Avem un nou „moment zero” în fotbal. În sensul că măsurile adecvate de oprire a violenţei lipsesc cu desăvîrşire
„Bricheta e în birou la LPF”, scrie Gazeta şi deja te umflă rîsul. Parcă vezi bricheta anchetată de către conducătorii fotbalului românesc. „O să spui şi gazul pe care l-ai supt! Cine te-a introdus pe stadion? Cine te-a aruncat? Vorbeşte!”, şuieră un anchetator. „Priviţi, e deghizată! Are cămaşă de plastic”, arată altul. „Bine că a fost Bic şi nu Zippo”, conchide observatorul. „Lasă asta! Bine că n-a aruncat-o aprinsă. Ardeam toţi ca şoarecii”, sare un oficial.
Pe bune, nu e cam tîrziu pentru acţiuni de genul „Prinde bricheta, scoate-i gazul”? În orele de după meci, toţi aceşti lideri – pe care-i altfel îi vedem la fiecare buletin de ştiri – erau de negăsit. E ca şi cum preşedintele şi primul ministru, în cazul unui cutremur, şi-ar închide telefoanele mobile.
Imaginile prezentate pe postul Realitatea arată limpede un lucru. Cîţiva indivizi au aruncat cu obiecte în direcţia unui grup de oameni aflaţi pe o suprafaţă de doar cîţiva metri pătraţi. Erau acolo, pe lîngă arbitrul Deaconu şi asistent, jucători de la ambele echipe şi un medic. Cum e greu de crezut că lansatorii aveau un dispozitiv calibrat cu laser, care poate nimeri capul de arbitru de la 20 de metri, e clar că aceşti oameni vor arunca orice în direcţia oricui, cu riscul de a lovi pe oricine.
Ei pot fi, la nivel declarativ, suporteri ai unei echipe, însă de fapt nu le pasă de nimic. Deşi gesturile lor violente sînt făcute sub protecţia anonimatului, nimic nu îi deranjează mai mult decît propriul anonimat. Vor găsi mereu metode de a introduce proiectile în incinta stadionului: ascunzîndu-le în zonele intime, în tălpile false ale pantofilor, folosind carcase de telefoane mobile, pixuri, chei sau monezi.
Ce facem însă cu libertatea celor 99 la sută care nu vin la stadion pentru a se despărţi de brichete şi de telefoane mobile? Mai important decît scorul pe care comisiile îl vor stabili pentru Rapid – Steaua este rezultatul partidei dintre aceste categorii. Altfel, publicul majoritar va tinde să devină facţiune, iar gaşca majoritate.
Ce e de făcut? De exemplu, să ne îngrijorăm mai puţin după producerea evenimentului, în zeci de talk-show-uri televizate şi de ediţii speciale. Privindu-le, orice „lansator de obiecte” se va simţi important şi va crede că gestul lui chiar înseamnă ceva. Ca urmare, va putea oricînd fluiera sfîrşitul meciului din tribune, cu o brichetă.
Apoi, ar fi bună o campanie împotriva violenţei, dar nu cu patroni, investitori, acţionari şi finanţatori. Aceşti oameni au exact aceeaşi mentalitate ca agresorii din tribune, doar că nu aruncă obiecte, ci vorbe, ameninţări şi insulte. Degeaba ar spune, de exemplu, domnii Iancu, Becali sau Borcea „Stop violenţei!”, cît timp ei o generează în mod constant, degeaba ar scrie presa „Terminaţi războiul!”, cît timp cuvîntul „război” a fost ani de zile nelipsit din titluri, atît în ziare, cît şi pe micul ecran.
Dacă însă nişte jucători aprigi în teren, dar normali în viaţa de zi cu zi – precum Rădoi, Marius Constantin, Alexa sau Mărgăritescu – ar susţine împreună acest demers, lucrurile s-ar putea schimba. Deşi unii au făcut gesturi de incitare sau violente, măcar lor li se pot găsi scuze. Pînă la urmă, fotbaliştii rămîn singurii oameni credibili din această activitate, care s-a ridicat în primul rînd prin munca lor. Şi ei conştientizează faptul că s-a născut o categorie de public pentru care nu mai contează atît de mult să nimerească un adversar sau un arbitru, cît să nimerească pe cineva.
Nu e drept să le cerem jucătorilor acest lucru – pentru că ar însemna să scoatem din foc, cu mîna altora, nu doar nişte castane, ci nişte brichete care stau să explodeze -, dar e necesar. A sosit vremea ca ei, în primul rînd, să-şi recupereze meseria, a sosit vremea ca actorii principali să vorbească, iar figuranţii care au creat, încurajat şi acceptat acest spectacol, doar pentru a deveni vedete, să mai şi tacă.
Ma distreaza ipocrizia rapidistilor prin premeditarea pe care
o tot vad … anunt oricare suporter rapidist ca legile
fotbalului spun ca echipa vizitatoare e raspunzatoare
doar pt peluza sau tribuna in care sunt situati si
delimitati suporterii ei . Cum stelistii erau in astalalta
parte , e usor de inteles ca , infiltrati sau nu , tot din
partea rezervata rapidistilor s-a aruncat , devenind
vinovat in mod clar clubul organizator .
In rest , Adrian draga , au mai fost multe momente „zero”
la noi in liga lui mitica si rezultatele tot nu se vad…
Hi & bye!
vinovatii sunt urmatorii:
1.oficialii FRF care nu iau masuri dure impotriva limbajului si comportamentului agresiv al „oamenilor din fotbal”
2.oficialii cluburilor din prima liga care in afara de”ti-o trag”,ti-o bag”bla,bla nu mai stiu si altceva
3.arbitrii, care nu iau masurile drastice ce se impun ,in special tudor care la un meci steaua-rapid nu a avut curajul sa opreasca meciul,desi era mai ranit decat deaconu
4.media,care baga in seama toti analfabetii dar mai ales cugetarile violente ale acestora
5.suporterii care in afara de nu e steaua,nue dinamo brichete,fumigene
6.fotbalisti gen pancu ,marinescu si altii,”marii profesionisti” care fac semne obscene
7.publicul,adica noi,care ar trebui sa facem o greva de cateva etape,adica boicotarea pe orice cale a fotbalului romanesc
cei de la primele sase puncte sa scoata brichetele din foc
uitasem,saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalut,dudes!!!!!!!!
Mii de analize pe milioane de pagini din alte milioane de minti cind
totul se poate rezolva printr-un simplu „Fumatul interzis!” :D
AG
De ce?
De ce sa pui fotbalistii mai presus de lege? Ei sunt cei care incita publicul, in primul rand. Abia apoi vin vorbele aruncate de finantatori.
Uita-te la fotbalistii din divizia A dupa ce marcheaza un gol. Primul lucru este sa se duca la tribuna si/sau sa scandeze cu aceasta un desuet deja „M..e Steaua/Dinamo/Rapid, etc”
Pe vremuri fotbalistul sarea in bratele antrenorului ca semn de multumire ca i s-a acordat incredere si a putut sa-si arate calitatile in joc.
Acum cati mai fac asta? In nici-un caz cei de la echipele de top.
De ce faceti vinovati (patronii de cluburi) niste indivizi care sunt rodul „muncii” voastre, a jurnalistilor? Este bine cand ne creste tirajul, stam bine cu vanzarile, doar traim intr-o societate capitalista si banii vin din publicitate, in nici-un caz din vanzari. Asta o stie si un copil de 10 ani. Daca maine Gazeta nu vinde nici-un exemplar, nu-i problema ca banii aia reprezinta doar 20-25% din incasari sau poate nici atat.
