea in cantonament in halul in care a venit (dupa atata timp de inactivitate totala era normal sa se intample ceea ce s-a intamplat), responsabilitatea era clara. Asa insa … Macar sa invatam ceva din greseli pentru a nu le repeta in viitor (vezi cazul lui Goian care face rost MEREU de cartonas galben cand ia mingea cu el si o arunca in inaltul cerului).
Am sperat ca intrebarea va fi pusa, cu adevarat, de un jurnalist celor care ar trebui sa raspunda.
” Romanii nu au ambitie ,se multumesc cu putin ” Boloni ………
Am avut sentimentul tot meciul ,ca jucatorii romaniei vor sa isi bata joc de spectatori ori sunt posedati de demonul autodisturgerii. Altceva – „Cand au auzit ca e 1-0 pt Italia ,baietii au cazut psihic ” Victor Piturca ; Piti ,nu e nimic nou ,nu trebuia sa faci confesiuni,am citi-o in manualul de clasa a saptea ,se numea Miorita ,daca nu ma insel……:cand a auzit ciubanul Muntean din gura mioritei ,ca ciobanul Ungurean si Moldovan vor sa il omoare {Italia a dat gol } ,s-a pregatit de moarte {a cazut psihic }…..astia suntem noi prin educatie ,din generatie in generatie …… sa ne acceptam pe noi insine asa cum suntem ….
Florin
Stiu ca era pusa serios, dar de unde sa stim noi? In cantonament, prin webcam, Mutu a binecuvantat si fericitul cuplu Reghekampf – Anamaria Prodan.
Adrian, pune te rog, intrebarea, la modul serios, celor din staff-ul nationalei (eventual, in scris, si cat se poate de oficial). Nu se poate ca, la infinit, dupa esecuri, responsabilitate sa fie difuza sisa nu se raporteze, concret, la … nimic. Sa invatam, macar acum, ca exista responsabilitati si, atunci cand cineva nu isi face treaba, sa fie tras la raspundere. Asta astept de la un jurnalist responsabil. Nu doar sa isi creeze o imagine buna prin talentul incontestabil pe care il are, ci sa puna intrebari incomode celor care ar trebui sa dea un raspuns clar, fara echivoc.
Mai lasati-l pe Mutu in pace ….!
Intrebati-l pe piturca de ce nu l-a folosit pe Mutu cum trebuie , de ce Mutu nu a prmit pase folosibie nu expirate , cind va calificat a fost bun acum e expirat si neprregatit , a spus ce trebuia sa nu se puna rau cu antrenorul !
„s-au pierdut cin au vazut ca e 1-0 pt. italia ” mai fugi de aici ,, pute-au sa bata aia si cu 10-0, daca tu bate-ai numai cu 1-0 , erai calificat , citesc si ma minunez -VOI CHIAR IL CREDETI PE piturca ?!!
La cum a jucat Olanda (si piturca a vazut la pauza asta ) pe banca aia de rezerve , a nostra , erau macar trei jucatori care veneau pe mijloc , si putteau sa-l puna pe Mutu in valoare .
pentru „rossi”
N-avem nimic cu Mutu, nu e vina lui ca asa este „setat”. Problema este mai sus. Cand stii cu ce „material” lucrezi, te adaptezi in functie de situatie.
bai baiatule, tu chiar n-ai nici o treaba…in general esti fatalist si plictisit rau cand scrii ceva. abia astepti sa meraga treaba prost, ca sa-ti poti face numarul. vai de steaua ta!
@ florin
Mutu e ok ca hardwear, Are nevoie de un soft bun shi un programator priceput :)
Pe-un picior de plai
Unde habar n-ai
Iata vin cu tot
La aeroport
Jucatori – vedete
Cu cercei si plete
Ghiuluri, celulare
Si cu girofare
Se vor îmbarca
Cu toti vor pleca
Spre un campionat
De toti asteptat
Cam de vreo opt ani
Sperante si bani,
Ni s-a împlinit
Pohta ce-am pohtit
Ne-au aruncat sortii
Într-o grupa a mortii,
Cu dârzi olandezi,
Cu cocosi francezi
Si italieni
Iuti si cam vicleni.
