23 iunie 2008. Raport strict secret. România este adevărata campioană europeană. Ieri, în cadrul unei ceremonii secrete care a avut loc în subsolul sediului UEFA din Nyon, Mircea Sandu, mare comandor în organizaţia denumită Liga Whisky-ului Scoţian Antic şi Mereu Acceptat, a primit EuroGraalul 2008.
„Cum?”, veţi întreba. E simplu, dacă pui faptele cap la cap. Nu vă întrebaţi cum se face că în ultimii ani naţionala noastră le-a bătut în amicale pe toate cele patru semifinaliste de la Euro? De ce nu atacăm pe nimeni în meciurile oficiale şi de ce nu batem pe nimeni la turneele finale? De ce, în acelaşi timp, ne iese totul în meciurile aşa-zise „de pregătire” şi de ce nu vrea nimeni să joace astfel de partide cu România?
Pe scurt, Campionatul European de fotbal e doar o mască pentru justificarea sumelor încasate din bilete, drepturi TV şi publicitate. Turneele finale sînt o întrecere de faţadă, nu contează decît pentru fraierii din tribune. Adevărata competiţie, denumită „Codul lui Non Vinci”, gîndită demult şi ţinută în strict secret, constă în meciurile amicale. „Bine, dar de ce a alergat Bănel peste 12 kilometri de meci la Euro?”, veţi mai întreba. Simplu, lui nu i-a spus nimeni.
În acelaşi timp, Cornel Dinu e singurul român din afara circuitului echipei naţionale care ştie de existenţa acestei competiţii oculte. De aceea, frazele domniei sale nu au sens decît citite invers, de la coadă la cap, şi numai însoţite de o cheie pentru decriptare, pe care o au doar iniţiaţii şi cîţiva înţelepţi din pustiul Kalahari. De pildă, „pecenegii” sînt, de fapt, rezervele Olandei, „coloniştii Romei” sînt arbitrii-asistenţi, iar folosirea lui „propedeutic” înseamnă că va ploua în ziua meciului. În schimb, „hazardul inconştient” înseamnă „hazardul inconştient”.
Închei transmisia cu un „Hai România!” în şoaptă. Ne vedem la amicale, să îi susţinem pe băieţi.
Hai Romania!….tot soptit…..si razand tare spun: super articol!!
hahahaha, da, foarte tare
Adrian,
Fain articol, ne mai descretim fruntile.
PS. ai uitat sa tastezi cuvantul „ani” in fraza „Nu vă întrebaţi cum se face că în ultimii naţionala noastră le-a bătut în amicale pe toate cele patru semifinaliste de la Euro?”
Toate cele bune!
Adrian
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun articol.
De-ar fi si nationala noasträ ca articolele tale…sau cel putin pe jumätate
Daca batem Brazilia in urmatorii 2 ani, o sa pun la pariuri ca ajung in semifinale la mondialu din 2010
Mihai Maier
Multam. Rezolvat.
gaby
Nuuuuu … Daca batem Brazilia in amical (desi astia nu prea joaca amicale, ca s-au prins de miscare), iesim din grupe, cu 3 infrangeri.
Oare Lubos Michel stie despre toate astea?!
De asta arbitreaza el la misto deci…
Cica „la faza asta dau hentz invers si iese penalty… se duc idiotii de norvegieni sa alerge la euro, eu imi protejez esticii mei”… sau „acuma-i dau rosu rusului dupa care fac faza cu asistentul, ca sa vezi ca mingea a fost dincolo… dincolo de noi, ca adevaru”…
Lubos Michel e unul dintre creierele organizatiei. Numai ca nici lui nu i-au spus inca.
si daca ne bat ungurii intr-un amical, ce facem?
:)) mda foarte tare!
@adrian.tot prin analogie, sunt curios cine crezi ca e inger,cine demon…conspiratia o stim cu totii… :d
genial :D
FurieuX
Nu se pune.
ba da, se pune, dar e alt cod!
AG
De ce nu se pune ?
:) o adevarata teorie a conspiratiei.
spune-ne te rugam, daca nu e secret, cum ai patruns in culisele misterioasei organizatii? :)
Si Urs Meier saracul si-a sacrificat reputatia si prietenia cu Grigorescu ca sa ne dea o mana de ajutor cu danezii si noi, romanii, i-am floodat mailu’…
:D :D :D
Suuuuuper !!!!
:))
FurieuX
ungurii joaca rolul echipei care o incaseze si-n amicale, si in meciurile oficiale… :))
da’ cel mai tare s-a ras in 66, de englezi… a fost gol, n-a fost?!?! ce se mai bucura ei saracii si azi pentru acel asa-zis titlu mondial… vai de regina lor
ai dreptate, pe spanioli i-am facut chiar la ei acasa, cu coman in poarta
brazvan
si fara mutu
SALUT ADRIANE !!!
CIND JUCA FOTBAL DINU AVEA SINGE SIRBESC ,AVEA VINA !!!
ACUM E CAM SENIL SARMANUL !!!!
NU-L MAI BAGATI IN SEAMA !!!!
MI-A PLACUT MULT APELATIVUL GASIT DE LUPESCU PT DRAGOMIR „VAGABOND” !!!
UMILINTA ROMANIEI DE LA EURO POATE FI EXPLICATA SI ISTORIC:
-CARE ERA STRATEGIA STRABUNA ????
-PIRJOLITI LANURILE,OTRAVITI FINTINILE SI RETRAGETIVA IN MUNTI !!!!!!
TURCII AU AJUNS LA VIENA ,NEMTII LA MOSCOVA ,RUSII LA BERLIN IAR SIRBII SI CROATII S-AU APARAT PINA LA ULTIMUL !!
DECI CRED CA PE LINGA PROSTIA DE ACUM PROVERBILA A LUI PITZURCA SI SPIRALA NOASTRA GENETICA ARE VINA EI !!!
eu cred ca mutu e liderul jucatorilor acestei organizatii.
altfel nu se explica ratarea penaltiului
nico
Pentru ca valonii l-au matrasit pe Mihai Viteazu, dar au dat vina pe unguri.
Valentin
Exact. Nu ne stim prietenii.
dorinho
Am analizat frazele lui Cornel Dinu. Adevarul se afla acolo.
Eu nu mai inteleg nimic. Sunteti impotriva olandezilor, a italienilor, a ungurilor…. Ce aveti cu toata lumea? Eu spun ca ar fi bine sa-l luam pe Hiddink de la rusi…..ca ala a demonstrat ca e un tradator viclean…..si sa vedeti cum ii batem noi pe unguri.
AG
Bun articolul. :D
nico
Eu am ceva cu ungurii de mai mult timp, dacă îţi aminteşti. :D
nico
pe unguri oricum ii batem, ca aceia fac paret dintr-o alta organizatie care ii obliga sa piarda tot.
hiddink daca i-a tradat pe olandezi, nu crezi ca ne-ar putea trada si pe noi?sa ne priveze si de dreptul,Doamne fereste, de a castiga amicalele
Gaby
Inca nu ti-a trecut?
AG:
Sa te fereasca Allah de conspiratia imbecililor. Ignatius stia el ce stia saracu’ :D
:D
cred ca lui lubos i-au spus, a crezut c-a inteles, dar apoi, in hindsight, are indoieli, din care cauza reactioneaza haotic.
altfel, pun pariu ca si la semifinala vom afla cum lahm a inscris unicul gol al germaniei la acel meci de pe giulesti. iar daca merg nemtii si in finala, si in finala. insa abia acum se esplica insistenta subtila cu aceste detalii.
multumim de lamurire :D :D
pentru mondialul de peste doi ani, eu zic sa`l luam pe Domenech. o sa ne ajute mult, mai ales daca vom cadea tot in vreo „grupa a mortii”. :))
nico
Mi-au trecut, dar pot să revină. :D
Băi, lăsând gluma, e grav. Hewitt se chinuie cu Haase. :(
Doc
Sepp e Ignatius.
dorinho
La asta nu m-am gandit. Ai dreptate, el e TRADATOR PROFESIONIST.
AG:
Si Myrna Minkoff e M. A. :D
Adrian
Uite ce circula pe internet. chiar cu riscul de a concura neloial logoreicii de pe blog-ul täu, inserez articolul .
Generatia emo a fotbalului romanesc
Olanda 2 (bucati)- Romania 0(servit!)
Nationala lui Piturca a dorit sa incheie rapid conturile cu olandezii si inca din primele minute ne-am asezat solid si confortabil la 20-25 de metri de poarta lui Lobont.