De ce sa spui ca e prea tarziu, cand stii foarte bine ca e mai bine mai tarziu decat niciodata?
Dorine
Stai linistit, ca numai o minte bolnava poate sustine ca ala era stelist. Dupa gestul ala ar fi fost linsat de rapidistii de langa el. La un meci Farul-Otelul poate mai merge, dar la Steaua – Rapid nu vezi asa ceva.
atita vreme cit presul federatiei (nu este o prescurtare!) se exprima cu propozitii dostoievskiene („le fuge sunca din fasole”) exista vreo deosebire intre el si aruncatorii de brichete din tribune?
Nu stiu de ce nu mai cred ,intr-un sport curat.Totusi imi pare rau pentru ambele echipe,rapid poate merita sa mearga mai departe,iar steaua niste pucte castigate neloial,in rest voi cunoasteti mult mai multe.
se pare că bricheta a zburat din această zonă a tribunei
http://www.trilulilu.ro/billy_the_man/7fbd60c7878da2
Adrian,te rog ,lamurestema sau lamuritima,4 maratoniste si-au facut baremul pt. olimpiada,si acuma federatia s-a gindit ca-s prea multe 4 sa mearga 2 la olimpiada….datim si mie un raspuns ca nu mai am somn demult.Multumesc.
the man
:)
GabiK
Nu am spus ca ei sunt mai presus de lege, ci ca macar lor li se pot gasi scuze.
Rapidistii sunt de o ipocrizie crunta. Suporterii aia au aruncat nu dupa arbitru ci dupa Nesu care tocmai ii sparsese capul lui Pancu. E normal ca l-au nimerit pe Deaconu pentru ca nimeni nu a stat sa exerseze aruncatul la tinta cu bricheta. Copos, Maftei, Sapunaru & Co dar si majoritatea presei (de exemplu Tolo sau Buzarin) omit acest lucru si incep sa creeze scenarii. E usor sa incepi sa fabulezi; mai greu e atunci cand trebuie sa demonstrezi cu dovezi palpabile. Premeditare? Punem pariu ca unii jucatori ai Rapidului nu stiu ce inseamna cuvantul acesta? Iar Zotta si Manea mai bine bagau capu-n pamant si recunosteau ca stau prost cu organizarea unei partide de fotbal.
Pe de alta parte dezaprob atitudinea de copii rasfatati a stelistilor. Un meci se castiga prin lupta cinstita nu prin „portite” ale regulamentului. Lovin cel putin mai avea putin si cadea in genunchi numai ca sa opreasca arbitrul meciul.
Mi-e sila! Eat my shorts!
adriana
Nu stiu ce s-a intamplat. Daca e asa, dupa ce ca avem foarte putini sportivi la Olimpiada, sa le injumatatim numarul e deja penibil.
salut la toti:
tocmai m-am intors de la Romania-Cehia (76-7) unde s-au mancat mici, s-a baut bere si s-a intrat la stadion fara nici un fel de perchezite corporala; au fost de la copii de 4 ani pana la oameni de 80; a fost spectacol, a fost frumos si toata lumea s-a simtit bine fara sa se intample nimic. aici de ce se poate?
@AG:
spuneai de libertatea celor 99 la suta: din pacate regret sa te informez ca numarul lor a scazut dramatic, iar pe stadioanele de fotbal din romania sunt o specie pe cale de disparitie
perchezitie*
Eram comvins ca se va ajunge aici. Citiva nenorociti
dau peste cap o intreaga lume civilizata care, culmea,
incepe sa se autoacuze.
Daca s-ar fi jucat fotbal pe timpul lui Tepes, cam citi
descreierati ar fi aruncat cu cepe in teren cind a doua zi
ar fi atirnat frumos intr-o teapa la poarta stadionului?
Stiu asta-i crima. E, atunci sa reformulez. Cui i-ar fi
dat mina, daca dupa meci i-ar fi fost taiata(mina :D )?
Nici asta nu se mai poarta? Bine dar macar un an de ocna.
Dar nu. Noi ne-am civilizat. Acum acuzam victimele.
Criminalii au drepturi, ca ei sunt oameni. Doar ei.
fain articolul. dar in final nu sunt decat niste vorbe in vant… din pacate. promovati (voi media) oameni de scandal! pt ca asta umfla numarul cititorilor si traficul pe net. vreti cantitate si nu calitate.
ala care o aruncat, clar nu cauta o tinta anume! in nici un caz pe arbitru. pana la urma, nu arbitreze in asa fel incat sa incite la violenta impotriva lui. arunca brichete numa’ de distractie. asa cum o facea si idiotu’ ala surprins de camerele jandarmeriei.
ce conteaza a cui suporter era? pt ca nu era decat un idiot. un om pus pe scandal. si asa cum voi media ii aratati pe suporterii diferitelor echipe care fac scandal cu degetul si ii blamati in public, asa ar trebui sa o faceti si cu conducatorii sau politicienii care nu-s mai breji decat aia. dar e greu cand va urmariti interesul propriu. macar nu mai faceti pe mironositele.
nu trebuie nici o campanie impotriva viloentei. ai impresia ca radoi, lacatus, rednic sau ionut popa ii va convinge pe idioti ca gesturile lor sunt gresite?… ntz! e nevoie doar de un pic de spirit civic. cand idiotu de langa tine arunca bricheta in teren, sa te duci frumos la steward si sa-i spui: mah, ala face pe prostu sau asa e el! scoate-l afara. iar steward-ul sa nu se traga pe cur si sa se cace pe el. sa puna frumos mana pe un pistol cu curent electric, sa mearga langa dobitoc si sa-i administreze o portie de paralizie temporara. sa-l urce in duba si sa-l duca la sectie. unde baietii nu sa-i care pumni si picioare. ci sa-i dea o amenda pe care in momentul in care o plateste abia atunci sa iasa de la arestul preventiv. si dupa aia o sa vezi cati or sa mai faca. sau cati or sa mai aiba bani de brichete.
http://ovidiu666.wordpress.com/2008/03/21/al-12-lea-jucator/
buna seara tuturor…
@adriana
Romania poate deplasa la J.O. doar 3 sportive in proba de maraton.
Salut si eu.
Meciul nu l-am vazut pt ca nu am vrut….de citit nu am citit nimic …tot pt ca nu am vrut…dar ca de obicei imi place cum vezi lucrurile.
nico
Multumesc :D
@ olimpiada
Nu stiu daca esti in tema dar recent, FRA a incheiat un contract de parteneriat cu federatia similara din Kosovo. Aceasta din urma se va folosi de expertiza antrenorilor romani in domeniu pe cand atletii romani vor concura alaturi de studentii kosovari. Altfel spus, Olimpiada este deschisa pentru inca 2 maratonisti din Romania atata timp cat acestia vor reprezenta Kosovo. E ca si cum i-ai spune brichetei sa fi ales cealalta nuca.
adriana
Daca nu ma insel legea interzice ca dintr-o tara sa faca parte mai mult de 2 sau 3 sportivi in finala unei probe olimpice. Si cum la maraton nu e decat finala…
Daca insa vreun membru din C.O.I. s-a gandit sa mai faca niste economii din buget, atunci trebe sa-l inlocuiasca pe Deaconu la urmatorul meci Rapid-Steaua, poate se arunca cu Zippo :D
acu vazui si raspunsul olimpiadei, deci 3 se poate, 4 nu
papagigli
La naiba…iar m-ai citit…ma faci sa rosesc…nu indrazneam sa-ti spun direct…haha
nico
sa-ti spun drept si eu m-am imbujorat putin :D
nafetsio
eu cred ca 99% e un procent real. Gandeste-te ca la Rapid Steaua au fost sa zicem 20.000 de spectatori. Dintre acestia cam 1%, adica vreo 200 au aruncat cu obiecte in teren, ceea ce pare real, chiar daca cei 200 ti se par a fi mai mult, tot 1% inseamna. :)
Va multumes !sunteti niste dulci,ma-ti facut sa zambesc,adevarul e ca visez prea departe,poate cel de sus o v-a ajuta la Londra,sa ma iertati daca am deviat de la subiect,dar ca mama sunt dezamagita.