Cu toti am crezut
De la început,
Biata Miorita
Va fi chisalita,
Vom fi niste miei
În groapa cu lei,
Cu toti ne gândeam
Si ne planuiam
De la început
Nu-i nimic pierdut,
Sa jucam frumos
Si spectaculos,
Orice gol marcat
Sau punct câstigat
Va fi pretuit
Si sarbatorit…
Umpluti de emotii,
Am înfruntat sortii
Jucând primul meci
C-o echipa – terci,
De cocosi francezi
Ce ai nostri iezi
De se-nvârtosau,
Sigur o bateau.
Dar am remizat
C-un zero barat
Într-un meci închis
De mare plictis…
Apoi a urmat,
Meciul asteptat,
Mare tevatura
Cu echipa azura,
Ce fusese încinsa,
Umilita, învinsa,
De niste batavi
Aprigi rau si bravi.
Dumnezeu din cer
Si c-un tusier
Mult ne-au ajutat,
Gol le-au anulat,
Si-un italian
Putin cam plavan,
S-a cam bâlbâit,
Direct l-a servit
Pe al nostru Mutu,
Care a dat cu sutu’
Le-a bagat-o în plasa
Si mortul în casa.
Dar nu a tinut
Decât un minut,
Ca ne-au egalat
Dintr-un gol ciudat,
Caci un brav fundas
Zis Gabi Tamas,
Da pe lânga minge
Si meciul se-ncinge.
Nenea flueras
Cu capul golas,
Ne face cadou
Ca la anul nou,
Un pinalti mare
De calificare,
Numa’ gol sa dai,
Ca noroc tot ai…
Intra iar în scena,
Vedeta eterna
Tot Mutu suteaza
Si normal, rateaza!
În toata splendoarea
Si calificarea…
Acum olandezii
Au batut francezii,
Facând cu ei bors
Zeama de cocos.
Bietii nostri iezi
Spun la olandezi
S-o lase mai moale,
Capul nu-i mai doare
Sunt calificati
Si-ar fi câstigati,
Meciul lor sa-l dea,
Atunci ar scapa
De italieni
Care sunt vicleni,
Sarmanii francezi
Vad doar stele verzi,
Sunt împrastiati,
Descalificati.
În al treilea joc,
Nu mai era loc
Sa se speculeze,
Sa se parieze,
Miorita laie
Iese la bataie,
Ca e favorita
De lume iubita,
Temutii batavi
Nu mai sunt chiar bravi,
Vor sa se conserve
Au bagat rezerve,
Sunt buni de batut
De la început.
Joaca relaxat,
Rateaza distrat,
Ai nostri stresati
Cad ca secerati,
Cu fundul pe jos
Si joaca fricos.
Dica parca doarme,
Mutu are toane,
Contra are treaba
Tot cade prin iarba,
Banel tot alearga
Mingea s-o culeaga,
Si face marcaj
La kilometraj,
Iar bietul Piturca
E satul de turca,
Schimba disperat
Dar s-a terminat!
Meciul s-a sfârsit,
Rau ne-au umilit,
Jucând cu rezerve
Iar noi cu conserve.
Vor veni în tara,
Pentru a câta oara?
Spunând raspicat:
IARASI AM RATAT!
pentru „Corvineus”
Respect parerile tuturor, chiar daca nu sunt de acord cu ele. Daca asata ai inteles din ceea ce am postat, pana acum, ma tem ca nu este vina mea …
Olanda B – Romania 2-0, rezervele lor au dat lectii titularilor nostrii. Rushine.
S-a vazut clar ca noi nu avem un mijlocas de creatie, cineva cu mintea limpede sa dea o pasa pe culoar.
HA HA a fost un meci in care echipa Romaniei si-a dorit mai mult …infringerea !!!
ASTA este explicatia .
Am gasit-o in sfarsit.
tare articolu’
Mi-a placut foarte mult articolul, m-a uns la sufleţel.