Mingile centrate in careul nostru erau bubuite cu finete de alde Tamas si Ghionea in timp ce olandezii ne rugau in toate limbile pamintului sa le dam un gol cit mai repede deoarece incepeau sa devina prea evidente spatiile largi pe care ni le lasau in defensiva. Noi la rindul nostru le intindeam tot felul de capcane astfel incit Van Persie sa ramina cit mai liber in careul nostru dar acesta ne-a dejucat de fiecare data planurile, fie dind cu ea in tribune fie aruncindu-se la sacrificiu in offside.
Din fericire insa ratarile lui Robben si Huntelaar nu ne-au descumpanit ci am incercat in continuare sa cream noi ocazii pentru atacantii olandezi in ciuda faptului ca astia au inceput sa-l ameninte pe Van Basten ca ies de pe teren daca mai primesc pase de la Cocis sau de la Rat.
E adevarat ca am tremurat putin de frica la ratarile lui Mutu insa nu se putea ca cel mai bun jucator al nostru sa ne faca tocmai acum figura si sa inscrie, Doamne-fereste! In afara de Mutu nu exista nici un pericol ca vreun alt jucator roman sa o bage in ate, toti fiind exceptional de daruiti si hotariti in a demonstra lumii ca lipsa de valoare si penibilul se pot intilni pe terenul de fotbal in aceasi zi, la aceasi ora pentru a apara culorile Romaniei.
Dupa aproape o ora de joc, vreme in care tot retragindu-ne am ajuns sa jucam cu Niculae virf ascuns pe linia propriului careu de sase metri, am reusit in sfirsit sa ne desprindem si sa-i prostim pe olandezi sa ne dea gol, in urma unei scheme-scoala, probabil indelung exersata la antrenamente, in care fundasii nostri i-au blocat extraordinar cimpul vizual lui Huntelaar fortindu-l practic pe acesta sa trimita in poarta lui Lobont. Golul ne-a descatusat cit de cit si de aici inainte pasele mijlocasilor nostri au inceput sa-i gaseasca tot mai des pe olandezi punindu-i pe acestia in niste pozitii extrem de stinjenitoare cind trebuiau sa pretinda ca isi fac mingea prea lunga sau ca sunt deposedati de Codrea sau Banel. Oricum nici batavii nu sunt nimeni in sportul asta si au inteles rapid noua strategie a lui Piturca care daca a vazut ca olandezii se caciulesc sa mai inscrie le-a cerut jucatorilor sai sa aduca mingea cit mai aproape de poarta lui Lobont. Asta l-a descumpanit asa de tare pe Van Basten incit olandezul resemnat si rusinat s-a trintit pe banca de unde nu s-a mai ridicat pina la final.
La 1-0 pentru Olanda meciul nu era inca jucat, oricind prostanacii aia de Bouma sau Heitinga putind sa si-o bage singuri in poarta si totul se putea transforma intr-o tragedie pentru formatia noastra. A fost nevoie de experienta si valoarea unui jucator precum Contra sa transeze definitiv disputa in favoarea noastra. Acesta, crosetind o faza superba pe dreapta, la o faza care nu anunta nimic deosebit, s-a impiedicat singur folosind spectaculosul procedeu cu stingu-n dreptu’ ceea ce l-a facut practic pe Van Persie sa loveasca gresit balonul si sa-l trimita in poarta noastra.
Pe final nu am mai avut emotii, deoarece nici macar mingile aruncate la intimplare spre terenul olandezilor nu depaseau linia de centru. Piturca insa, ambitios si perseverent cum il stim nu vroia insa sa riste nimic asa ca l-a trimis in teren si pe Florentin Petre sa aduca un plus de siguranta si sa cimenteze rezultatul. Daca mai tinea meciul probabil l-ar fi schimbat si pe Lobont cu un fundas sa tina de scor insa fluierul izbavitor al arbitrului a pus capat unei inclestari de legenda in care am ingenuncheat invingatoarea Italiei si Frantei obligind-o practic sa ne dea doua goluri si putem spune ca ne-am dorit infringerea mai mult decit adversarul.
tare de tot domnule!!!!!cred totusi ca si nostradamus stia ceva
@doc, nu ziceai ca esti in concediu? :)
anowen:
Sunt in vacanta de creatie :D Concediul oficial incepe pe 12 Iulie.
nice :)
eu cred ca (,) comentariul lui J.M.C. este, de fapt, tactica prescrisa de LWSAMA. tactica a fost insusita si urmata strict de antrenorul piti. cine nu s-a supus, a ratat turneul. asa cred ca se explica si teoria cum ca jucatorii buni nu joaca. ;)
banel a alergat, intr-adevar, pentru ca lui, saracul, nu i-a spus nimeni de toate dedesubturile astea. da’ si asa, centrarile lui au vizat atacantii olandezi.
dinu – bagat si el in treaba asta. oare nea ovi nu o fi si el membru?
mai baiatule..sunt convins ca ai putea sa faci cu succes un stand up comedy show!
ai un punct de vedere sarcastic si ironic si intotdeauna potrivit.e o placere sa iti citesc blogul.felicitari din germania
Salut AG.
Frumos articolul. Cred ca pe undeva exista un simbur de adevar :)
Adevarul ca le-am batut dar cu alte formule de echipa. Daca ar fi existat posibilitatea sa fi avut un numar mai mare de jucatori selectionati la lot…atunci eram campioni europeni. Ginditi-va ca am fi putut sa bagam echipa din acel 5-1 cu Germania de la Bucuresti. Sau echipa cu care am invins Spania. Si exemplele pot continua.
Ma intreb unde erau jucatorii din acel 1-0 cu Olanda de la Constanta??? Sa fi fost uitat rezultatul acela?
Sau, citind un „clasic in viata” (Dragomir), jucatorii inca se gindeau la clipele fierbinti petrecute alaturi de …iubite. Oficiale sau…neoficiale.
sa speram ca pina la inceperea preliminariilor pentru CM 2010, insipiratia divina il va lovi pe Piturca si vom matura pe „jos”-(ecranul TV-ului conectat la playstation-ul 3) cu toate echipele din grupa.
Ca pina la realitate e cale lunga. Din pacate.
radone
Multumesc. din pacate, e nevoie de mai mult pentru stand-up si tocmai ce a murit regele.
AG:
Exact. He was the meanest, toughest, and most ruthless cynical ass-kicking MF and I loved him dearly. I will miss him forever. :(
FOARTE , FOARTE TARE ! ! !
Ma bucur ca m-am abonat la news letterul tau.
dragut artticol, de fapt ca de obicei…
bai ,da’ de unde le gasesti ca ne-ai omorat!
super tare!
Buna ziua,AG.esti genial,nu ma asteptam la asa ceva,daia eram mahnita pt ca baetii totusi sunt buni,dar voi sunteti tari hahha,dar mircea sandu nu mai iese la pensie??????????,mi-ar fii placut in locul lui sa fi fost,dumnezeul sa-l odihneasca marele DOBRIN,SUNTETI MINUNATI
@AG,
e misto… dar nu ti-o lua „in cap”… ;) oricand, oriunde e loc de mai mult / mai bine…
Oricum, mi-a placut… chiar dac nu-s iubitoare de foRbal :D
dac… evident…mi-e foame… :(
salutare
eu zic sa luam la rand nationalele congo,burkina-faso,nepal si lichtenstein si sa le lasam sa ne bata in amicale,poate cine stie,invers a incercat cineva? ;)
AG,
M-ai indus in eroare rau de tot:))
George Carlin..regele…ma gandeam la regele Mihai,si nu gaseam nicaieri nimic; m-am linistit!pai vezi…loc liber in bransa cu ocazia asta:d
o seara placuta
Mi-a placut articolul. Cred ca ai dreptate :-)
@all
http://life.hotnews.ro/stiri-showbiz-3334922-murit-george-carlin-unul-dintre-cei-mai-cunoscuti-comedianti-americani.htm
anowen:
Absolutely goddamn right! And also, fuck Lance Armstrong and Tiger Woods :D
@doc
yep, god bless joe pesci! the one gets all things done! :))
anowen:
Chiar acum ma uit, again la „It’s Bad for Ya!” Parca stia ca o sa moara si il durea in…
Dupa ce el s-a dus , am ramas cu smart ass, crappy stand- up fellows like Dane Cook. O era s-a sfarsit. A fost un om minunat :(
@doc
„if u love someone, set them free. if they come back home, set them on fire.”