AG , foarte bun articolul… (sunt un fan stelist)…Steau nu merita sa cistige meciul dar nicis a-l piarda…scorul exact ar fi fost un egal. Cit despre intrebarea lansata de tine (in titlu) , raspunsul e simplu: M.S si D.G….personaje cu pseudonime de mari mafioti….cit de penibili mai sunt cind apar la Tv si mai fac pe lupii moralisti…macar Dragomir a a vut „abilitatea” sa nu se expuna prea mult….nu prea l-am vazut sa declare ceva despre meci. Eu sunt sigur ca si Copos, Taher si Becali stiau cum avea sa se termine meciul….dar se dau toti loviti. A fost un circ ieftin in care cel mai nasol au iesit ca de obicei spectatorii (pt nbanii irositi pe bilete si nu numai) si jucatorii (ce l putin cei ai Rapid-ului) care chiar au pus osul si au ramas cu buza umflata. Sa ne traiti capi ai mafiei fotbalului romanesc
siiirlouie
Cine e D.G.? :)
Da, nebunia atinge paroxismul. In curind se va cere
demisia lui Tericeanu si abdicarea Elisabetei a II-a :D
Observati va rog ca nimeni nu scoate o singura silaba
despre nenorocitii care-au generat voma asta nationala :D
AG
D.G. eu sunt, asta daca nu ma cofunda cu Dolce&Gabbana sau Dudu Georgescu :D
@ sirlouie
Stiau mai multi….
genial american spune:
martie 20, 2008 at 8:24 pm
Mi-a soptit o pasarica,
De sub Grant, de la Rapid,
Cum ca iar ocaua-i mica,
Rezultatu-i masluit.
@ papa
http://www.tolo.ro/2008/03/21/sa-nu-i-uitam-pe-adevaratii-vinovati/
salut!
nafetsio : asa e:) a fost o atmosfera tare frumoasa azi la meciul de rugby
Un articol de bun simt. Oare Buzarin l-o fi citit? Nu cred, individul pare genul care nu se citeste decat pe el insusi.
Cred insa ca un apel din partea jucatorilor nu ar servi la mare lucru. Ar fi o picatura in plus in oceanul de patetism ce ne inconjoara. Solutia e o monitorizare video stricta, identificarea „aruncatorilor de brichete” si pedepse individuale…
Si eu cred ca teoria scenariului e absurda si ma mira ca,,, conducatorii Rapidului nu isi dau seama cat de penibili sunt. E greu de crezut ca Apollo a ghidat bricheta eroului anonim spre capul lui Diaconu la fel ca si odinioara sageata lui Paris spre calcaiul lui Ahile…
GA
la naiba, ca adevarati vinovati suntem si noi, parintii, care ne ocupam din ce in ce mai putin de educatia copiilor nostri. Incercam sa le dam mai multa libertate, pentru a nu trai cum ne-am trait noi copilaria, si obtinem exact reversul medaliei
cum o dai, tot rau iese :(
Chiar avem nevoie de galerii? Un „Hai Steaua, Rapid, Dinamo sau oricare alta echipa” poate striga oricine. Chiar in cor.
papa
auzi ce zice lumea ca esti expert in HTML. Asa e? ;)
ga
Fotbalul fara galerii ar fi trist. S-ar juca in ritmul semintelor sparte de molari cariati.
Iar un detaliu foarte important. Bricheta a fost aruncata de o persoana care NU se afla in galerie, un „cetatean”- prea adesea spirala violentei este declansata de ei
GA
ms, pe ala nu-l vazusem, dar sunt absout de acord cu el.
Eu cred ca si daca ar fi fost sa se traga cu AG-ul, asa
cum cu abilitatea-i cunoscuta, the man a surprins instantaneul
respectiv, chiar si atunci zic, tot caii verzi de pe pereti
ar fi fost acuzati cu o furie acerba. Pentru orice, oricind si
oriunde s-ar intimpla, patronii sunt vinovati. Nu spun ca
astia ar fi niscai icoane, dar se trage-n ei pentru orice
pirt se trage-n sportul romanesc. Vina e totdeauna a lor
iar meritele ale altora. Optica de tinar comunist :D
se pot pune casete inregitrate cu scandari de galerie
in timp ce pe stadion molfaie seminte familii
GK
Care lume? Brasoave coane! Eu nu-s expert in nimic. Eu
sunt tipul superficialului perfect. Cite putin din toate ;)
@ jose
Merg la meciuri la baschet, la fotbal american. Nu sunt galerii. Asta nu inseamna ca stadionul nu rasuna de incurajari!
papa
vezi ca ti-am trimis pe mail :D
GK
:D
@ga
Cred ca asta e valabil doar in Anglia si Sua. Romanii ezita sa se manifeste in public.
Un meci la Piatra Neamt sau Bistrita e edificator in acest sens. Atmosfera de manastire de maici!
papa
ai vazut ca te-am „citit” :)
acu sa nu spui ca lucrezi la un nou limbaj de programare, HTFL, ca nu te cred
GK
Tii minte care-i cea mai eficienta metoda de a agata
gagici? Le spui ca esti impotent iar ele se vor grabi
sa-ti demonstreze ca nu-i adevarat :D
ag
bun articoll.
acum, pe langa subiect: pe vremea lui ceashka nu aruncai cu bricheta. Daca puneai mana pe un bic, dupa ce consumai gazul, te duceai la un meserias „briketar”(daca nu ma insel, dupa ’90 meseria asta a intrat in nomenclatorul de meserii!!!) care, mai pe la inceputuri, avea un mic „atelier” improvizat pe un scaun de bucatarie, mai apoi ditai ghereta, te miri prin ce coltz de urbe, sa-i puna supapa briketei si s-o umple cu gaz.
De obicei gazul era prost, de butelie, putzea ingrozitor si mai dadea rateuri la aprindere.
Oricum, nu te desparteai asa de usor de briketa…
@ jose
Am fost la Piatra Neamt la meciul cu Dinamo. Scor 0-3. Am vazut si auzit un singur om, injurand aiurea. A fost luat imediat de un jandarm si dat afara din stadion. Serios. Asta din publicul larg. Galeria lui Dinamo a cantat tot meciul, frumos, cu exceptia minutului dedicat Stelei. Altfel, chiar un spectacol reusit cu multe familii incurajandu-si echipa favorita in multe momente ale meciului.