Fara ura si dar si fara partinire, ne pune in fata oglinda in care
noi, românii, ar trebui sa ne privim mai des, obisnuiti cum santem sa punem in carca altora
toate esecurile si nerealizarile noastre, la fel cum asteptam
mai mereu sa ne pice ceva din cer, ori ca altii sa ne puna posmagii muiaţi în gură
Daca nu se intampla, si de regula nu se intampla, de vina e
cerul, soarta, Burebista (nu fostul portar de la Gloria,
ci al de a scos vita de vie), Urs Meyer… Autovictimizarea, plansul pe propriul umar, inventivitatea debordanta in
a gasi justificari, scuze si vinovati pentru
propriile nostre erori si neputinte, autosuficienţa,
oiştea in gard, înecatul la mal, capul la cutie, copita în şiştar, cuţitul la os – toate astea sunt ale noastre si nu ni le poate lua nimeni, sunt acele cocoase
de pe spinarea piticului din poveste. Ne fac sa nu putem privi decat in jos,
spre pamantul cenusiu si na ne închipuim ca cerul are
aceeasi imagine terna.
Excepţiile n-au fost decat pentru a cofirma o regula. O clipa, am sperat ca aceasta echipa de fotbal a Romaniei are capacitatea, determinarea si inteligenta
necesare pentru a deveni o astfel de excepţie, am sperat cafotbalistii care evolueaza in campionate puternice din Italia, Spania, Franta sau Germania
vor fi dobandit o cu totul alta mentalitate si ca-i vor trage si pe ceilalti dupa ei, ad astre.
Vai, ce amara deziluzie! Dupa ce am mai auzit stupefiat si declaratiile de dupa meciul cu Olanda
ale unor vedete (pentru alţii, pierderea unei finale constituie o tragedie, în vreme ce pentru noi un
0-0 cu o echipa a Frantei din care a mai ramas doar umbra marilor jucatori, ca şi o infrangere mai categorica decat o arata scorul
de 0-2, încasata de la echipa a doua a Olandei, dar mai ales modul penibil de abordare a ultimului meci, fără nici un chef, fără dăruiirea aceea teribila pe care am vazut-o la turci,
reprezinta o „evoluţie onorabila”!),
am înţeles de ce doreau schimbarea imnului. Per aspera, ad aspera, acesta ar fi imnul cel mai potrivit pentru actuala echipa nationala de fotbal a Romaniei.
Florin
Cred ca la mine se referea Corvineus :)
Bravo pentru articol!
Adrian, am ratat data limita pt shopix :(
Daca se poate, tinand seama ca inca nu a inceput niciun meci, poate poti adauga:
Portugalia, Turcia, Rusia, Italia
Portugalia, Italia
Si cind noi de dadeam in cesul mortii dupa meciul cu Franta, tu aveai tupeul sa te iei de jurnalistii englezi care ne-au criticat dupa acel joc. Alt subiect de care sa te legi atunci nu ai avut decit presa engleza? Jocul Romaniei nu l-ai vazut sau nu ai vrut sa il vezi? Cind ai fost corect, atunci sau acum? Atunci nu te-au lasat sa scrii sa nu destabilizezi sau acum ti-au dat comanda „Trage!”. Mai bine te-ai limita la F1. Bafta.
pentru Sorin
Ai perfecta dreptate, numai ca daca tot te-ai apucat
sa enumeri „maresalii” lui Gica Hagi de la Nationala, nu puteai in nici un caz
sa-i omiti pe Gica Popescu, Belodedici, Lupescu, Rotariu si pe Arnold Stelea(daca cineva spunea aici ca Ov Petree vinovat in
buna masura pentru ratarea calificarii la acest turneu), eu spun ca Arnold e foarte vinovat de faptul ca Romania nu a jucat semifinala CM din 94
Lipsa lui in acel meci ne-a fost fatala
Raspunsul este … universal valabil.
Pt. @Corvineus,
Stimate Companion, nou-venit pe cel mai adevarat si captivant BLOG din cate exista!
N-ai dreptul sa-l jignesti pe AMFITRIONUL nostru- Adrian Georgescu !
Ai dreptul doar sa remarci ceva anume si sa aduci MOTIVATII!
Nimic fara acoperire NU REZISTA AICI !
Nici ticalosi, nici grobieni, nici scabrosi !
E plina „padurea”( NET-ul) de uscaturi !
Cauta-ti un blog pe masura caracterului tau !
N-ai cum sa fii acceptat in „familia noastra „!!!