„most people are particulary good for nothing.”
cred ca ne-a ramas mult. zambetul. :)
foarte tare…articolul,bineinteles.ca subiectul articolului s-a muiat de tot…si de mult timp…
anowen:
Poate ca o sa ajung si eu la aceasta concluzie. Astazi insa ma simt un pic cam daramat. Noroc ca maine ma duc la concertul lui Leonard Cohen. Am o presimtire ca nu o sa mai am aceasta ocazie :(
„There’s no present. There’s only the immediate future and the recent past”.
@doc
leonard cohen e o alegere care, probabil, ca o sa-ti dea mai mult de gandit, decat sa te faca sa uiti. :)
eu trebuie pentru ca sa imi odihnesc neuronul. va urez o noapte asa cum va doriti.
Pentru echipa Nationala a Romaniei:
„It’s never just a game when you’re winning”. :D
Servus AG…am si eu o intrebare la care sper sa’mi raspunzi sincer: cum se face ca ai atras atati pupincuristi??eu tind sa cred ca faima ta ii face sa spere ca vor fi vizitati si ei saracii….nu mai zic, astept sa raspunsul tau aici…
doc
miine esti la Cohen ???? doamne ce noroc au unii. am inteles ca o sa cinte si in Romania.
*”nu mai zic”
*”astept raspunsul tau aici”
un clip bestial. :)
http://www.vimeo.com/1211060
Domnule AG sunteti „ocnas”! :)) dar totusi, discursul domnului Dinu are un je-ne-sais-quoi foarte interesant.si in plus e un exercitiu de atentie pentru multi dintre microbisti, adica se straduiesc sa n-adoarma pana vorbeste domnul Mitica sau domnul Becali sau alt invitat
J.M.C.,
aveti stofa de comentator!!bravo!! :))
fireatiai…de simpatici!
dle georgescu,
am impresia ca trebuie sa nu va mai citesc niciun articol, pentru ca in cele din urma parca vad cum o sa alunec sub birou cu tot cu p.c., amuzandu-ma copios. foarte reusit si acest articol.(ca intotdeauna)…..remarca despre banel nicolita eate pur si simplu…criminala:))- tot respectul pentru determinarea jucatorului, dar si eu tind sa cred ca lui nu i-a spus nimeni de acest Cod.
nici globalizarea nu mai pare aşa de neagră după ce vezi clipul lui Danizmu de mai sus…bestial e cuvântul corect.
@ „Adrian Dragos Voda
pe 23 June 2008 11:05 pm
Servus AG…am si eu o intrebare la care sper sa’mi raspunzi sincer: cum se face ca ai atras atati pupincuristi??eu tind sa cred ca faima ta ii face sa spere ca vor fi vizitati si ei saracii….nu mai zic, astept sa raspunsul tau aici…”
Nu te-as sfatui sa astepti, asa cum nu te sfatuiesc sa revii pe-aici..
Te roade pizma?
Stimabile, daca AG iti va raspunde, va face o greseala impardonabila.
N-ai inteles nimic din ce se petrece pe acest blocg.
tankistu:
Din cate stiu eu concertul din Romania a fost un zvon. Cred ca cel mai aproape de tine e aici: 19-Jul-08 Lisbon, Portugal Passeio Maritimo. Asta daca nu te-am localizat gresit, fireste :D
@man,
ai dreptate! :D
@forăst … danizmu… tare, mai draga!
Cine-i asta Matthew Harding? un globetrotteur? :D misto!
the man:
Amin brother.
2AG
Vezi, tata, aici umorul e de calitatate( cu exceptia, poate, a intentiei din spatele tacklingului aristofob la tibia de la lobu frontal a lu’ mister)!Felicitari! Mai ingroapa din cacarezele alea de spirite de-aseara (legate de gainatul din care-s alcatuite statisticile, de „umorul” lui Guus sau de flotabilitatea fenomenului fotbalistic in hirdaul cu rahat ale dictaturilor de tot felul)!
codrus:
Shalom. Puteam sa jur ca atacul la „propedeutic” o sa genereze o reactie din parte ta :D Arriba Espana !
doc
localizare perfecta… data e in schimb, naspa……am treaba….
ciudat e ca si eu am aceasi senzatie…..ca nu voi mai avea multe ocazii sa-l vad. oricum nici pina acum nu au fost f multe….cam cde cind nu a mai concertat ??? cred ca vreo 5-6 ani
tankistu:
Incearca 15!
codrus:
Iti datorez un raspuns referitor la Guus. Se pare ca citatul ala cu tradatorul e scos putin din context. Cica niste ziaristi olandezi l-ar fi acuzat de tradare inainte de meciul cu Rusia. El ar fi zis ca ” daca tot sunt considerat tradator, macar sa fiu tradatorul nr. 1″. In conditiile astea, cred ca- desi a ales nefericit cuvintele- era indreptatit la pozitia asta. Mi-e mi-a placut enorm bunul simt al lui Podolski cand a marcat impotriva Poloniei. Exemplara atitudine.
@doc
Aaa, am uitat de „propedeutic”!!! Pe-asta l-a luat AG-ul de la mine si l-a virit abuziv in gura lui Dinu! Pun pariu ca Mister nu stie ce inseamna!
Eu am auzit declaratia si n-am auzit partea aia cu „daca tot sint considerat tradator, macar sa fiu…”! Eu l-am auzit zicind:”astazi vreau sa fiu tradatorul nr 1..”! Ma rog, dar si daca iei in considerare contextul, mi se pare ca tot a fost ostentativ! Cit despre Podolski(desi nu-mi aduc aminte exact scena), jos palaria!
codrus:
La ambele goluri marcate impotriva Poloniei Lukas nu a schitat niciun gest de bucurie. A aratat caracter. Nimeni in Germania nu cred ca a comentat negativ evenimentul cu pricina. Poate doar extrema dreapta, dar cine se uita in gura unor asemenea specimene?
doc
Prin urmare, esti de acord ca Guus a fost oleaca deplasat…(si in ce directie?).
codrus
Tu ce raspundeai?
Premiera video youtube Conquiztador
nemesis
nu raspundeam! Ma prefaceam ca ploua. Indiferent cit de fortat ar suna, in esenta esti un tradator. Milioanele de oameni care sufera pt ca Olanda a fost eliminata si din cauza lui Guus sint dublurile eufemizate ale milioanelor de oameni care-ar suferi, de pe urma aceleiasi treceri de partea inamicului intr-un razboi adevarat!
codrus:
Eu ii trimiteam pe jurnalistii aia direct la origini.
Nu e sfarsitul lumii ca Olanda a fost eliminata, e o prostie sa dai vina pe Guus, da vina pe Van Baste, pe Olanda, pe toate vedetele care nu au batut niste rusi, etc.
E profesionist, asta este, nu e prima oara in istorie, de cate ori pana acum un atacant din tara X care juca la o echipa din tara Y a dat gol unei echipe din tara X? Uite si acum, ce au facut turcii de la nationala Elvetiei sau polonezii de la nationala Germaniei.
Bravo, Guus! Esti un Einstein al fotbalului (nu numai genial, dar, prin „tradarea” ta, ai reusit sa eufemizezi milioane de olandezi care se vor intoarce maine in barurile lor, sa mai traga un fum de marijuana).
Suferinta uriasa in Olanda, cu siguranta. Isi rup aia papucii de lemn si-i arunca in foc de ciuda…. Now, let’s be serious for 1 second!
e la fel de tradator ca un fotbalist spaniol, sa zicem, care jucand la o echipa englezeasca, inscrie golul victoriei pentru aceasta din urma, in finala CL jucata cu o echipa spaniola.
Nu e deloc tradator. Tradator ar fi fost daca ar fi trantit meciul. Un tradator al fotbalului.
Sau daca era antrenorul olandei si ar fi vandut meciul rusilor.
Sau daca fiind antrenorul Olandei, ar fi refuzat sa mai antreneze olanda, in favoarea rusiei.
Nimeni nu zice ceva de echipa Frantei, daca vorbim de jucatori naturalizati.
@doc
da exact asta faceai, irenistule!
nemesis
De ce pana mea se mai organizeaza un campionat european in care joaca NATIONALE, daca prizam toti, pina-n maduva, spiritul de mercenar?! Ba, pai asa si Efialtes a fost un profesionist, ai auzit de Efialtes si Bicilis si toti tradatorii!
roach
corect, ii doare-n spitz! Au venit cu sutele de mii ca sa bage parade tematice, imbracati in portocaliu!
boro
stii bine ca nu-i acelasi lucru! Echipa de club e una, iar nationala e alta! La nationala, ca jucator, trebuie sa optezi. Daca ai jucat la Polonezi, adio nemti si invers! pe Guus l-a facut mare nationala Olandei. E evident ca e o usoara imoralitate in a antrena impotriva propriei tari, Si la fotbalistii imprumutati exista uneori clauze care interzic echipei care i-a imprumutat sa-i foloseasca impotriva echipei de la care i-a imprumutat!
noapte buna!
ascultati comentatorii spanioli, inaintea si in timpul executarii loviturilor de la 11m.