Uiti, Adriene, ca fotbalistii nu vorbesc in viata de zi cu zi, ci taman pe teren, capitol la care „aprig” mi se pare un epitet dragastos. Si au vorbit. Cei patru, si nu numai ei, vorbesc etapa de etapa. Ei spun ce au de spus raspicat si tare de sparg geamurile la vestiare, transmit idei prin cuneiforme scrijelite pe tibie, dar isi arata si fata umana, deci nevolnica, fugind de pe teren pentru trei puncte care, in absenta jocului, sunt sapte stele fara coniac.
papa
stiu si eu ce sa zic, s-ar putea sa ai dreptate, vreau insa sa aud si o parere autorizata, desi azi e sambata seara si „jumatatea feminina” a blogului lui AG pare ca nu prea sta pe acasa :)
pepeman
Stiu si eu? Mie mi se par cei mai linistiti din aceasta lume.
GabiK
Fetele sunt cu papa in teleconferinta.
boro
cata dreptate ai. Mi-aduc aminte, desi n-am fumat niciodata, aveam colegi fumatori. Bai, frate, mai prindeau de la sarbi brichete din astea de unica folosinta si se duceau cu ele la „brichetar” cum ii zici tu, sa le puna supapa si sa le incarce
AG
e si EG in teleconf cu papa? :)
@ papa
Ma abtin. Cu greu dar ma abtin…
AG
De unde dracu? Sunt cuc! :D
GA
Nu-ti da drumu’ puisor! Nu se face, de fata cu toata
lumea de pe blog! :D
io ma retrag, pt ca in ciuda faptului ca maine e duminica si mai e si Pastele catolic, trebuie sa mai merg si la munca
papa
te las pe maini bune :)
@all: salut!
Dorsin si Fabbiani sunt dezastru total!!!
Degeaba ne certăm noi asupra vinovaţilor şi vinovăţiilor. Răul a fost făcut şi nu se mai poate anula acest fapt. Ar trebui să vedem cum putem face toate arenele din ţară mai sigure pentru toţi spectatorii şi sportivii şi artiştii de pe ele. Şi să nu le mai acordăm atâta atenţie infractorilor care ne fac să ne fie frică să mai mergem la un meci. Avem poliţişti, jandarmi şi procurori plătiţi să le acorde atenţie în cadrul unor anchete penale. Poate că presa ar trebui să-şi reconsidere regulile şi să nu le mai dea atenţie celor care incită la violenţă şi nici celor care comit acte reprobabile.
diana: ai fost la meci?
GK
…paroase de barbati. Thank you! :D
NB
adrian
poti sa faci ceva in legatura cu formatul…ferestrei in care scriem mesajele?
In ceea ce priveste ne-trecerea pe randul urmator in momentul in care ai atins scriind marginea din dreapta a ferestrei?
vezi, am uitat sa pun virgule…
ca sustinator al cfr-ului incep sa ma agaseze protestele repetate ale unora dintre ceferisti…
„Mea culpa”!
Nu stiu nici cand este ofseid !
Asta mai imi trebuia: sa fac pasiune pentru politica si pentru Fotbal!
Doamne, fereste!
Cand este vreum meci, in casa, e ritual !
Ne purtam cu babratul meu de parca, si el ar fi jucator !
Nu cartim ! Nu-l deranjam – eu si mama noastra – !
De-am muri, nu intram in sufragerie !
Asa sa faceti si voi, „fetelor” casatorite !
Sunt situatii cand nu trebuie sa „violam” intimitatea sotului nostru !
[ Daca vreti ca nici el sa nu sa enerveze ca nu suntem gata, la timp, cand plecam undeva, impreuna !]
comentatorul tv :”cred ca Fabbiani vorbeste mai mult ca noi…” -elocvent!
Boro
Doar la IE exista aceasta problema. La MFF la capat casutei de text se trece pe randul urmator ;)
Ooooo ce placere! Nuti, ce mai faci papusico? Cum ti-a
fost voiajul? Ti-a fost dor de mine? :D
*IE=Internet Explorer
MFF=Mozilla Firefox
@papa: acuma, vorbesc si eu din presupuse, dar nu vad cum ar utea cuiva sa nu-i fie dor de tine. :D
*putea, ca sa nu se interpreteze…
tatik”U”
Chiar crezi ca s-a gindit la mine si m-a pomenit in rugaciunile
ei zilnice? :D
in mod CLAR- nu e sigur insa ce cerea exact in rugaciuni. :D
Astia de la Poli Iasi sut rude? Pe toti ii cheama Dedeman :D
*sunt
@nasty: astea ziceam si eu pe blogul genialului….
@ nasty….
Acu’ inteleg io….p’aia de la Steaua-i cheama Air Atlantis! No wonder…
nasty
si(u)nt un profan in chestiile astea. Tre’ sa instalez ceva?
GA
La un moment dat (pe vremea lu’ nea Pitzi – ce vremuri…. :D ) ii chema Logic (sau Locic). Din pacate le-a trecut :D
Apropo de rugaciuni, l-ati auzit pe Popa? Cica „sa fim perversi in sensul bun al cuvantului” :D
Eu ma bag la Inter-Juve
va pupa papa (pentru Nuti e french ;) ) :D
Boro
E o chestie de browser. Poti sa-ti instalezi Mozilla Firefox care e mai „prietenos” ca Internet Explorer si mai sigur
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/
@papa: vizionare placuta si multe goluri. (la meci)
@ Nasty
Locic :) Imobiliare…
boro
Incerc sa rezolv. S-a schimbat la un moment dat. Si pe mine ma deranjeaza.
o idee nefericita sa fie programate meciurile cfrului sambata seara… sunt o plictiseala de moarte
@ga
Nu contest faptul ca ar fi civilizatie pe stadion la Piatra Neamt… dar un fotbal fara incurajarile si nebunia unor galerii ar fi trist.
nasty
multumesc, o sa incerc.
daca face CFR egal azi la Iasi, jiji o sa traga un chef monstru. iar presiunea pe cfr va fi si mai mare. si urmeaza patru etape de foc: la Dinamo,cu Vaslui,la Mioveni si cu Rapid
adrian
O.K.
degeaba tinem noi lectii de buna purtare suporterilor, daca cei care conduc sunt niste impostori si se comporta la fel. regulamentele alea mustesc de limbajul de lemn. „a dus meciul la bun sfarsit.” cum dracului l-a dus, cand l-a intrerupt in min 73? :)
degeaba ii facem primate, cretin, idiotti, imbecili, frustati, ca ei tot nu citesc ceva mai lung de 5 randuri, ca-i oboseste.
ii ironizam, glumim, radem, iar pe oier il doare-n *ula si-si burduseste buzunarele cu 10 mil de e.
Cartianu are o propunere de bun simţ în Ev Zilei de azi. Rapidul depunctat cu 3 puncte, meciul se reia din min. 75, de la 1-0.
eu cred ca daca arbitrii ar reactiona (corect) mai des cum a facut-o Deaconu s-ar pune presiune mai mare pe cluburi sa-si imbunatateasca securitatea pe stadioane. sigur, ca aici intervine vesnica suspiciune ca deciziile arbitrului vor fi intotdeauna sub lupa, si vor fi acuzati de „dedesubturi”. ceva insa trebuie facut penttu a forst conducerile sa ia masuri…
jose
galeriile au si o fatza nevazuta. Am cunoscut „activisti” ai galeriilor UTA si Poli Timisoara. Sper ca nu surprind pe nimeni afirmand ca „activistii” erau delicventi „de drept comun”, sa le zic asa. In proportie… foarte mare.