Lasa copiii in pace ! Lasa-ne in pace!
Du-te in durerea ta !
Tu hai capito?????
Do you understand ???
Comprende???
Verstehest du sich????
Ai inteles ori nu ?????
Cel mai siimplu este sa DENIGREZI !
Motiveaza – daca estiu capabil – , ceea ce ai afirnat, cu rautate !
Urmeaza exemplul nostru!
Daca nu esti capabil – nici, cel putin, de cultura sportiva, nici de rafinament intelectual ,
Pa-pa !
Arrivederci !!!
Ciao !
Doamne, ajuta !
P.S.
Sunt Balanta pozitiva si imi place sa fac un act justitiar unor nevinovati !
Dacian
Eu nu critic acel joc, pe care, dupa mine, l-am purtat asa cum trebuia, ci numai pe cel cu Olanda. Esti in eroare. Bafta.
Nu frate!!! Gazonul a fost prea verde, auf fost prea multi spectatori, galeria Romaniei a cantat prea mult si prea tare………. Acum v-ati gasit si oi sa dati vina pe Franta?? Nu vedeti ca totul ne-a fost potrivnic???? )))
dorinha
pe unde esti draga? nu te-am mai vazut demult. suparata pe nationala? las’ ca nu ei sunt de vina, ci franta :)
Jocul nostru a dat impresia de impotenta.A fost ca si cum o blonda sexi(olanda)se la sa foarte usor si tu nu esti in stare ca nu ai erectia.Asa au lasat baietii nostri impresia,de neputinta.
catalin
:lol:
Mai mult, mi s-a parut ca o si dadeam la o parte pe blonda, sa ne uitam la televizor.
nici nu mai citesc ce scrii … esti un zero barat
Adriane ,trebuie schimbata mentalitatea acestui popr…Trebuie inceput inca din gradinita,generala ,liceu (SA SE SCOATA MIORITA DIN CARTI CA NU E BUNA DE NIMIC!!)…De ce croatii care nu-s nici 5 milioane au asa darzenie si cojones in ei si noi ,multi si prosti ,suntem niste mamaligi?
Bun articol ca de obicei! Felicitari ! Dar…..eu cred ca am vadut calificare italienilor, la cum au jucat e inexplicabil!
So…..o rusine nationala !
foarte tare, mi-a placut mult :)
Piturca a fost varza… cum vrea sa castige cand in minutul 75 il baga pe teren pe terminatul de Petre ? Cand naiba scapam de piticul ala? Marica mai stia cu mingea, poate iesea ceva…
In afara de Mutu, atacul e varza… Marele atacant abia scapat de la retrogradare, Daniel Niculae, a avut o ocazie in trei meciuri…
Marius Niculae a fost de-a dreptul penibil… Desi nu-mi place, cred ca mai bine se descurca Bratu, ala macar putea fugi…
Nicolita alearga ca un bezmetic, fara nici un orizont, si nu stie sa dea o centrare ca lumea…
Cocis e umflat cu pompa fata de ce arata pe teren…
Altii la rand !
In meciul cu Olanda nu au avut ce sa cada ca erau cazuti dupa 11 ratat de Mutu, ca mine gindesc toti colegii lui din echipa nationala ” Mutu-vedeta ne-a trimis acasa”. In primul rind el nu era pregatit sa execute penalty dupa problemele care le avea, degeaba ne ascundem dupa deget si facem pe ipocritii fotbalul se joaca pe goluri si Mutu la experienta lui trebuia sa marcheze avind in vedere miza prtidei, iar daca nu era in stare sa fi lasat pe altul. Asa ca toti au plecat acasa ca asa a vrut Mutu.
gigi
Eu citesc tot ce scrii, pari baiat destept.
slab articol
Olanda ar fi vrut sa fie obligata sa piarda in fata Romaniei. Acum, nu poti cere unor jucatori profesionisti sa rateze un gol in mod intentionat. M-a surprins Piturca: asezare in teren a fost mult prea defensiva. Oboseala? Si daca treceam mai departe ce faceam? Nu cunosc majoritatea jucatorilor romani, insa Nicolita cred in mod serios ca are o problema cu vederea (ca sa nu vorbim de fotbal). Piturca, ai incercat o cacialma si nu ti-a iesit.