Au tras si un „Tatal nostru”:
http://sport.hotnews.ro/stiri-euro2008-3335605-audio-comentatorii-spanioli-spus-tatal-nostru-inainte-executarea-penalty-urilor.htm
codrus
Ce vezi nou in asta?
World Cup 1998… etc.
Nu iti place, nu te uita. :)
Noapte buna.
boro
Mie nu imi merge. :(
un baiat nascut si crescut in suburbiile Galatiului pe ritmurile copilului minune este extrem de fericit atunci cand ii dai sa citeasca un articol de-al lui AG… Multumim inca odata pt articolele super faine!!!
nu ma pot abtine – esti fenomenal
capodopera dupa capodopera
esti singurul ziarist de la gazeta care merita a fi citit
Adrian Dragos Voda
Cu mine te inteleg, dar cu codrus ce-ai mai omule?
Adrian Dragos Voda
N-ai inteles nimic.
codrus
„Filosofia este o transcedentala propedeutica pentru sufletul bantuit de moarte al romanului” (Cornel Dinu)
Uneori, originalul isi depaseste copia.
cristi
Ma plec. Multumesc.
@doc si AG: aveti fiecare cate un dedicatie pe blogul meu.
http://tatiku.wordpress.com/2008/06/23/umor-si-muzica/
Guus Hiddink este un om liber, si ca orice om liber, are umor. Si ca pe orice om liber, il doare cand isi infrunta propria tara.
@Adrian Dragos Voda: urmarind o logica de baza, si tu esti aici, deci te incadrezi singur in respectiva categorie, nu? In fine,parafrazand, „what’s logic got to do with it”?
La fel pentru Lukas Podolski.
@AG: sau Hakan Yakin, nu?
Poate. Nu stiu. Hakan, ca si fratele lui, Murat, s-a nascut in Elvetia. Cert este ca nu poti intelege pana nu traiesti in afara granitelor tarii tale.
AG:
Ce nu inteleg eu e ce faci treaz la ora asta. Parca vad ca pui bazele unei propedeutici anti-codrusiene :D
Nu. Stii mai bine. Sanatate curata si o incercare de recuperare.
@AG: te pregatesti de o emigrare si incerci sa te acomodezi cu noul fus orar? ca deja ai trecut de a culcat tarziu la sculat devreme.
Tare :D
@doc: am pus mana pe doua „Scorsese” de care, spre rusinea mea, nici nu stiam ca sunt regizate de el.
Bringing out the dead si Kundun. am ce savura doua-trei zile.
tatiku’:
Merde! Sunt foarte bune ambele, Sa asculti cu atentie muzica din Kundun, e compusa de marele Phillip Glass
tatiku
Nu, pur si simplu rasaritul nu are niciun haz cand te trezesti pentru el.
@doc: le-am luat „used” cu cate 3-4 parai unu. daca era sa le inchiriez, tot asa ieseam.
ma bag la un Scorsese. mai bag capul sa comentez din cand in cand. salve.
@assspida, danzimu
tipu’ asta e un john doe care alearga in jurul lumii. merita un pui de premiu pentru ca spune multe, fara sa deschida gura. :)
tatiku
Vizionare placuta!
anowen
Asa se spun lucrurile importante.
AG:
Ma gandeam latoata discutia asta despre Guus si „tradarea” lui. Iti amintesti de nuvelele de razboi ale lui Rebreanu ( Hora Mortii, Catastrofa? Cum sa compari asa ceva cu un meci amarat de fotbal?
Doc
Cand nu stii, poti. Si vorba unui prieten: „Ba, daca nu stii, nu da”.
@aghe
ma bucur ca sunt in asentimentul dvs.
aveti o scama pe sacou, sau mi se pare mie? ;)
Noapte buna.
Buna dimineata! :)
codrus
olandezii n-au nevoie de prea multe invitatii pentru a baga parade tematice. putea fi foarte bine si campionatul mondial de aruncarea cu privirea. sa nu-mi spui ca milioane de olandezi ar fi suferit daca ar fi iesit pe 2 la sportul ala :P
Adrian Dragos Voda
Dragose, Märia Ta,
Un singur räspuns ti-as da.
Ca-n proverb. Dacä täceai
Mult mai istet rämâneai.
Asa?
„Hop si eu de la Duräu
Berbecul lui Dumnezeu”.
Dacä game-ul nu iti place,
Pleci Mon Cher, ne lasi in pace,
N-arboräm steagul in bernä,
N-o sä fie jale-eternä.
Pa. Sä nu te citim cu anii,
Ceau! Adieu! Pupin-Adrianii
roach:
Adevarul e ca dupa cum i-am vazut eu pe olandezi la ei acasa, astia sunt capabili de orice! :D
Interesanta opinie !
Deci, Adriane, Alex al meu are dreptate ca TOTUL este „regizat”, trucat si vandut!
Am incercat , la acest campionat, sa-l reintorc pe Alex la”marea iubire”, de dinainte de a ne cunoste :”FOTBALUL”!
Si nu am reusit !Desi l-am incitat, am fost chiar si…”suportera meciului cu moleculele”( ca i-am facut rost si de bautura , si de …fineturi)!
Dar….acum…degeaba !
Nici nu-i mai arat acest articol superb al tau !
Imi defectez PC-ul cateva zile!El nu stie nici sa-l deschida !Ma va crede!
Vai de mama noastra, daca FIGURAM doar ca ….DECOR, pe ici pe colo!
Eu asta am inteles din articolul tau sau….ofuscata rau, am inteles ce mi-a convenit!
TOT INAINTE !
Neagoe Elena
nu se incepe discutia cu „deci”.”deci” prefigureaza o concluzie.cum sa incepi cu concluzia cand nu ai spus nimic despre introducere si cuprins?se incepe cu sfarsitul?
stiu ca acest articol pt a fi inteles tre sa stai cu capul in jos. sper ca nu asa ati scris comentariul :lol: (glumesc acum, nu va suparati pe mine)
aaa si inca ceva.chiar credeti in teoria conspiratiei elaborata de AG?
tot ‘nainte! :)
Mi se pare ciudat sa aud ca Hiddink e considerat tradator. Omul a dat dovada de profesionalism, indiferent unde s-a aflat. Acea declaratie nu i-a atras masal ura olandezilor. Olandezii sunt cu capul pe umeri si stiu ca e un meci de fotbal si nu dramatizeaza. Suferinta milioanelor de olandezi e de scurta durata, nimeni nu mai vorbeste despre asta. A fost, s-a terminat. Analiza fotbalistica s-a facut, in viitor sper sa invete din greselile lor. Hiddink a dat dovada de profesionalism si merita tot respectul. Fotbalul se joaca in teren si razboiul declaratiilor ramane sa fie analizat de catre cei care nu au altceva mai bun de facut. Hai Olanda!!.
nico
gusulica (cum i-a spus cineva mai sus) e alintat cu aceasta porecla de „tradator”. de fapt el a creat un alt sens al cuvantului.nu e Iuda.Hiddink de fapt a facut un serviciu olandei. acela de a nu o lasa sa mearga mai departe cu un antrenor confuz si cu o garnitura de jucatori care stau cu un ochi spre poarta, dar cu celalalt spre banca(exagerez putin) :)
Dle @dorinho,
1. Am avut chiar o disputa cu colegii mei , care , aveau obiceiul ca , la examen, sa-i desfiinteze din start pe studenti, deoarece incepeau cu „DECI” !
Eu, asta empatica si „coltata”, i-am aparat pe cursanti in fata colegilor, motivand:
Studentul vine la catedra; ia un bilet; se asaza in banca; scrie ce stie, iar apoi, se prezinta in fata noastra sa raspuna !
OMENESTE si LOGIC nu credeti ca studentul are dreptate daca incepe cu….”DECI”????
Cum gandeste el ? Cam asa:
„Dle Prof., m-ati intrebat , prin intermediul biletului, DECI ca raspund „!
Si se asaza bine-mersi in banca intai si incepe:
„DECI…..'” !