11m!
ce HOTIE la IASI!!! penalty INVENTAT!!! 1-0 pentru Poli Iasi…
http://www.youtube.com/watch?v=P0dRpi1pck8
Se simt butoanele lui jiji. Mi-e mila de adversarii Stelei.
s-a intors roata. :D
ce-am zis mai sus. radem, glumim, ironizam, iar oierul impusca iar 10 mil.
ce sa mai spunem…intre brichete, penaltyuri inventate si alte smecherii, Steaua va ajunge in CL. un campionat de gunoi…
becali arunca miei beliti din elicopter. In Copou.
CFR IESE DE PE TEREN!!!!!
mi-e rusine de trecutul meu, stelist.
sau nu???
Andone e elimninat, se pare…
incidente la Iasi…pacat…
Trica- rosu! A.Cristea- rosu! Trica il merita, a protestat tot meciul….
Nu inteleg ce rost mai are sa se joace meciurile.Trebuie sa castige cine trebuie si gata nu are rost sa ne mai enervam .
asa cum un arbitru al unei intalniri de fotbal, poate intrerupe un meci in minutul 73, mircea sandu, presedintele frf, ar trebui sa intrerupa campionatul asta fals.
@boro: ce aberatii spui tu acolo? Sandu trebuie sa astepte sa ajunga oitele pe locul 1, abia apoi se intrerupe campionatul. :)
Inter -Juve 0-2
La primul gol (din offside) a fost clar mina lui Becali.
@tatik”U”
CFRul nu joaca nimic asta e prima problema si nu o eventuala conspiratie filostelista…
Pot sa pariez oricat ca CFR nu vor fi campioni
stimata doamne neagoe :)
sunteti cumva aceeasi cu cea care a ingrijit jurnalul ioanei m petrescu?
[scuzati-mi indiscretia]
diana
Doarme. S-a rugat toata seara si a cazut frinta. Vrei s-o trezesc? :D
papagigli …
diana…
deci ne-am inteles ;)
absolut! :D
@jose: am spus asta pe blogul lui GA; cfr nu merita mai mult de un egal azi, dar…e ciudat cum steaua recupereaza puncte pe final de campionat cu greseli de arbitraj…ma niste penaltyuri neacordate, mai un ofsaid, mai un fault la portar …conspiratie? NUUU! vai de mine…erare humanus est…mottoul arbitrajului romanesc…
doamna NEAGOE ELENA
va propun sa va faceti un blog.
eu v-as vizita zilnic si cred ca multi companioni ar trece cu placere pragul locuintei dumneavoastra virtuale unde ne-ati putea oferi un sfat, o vorba buna si alte astfel de „mici fursecuri virtuale”.
Sunt convinsa ca aveti harul de a intretine o atmosfera placuta si decenta si vai! atat de necesara in acest mediu internautic poluat.
cu zambetul pe buze,
diana
erata: dumneavoastre
@diana: salutari.
cred ca papa… e mut de admiratie vis-a-vis de propunerea ta. :)
desi, on second thought, nu-l vad pe papa… sa ramana fara replica. :)
papagigli … (bis)
salut tatik”u” imi pare rau pt u cluj.
cand am fost la cluj am vazut mai multe grafiitiuri pro u cluj Iubit”U” Drag”U” Copil”U”
Inter – Juve 1-2 final !!!
diana
Ai fierbinteli! N-ai paracetamol in casa? :D
@tatiku
E clar ca Steaua e favorita forurilor federale pe acest final de campionat. Nu pot sa uit zambetul pervers al lui Mitica Dragomir, in direct la Fanatik, cand a aflat ca Steaua-CFR va fi arbitrat de arbitrul de casa al Stelei Alexandru Tudor. Spune multe!
Semnificatia acelui zambet am inteles-o doar cand am vazut penaltyurile clare la Semedo si C
papa pai sa stii ca tocmai ce am luat un coldrex ca-s oarecum racita.
… si Cadu neacordate.
diana
cred ca Nuti o sa se ude toata cind te-o citi miine dimineata
la cafea. Va traii momente de neuitat :D
diana
se vede draguto :D
papa ar fi frumos dc i-ai spune si tu o vorba buna.
sa nu uitam dragi companioni ca suntem inca in luna martie, luna FEMEII.
tocmai ce am descoperit blogul lui adrian paunescu
diana
ai dreptate, m-am luat cu Pastele asta si ma credeam
in aprilie.
Draga Nuti
Pentru mine esti un exemplu de curatenie psiho-intelectuala
si mi-as dori tare mult sa fiu ca tine cind voi creste mare.
Diana
ce zici? sa mai bag?
diana
Ce mai faci, simpăticiune?
AG
Bai da’ mie de ce nu mi te adresezi asa frumos? :D
papa
Ce faci, Mister Univers?
adrian :) ma bucur de o seara petercuta intelectualiceste alaturi de cei de pe blogul tau
tu?
papa
pt ca nu meriti. in plus, ar exista riscul sa vina si alde jim
cu pretentii d-astea :D
AG
Asa mai merge. Deja mi-au cazut pilozitatile si-mi luceste
pielea de placere :D
E, iaca!
Codru
Pai eu de ce crezi ca am bagat-o acum? Jim e plecat,
profit si eu de ocazie :D
Eu tin cu orice echipa ar putea opri pe CFR Cluj, aceasta trupa de nesimtiti care isi pune in nume anul 1907 cand Clujul era in Imperiul Austro-UNgar! In rest, iubesc doar Craiova. (andrei paunescu http://www.andreipaunescu.blogspot.com/ )
diana
tu sa fii, sa fii tu oare? :D
aceasta-i intrebarea!
iar raspunsul este da!
Fratilor,cred ca va aflati pe o pista falsa..Ma mir ca ,baieti destepti fiind,nu v-ati dat seama ca acest meci ,ca si multe altele nu a fost decit un pretext(al citelea oare?)de a le tine pe femei la cratita… Fiindca,vazind cele intimplate,trebuie sa ai un dram de nebunie sa mai pui piciorul intr-un stadion de fotbal.
http://poemix.blogspot.com/2008/03/ce-are-fotbalul-cu-mitul-pesterii.html
hai la rugby cristiana!
Anul I al Facultatii de Filosofie are o echipa de fotbal atit de redutabila, incit incep sa ma si tem pentru ea. Daca afla Gigi Becali ca Filosofia a batut Istoria cu 5-3, ca Filosofia a batut Stiintele Politice cu 5-0, ca Filosofia a batut Matematica din nou cu 5-3, mai mult ca sigur ca va vrea sa cumpere echipa. Interesant va fi meciul de martea viitoare, cind Filosofia va juca cu Teologia Ortodoxa pentru un loc in finala. Aici sa-l vad pe Gigi Becali: cu cine tine? Cu Platon sau cu Dumnezeu?
[iulian tanase
diana
He he he, Iulian Tanase, am ras cu el si cu un alt amic, odata, intr-o deplasare … Foarte funny omul.
diana
da soro, astia-si faceau echipe de fotbal si bateau „lobda” pe la marginea clujului, iar taranii nostri faceau atletism, 10 km garduri&tufe, indemnati de tragatorii cu pusca, de la clubul…armatei regale.