:D Balada mioritica a ajuns si in editia online a evs :D
evz*, evident :(
tare, AG! am ras cu pofta ! adevarul e ca romanii tot timpul se multumesc cu putin si nu ma refer doar la fotbal, asa e in gena noastra :| de la scoala vezi ca majoritatea elevilor nu vor sa invete si vad in asta chiar un motiv de mandrie. natiunea noastra traieste din milogenii si platitudini. „las-o, ba, ca merge-asa…!” trist…
Dle. Georgescu,
este pentru a nush cata oara cand trebuie sa va spun…Felicitari Pt Un Editorial Foarte Reusit. cand toti le/isi/ne plang de mila pt meciul cu Olanda , dvs. sunteti cel care prezinta adevarul : Franta e vinovata, noi suntem doar niste victime colaterale.:P
CORECT ! FOARTE CORECT ! cum le potrivesti tu bibicule!….ai dreptate si ma simt ca un dobitoc…chiar am crezut in echipa asta…oare de ce au fost numiti cu 2-3 ani in urma „o echipa de ratati? „…
pt ELODIA
cat timp ti-a luat?…oricum felicitari…fata de PITURCA ..tu chiar vrei sa mai faci cate ceva :))))))))))))))))))))
Adrian Georgescu
te rog spune-ne cine a cistigat etapa 1 a concursului cu grupele euro si cite punce a avut ; multam
Adrian Georgescu, frumos articol! Eu totusi nu inteleg de ce toata lumea zice ca am jucat OK cu Franta. Am vazut meciul impreuna cu o familie de francezi si ne-am plictisit cu totii ingrozitor. In repriza a doua am iesit in gradina sa vedem cum se joaca copiii cu cainele, pt ca fotbal nu prea aveam de vazut.
Rectific: nu toata lumea, dar multa lume.
F inteligent articol. :)))
Bravo!
Excepţional. Am citit articolul tare şi răspicat şi toţi am râs !!!
Magistral.
SALUT ADRIANE !!!!!
VA ROG SA INTRODUCETI UN SONDAJ DE OPINIE DESPRE DEMISIA LUI PITZURCA !!!
V-AM RUGAT INAINTE DE CAMPIONAT SA INCEPETI O CAMPANIE PENTRU INCLUDEREA IN LOT A UI BRATU SI DANCIULESCU ,DAR SI A LUI TRICA SI FL COSTEA !!!
NICI UN RASPUNS DIN PARTEA VOASTRA !!!!
ACUM NICI UN CUVINT CRITIC LA ADRESA ACESTUI PSEUDO-ANTRENOR !!!!!
LA CE DRACU S-A BLINDAT LA HOTEL !!!!!!
SA PUNA LA CALE „TZURCA „!!!!
SI PRESA SPORTIVA TACE !!!!!!
CINE VA PLATESTE SA NU VORBITI ???????
CINE VA INTERZICE SA VORBITI ?????????
SUNTETI PENIBILI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cino
http://www.adriangeorgescu.ro/2008/06/19/5-concurenti-cu-punctaj-maxim-la-prima-etapa-a-concursului-shopix/
CALINESCU
Trebuie sa faci cunoscuta dorinta ta la gazeta@gsp.ro sau la Prosport. Eu nu am nicio legatura cu politica editoriala a Gazetei. In plus, sunt platit tocmai ca sa vorbesc, adica sa scriu.
adorin
Parerea mea este ca, in linii mari, am jucat cu Franta ceea ce trebuia jucat. E ciudat sa judeci retroactiv, si sa spui ca Franta era de calcat in picioare, cum spun multi acum. Bineinteles, sub aspect estetic, a fost un meci urat, dar ne interesa un punct.
Am jucat ce trebuia pentru ce? Evident nu pentru calificare. Mi-a ramas in minte o chestie din „Shogun”: singura scuza pt tradare e victoria. Parafrazand, singura scuza pt jocul Romaniei ar fi fost victoria. Sau macar calificarea.
N-am reusit nici macar sa fim „arbitrii” grupei. Olandezilor putin le-a pasat, iar Italia si Franta si-au jucat calificarea intre ele.
hmm
incepe spectacolul