[ Suna cam anapoda, insa copilul are dreptate!]
Ce atata tragedie! ?????
2. Sa iau cazul lui DECI al meu. E acelasi !
Ce suntem noi aici decat tot un fel de cursanti, de studenti, dar…..mai dotati si mai libertini!
Si atunci, eu am gandit:
„Tu, ADRIAN, ne-ai dat o tema de casa noua, DECI, eu ma conformez si iti raspund, spunandu-mi parerea!”
*** In alt context, aveti perfecta dreptate:
„NU se incepe un enunt – asa…nitam-nisam – …cu….DECI ! ”
3. Da, Stimate Domn, cred si m-a convins Alex al meu si ADRIAN are si el dreptate !
Daca vrei sa vezi ca nu te mint, du-te pe http://www.gazetasporturilor.ro, de luni, 23 iunie 2008, si citeste Articolul lui Ov.Ioanitoaia, cu titlul”MUTU SA TACA”,
la care eu postez un mesaj exact despre CORUPTIE !
Pacat ca nu mi-a raspuns NIMENI !
Barbatii de pe blog erau prea ofticati ca sa ma mai bage si pe mine in seama!
Niciodata nu veti intelege cat de mult am dorit sa-l fac iarasi microbist pe Alex al meu, care, nu iese NICAIERI decat la serviciu si mereu, mereu sculpteaza, asa, pentru sufletul lui.!
O saptamana cat mai placuta @ALL !
nico
si inca ceva. spune ioanitioaia in editorialul de azi: „Învinşii sînt totdeauna primii vinovaţi.”Guus e de departe un invingator si inca unul profesionist, care nu a tinut cont de niciun fel de sentimente.
a si trebuie in viata. sa nu lasi inima sa te conduca, ci capul
Bravo Dom’le!!! Foarte Tare!!!
Super tare, frate !!! =)) am murit de ras :)))))
esti genial … :))))))
asa si trebuie *
Neagoe Elena
doua precizari : adresa unde e postat articolul lui ioanitoaia e pe http://blogsport.ro/ioanitoaia/ , iar saitul gazetei e gsp.ro
despre „deci” nu continui. mie nu imi place cum suna la inceputul conversatiei. nu stau sa il analizez prea mult pt ca eu am treaba cu cifrele nu cu literele.
cat despre jocurile de culise despre care vorbiti si in comentariul articoluli respectiv, nu pot sa zic decat ca si Toma :”nu cred pana ce nu vad”, chiar daca aceea nu mai e credinta ci stinta. ceea ce cred eu e ca intr-o competitie de asemenea anvergura nu se intampla asa ceva(cupa UEFA, Champions League, Euro sau Mondial). daca se intampla prin ligile lui Mitica (desi sunt pe cale de disparitie si aici) nu inseamna ca se intampla si la nivel mai mare. daca e cum spune-ti si Romania a pierdut deliberat, apoi de ce e suparat Mircea Sandu?lui nu i-a spus nimeni?
in fine, oi fi eu naiv, dar tot nu cred in teoria conspiratiei
o saptamana faina
dorinho
Perfect de acord. E un profesionist.
Tare….
Stiti ce imi place mie la Cornel Dinu? Mare erudit stie ca pluralul de la francez, englez …samd … se face in …”ji” …franceji, engleji ….hahahahaha
In ceea ce ma priveste, unde se fac inscrieri in Liga Whisky-ului Scoţian Antic şi Mereu Acceptat? Nu de alta, dar am incredere in Nasu’…are gusturi rafinate…
codrus
Traducerea articolului din Telegraf:
Guus Hiddink cunoaste legile fotbalului international si si asa numitele „jocuri” care apartin de fotbal.
„Da, da – a raspuns Hiddink – vreau sa fiu sambata in Olanda considerat – tradatorul zilei, pt ca asta ar insemna ca vom castiga.
Serios, aceste afirmatii ma lasa rece. Daca toti ma faceti tradator (referitor la presa), oamenii vor crede asta,eu nu am nicio influenta.
Imi place melodia imnului rusesc si o voi fredona. Pe cel olandez nu-l fredonez pt ca daca tot ma numiti tradator, atunci sa fiu tradatorul anului”.
Pe de alta parte in aceeasi zi si in acelasi ziar a aparut in articol despre tatal lui Hiddink, care este veteran de razboi (90 de ani), si declarat erou. In timpul razboiului fura mancare si o ducea la familiile de evrei ascunse. Si in ziua de azi inca mai e vizitat de baiatul unei astfel de familii.
Van Basten a vizitat a 2 a zi vestiarile rusilor pt a-i felicita. Au meritat. Respect si pt Van Basten.
Buna gaselnita din titlu. Chiar mi-a placut. Bravo tizule.
Hai ca exagerezi !!!
Nici mie nu-mi place Piturca , dar a fost o reparatie pe care a facut-o si federatia si noi cind l-am dat si l-au dat dupa calificarea din 2000-din motiv de Hagi si G. Poescu , adu-ti aminte .
Apoi EU PERSONAL il consider singurul vinovat pentru necalificarea in sferturi !
Daca ofiterul iti sune sa executi un ordin (sa bagi capul in wc) il faci fara sa comentezi , asa si cu jucatorii nationalei , nu mai spun ca unii dintre ei care nu aveau ce cauta la nationala , NU AU NICI O VINA , nu ei au cerut acest lucru (poate impresarii , poate banii, poate ….) .
Cit despre Dinu , deacord ca a cam luat-o rasna cu istoria , dar teorie stie cit zece antrenori din cei mai buni din liga 1 , vede jocul , stie cine trebuia , unde si cind bagat in joc , macar de ar stii Piturca teorie 50% din cita stie Dinu !
l-am ascultat ieri pe lupescu, si pe mircea sandu. e clar ca nu au de gand sa-l demita pe piturca.e o mafie prea mare. si nu le pasa de suporteri, nu se gandesc decat la ei. eu propun ca sa nu mai mearga nici un suporter la meciurile nationalei, si sa nu ne mai uitam nici la tv la meciurile ei, pana cand nu pleaca piturca. sa vada ca nu fac ce vor ei, trebuie sa ne asculte si pe noi, ca din banii nostrii traiesc.
http://patruleasa.myminicity.com/ind
rossi
De acord cu tine la partea cu teoria dar daca tot s-au facut comparatzii shi s-au trimis sagetzi vizavi de competentza lui Piti la Steau respectiv la nationala, de Dinu ce zici shi perioada lui ca antrenor la Dinamo. Cu ce ar fi el mai bun ca Piti te intreb?
La teorie?
Pai teoretic noi trebuia sa ne calificam din grupe (dincolo de variantele sf vehiculate in presa shi bloguri) de doua mari shi late ori. Ori ne-am calificat? Nu.
Nu cred ca teoria ne-a daunat sau nu numai teoria.
Mie imi place Piturca. Imi place shi Dinu. I-ai vedea vreodata dialogand pe ashtia doi, dandu-shi sfaturi despre strategii shi tactici? :D
@surferb , hahaha!
Unde ai auzit tu omule de fotbalisti destepti , care in vestiar pe linga tactica jocului sa le mai dai si lectii de istorie sau de viata ?
Si Adrian are dreptate , Piturca nu-i pentru marile performante , asta e foarte clar , e bun sa califice , dar atit .
A fost foarte bine dat exemplul Steaua , ce mari performante a fcaut el la acest club , performantele acestei echipe au venit odata cu Zenga !
rossi
Shi de ce n-ar fi un pic deshteptzi fotbalishtii?
Daca-tzi mai aminteshti, Mutu cand era la Chelsea cita din Eminescu shi Shakespeare :) :D :)
Iar faza cu Piti bun numai sa califice, cred ca eu am postat-o primul.
AG
Fara suparare :)
Cu o singura crenguta nu faci o padure @surferb !
In privinta cealalta te „certi ” cu Adrian , care aporopo , de ce nu mai esti in studio F1 ?
rossi
Ok :)
Pentru@ dorinho & @All,
De ce pe NET circula asemenea asertiuni ca acelea postate de J.M.C. mai sus ???
O concluzie vrem si noi :
A fost „scenariu” , „strategie ” rigida a lui PITI sau „tembelism”???
Gata, incerc sa nu nu mai fiu ….”logoreica”!
Neagoe Elena
Daca imi permitetzi, am sa-mi iua libertatea de a va raspunde.
Nu cred ca a fost scenariu. Nimeni nu ne-a luat in serios suficient incat sa incerece scenarii cu noi.