Nu e drept!
diana:
Teologia e clar favorita. Imi amintesc cand eram eu in facultate ca aveau super echipa si galerie cu steaguri and all!!! :D Noi eram in galerie 3 oameni: eu si 2 fete :D
adrian: iulian tanase e anul i la filo
doctor d : sa vedem dc in secolul asta religia mai e ce a fost pe vremea dumitale.
diana
Ma bucur sa aud asta. Mai scrie la Catavencu?
nu stiu. pare-mi-se ca da
are un blog interesant: http://poemix.blogspot.com/
diana:
:D Te-ai molipsit de la jim?
Doc
Salut, Munte Filosofal! Baga niste filme de actiune bune. De la Rapid – Steaua am nevoie de putina adrenalina.
doc adica? fii mai putin subtil :D
AG:
Salve Magister Ludi. Greu ce imi ceri. Un Steven Seagal ceva? :D
Nu. Hai, fie, daca nu te pricepi la chestii pamantene, baga si de-alea culturale!
In afara de Gondry. Ti-a placut My Blueberry Nights?
diana:
Pai e simplu. Te faci ca nu cunosti disputa dintre jim si the man pe tema senectutii si a virtutilor ei? Cum adica in „secolul asta”? Sunt deja parte din trecutul indepartat? :D
AG,
baga jumper. e bestial filmul. :)
pai doctore adevarul (doare nu doare) asa cum se releveaza in mod heideggerian este acesta. noi doi am facut facultatea ns ecole (milenii chiar!!!) diferite …
uite aici posterul de la un film foarte bun
http://www.trilulilu.ro/billy_the_man/bbe40d0cea15e2
AG:
Nu a intrat inca la noi. Cred ca o sa intre weekendul viitor. Incearca „In Bruges”
diana:
Gresit. Am terminat masterul in 2002. Asa ca…
băi, fotoşopiatul e fascinant. nu mi-am închipuit că poţi crea kitchuri atât de uşor. photoshopul este maneaua fotografiei.
ahh sa nu uit maine la elvira popescu se difuzeaza un film de animatie U Unicornul http://blog.acasa.ro/moviespot/2007-10-12/199552/(U),-Unicornul.html
stii ceva de film doc? mi-l recomanzi?
the man,
ai prejudecati. :)
dar studiile de licenta cand CAND???? intreb
the man :) vrei sa colaborezi cu blogul meu
sa ai o rubrica de trucaje?
man
tu ai creat posterul? De ce falanga proximala a degetului mijlociu, erect, e tumefiata?
încă una şi mă duc la culcare. la 4 deşteptarea, s-a deschis sezonul la baboi.
http://www.trilulilu.ro/billy_the_man/7948863c0fcd3f
boro
eu doar l-am aranjat. degetul era aşa de la natură
diana
mă mai gândesc. am deja oferte de la un grup de academicieni.
diana:
In 2000. La cumpana veacurilor :D
man
si cea distala e tumefiata, iar unghia pare…incarnata…
ehhh mai treaca mearga
man
asta cu dinamovistii, ha ha ha, e tare. Arata ca niste mafioti…de doi bani
the man: oricat ti-ar oferi ei, eu iti ofer cu infinit mai putin. caci nu e libertate mai mare de gandire decat aceea de a nu fi platit pt ce gandesti
1. romanii nu scapa de sindromul hei-rup-ismului nici in fotbal. inca nu intelegem sensul cuvantului strategie. nu suntem consecventi cu noi insine in primul rand si ne multumim cu daca merge si-asa e bine. vrem sa ne iasa tot repede si cu cat mai putin efort. si conducatorii si condusii intra in aceeasi categorie. imi imaginez ce o fi pe federatie si liga acuma, vrand sa impace pe toata lumea, sau macar pe cei care trebuie, si, in acelasi timp, sa iasa si bine in ochii uefei. saracii! na daca deaconu o fo mai slab de inger…aia e. acu o sa trebuiasca sa ia masuri, sa se implice, sa dea impresia ca au habar, ca stiu ce zice la regulament, s-ar putea chiar sa il si citeasca….
ce vreau sa zic cu aceste fraze disparate?… nu stiu, sa vedem ce o mai fi, cine stie, poate in cativa ani mamaicile o sa se duca alaturi de nepotei la meci, iar romanii isi vor mai consuma din frustrari si altfel…
diana
oricât de puţin mi-ai oferi, e sigur mai mult decât ce sunt eu în stare să gândesc.
man
ma inveti si pe mine niste foto-trucuri? Vreau sa-mi „fac” niste poze cu celibritati din america, sa am ce arata cand vin acasa, la vara.
A, nu poze de astea facute langa vile la malul oceanului, calare pe masini tari. Pe astea le-am trimis deja…he he he!
2. toate „razboaiele” astea de pe prima pagina nu vor avea nicio relevanta daca in cupele europene ne vom prezenta in acelasi mod desosebit. daca iara acasa zmei intre noi si afara mielusei, mai bine lipsa….
boro, mâine, acu’ zbor în pat, altfel o să joace chiştiricii sârba pe lângă un pescar adormit.
Buna dimineata :D
„the man
pe 23 March 2008 12:16 am
băi, fotoşopiatul e fascinant. nu mi-am închipuit că poţi crea kitchuri atât de uşor. photoshopul este maneaua fotografiei.”
Maestre… sunt de acord NUMAI partial… lucrez de prea multa vreme in acest program super… se pot face lucruri admirabile. Depinde ce-ti propui.
noapte buna pe maine!
aspida
aspra-ti ocara mi-a sfichiuit fatza. Vorbele tale ma doare si acum…he he he!
Ce mai fac pisicile?
Pot sa injur drumurile europene ?…Ca altceva nu mai stiu ce sa fac pt a ramane treaza la ora asta…Prieteni care vin de la 700 km ar fi trebuit sa fie aseara la 9 aici…si inca nu au ajuns….mi-e somn …mi-e foame…si nu stiu ce sa fac pt a ramane treaza…ca nici daca vorbesc singura nu mai ajuta…toata lumea doarme…
adrian
in ciclul „diversiuni”:
1). ttp://www.youtube.com/watch?v=ysKJWl4NM7w
2).http://www.youtube.com/watch?v=-r6NO4u3hrI
nico
vrei sa stai treaza? te invit la o bere…
sal AG…..o sa te intreb ceva off-topic :p : CIne crezi ca-i favorit anul acesta in F1, cine crezi ca o sa fie noul campion mondial…….si pe cine pariezi azi in Malaysia?
Mai inainte ma refeream la Dragomir …in loc de DG…trebuia evident D D …
boro
Merci…intre timp mi-am facut o salata de papaya verde….som tam in tailandeza….cu multi ardei iuti…si m-am trezit de tot…dar o bere ar merge ca prea am folosit multi ardei iuti….
Buna dimineataaaaaaaaa
@ nico
Ti-au ajuns prietenii?
Buna dimineata, all
@boro,
locuiesc la bloc si nu am animale „de companie”, iar pisicile nu-s pe placul meu.
Daca vorbele mele au avut efect, ma bucur! :D
Constat ca nu te-ai mai „dat in stamba”, si ma simt mai bine, nu pentru ca schimbarea ta in exprimare mi s-ar datora, ci pentru ca vad ca esti o persoana „normala” … totusi.
neatza!
Vreau în primul rând să-l felicit pe Massa care a avut o manevră excepţională prin care a mâncat 8 puncte pt Ferrari
@gaby
Acum am dat si eu pe F1. Cum se face ca Hamilton e doar pe 5?
http://www.youtube.com/watch?v=sd_ZP0E3hCU&feature=related
diana
Abia acum am citit indemnul tau…Rugby ai spus? Sportul acela pentru gentlemani? Eu ma gindisem sa ne reprofilam pe box!