Inclin sa cred ca a fost o combinatzie intr-e ultimele doua variante propuse de dumneavoastra.
Cu respect doamna!
Neagoe Elena
perfect de acord cu surferb.
cat despre comentariul lui J.M.C. eu cred ca l-a gasit prin academia catavencu(sau altceva de acelasi gen)
nu cred ca a fost vreo regizare. acum, sigur, principalul vinovat e scos piturca, dar mai sunt si jucatorii, precum si oficialii federatiei care nu au precizat un obiectiv clar
romania tara bolnavilor de scenarita , care cauta teorii ale conspiratiei peste tot(desi filmul cu mel gibson e unul din preferatele mel:D)….terminati=o frate cu ineptiile astea
articolul nota 10+, ca mai toate de cand am inceput sa te citesc.
Multumim, Distinsii nostri Companioni ai Univesului nostru virtual,
Multumim @surferb & @dorinho !
De un singur lucru sa fiti convinsi:
Am trait( eu, in special) acest EURO2008, aproape la aceeasi tensiune la care l-ati trait, si Dvs.!N-am scapat un meci !
Doamne, bine e si „in toamna vietii”( Sa va dea Domnul sanatate sa traiti aceste noi provocari!), cand scapi de griji si uite,
intri si in zone, in care se intra, pe vremuri, „din necesitate”, uneori !
[ Am si acum Afisele pe care am scris toate echipele – integral – de la Campionatul Mondial din anii ’80 !]
De atunci, eu, asta care a aterizat – aici, acum – , n-am mai stiut ca exista FOTBAL !
Alex al meu, cu mult mai onest decat mine – patologic de onest – ( eu, profesand in „Jungla Junglei”, am devenit mai rezonabila, mai concesiva,
mai inchid cate un ochi s.a.m.d. – )….tot cam de prin anii ’80 n-a mai vrut sa auda de Fotbal ! ]
Dar, asa cum am spus zilele trecute, VIATA trebuie sa-si urmeze cursul ei – cu bune, cu rele – !
Asta e viata adevarata!
Cineva spunea aici ca, si daca eram vedetele campionatului, tot existau….CARCOTASI, c-asa-i ROMANUL !
Tot inainte !
Doamne, ajuta !
daca te bucuri ca echipa nationala s-a calificat la un turneu final dupa opt ani , inseamna ca te multumesti cu putin, dupa mintea unora(dintre care multi au o cl;asa in plus decat trenul)
as fi curios tare cati dintre cei care vor sa dea acum cu pietre in pitzurca(nu ca l-as admira in mod deosebit,dar omul asta cum necum chiar ne-a dus acolo, la euro , in primele 16 , unde anglia nu a fost) sunt adecarati „performeri” in viata de zi cu zi si cati sunt niste anonimi?
be blog orice romanas e tare, ca deh are unde sa isi exprime oftica de zi cu zi din viata sociala care e cum e , adica de cacao
eu unul tin cu Romania si sper sa ne calificam la mondiale cu un joc mult schimbat in bine , stiu sigur ca asa va fi
Mei, ce te iei tu da domnu’ Dinu? La ce echipe ai jucat si ce rezultate ai avut? Mie -mi place de Dinu, are niste cravate foarte misto, ma uit in fiecare seara la el. Si de fiecare data apare cu alta. Cravata adica. Daca ar veni fara, cravata adica, nici nu m-as mai uita. Ca nu prea inteleg ca zice. Da’ pare citit, oricum. O fi vorba de un antrenor ratat sau de un scriitor ratat?Da’ are cravate misto.
Pana la urma ati gasit tapul ispasitor? Eu cred ca Talnar e de vina.
ce vina are piturca de exemplu , ca domnul cocis a jucat exemplar cu cehia acum un an parca, iar acum nici nu a avut bunul simt sa iasa de pe teren , ca oricum nu juca nimic
ce vina are piturca , daca mutu a prins cele mai slabe saptamani din intreg sezonul
chivu in meciul cu olanda nu aprins 5 pase bune si asta ptr ca l-a inlocuit pe radoi la inchidere accidentat
ce vina are piturca , daca Goian a luat galben aiurea si a jucat cu doi stopperi ce nu au jucat impreuna un meic intreg….si multe eltele de care n-am timp
vina lui piturca e in proportie de max 20%
sorry de greseli am scris in viteza
bafta
o zi buna tuturor romanilor fericiti si mai ales celor nefericiti
@ sarbo-croato-bosniac
L-ai „citit” pe Dinu ;)
Tare!
Foarte reusit articolul. Doar o mica remarca, nemtii ne-au cam batut in amical.
sarbo-croato-bosniacu’
pe 24 June 2008 2:40 pm
–
daca atata intelegi tu din ce zice dinu, nu mai bine te duci tu sa manaci salam pe ziar?
ooops, am nimerit-o?
mananci, evident.
da’ de la o corcitura la ce poti sa te astepti?
nu ai vazut atatia selectioneri, bai oamenilor uitati-va in curtea voastra, faceti mai intai totul sa mearga in casa si in viata voastra si dupa aia criticati in asemena hal o echipa de fotbal, omul a mers in mare pe aceeasi echipa cu care s-a calificat, arsene wenger a jucat in finala cupei angliei anul; trecut cu aceeasi echipa care a ajuns acolo , si a pierdut finala pe mana unor pusti, i-a luat cineva gatul ? nu!ptr ca acolo antrenorul este respectat
inca o data , inainte de a critica un om , care cat de cat a facut ceva ptr domeniul in care activeaza , si ca jucator si ca antrenor, incercati sa faceti si voi ceva semnificativ in viata voastra!
cristi 84
E numai impresia mea sau tu…. chiar ne critici? :)
numai impresia ta :D
cristi84
Sunt impresionat. Sa-l compari pe Piti cu Wenger…e nevoie de mult „curaj”
cristi84
pe 24 June 2008 4:57 pm
–
intrebarea mea ar fi urmatoarea: de unde stii tu ca nu am facut si nu facem ceva semnificativ in viata noastra? ne cunosti tu?
sau „semnificativ” dupa standardele tale…care or fi alea…
macarena
pe 24 June 2008 4:20 pm
sarbo-croato-bosniacu’
pe 24 June 2008 2:40 pm
—
daca atata intelegi tu din ce zice dinu, nu mai bine te duci tu sa manaci salam pe ziar?
ooops, am nimerit-o?
macarena
pe 24 June 2008 4:20 pm
mananci, evident.
macarena
pe 24 June 2008 4:21 pm
da’ de la o corcitura la ce poti sa te astepti?
omule, sper pentru binele tau ca nu esti chiar asa de batut in cap…oops! sau chiar am nimerit-o? apropos de salam…asculta „slalom printre cretini” … c’est pour toi, mon cheri
@surferb
comparatia s-a limitat la modul de gandire in alegerea jucatorilor, in a le acorda credit celor care au contribuit la calificare, nimic mai mult.in plus daca te referi la faptul ca wenger nu poate fi comparat cu piturca , ai dreptate , el are la arsenal un lot de 500 de mil de euro iar piturca unul de 50 cel mult
in rest numai de bine
ca nu a mers formula cu care s-a calificat, a vazut si el , a vazut si toata Romania si se anunta schimbari,;cum am mai zis , sunt sigur ca vor fi cel putin 4-5 schimbari in primul 11 fata de meciul cu olanda de ex,; gasesti tu mai multe?:D
@macarena
nu stiu, dar intuiesc, iar eu nu am aratat cu degetul spre vreunul dintre voi;)
singur te-ai incadrat in aceasta categorie
p.s. apreciez faptul ca se poate discuta civilizat pe un blog, fara injuraturi.
de apreciat!felicitari AG
sarbo-croato-bosniacu’
pe 24 June 2008 6:13 pm
–
ei…nu mai imi purta tu de grija, sa nu mori… de drum lung…
btw, incearca sa fii original sau, cel putin, sa nu-i copiezi pe ceilalti…(pe de alta parte, inteleg ca ti-a placut gluma si n-ai putut sa te abtii sa n-o folosesti)
cristi84
pe 24 June 2008 4:57 pm
–
incercati sa faceti si voi ceva semnificativ in viata voastra”
mda…n-ai aratat cu degetul…ne-ai bagat la gramada (s-a subinteles, sper, ca si eu „o”:))) critic pe satana: e un bun antrenor de calificari, dar un jalnic antrenor de turneu final, dupa parerea mea)
ihi, ai ghicit…hai pa, ca puti a dinamovist
adevaru’e e ca asta e un blog de elitisti.