Gaby
Ca un fan McLaren nu pot decat sa-i multumesc lui Massa :D
BTW, astazi s-a intamplat pt prima oara cred, in istoria lui McLaren, sa se greseasca la boxe. Se stie de cand lumea ca McLaren au cea mai rapida schimbare de pneuri, dar azi si-au dat in petic. Asta e, face parte din F1
pe mine ma distraza un alt lucru,legea.nu este oare facuta de oameni?nu poate fi schimbata si adaptata sa foloseasca oamenilor si fotbalu.orice lege are doua taisuri si se poate ocoli, asta o dovedeste becali.de putem face so adaptam la timpurile de azi.si mai este o problema;ca estye rspid steaua dinmo cfr sau alta galerie,este ceva curios ca nu poti merge la un meci sati suporti echipa preferata fara sa fi injurat sau scuipat.este ceva trist ca politia nu ia masuri ca sa opresaca violenta pe stadioane.daca faci apel la organele de ordine ti se raspunde „de ce ai venit pe stadion”.este oare guvernu roman atat de neajotorat incat sa nu asigure siguranta unui cetetean care sa vina cu familia la un meci.
e greu A.G! pt. a cere jucatorilor rapidisti sa participe la o campanie anti-violenta,trebuie my intai sa il opresti pe maftei sa nu-i rupa bratul tusierului,sa il scoti pe constantin cu capul din pieptul lui lovin(iata singura asemanare dintre el si zidane si dintre lovin si materazzi) si sa-i tai dgetele mijlocii lui sapunaru!
Eu cred ca totul e un mare fas , daca cineva din federatie , macar 1 persoana ar dori sa lupte impotriva violentei ,a oferit suficiente momente acest campionat pana acum.
Deaconu a luat o decizie corecta ,dar mai avea la indemana alta corecta in aceeasi masura si poate chiar morala privind si la ce s-a intamplat in tur.Cred ca in afara de un precedent periculos ,federatia nu va rezolva nimik , cum nu a facut nici pana acum
Vinovati pentru situatia in care s-a ajuns sunt conducatorii fotbalului,conducatori de club , jucatori ,ziaristi, antrenori , arbitrii,jucatori suporteri.DIn pacate de platit platesc doar rapidistii.Nu e corect , nu e moral .Un campionat urat ,cu un final jenant cu castigatori penibili
SI toate astea mascheaza de fapt un adevar simplu fotbalul ,calitativ, a scazut,echipele joaca tot mai prost ori k e Steaua , cfr , Dimano rapid sau altii,o sa dar cine mai observa asta si la ce sa mai ajute ,importanti sunt banii ,nu e nimeni preocupat k oricare din echipe , afara este zero, istoria cluburilor din pacate nu joaca pe teren decat la noi in campionat
intrebare in gazeta sporturilor:
esti bisexual?
da/nu
the man, ce vrei sa zici cu poza aia? ca bute a aruncat cu bricheta? :P mishto, atunci sa aflam cu cine simpatizeaza! :)
scuze pentru că răspund aşa de târziu
Jose
HAM era pe 5 pt că a plecat de pe 9.
GK
Nu McLaren, ci Ferrari era renumită pentru rapiditatea de la boxe.
Bai pina azi am crezut ca „sa alergi de unul singur si sa
incerci sa iesi al doilea” e banc. Azi insa vazindu-l pe Massa
mi-am dat seama ca e defapt, e posibil :D
Ca sa intelegeti mai bine, ignorati un „e” ;)
program adecvat de pasti, la tv american. Filme horror.
Una din faze te invatza cum sa faci pe cineva sa taca. Ai nevoie doar de un tub de superGlue.
am uitat un a…
Daca F1-ul australian a fost un fel de viata-n fisia Gaza,
malaezianul a fost mai degraba viata la tara in arsita
verii cind stind sub nuc, biziit de muste, te-ntrebi cit
de proasta poate fi o massa.
Mai bine-mi puneam un desen animat :D
Gaby
eu vorbesc de vremurile de aur ale lui McLaren, pe cand facea parteneriat cu Honda si ii avea piloti pe Ayrton Senna si Alain Prost.
Recordul mondial de 5,04sec realizat la schimbarea de pneuri lui Senna va mai sta mult timp in picioare.
Ferrari aveau si ei timpi buni la boxe, pt ca inaintea celor de la McLaren ei detinusera recordul, dar deja vorbim de vremea lui Niki Lauda, iar pe atunci eu nu prea stiam cu ce se mananca F1, desi transmiteau si ai nostri la TV.
pe un alt canal, kate bates ii zdrobeste gleznele lui james caan, cu ajutorul unui baros.
happy easter!
boro
baros? Milan Baros?
Happy Twister! :D
gabi k
lasa-ma ca acu e faza finala…se bat
uf!
ce-mi place mie in filmele astea americane…dom’le, intotdeauna personajele negative primesc inca o sansa, care de obicei le e refuzata celor pozitive.
Dupa ce grasana psihopata a luat o masina de scris in zona occipitala a tartacutzei, s-a odihnit pretz de cateva secunde si s-a ridicat din nou pentru o partida de tranta dreapta.
Abia a doua lovitura, aplicata cu ajutorul unui corp contondent, in forma de statueta infatisand un porc, i-a fost fatala.
@dianei
Cine este Ioana M. Petrescu?
Care Jurnal ?
Cu alte cuvinte, nu eu sunt cea care crezi !
Stai linistita ca sunt”anormal de normala” si nu ma „sifonez
De cateva zile incerc sa-mi impun (fara rezultat din pacate) sa nu mai citesc comentariile facute de ale noastre mii de cunoscatori in ale fotbalului. De asemenea evit sa bag in seama declaratiilor celor din fruntel diferitelor echipe. Oricum am privi toate acestea eu unul nu cred ca reprezentantele noastre in cupele europene vor depasi cel mai slab coeficent din ultimii 10 ani (2.166 daca nu ma insel). In rest ce sa mai zic? Sumele (mult prea mari pentru valoarea jucatorilor nostri) sub care se desfasoara meciurile din campionatul nostru a luat mintilor tuturor. In plus anumite declaratii facute de cei ce apar pe „sticla” sunt rastalmacite sporind aceasta nebunie. Cat despre ce se intampla in tribune cred ca mai bine ma apuc de „strans bani la ciorap” si cand fiul meu va incepe sa inteleaga fotbalul il voi duce pe stadion …dar nu in Romania; nu ca cei din Anglia (de exemplu) folosesc doar expresii din DEX dar…. e cu totul altceva.
@Diana, scumpetea mea,
Vrei sa-ti spun ceva sa mooori de ras??? Ceva real!? Agresiv de real???
MEC si Comisia Superioara Academica, impreuna cu niste Edituri de prestigiu, mi-au creat pagina WEB, cu 3 carti ale mele, care se vand si online, dar fara sa-mi ceara permisiunea!
[ Eu, prin 2002, eram „plopista” intr-ale NET-ului !Apoi, in primele luni, eram „catastrofa NET-ului”!
Mai apoi, m-am perfectat, ca doar n-o fi nepotul meu, de 6 ani, mai om ca mine!]
„Bubulina” nu sunt[ sotul meu zice ca …nici”baba” sa nu mai spun ca sunt, ca l-as jigni si pe el] ,
dar, adevarul este( cum zice occidentalul) ca sunt o doamna „cu experienta”!