numa’ unu’ si-unu’…
auzi la altu’: „l-ai pe dinu”.
mai, mai, mai…
doar timpul va vedea daca piturca e doar de calificari sau poate sa isi depaseasca si el conditia, eu zic, si zic bine :d, ca din moment ce a reusit ce nici boloni, hagi, iordanescu nu au reusit dupa 2000, deja e un pas inainte …dar fiecare are punctul sau de vedere
e vreo problema cu „l-ai pe dinu”?
timpul va arata :D
„citit”…aloooo….
viteza asta :d
ce sa faci intr-o tara in care de-al de bacali spune ca retrage 5 jucatori de la nationala ca nush ce nu i-a convenit lui ….greu domle greu tare….ma gandesc sa imi iau zboru in america iar…de data asta de tot :(
pe hagi si pe iordanescu (iordanescu de dupa 2000) nu are rost sa-i punem la socoteala
plecarea lui boloni de la nationala a fost cu cantec, dupa cum bine se stie.
piturca a luat un nucleu care juca impreuna de niste ani buni!
a adus disciplina (cum au zis altii inaintea mea), avut noroc (victorie cu olanda si 2 puncte castigate dinb off-side!!!), asa ca…
pai tie nu-ti ajunge ce a „vazut”:) timpul la CE 2008?!
m-am corectat mai jos in caz ca nu ai observat :D
sarbo-croato-bosniacu’
pe 24 June 2008 6:33 pm
–
cand o fi asta blogu’ tau (ca sa nu zic altceva), atunci sa-mi spui mie „pa”, da?
pana atunci, du-tye si fa tu glumite de autobaza (cu tema centrala „cravatele” si „ratarea”) in alta parte.
de ce sa nu ii punem la socoteala
daca ar fi dupa tine cine crezi ca ar fi bun in acest moment la nationala si ar vrea si ar fi posibil sa fie adus si nu ar costa mai mult de 2-3 mil de euro , repet cine ar vrea in primul rand sa vina
iar eu am pus „:)”, in caz ca nu ai observat, pt ca mi s-a parut hazlie greseala.
okokok :D
hagi nu e si n-o sa fie in viata lui antrenor, de aia nu-l punem la socoteala;
iordanescu…a fost o ciorba reincalzita…se vedea ca momentul lui de glorie a trecut.
ohooo…sabau, lucescu (oricare dintre junior si senior:)))…si la 2-3 mil. ar fi si atatia straini. incepand cu…hidink:))).
totusi, de ce insisti pe ideea „cine ar vrea”?
hiddink 5 mil + „spor de noapte” de la baitzii cu petrolul din mother russia
sabau, in afara de bun organizator nu vad ce a aratat la bistrita si nu cred ca face fata la nationala, lucescu jr ar fi perfect la fel si dan petrescu insa nu cred ca ar renunta la posturile de antrenor ptr cau declarat-o in repetatae randuri ca vor sa duca la capat munca inceputa
anyone else? :d
pentru ca un antrenor cu adevarat bun se duce la un salariu de 5-6-7 mil de euro iar unul de valoare medie in crestere zic eu avem deja
piturca are apropae un milion abia din cate stiu eu
deci mai e si pana la cele 2-3 care sa ziucem ca ar putea fi obtenabile
im out of here
bye bye
5-6-7???!!!
vorbim de antrenori, nu?
am citit chiar zilele astea despre salariile antrenorilor din europa.
sunt chiar putini care au cat zici tu.
da, uitasem de dan petrescu.
hai, mai, fii serios cu „munca inceputa”.
eu nu cred ca si-ar permite sa refuze „nationala”, daca li s-ar face oferta concreta.
salut
@cristi84
si eu sunt unul din aia care il cam critica pe piturca. daca am facut sau nu ceva cu viata mea, asta „timpul va arata”. pana una alta, vad ca tu esti mai suparat decat cei mai multi de pa blog-ul asta. oare sa fie viata ta sociala „de cacao”?
piti e de admirat ca a reusit sa califice echipa la europene. dupa mult timp. totusi, daca pentru jocul inconstant, pentru tactica neadecvata echipei cu care se juca, pentru jucatorii selectati etc., oare cine e de vina? pentru declaratiile lui bombastice dinaintea europenelor, cine e de vina? pentru lipsa de respect pe care a aratat-o, cina sa fie de vina?
lista poate continua. nimeni ii omite meritele, dar nici greselile.
citind in presa cum sta inchis si studiaza adversarii, cum evita declaratiile, cum pastreaza un mister deplin asupra a ce urma sa vina, am crezut ca voi vedea ce n-am vazut niciodata. si din pacate asa a fost… :)
De unde le scoti, mai, omule?! Frumos pamfletul tau, mi-a placut! :)
Adrian,
Te rog, nu se pot sterge mäscärile debitate de acest prolet psihopat? Incä asa ceva nu a existat pe blogul täu, s-a pästrat un anumit standart, un nivel intelectual, chiar dacä au fost contradictii si intepäturi, astea dädeau ritm si sarea si piperul necesar. Dar, murdärii, nu au fost niciodatä. Maidanisme suburbane – gen Groapa lui Eugen Barbu. Te rog sä stergi acest mesaj mai mult decât degradant.
2 anowen
am fost in america, am fost in grecia , acum am mica mea afacere care merge din plin
imi pare rau ca te dezamagesc si nu fac parte din categoria sociala din care speri tu
te=am pupat
p.s.se vede ca esti roman din romania
@ anowen
tu daca ai fi selectioner si ai citi in presa aberatii in proportie de 80% cum te-ai comporta cu ei?
vezi cazul radu stefan mutu si multe altele
un dialog civilizat in romania e greu de purtat
am uitat sa iti spun ca tot ce am realizat pana acum le-am realizat singur si pana la varsta de 24 de ani
salutare
super penibil!
Bine, dar de ce a alergat Bănel peste 12 kilometri de meci la Euro?”, veţi mai întreba. Simplu, lui nu i-a spus nimeni.
:))
Bine, dar de ce a alergat Bănel peste 12 kilometri de meci la Euro?”, veţi mai întreba. Simplu, lui nu i-a spus nimeni.
Bine, dar de ce a alergat Bănel peste 12 kilometri de meci la Euro?”, veţi mai întreba. Simplu, lui nu i-a spus nimeni.
:D
Bine, dar de ce a alergat Bănel peste 12 kilometri de meci la Euro?”, veţi mai întreba. Simplu, lui nu i-a spus nimeni.
:D :D
george bush:
I got it! There is no need to repeat it over and over and over again :D
Foarte tare ! Bravo !
:D
Bravo, Adrian!
Adriane la un articol anterior scriam ca: dupa penalty ratat de Mutu joculechipei a inceput sa scirtiie si mai mult a avut repercusiuni si in meciul cu Olanda, de obicei eu nu contrazic pe nimeni, dar ai putea citi chiar in ziarul de astazi articolul Mutu e un Dictator si poate mai vezi cum sta treaba. Ca sa simti ce ii framinta pe fotbalisti dupa astfel de meciuri ar fi trebuit sa joci o perioada alaturi de ei asa cum eu am facut-o cindva. Deci sa-mi reiau idea Mutu trebuia sa o impinga in poarta la pretentiile lui sau sa fi lasat pe altul, iar acum eram tot acolo.
Eu in locul tau incepam sa-mi fac griji.Spui secretele organizatiei?
Ai mare grija sa nu scri cu sange articolul asta:)
Cel mai bun articol pe ziua de azi..sau ieri k e trecut de 00:00
@cristi84
la comentariul postat de mine, te-ai rezumat sa raspunzi doar la acea treime ce se refera la tine.
iti doresc succes in activitatea ta. pe masura ce ai sa cresti, sa nu uiti ca esti roman. si mai lucreaza putin la modestie. nu mai am nimic de adaugat.
@anowen
1.jucatorii am mai spus ca sunt in mare parte aceeasi care au jucat si in calificari , si, cum zpuneam si mai sus sunt exemple si pe plan european cu antrenori care au facut acelasi lucru(vezi finala arsenal-man utd din cupa angliei).
de asemenea sunt sigur ca piturca va face schimbari in ceea ce priveste mondialul din 2010.de fapt tot ceea ce incerc eu sa spun e ca asa suntem noi romanii , uitam repede, facem nunta la succes si inmormantare la esec(parca asa era nu? :D)si nu in ultimul rand luam din meritele unui antrenor care mie personal mi-a adus satisfactia de a vedea Romania din nou la un turneu final
2.lipsa de respect, fata de cine ?fata de ziaristi?bineinteles, avand in vedere tratamentul la care a fost supus si el si anumiti jucatori in mod gratuit(a se citi fara nici o leg cu realitatea)
3.sunt o persoana modesta, insa tu te-ai luat de mine in mod direct si trebuia sa iti raspund.eu am lansat doar o ipoteza, nu am jignit pe nimeni.
4.spre deosebire de alti selectioneri, piturca are pana acum doua meciuri ratate la natiionala, cel cu bulgaria, fara miza si acesta cu olanda.era mai bine cu hagi?dar cu iordanescu, cel din 2000 ?un antrenor se schimba dupa un meci?suna a becali, parerea mea
p.s.mi-am sch nick-ul ca suna mai bine :D
oricum din cate vad in prosport, piturca va pleca….
„Salve Nostra Extrema Thule”
Deci am avut dreptate, de acum o saptamana aproape ca schimbarea lui PITI – „breton” e SOLUTIA !
Recititi mesajul meu cu medicul chirurg care, la deschiderea abdomenului, gaseste cu totul altceva decat se aratase la ecograaf !
Si….ce sa faca decat sa ia DECIZIA pe loc !???
Este ca si cum o mamica se lauda ca fiul sau, de 1 anisor,….merge!
Ok ! Dar sa nu mearga tinundu-se de fusta mamei lui !
Sportivul , in tren, trebuie sa se „orienteze in spatiu” si sa i se permita sa faca si imposibilul sa salveze o situatie !
Din cate am aflat acum, inainte de batalia decisiva cu un adversar, echipa studiaza – la fibra – comportamentul adversarilor intr-un meci, urmarind alte meciuri !
Deci stiu – matematic – strategia si tactica adversarilor !
Dar , tot din ceea ce am auzit si citit este si faptul ca – marile batalii in istorie – au fost castigate, si pentru ca leader-ul a schimbat TACTICA, iar adversarul a fost luat prin surprindere!
[ A nu se intelege ca jucatorii trebuie sa se comporte haotic si sa fac ce-i taie capul ! NU! Ci sa salveze situatii pe care companionul sau de echipa n-a fost capabil, chiar daca el e „investit”( cu semn diacritic) cu locul de”fundas”, „mijlocas” etc.
Un fotbalist TOTAL este acela care poate sa preia toate „prerogativele” companionilor sai, in caz de CRIZA !
Este iarasi o parere a unei Doamne „la APUS” !
Nu e obligatoriu sa am si dreptate!
BRAVO MA GEORGESCULE!!!
SUPER TARE CA INTOTDEAUNA. TINE-O TOT ASA!
foarte bun articolul !!!
->>>> http://www.danutcoman.ro
Adrian,
Tare articol, Dinu e batran si imi e simpatic cum vorbeste el calm si cu termeni mai neobisnuiti unui public ascultator care nu cred ca intelege mai nimic din ce vrea sa spuna procuroru.
Problema romanilor este aceasta stare de a privi numai partea negativa a lucrurilor.
„Marele” esec de la europene, Mutu e dictator si piti le da cu flit ziaristilor. Macar de ar fi astea problemele nostre.
Binenteles ca marii filozofi gen boloni, au spus ca Romania nu are nici o sansa in grupa mortii, ca suntem un neam de fricosi si ca in toata istoria am fugit sin calea turcilor, parjolind ogoarele si otravind fantanille.
Eu nu vad nici o legatura intre istoria romanilor si CE. Piti a mers sa nu se faca de ras si cred ca am iesit onorabil dintr-o grupa cu 3 echipe puternice. Ioanitoia face o comparatie intre sumele la cat sunt cotati jucatorii frantei, italiei si olandei cu alte lobi si banel. Am terminat peste francezi.
Dar la amicaluri ii rupem pe toti. Daca ziaristii continua sa umple paginile cu speculatii despre mutu, poate ca nu mai da deloc prin romania.
Eu nu i-am mai dat nici o sansa dupa scandalul cocaina, dar el are un talent imens si ar trebui sa ii fim recunoscatori pentru aceasta calificare si singurul gol pe care l-au dat ai nostri. Din pacate pentru noi, suporterii Romaniei, Nationala=Mutu, restul niste ametiti care se bat cu portughezi cumparati la second-hand in liga lu mitica.
N-ai cu cine, taticu…
apropo de Banel si km lui, si apropo si de Dinu, Germania a capitulat pe 9 mai ’45 si armata romana a primit ordin de incetare a focului abia pe 12 mai. nici lor nu le-a spus nimeni. din pruncie ni se trage.
deci eu, Mutu sunt golgheter in aceea competie, asa ca gura mica, da!!! :)))
rapid a plans dupa r lucescu
steaua dupa zenga si olaroiu
dinamo dupa rednic
……..f posibil sa plangem dupa piturca dupa ce pleaca….daca pleaca
super tare scrie baietu’ asta……tot asa taticu…tot asa
NU STIU DACA ATI OBSERVAT DAR AU RAMAS TARILE MARI IN COMPERITIE SI AICI MA REFER LA NUMARUL DE LOCUITORI, SI ANUME:
1. RUSIA – APROX. 142,000,000 MILIOANE LOCUITORI
2. GERMANIA – APROX. 82,244,000 MILIOANE LOCUITORI
3. TURCIA – APROX. 70,586,256 MILIOANE LOCUITORI
4. SPANIA – APROX. 46,063,000 MILIOANE LOCUITORI
SPANIA A SARIT : ITALIA, ANGLIA, FRANTA SI UCRAINA,TARI CARE AU NUMARUL DE LOCUITORI MAI MARE DECAT SPANIA. INSA, FIECARE TARA DIN CELE AMINTITE DIN CATE STIM ARE UN FOTBAL PUTERNIC. DAR PRIMELE 3 (RUSIA, GERMANIA SI TURCIA) CONDUC IN EUROPA LA NUMARUL DE LOCUITORI. SA FIE OARE O COINCIDENTA???
PROBABIL. GENETICA E DE VINA !!!!!
ASADAR PENTRU CA SA AJUNGEM IN SFERTURI ROMANI !!! EVITATI ANTICONCEPTIONALELE SAU PREZERVATIVELE !!!!!!!!!
@nightvision,
Daca mai veniti si Dvs. cu alte variabile,
chiar ca ne vom imbolnavi de scenarita !
@g. bush, cristi84
diferentele dintre reactii la esec si la succes cred ca e normal sa fie asa mari, atata vreme cat piturca se incranceneaza sa se izoleze. e o sabie cu doua taisuri: daca (,) castiga, nu imparte laurii, dar daca nu castiga… toate oalele sa sparg doar in capul lui. ca a vrut singur.
sincer nu cred ca piturca ar trebui schimbat. nici nu am sustinut asa ceva. daca nu are timp, cum sa construiasca o echipa? se vor face sigur schimbari. si unele poate vor fi chiar bune.
fii sigur ca si la urmatorul meci am sa continui sa imi albesc degetele pe bratele fotoliului, traind fazele alea create de tot de banel, mutu si toata echipa facuta tot de piti! daca pierdem, o sa ma supar iar. dupa aia o sa-mi treaca. :)
@anowen
banel am inteles ca sare din schema, not a big fan either ;)
zicu abia asteapta daca se reface, de asemenea am inteles ca se va renunta la petre, cocis , marius niculae , iar in locul lor vor intra in special jucatori de la tineret.
ceea ce a nemultumit pana la urma pe toata lumea a fost ca nu am jucat mai cu tupeu in ultimul meci, dar de fapt asta s-a intamplat de fiecare data cand o schipa romaneasca a trebuit sa „isi depaseasca condtitia, vezi steaua-middesbrough, rapid-anderlecht, dinamo -lazio etc etc, singurul moment a fost in 94 dar atunci am avut o generatie daca nu de aur , cel „putin”exceptionala
tot ceea ce m-a deranjat e ca sunt foarte foarte multi „fani”, cei mai multi de copnjunctura, care cer demisia unui om care pe langa unele parti rele are si f multe parti bune
sper sa ne calificam la mondiale si sa jucam mai bine, desi daca facem si finala vor aparea critici, ca deh asta e a noastra frumoasa si mereu surprinzatoare Romanie!
Esti un adevarat saman, fotbalul e religie, ai dreptate, nu marketing. Apararea Olandei e cea mai buna, de aceea Rusia nu e o echipa de profitori, ca Germania si Turcia, ci una de campioni. Spania nu stie sa profite, nu prea e dusa la „biserica”.