Ei, si atunci, l-am chemat pe fiul meu si m-am plans, disperata, ca m-au pus unii pe site,
ca , Doamne fereste, pe site-uri stiam ca sunt numai vampele si bla-bla-bla , m-am lamentat eu fiului meu !
Ce crezi, Diana, ca mi-a facut copilul meu performant,din capitalismul asta cosmopolit, cu mama din feudalismul prosper???
Era negru de suparare si de consternare ca mama lui e ….inapoiata !
A doua zi, m-am trezit cu un PC in casa si, imediat, m-a trecut ….la prima lectie de meditateie pe PC !
( El intrand in PC din 1995)
Acum, mai am un strop si ajung…..( cine-o fi mai avansat: piratul sau heker-ul ?)…
„pericol public”: redactez(culeg), salvez prin NERO, iau antivirus din NET, downloadez,
postez( cu acest verb, iti povestesc alta data ce-am patit!), salvez, corectez, cosmetizez,
ascult muzica, vad poze, ma uit pe site-uri profesionale si, musai, pe www. ziare ro, la cateva mai serioase etc.,etc., etc.!
Si, dupa cum bine vezi, am intrat, si pe un BLOG ![ Har Domnului ca ma baga in seama Adrian si Elena Georgescu]
sa vad si eu ce este acela un blog de adolescenti ( am mai spus ca sunt bunica si nu vreau sa mai fiu „plopista” intr-ale adolesentilor!
Vreau sa fiu la curent cu „nelinistile existentiale” ale tinerilor!
Vreau sa raman un bun confident, in continuare, al nepotului meu olimpic, dar …..mare smecher!
Stie , cred, mai multe decat mine si decat sotul meu cuminte!
[ Pe alt blog, am intrat, acum 1 an, dar era un blog crestin!De ce am intrat? ca sa vad de ce nu se mai duce lumea la tara, la LITURGHIE!
Asa se intampla in comuna parintilor mei, unde avem o casa de vacanta !]
Relativ la invitatia de a-mi crea un blog, n-am decat sa-ti multumesc sincer,
pentru ca ai realizat ca, intr-adevar, pot fi un”model uman”!
Asa cum sunt receptata in urbea mea , in job-ul meu,
de catre cei care au luat din „Lumina mea spirituala si profesionala”,
as putea sa fac minuni si aici, numai ca …..iarasi sunt timorata de ideea ca ….e rusine ,
la o anumita varsta, ca Doamna demna, sa ai….un blog!
As fi la fel de timorata ca in cazul aflarii…evazive….nu cu detalii…ca mi s-a creat un site!
Mi-e teama de gura lumii !
Si asa am batalioane de pizmasi!
Dar, ii iert , deoarece „PIZMA este mioritica si ancestrala !”
Diana, iti promit insa, ca , in 2014 , cand ma voi pensiona, voi fi, si mai activa pe internet!
Acum sunt si dascal, si medic ! Abia asteapta zvonerii sa-mi faca atmosfera proasta !
Atunci, „in vara tarzie”( cum zice barbatul meu), imi voi releva si declina – si numele real, si IDENTITATEA – !
Atunci, abia, imi voi promova, si eu, cartile scrise de mine, pe NET!
Acum, mi le cumpar, si eu, iar Editurile abia daca imi dau 10 % din vanzari !
Tuturor adolescentilor le dau un sfat:
„Daca vreodata, simtiti, vedeti si sunteti convinsi – prin realizari , prin fapte, prin prestanta si prestatie – ca sunteti si puteti fi CINEVA,
prindeti curaj, nu va mai vedeti , ci „, asa cum, de fapt, sunteti !
NIMENI nu va va ajuta sa aveti incredere in voi decat voi insiva !
De nimeni nu depinde registrul in care va aflati, statutul vostru – in fata alter-ego-ului vostru si in fata lumii – decat de VOI !
Mie imi va mai trebui timp, sa respect sfatul dat voua ACUM !
Oameni de varsta mea, cei care ar afla ca mi-am mai facut si blog( si asa sunt cu mult mai evoluata decat alte babe), m-ar desfiinta, totalmente, punandu-mi in spate cinestiece culpa !
De aceea, mereu am fost atenta sa nu intru in barfa nimanui !
A! De barfit tot ma barfesc! Dar….de bine! Ca am avut noroc de barbat de casa, ca mi-am realizt copilul AICI, ca …., ca…., ca…. !
Voua , tuturora, va doresc „sa aveti noroc de bafta , in viata” !
Pe pizmasi, Doamne, iarta-i, ca niciodata n-au stiut ce fac !
P.S.
Sincer, cred ca s-a intamplat ceva in Fotbalul romanesc!
Oare, e normal ???
P.P.S.
Am scris cam mult! Cred ca am facut ceva greseli , dar, eu le spun…”licente cibernetice sau computericesti”!!!
daca spatiul ar fi mai larg, ne-am putea vedea greselile mult mai usor! Asa insa e un chincumplit!
Ceea ce s-a intamplat isi radacinile in atitudinea unor jucatori si conducatori de club care, de ex., dupa marcarea unui gol se urcau pe gaduri si, impreuna cu tribuna, dadeau mmulta mmancare adversarilor traditionali. Acelasi lucru se intampla si cand jucatorul era schimbat. Vorbesc in special de pancu, rrazvan lucescu, fl.petre…In fine, sunt multi. Ani de zile nimeni n-a miscat un deget impotriva lor. De asemenea, „bossi” din frf, lpf, cca aveau cam aceleasi exprimari cand se certau ca la usa cortului unii cu altii.
Ani de zile, antrenorii care veneau in giulesti veneau cu un bax de prosoape, sa aiba de schimb pt flegmele „suporterilor” rrapidisti. Buboiul s-a spart, din pacate pt ei. Trebuia sa se intample.
Galeria de arta contemporana Saatchi de la Londra a organizat un top al artistilor. Pozitia artistilor in top depinde de votul celor care aceseaza site-ul Galeriei. La momentul in care va scriu Constantin Brancusi este pe locul 22, dar votarea este in curs din intreaga lume. Daca nu contravine convingerilor voastre, intrati pe site la adresa de mai jos si sustine-ti-l pe Brancusi. Scrieti si altor prieteni sa-l voteze. http://www.saatchi-gallery.co.uk/artvote/
@catalin 5500
Multumim, Catalin, ca esti patriot si ….umanist !
Anuntul a aparut de saptamana trecuta!
va rugam si noi sa-l transmiteti si altor patrioti si umanisti !
Eu am langa mine, de o viata, un sculptor!
Nu este un star, dar….”scapara ” si el, printre stele!
Va imploram, distinsi companioni:
„Votati-l pe Brancusi !”
Cu mii de multumiri,
E&S
[ Eu, ca sa-i dau voturi mai multe, am incercat sa-l votez iar si iar si iar, dar…..degeaba!
Cred ca il votam de enspe ori, daca se putea!
Doamne, cat de inteligent este acest Computer !
Cum nu indura nici el….frauda ! ]
Bricheta era umpluta cu gaz? :)
nu-i bai, data viitoare suporterii vor arunca dupa aribtru cu paine. paine ca in poza asta http://www.navalitorul.ro/2008/03/27/o-paine-mai-ciudata/ :D
Iata ca am ajuns aproape de Paste si inca tot se mai discuta. de rezolvat, bineineles nimic.